eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi AndrespolPełnienie funkcji lidera procesu edukacji rodzinnej, w ramach projektu pn.: "Wygrana Rodzina w Gminie Andrespol"



Ogłoszenie z dnia 2025-07-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji lidera procesu edukacji rodzinnej, w ramach projektu pn.: „Wygrana Rodzina w Gminie Andrespol”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004353043

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rokicińska 125

1.5.2.) Miejscowość: Andrespol

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-020

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@andrespol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://opsandrespol.naszbip.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-066face3-1259-4a70-bfaf-7ebcf7cbf25f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji lidera procesu edukacji rodzinnej, w ramach projektu pn.: „Wygrana Rodzina w Gminie Andrespol”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-066face3-1259-4a70-bfaf-7ebcf7cbf25f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00305037

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt „Wygrana Rodzina w Gminie Andrespol” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus FERS.05.01-IŻ.00-0049/24

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00291570

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OPS.ZP.271.6.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi - pełnienie funkcji lidera edukacji rodzinnej, w ramach projektu pn.: „Wygrana Rodzina w Gminie Andrespol” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
2. Lider procesu edukacji rodzinnej będzie odpowiedzialny za:
1) prowadzenie szkoleń i warsztatów dla rodzin,
2) indywidualne konsultacje z rodzinami,
3) wsparcie rodzin w realizacji celów edukacyjnych,
4) współpracę z instytucjami edukacyjnymi i społecznymi,
5) monitorowanie postępów członków rodzin w procesie edukacji.
3. Łączna liczba zaangażowania, na podstawie umowy zlecenie, wynosić będzie 1350 godzin (45 godz. miesięcznie, przez okres 30 miesięcy).
5.Wykonawca winien posiadać:
1) umiejętności pracy z grupą przy pomocy aktywnych metod komunikowania się,
2) umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,
3) znajomość systemów edukacyjnych,
4) umiejętność budowania relacji z rodzinami,
5) umiejętność motywowania i inspirowania,
6) umiejętność rozwiązywania problemów i radzenia sobie z trudnymi sytuacjami,
7) umiejętność pracy w zespole.
6. Lider procesu edukacji rodzinnej będzie członkiem zespołu specjalistów, do jego obowiązków należy współpraca z innymi specjalistami zespołu, w tym wspólnego przygotowania strategii działania przed rozpoczęciem wsparcia i przygotowanie wniosków do wprowadzenia modelu „Wygrana rodzina” do praktyki w lokalnym środowisku po zakończenia wsparcia.
7. W zakresie świadczonej usługi Lider procesu edukacji rodzinnej będzie podlegał pod Koordynatora projektu.
8. Godziny pracy Lidera procesu edukacji rodzinnej będą elastyczne i dostosowane do potrzeb rodziny i zadań, które zostały z nią zaplanowane. Lider procesu edukacji rodzinnej będzie pracować także w godzinach popołudniowych oraz w dni ustawowo wolne od pracy, również w weekendy. Praca świadczona będzie w siedzibie zamawiającego, siedzibie Lidera, innych miejscach gdzie prowadzone są działania projektowe zgodnie z harmonogramem projektu.
9. W trakcie pełnienia funkcji Lidera procesu edukacji rodzinnej, Wykonawca zobowiązany będzie do:
1) przygotowywania wszelkich niezbędnych dokumentów z wykorzystaniem w materiałach logotypów przekazanych przez Zamawiającego,
2) zapewnienia dostępności usług dla osób z niepełnosprawnościami,
3) zapewnienia równości szans dla uczestników organizowanych szkoleń, warsztatów, konsultacji, w tym m.in. do dostosowania metody pracy do różnych grup odbiorców,
4) używania w trakcie pełnienia funkcji Lidera procesu edukacji rodzinnej neutralnego języka w dokumentacji i komunikacji,
5) prowadzenie dokumentacji z przebiegu świadczenia usług eksperckich w postaci comiesięcznych sprawozdań, list obecności i zbiorczego zestawienia czynności.
10. Wzory w/w dokumentów Zamawiający dostarczy Wykonawcy.
11. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu co miesięczną dokumentację tj. sprawozdania, listy obecności i zbiorcze zestawienia wraz z rozliczeniem za wykonaną usługę (fakturę/rachunek).
12. Przy realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do stosowania zasady równości szans i niedyskryminacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

W terminie określonym w ogłoszeniu o zamówieniu i Specyfikacji Warunków Zamówienia, tj. 02.07.2025 r. do godz. 11:00 – wpłynęła jedna oferta podlegająca odrzuceniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.