Ogłoszenie z dnia 2025-07-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00264694/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
HOLOWANIE I PARKOWANIE POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZABEZPIECZONYCH W CELACH PROCESOWYCH NA ZLECENIE KPP MALBORK ORAZ JEDNOSTEK POLICJI
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W GDAŃSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191236094
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Okopowa 15
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-819
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 47 774 14 945/817/946/752
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gd.poczta.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11231141.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
HOLOWANIE I PARKOWANIE POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZABEZPIECZONYCH W CELACH PROCESOWYCH NA ZLECENIE KPP MALBORK ORAZ JEDNOSTEK POLICJI2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7bbc85a6-911a-479d-8c05-205967a5b4fd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00348448
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00118315/35/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.18 Holowanie i parkowanie do celów procesowych KPP Malbork
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00264694
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 35/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia: Holowanie i parkowanie pojazdów i ich części zabezpieczonych w celach procesowych z wyłączeniem przypadków określonych w art.50a i art.130a ustawy z dnia 20.06.1997 na zlecenie KPP Malbork oraz jednostek Policji na podstawie przepisów regulujących procedury prowadzenia postępowań przygotowawczych i zabezpieczania dowodów rzeczowych w ich toku przy użyciu stawek zawartych w umowie.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania ww. usług według zasad podwyższonej staranności, przy użyciu sprzętu, którego stan techniczny gwarantuje wysoki poziom jakości wykonywania usług.
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie do zawarcia umowy ubezpieczenia z zakładem ubezpieczeniowym, a przedmiotem polisy będzie holowanie i parkowanie pojazdów dla KPP MALBORK w zakresie pełnej odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie, tj. przeholowane i parkowane pojazdy (zabezpieczone przez Policję). Wartość polisy ubezpieczeniowej OC parkingu powinna stanowić 10% wartości umowy, ale nie mniej niż 100 000 zł na dzień zawarcia umowy.
Szczegółowe informacje w zakresie opisu i realizacji przedmiotu zamówienia zostały zawarte w niniejszej specyfikacji oraz jej załącznikach, w tym projekcie umowy (załącznik nr 5 do SWZ).
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98351100-9 - Usługi parkingowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 397044,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 397044,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 397044,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U.T. "Pośpiech TRANS" Dawid Pośpiech
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 579 144 39 71
7.3.4) Miejscowość: Malbork
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.H.U.T. POŚPIECH TRANS Dawid Pośpiech
jakie przetargi wygrała firma
P.H.U.T. POŚPIECH TRANS Dawid Pośpiech
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 397044,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- DOSTAWA I INSTALACJA INFRASTRUKTURY POD STACJĘ BAZOWĄ SYSTEMU TETRA W OBIEKTACH KPP W WEJHEROWIE ORAZ KP W ŁEBIE
- Dostawa, wniesienie oraz montaż wraz z podłączeniem do istniejących instalacji, modułowego systemu dydaktycznego modelującego zachowanie się cieczy w procesach przemysłowych
- Dostawa paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej na podstawie kart flotowych dla potrzeb Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Gdańsku w 2026 r.
- Dostawa trokarów laparoskopowych i zamykaczy na potrzeby Bloku Operacyjnego Kliniki Chirurgii Onkologicznej, Transplantacyjnej i Ogólnej UCK
- Usługa przeprowadzenia ilościowej analizy mikroRNA (miRNA) metodą sekwencjonowania wysokoprzepustowego
- Utrzymanie Systemu Wskaźnikowego Pomiaru pyłu PM10 na terenie Gmin Gdynia, Sopot i Wejherowo w latach 2025-2026
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług w zakresie usuwania pojazdów z dróg z terenu powiatu lubelskiego oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla usuniętych pojazdów"
- Usługa poleg. na usuwaniu z dróg wewn. oraz publicznych położonych na ter miasta Szczecin pojazdów o dopuszcz. masie całkow. do 3,5 t w tr. art. 50a ustawy z dni 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drog.
- Świadczenie usługi prowadzenia parkingu strzeżonego dla usuwanych pojazdów na podstawie art. 50a i 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym, z wyłączeniem pojazdów przewożących materiały niebezpieczne.
- Usługa usuwania pojazdów oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych z dróg powiatu bydgoskiego.
- Usuwanie pojazdów z dróg powiatu kępińskiego i ich przechowywanie na parkingu strzeżonym oraz Usuwanie z dróg powiatu kępińskiego pojazdów przewożących materiały niebezpieczne i ich przechowywanie
więcej: Usługi holownicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.