Ogłoszenie z dnia 2025-07-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00258641/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Sprzedaż i dostawa nowego ciągnika z osprzętem (frezarką) - JG/3/2025”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Komunalne "PEKOM" S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970023062
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Św. Brata Alberta 8
1.5.2.) Miejscowość: Żary
1.5.3.) Kod pocztowy: 68-200
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 684794600
1.5.8.) Numer faksu: 684794602
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.wisniewska@pekom.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pekom.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-62c6b0b6-dcc1-411c-8f74-ae9cbd573efb1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Przedsiębiorstwo Komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Sprzedaż i dostawa nowego ciągnika z osprzętem (frezarką) - JG/3/2025”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62c6b0b6-dcc1-411c-8f74-ae9cbd573efb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00305238
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00122211/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 "Sprzedaż i dostawa nowego ciągnika z osprzętem (frezarką)"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00258641
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: JG/3/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 870000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Fabrycznie nowy, rok produkcji: 20252. SILNIK:
1) Typ Diesel, 6-cylindrowy, chłodzony cieczą, turbodoładowany, z bezpośrednim wtryskiem paliwa common rail,
2) Moc minimalna 180KM,
3) Systemy kontroli czystości spalin zgodnie z obowiązującą normą Stage V,
4) Całkowita pojemność skokowa do 7000 cm3,
5) Pojemność zbiornika paliwa min. 250 l,
6) Pojemność zbiornika Adblue min. 15 l.
3. PRZENIESIENIE NAPĘDU:
1) Rodzaj napędu 4x4 załączany elektro-hydraulicznie podczas jazdy z samoblokującym mechanizmem różnicowym,
2) Przekładnia bezstopniowa,
3) Prędkość maks. 50 km/h,
4) WOM 540/ 540e/ 1000 obr/min – włączany elektrohydraulicznie,
5) Rewers bezsprzęgłowy, elektrohydrauliczny,
6) Typ hamulców ze wspomaganiem elektro-hydraulicznym w kąpieli olejowej,
7) Blokada mechanizmu różnicowego,
8) Sprzęgło WOM-u elektrohydrauliczne,
9) Wybór prędkości WOM z wnętrza kabiny.
4. UKŁAD HYDRAULICZNY:
1) Wydajność głównej pompy hydraulicznej minimum 100 L/min obsługujące wyjścia hydrauliczne i podnośnik,
2) Udźwig podnośnika: minimum 7000 kg,
3) Liczba sekcji hydrauliki zewnętrznej: min. 4 pary.
5. WYMIARY I MASY:
1) Długość całkowita bez osprzętu nie większa niż 5000 mm,
2) Wysokość całkowita ze standardowym ogumieniem nie większa niż 3500 mm,
3) Rozstaw osi min. 2750 mm,
4) Rozmiar opon: 520/85 42 z tyłu i 480/70 R30 z przodu,
5) Masa całkowita ciągnika w wyposażeniu standardowym min. 7000 kg (na podstawie świadectwa homologacji).
6. POZOSTAŁE ELEMENTY WYMAGANEGO WYPOSAŻENIA:
1) Klimatyzacja,
2) Fotel na zawieszeniu pneumatycznym,
3) Ciągnik fabrycznie wyposażony w dodatkowy fotel pasażera z pasami bezpieczeństwa, który dopuszcza go do ruchu po drogach publicznych,
4) Hamulce pneumatyczne do przyczep 2 obwodowe,
5) Ramka zaczepu, szerokość 330 mm, zaczep suwany automatycznie, dodatkowy wkład zaczepu typu kula K80,
6) Przedni podnośnik z jedna parą hydrauliki,
7) Przednie błotniki,
8) Tylna wycieraczka,
9) Lampa ostrzegawcza,
10) Oświetlenie robocze na dachu z tyłu i z przodu kabiny,
11) Regulowana w dwóch płaszczyznach kolumna kierownicy,
12) Gaz ręczny,
13) Pamięć obrotów silnika,
14) Sterowanie głębokości podnośnika EHR,
Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:
– odbiór ciągnika dokonany będzie w obecności Wykonawcy i Zamawiającego, bądź upoważnionych Pełnomocników;
– cena pojazdu powinna zawierać koszt dostawy (loco siedziby Zamawiającego przy
ul. Św. Brata Alberta 8 w Żarach), przeszkolenie, instruktaż stanowiskowy oraz pierwszy rozruch;
– gwarancja na cały pojazd nie mniej niż 12 miesięcy, liczona od daty odbioru potwierdzonego protokołem odbioru;
– w dniu dostawy pojazdu Wykonawca musi dostarczyć: komplet dokumentów niezbędnych do rejestracji pojazdu, homologację na kompletny pojazd, instrukcję obsługi i eksploatacji w języku polskim, książkę serwisową;
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.5.5.) Wartość części: 570000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Minimalne wymagania Zamawiającego:1. Rok produkcji: fabrycznie nowe, kompletne, gotowe do użytkowania, wymagany rok produkcji 2025.
2. Przystosowana do przebudowy (konserwacji) dróg polnych, gruntowych nieulepszonych oraz twardych (kruszywo, tłuczeń) o frakcji do 31,5mm.
3. Możliwość wykonywania równocześnie (przy jednym przejeździe) czynności frezowania, mieszania materiału, profilowania oraz zagęszczenia,
4. Możliwość niezależnego załączania i wyłączania frezowania i ubijania w zależności od potrzeb,
5. Płyty do ubijania ze stali utwardzonej (HARDOX),
6. Wyposażona w łopatę wyrównującą do obrabianego obszaru zamontowaną za rotorem,
7. Automatyczne transportowanie materiału (kruszywa) z lewej strony na prawą
8. Frezowanie na głębokość min. 12 cm,
9. Szerokość robocza – min. 2,0m,
10. Masa własna - min. 2000 kg,
11. Napęd WOM maszyny - min. 500 obr/min,
12. Maszyna podłączana do ciągnika rolniczego TUZ kat. I lub II,
13. Wałek WOM w komplecie.
Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:
– odbiór frezarki dokonany będzie w obecności Wykonawcy i Zamawiającego, bądź upoważnionych Pełnomocników;
– cena maszyny powinna zawierać koszt dostawy (loco siedziby Zamawiającego przy
ul. Św. Brata Alberta 8 w Żarach), przeszkolenie, instruktaż stanowiskowy oraz pierwszy rozruch;
– gwarancja na maszynę nie mniej niż 12 miesięcy, liczona od daty odbioru potwierdzonego protokołem odbioru;
– w dniu dostawy maszyny Wykonawca musi dostarczyć: dokumentację techniczno – ruchową (DTR) w języku polskim.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34920000-2 - Sprzęt drogowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34921000-9 - Sprzęt do konserwacji dróg
4.5.5.) Wartość części: 300000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 658050,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 693474,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 693474,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYDRO - MASZ Sp. z o.o. Sp. komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8272030309
7.3.3) Ulica: Zapole
7.3.4) Miejscowość: Brzeźnio
7.3.5) Kod pocztowy: 98-275
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HYDRO-MASZ SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
HYDRO-MASZ SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 693474,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 392370,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 392370,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 392370,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IT and C Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123398676
7.3.3) Ulica: Ceramiczna
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-150
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 392370,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z ŻAR
- Zakup i dostawa sprzętu ochrony ludności w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na rok 2025.
- "Modernizacja budynku kaplicy na cmentarzu komunalnym przy ul. Szpitalnej w Żarach"
- Dostawa sprzętu komputerowego.
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych wraz z odbiorem i zniszczeniem wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żarach na rok 2025 i 2026.
- "Sprzedaż i dostawa nowego pojazdu skrzyniowego typu wywrotka -JG/10/2025"
- "Zakup i dostawa urządzenia diagnostyczno-operacyjnego - zestawu laparoskopowego 3D - w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026"
więcej: przetargi w Żarach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa specjalistycznego sprzętu transportowo - technicznego w ramach ochrony ludności i obrony cywilnej w gminie Kowal
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego
- " Zakup i dostawa nowego ciągnika kompaktowego wraz z pługiem i posypywarką "
- Zakup ciągnika wielozadaniowego wraz z przyczepą w ramach programu pn. "Ochrona Ludności i Obrona Cywilna na lata 2025-2026"
- "Zakup i dostawa ciągnika rolniczego oraz przyczepy"
- Zakup fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z wozem asenizacyjnym do przewozu wody pitnej.
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





