Ogłoszenie z dnia 2025-07-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00231027/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zorganizowanie wypoczynku letniego w formie kolonii stacjonarnych, z realizacją programu socjoterapeutycznego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Włocławek - Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005871024
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ogniowa 8/10
1.5.2.) Miejscowość: Włocławek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 54 423 23 26
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@mopr.wloclawek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mopr.wloclawek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-626838e1-82ca-4895-b0c2-148fdce2d73e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zorganizowanie wypoczynku letniego w formie kolonii stacjonarnych, z realizacją programu socjoterapeutycznego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-626838e1-82ca-4895-b0c2-148fdce2d73e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00305018
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00066642/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zorganizowanie wypoczynku letniego w formie kolonii stacjonarnych, z realizacją programu socjoterapeutycznego dla dzieci i młodzieży szkolnej.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00231027
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MOPR.AO.A.261.30.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 144816,48 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania w terminie od dnia 1 lipca 2025r. do dnia 29 sierpnia 2025 r. wypoczynku letniego w formie kolonii stacjonarnych, z realizacją programu socjoterapeutycznego dla dzieci i młodzieży szkolnej w wieku od 7 do 16 lat, które korzystają ze Świetlic Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku.CZĘŚĆ I – 10-dniowy turnus kolonijny dla 34 dzieci i młodzieży szkolnej z miejscem wypoczynku w miejscowości zlokalizowanej nad polskim morzem.
W Części I zamówienia, zgodnie z art. 441 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo za-mówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 1320 ze zm.),
Miejscem wypoczynku – zakwaterowania – dzieci i młodzieży musi być budynek/budynki murowany/e (nie mogą być namioty, domki campingowe, pawilony). Proponowana baza lokalowa wraz z wyposażeniem, dostępnym zapleczem sanitarnym, rekreacyjnym, sportowym stanowi element składowy oceny ofert w kryterium standard placówki wypoczynku. Przez obiekt wypoczynku rozumie się budynek lub zespół budynków położonych w odległości nie większej niż 500 m od siebie i spełniających wymogi bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, warunków higieniczno-sanitarnych oraz ochrony środowiska, określone przepisami o ochronie przeciwpożarowej, Państwowej Inspekcji Sanitarnej i ochronie środowiska. Budynek/budynki muszą jednorazowo pomieścić liczbę kolonistów, odpowiadającą rozdzielonym na części przedmiotu zamówienia turnusom.
Pokoje powinny mieć możliwość dogrzewania w zależności od warunków pogodowych oraz być wyposażone w łóżka z pościelą, szafy i szafki podręczne. Nie dopuszcza się łóżek piętrowych.
W obiekcie wypoczynku powinna znajdować się oddzielna świetlica wyposażona w TV, sprzęt audio-video, komputer z dostępem do Internetu, książki, czasopisma, gry planszo-we różne (min. 2 na grupę), materiały piśmiennicze: komplety kredek, ołówki, komplety pisaków, papier, bloki rysunkowe, itp.
Obiekt powinien zapewniać odpowiednie warunki sanitarne (bieżąca ciepła woda przez całą dobę, na 1 sanitariat oraz na 1 stanowisko prysznicowe z ciepłą i zimną wodą nie może przypadać więcej niż 10 osób).
Teren wokół obiektu wypoczynku powinien być bezpieczny i ogrodzony.
Sprzęt sportowy oraz wszystkie urządzenia, z których będą korzystać uczestnicy wypoczynku, będące na wyposażeniu boiska, sali gimnastycznej lub dodatkowych obiektów rekreacyjno-sportowych powinny posiadać certyfikaty bezpieczeństwa.
Wyposażenie sportowo-rekreacyjne powinno obejmować m.in. piłki do gier zespołowych, rakietki, skakanki, itp.
Każdy turnus obejmuje 9 noclegów. Liczba dzieci w pokoju jest proponowana przez wykonawcę i stanowi element składowy oceny ofert w kryterium standard placówki wypoczynku.
Obiekt wypoczynku w części I (kolonie na terenie województwa pomorskiego i zachodniopomorskiego) powinien znajdować się w odległości nie większej niż 1 km od morza.
Organizator wypoczynku powinien zapewnić pełne całodzienne wyżywienie kolonistów - 4 urozmaicone posiłki dziennie, w tym co najmniej jeden gorący – dwudaniowy (odpowiadające normom żywieniowym dzieci zarówno pod względem ilości, jak i jakości oraz wartości odżywczych, bogate w witaminy z dużą ilością warzyw i owoców) oraz stały dostęp do napojów ciepłych lub zimnych w zależności od warunków pogodowych. Wyżywienie po-winno być zgodne z zasadami higieny żywienia określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U.2023.1448). Turnus musi rozpoczynać się i kończyć gorącym posiłkiem, czyli w każdym turnusie musi być 10 obiadów. Po-za tym wymagany jest suchy prowiant i napój dla każdego kolonisty na drogę powrotną.
Punkt zbiorowego żywienia (jadalnia, stołówka) powinien znajdować się na terenie obiektu wypoczynku oraz stosować wytyczne Głównego Inspektora Sanitarnego dla gastronomii.
Minimalna, dzienna stawka żywieniowa w każdym turnusie nie może być niższa niż 35 zł.
Przewóz dzieci do miejsca wypoczynku i z powrotem po zakończeniu turnusu jest elementem zamówienia i organizowany jest przez wykonawcę. W ramach turnusu zobowiązany jest on zapewnić sprawny, ubezpieczony (OC i NNW pasażerów) autokar z odpowiednią liczbą miejsc siedzących dla danej grupy dzieci oraz odpowiednią liczbę uprawnionych kierowców (biorąc pod uwagę przewidywany czas jazdy w odniesieniu do liczby kilometrów, zgodnie z obowiązującymi normami – tak, by uniknąć przestojów na odpoczynek kierowcy). Transport dzieci musi być zorganizowany zgodnie z Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U 2024 poz.1251 ze zm.) oraz Ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o czasie pracy kierowców (t.j. Dz.U.2024 poz. 220 ze zm.).
Zamawiający wyklucza dowóz dzieci autokarem w godzinach nocnych, tzn. między godziną 22:00 a godziną 6:00.
Koszty przejazdu dzieci na miejsce wypoczynku i z powrotem pokrywa Wykonawca, który zobowiązany jest podstawić autokary do miejsc zbiórki uczestników oraz zapewnić (podczas wszystkich przejazdów środkami transportu: dowóz do miejsca wypoczynku, przewozy w trakcie trwania turnusów, przywóz do miejsca zamieszkania) kolonistom opiekę uprawnionych wychowawców, w liczbie zgodnej z normami określonymi w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 marca 2016 r. w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży (Dz. U.2016.452).
Wykonawca zobowiązany jest przesłać kopię protokołu z kontroli pojazdu przeprowadzonej przez Policję lub Inspekcję Transportu Drogowego w terminie 2 dni od dnia przeprowadzenia kontroli, na 2 dni przed terminem rozpoczęcia turnusu. Przewoźnik zobowiązany jest uruchomić klimatyzację, gdy temperatura w pojeździe przekracza 23°C.
Dojazd na miejsce wypoczynku powinien odbywać się autokarem i być zorganizowany zgodnie z obowiązującymi przepisami i wytycznymi GIS.
Wykonawca kolonii/wypoczynku ma obowiązek wprowadzenia i stosowania Standardów Ochrony Małoletnich zgodnie z ustawa z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (t.j. Dz.U.2024 poz.1802 ze zm.) i udostępni je Zamawiającemu do wglądu na każdym etapie postępowania.
Wypoczynek obejmuje 10 dniowy pobyt dzieci w obiekcie wypoczynku - 9 noclegów i 10 pełnych dziennych zestawów żywieniowych tj. śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja. W dniu przyjazdu i wyjazdu z kolonii za pełne wyżywienie rozumie się gorący posiłek po przyjeździe dzieci do ośrodka wypoczynku i suchy prowiant na drogę powrotną oraz na czas wycieczek. Przez „suchy prowiant” należy rozumieć: napój o pojemności co najmniej 0,5 litra, owoce, posiłek zgodny z normami określonymi przez Państwowy Zakład Higieny.
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kolonistom opiekę pielęgniarską poprzez całodobową obecność pielęgniarki w miejscu wypoczynku dzieci oraz zabezpieczyć podstawo-we leki, niezbędne środki medyczne oraz materiały opatrunkowe.
Wykonawca zapewnia opiekę ratownika z odpowiednimi kwalifikacjami dla dzieci prze-bywających nad wodą bądź korzystających z kąpieli oraz kąpielisk, na czas trwania wypoczynku, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Wykonawca ubezpiecza wychowawców, kierownika kolonii i pozostałą zatrudnioną kadrę poprzez wykupienie dla personelu polis OC.
Wykonawca ubezpiecza dzieci w zakresie NNW przez cały okres trwania turnusu kolonijnego (od chwili zbiórki dzieci przed wyjazdem do chwili powrotu z kolonii do Włocławka).
Atrakcyjność programu stanowi podstawę oceny ofert w kryterium program pobytu.
Program pobytu powinien uwzględniać: organizację różnorodnych, aktywnych, bezpiecznych i zdrowych form spędzania czasu wolnego, poznanie regionu jego środowiska przyrodniczego, tradycji, zabytków kultury i historii, poszerzenie wiedzy z różnych dziedzin życia społecznego i kulturalnego, odreagowanie napięć emocjonalnych, zajęcia na korzystne i niekorzystne warunki meteorologiczne.
Wykonawca podczas turnusu zobowiązany jest zorganizować kolonistom co najmniej jedną całodniową, autokarową wycieczkę poznawczą o charakterze turystyczno-krajoznawczym z atrakcjami. Wyjazd na wycieczkę nie zwalnia wykonawcy z obowiązku właściwego wyżywienia dzieci i młodzieży. Wykonawca organizuje wycieczki krajoznawczo – turystyczne w sposób określony w odrębnych przepisach. Wykonawca pokrywa wszystkie koszty wstępów do zaplanowanych miejsc ujętych w programie pobytu dzieci na wypoczynku oraz koszty usług przewodnika.
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić realizację, dostosowanego do wieku uczestników kolonii, programu socjoterapeutycznego z wykorzystaniem aktywnych metod pracy warsztatowej. Program powinien być realizowany przez 7 dni w wymiarze 90 minut dziennie w grupach liczących maksymalnie 15 osób. Zajęcia powinny uwzględniać nabycie wiedzy i umiejętności z zakresu: profilaktyki uzależnień, prawidłowej komunikacji interpersonalnej, przestrzegania norm społecznych, rozpoznawania uczuć i emocji, sposobów radzenia sobie z agresją i złością. Program również winien zawierać: cele ogólne, cele szczegółowe, sposób realizacji, przewidywane efekty. Zajęcia powinny być realizowane przez osobę/osoby posiadające kwalifikacje socjoterapeutyczne oraz być udokumentowane w oddzielnie prowadzonym dzienniku zajęć profilaktycznych.
Wykonawca zapewnia materiały dydaktyczne niezbędne do realizacji programu socjoterapeutycznego m.in. papier, kredki i inne materiały do prowadzenia ćwiczeń.
Z realizacji programu socjoterapeutycznego wykonawca przedłoży zamawiającemu końcowe sprawozdanie merytoryczne, zgodnie z wzorem Zamawiającego, w terminie 14 dni, licząc od dnia zakończenia turnusu kolonijnego. Przyjęcie przez zamawiającego sprawozdania będzie podstawą do wystawienia faktury przez Wykonawcę.
Każdy wychowawca, jak i kierownik kolonii zobowiązany jest prowadzić dokumentację z przebiegu kolonii w zakresie swoich kompetencji, zgodnie z § 5 rozporządzenia przywołanego w pkt 22.
Karty kwalifikacyjne uczestników kolonii (według wzoru określonego w przywołanym wyżej rozporządzeniu) przygotowuje wykonawca i przekazuje je zamawiającemu w dniu podpisania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85320000-8 - Usługi społeczne
63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków
60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.5.5.) Wartość części: 76625,48 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania w terminie od dnia 1 lipca 2025r. do dnia 29 sierpnia 2025 r. wypoczynku letniego w formie kolonii stacjonarnych, z realizacją programu socjoterapeutycznego dla dzieci i młodzieży szkolnej w wieku od 7 do 16 lat, które korzystają ze Świetlic Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku,.CZĘŚĆ II – 10-dniowy turnus kolonijny dla 33 dzieci i młodzieży szkolnej z miejscem wypoczynku w miejscowości zlokalizowanej w polskich górach (województwo małopolskie).
Miejscem wypoczynku – zakwaterowania – dzieci i młodzieży musi być budynek/budynki murowany/e (nie mogą być namioty, domki campingowe, pawilony). Proponowana baza lokalowa wraz z wyposażeniem, dostępnym zapleczem sanitarnym, rekreacyjnym, sportowym stanowi element składowy oceny ofert w kryterium standard placówki wypoczynku. Przez obiekt wypoczynku rozumie się budynek lub zespół budynków położonych w odległości nie większej niż 500 m od siebie i spełniających wymogi bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, warunków higieniczno-sanitarnych oraz ochrony środowiska, określone przepisami o ochronie przeciwpożarowej, Państwowej Inspekcji Sanitarnej i ochronie środowiska. Budynek/budynki muszą jednorazowo pomieścić liczbę kolonistów, odpowiadającą rozdzielonym na części przedmiotu zamówienia turnusom.
Pokoje powinny mieć możliwość dogrzewania w zależności od warunków pogodowych oraz być wyposażone w łóżka z pościelą, szafy i szafki podręczne. Nie dopuszcza się łóżek piętrowych.
W obiekcie wypoczynku powinna znajdować się oddzielna świetlica wyposażona w TV, sprzęt audio-video, komputer z dostępem do Internetu, książki, czasopisma, gry planszo-we różne (min. 2 na grupę), materiały piśmiennicze: komplety kredek, ołówki, komplety pisaków, papier, bloki rysunkowe, itp.
Obiekt powinien zapewniać odpowiednie warunki sanitarne (bieżąca ciepła woda przez całą dobę, na 1 sanitariat oraz na 1 stanowisko prysznicowe z ciepłą i zimną wodą nie może przypadać więcej niż 10 osób).
Teren wokół obiektu wypoczynku powinien być bezpieczny i ogrodzony.
Sprzęt sportowy oraz wszystkie urządzenia, z których będą korzystać uczestnicy wypoczynku, będące na wyposażeniu boiska, sali gimnastycznej lub dodatkowych obiektów rekreacyjno-sportowych powinny posiadać certyfikaty bezpieczeństwa.
Wyposażenie sportowo-rekreacyjne powinno obejmować m.in. piłki do gier zespołowych, rakietki, skakanki, itp.
Każdy turnus obejmuje 9 noclegów. Liczba dzieci w pokoju jest proponowana przez wykonawcę i stanowi element składowy oceny ofert w kryterium standard placówki wypoczynku.
Organizator wypoczynku powinien zapewnić pełne całodzienne wyżywienie kolonistów - 4 urozmaicone posiłki dziennie, w tym co najmniej jeden gorący – dwudaniowy (odpowiadające normom żywieniowym dzieci zarówno pod względem ilości, jak i jakości oraz warto-ci odżywczych, bogate w witaminy z dużą ilością warzyw i owoców) oraz stały dostęp do napojów ciepłych lub zimnych w zależności od warunków pogodowych. Wyżywienie po-winno być zgodne z zasadami higieny żywienia określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U.2023.1448). Turnus musi rozpoczynać się i kończyć gorącym posiłkiem, czyli w każdym turnusie musi być 10 obiadów. Po-za tym wymagany jest suchy prowiant i napój dla każdego kolonisty na drogę powrotną.
Punkt zbiorowego żywienia (jadalnia, stołówka) powinien znajdować się na terenie obiektu wypoczynku oraz stosować wytyczne Głównego Inspektora Sanitarnego dla gastronomii.
Minimalna, dzienna stawka żywieniowa w każdym turnusie nie może być niższa niż 35 zł.
Przewóz dzieci do miejsca wypoczynku i z powrotem po zakończeniu turnusu jest elementem zamówienia i organizowany jest przez wykonawcę. W ramach turnusu zobowiązany jest on zapewnić sprawny, ubezpieczony (OC i NNW pasażerów) autokar z odpowiednią liczbą miejsc siedzących dla danej grupy dzieci oraz odpowiednią liczbę uprawnionych kierowców (biorąc pod uwagę przewidywany czas jazdy w odniesieniu do liczby kilometrów, zgodnie z obowiązującymi normami – tak, by uniknąć przestojów na odpoczynek kierowcy). Transport dzieci musi być zorganizowany zgodnie z Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U 2024 poz.1251 ze zm.) oraz Ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o czasie pracy kierowców (t.j. Dz.U.2024 poz. 220 ze zm.).
Zamawiający wyklucza dowóz dzieci autokarem w godzinach nocnych, tzn. między godziną 22:00 a godziną 6:00.
Koszty przejazdu dzieci na miejsce wypoczynku i z powrotem pokrywa Wykonawca, który zobowiązany jest podstawić autokary do miejsc zbiórki uczestników oraz zapewnić (podczas wszystkich przejazdów środkami transportu: dowóz do miejsca wypoczynku, przewozy w trakcie trwania turnusów, przywóz do miejsca zamieszkania) kolonistom opiekę uprawnionych wychowawców, w liczbie zgodnej z normami określonymi w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 marca 2016 r. w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży (Dz. U.2016.452).
Wykonawca zobowiązany jest przesłać kopię protokołu z kontroli pojazdu przeprowadzonej przez Policję lub Inspekcję Transportu Drogowego w terminie 2 dni od dnia przeprowadzenia kontroli, na 2 dni przed terminem rozpoczęcia turnusu. Przewoźnik zobowiązany jest uruchomić klimatyzację, gdy temperatura w pojeździe przekracza 23°C.
Wykonawca kolonii/wypoczynku ma obowiązek wprowadzenia i stosowania Standardów Ochrony Małoletnich zgodnie z ustawa z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (t.j. Dz.U.2024 poz.1802 ze zm.) i udostępni je Zamawiającemu do wglądu na każdym etapie postępowania.
Wypoczynek obejmuje 10 dniowy pobyt dzieci w obiekcie wypoczynku - 9 noclegów i 10 pełnych dziennych zestawów żywieniowych tj. śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja. W dniu przyjazdu i wyjazdu z kolonii za pełne wyżywienie rozumie się gorący posiłek po przyjeździe dzieci do ośrodka wypoczynku i suchy prowiant na drogę powrotną oraz na czas wycieczek. Przez „suchy prowiant” należy rozumieć: napój o pojemności co najmniej 0,5 litra, owoce, posiłek zgodny z normami określonymi przez Państwowy Zakład Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kolonistom opiekę pielęgniarską poprzez całodobową obecność pielęgniarki w miejscu wypoczynku dzieci oraz zabezpieczyć podstawo-we leki, niezbędne środki medyczne oraz materiały opatrunkowe.
Wykonawca zapewnia opiekę ratownika z odpowiednimi kwalifikacjami dla dzieci prze-bywających nad wodą bądź korzystających z kąpieli oraz kąpielisk, na czas trwania wypoczynku, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Wykonawca ubezpiecza wychowawców, kierownika kolonii i pozostałą zatrudnioną kadrę poprzez wykupienie dla personelu polis OC.
Wykonawca ubezpiecza dzieci w zakresie NNW przez cały okres trwania turnusu kolonijnego (od chwili zbiórki dzieci przed wyjazdem do chwili powrotu z kolonii do Włocławka).
Program pobytu powinien uwzględniać: organizację różnorodnych, aktywnych, bezpiecznych i zdrowych form spędzania czasu wolnego, poznanie regionu jego środowiska przyrodniczego, tradycji, zabytków kultury i historii, poszerzenie wiedzy z różnych dziedzin życia społecznego i kulturalnego, odreagowanie napięć emocjonalnych, zajęcia na korzystne i niekorzystne warunki meteorologiczne.
Wykonawca podczas turnusu zobowiązany jest zorganizować kolonistom co najmniej jedną całodniową, autokarową wycieczkę poznawczą o charakterze turystyczno-krajoznawczym z atrakcjami. Wyjazd na wycieczkę nie zwalnia wykonawcy z obowiązku właściwego wyżywienia dzieci i młodzieży. Wykonawca organizuje wycieczki krajoznawczo – turystyczne w sposób określony w odrębnych przepisach. Wykonawca pokrywa wszystkie koszty wstępów do zaplanowanych miejsc ujętych w programie pobytu dzieci na wypoczynku oraz koszty usług przewodnika.
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić realizację, dostosowanego do wieku uczestników kolonii, programu socjoterapeutycznego z wykorzystaniem aktywnych metod pracy warsztatowej. Program powinien być realizowany przez 7 dni w wymiarze 90 minut dziennie w grupach liczących maksymalnie 15 osób. Zajęcia powinny uwzględniać nabycie wiedzy i umiejętności z zakresu: profilaktyki uzależnień, prawidłowej komunikacji interpersonalnej, przestrzegania norm społecznych, rozpoznawania uczuć i emocji, sposobów radzenia sobie z agresją i złością. Program również winien zawierać: cele ogólne, cele szczegółowe, sposób realizacji, przewidywane efekty. Zajęcia powinny być realizowane przez osobę/osoby posiadające kwalifikacje socjoterapeutyczne oraz być udokumentowane w oddzielnie prowadzonym dzienniku zajęć profilaktycznych.
Wykonawca zapewnia materiały dydaktyczne niezbędne do realizacji programu socjoterapeutycznego m.in. papier, kredki i inne materiały do prowadzenia ćwiczeń.
Z realizacji programu socjoterapeutycznego wykonawca przedłoży zamawiającemu końcowe sprawozdanie merytoryczne, zgodnie z wzorem Zamawiającego, w terminie 14 dni, licząc od dnia zakończenia turnusu kolonijnego. Przyjęcie przez zamawiającego sprawozdania będzie podstawą do wystawienia faktury przez Wykonawcę.
Każdy wychowawca, jak i kierownik kolonii zobowiązany jest prowadzić dokumentację z przebiegu kolonii w zakresie swoich kompetencji, zgodnie z § 5 rozporządzenia przywołanego w pkt 22.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za terminowość, jakość i właściwą opiekę nad dziećmi od miejsca zbiórki przed wyjazdem na wypoczynek do odbioru dzieci przez upoważnione osoby na miejscu zbiórki po powrocie z wypoczynku oraz w czasie podróży i trwania wypoczynku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85320000-8 - Usługi społeczne
63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków
60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.5.5.) Wartość części: 68191,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94418,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DUO Krzysztof Wojtaszek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9552031865
7.3.3) Ulica: ul. Pistacjowa 8
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-762
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-08-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76791,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LUTUR Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9462647640
7.3.3) Ulica: ul. Fabryczna 15 lok. 2
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-301
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-08-21INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół im. Marii Grodzickiej w Lubrańcu Marysinie
- Wymiana pokrycia dachu wraz z dociepleniem poddasza w domu mieszkalnym Wieniec ( nr inw. 110/12 ) w Leśnictwie Poraza - II Postępowanie
- Wykonanie projektów technicznych
- Rozwój cyfryzacji i cyberbezpieczeństwa Starostwa Powiatowego we Włocławku w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Remonty dróg na terenie miasta Włocławek w roku 2025
- Remont tarasów i ciągów komunikacyjnych"
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie wsparcia grupowego w formie warsztatów wyjazdowych dla rodzin zastępczych, dzieci przebywających w pieczy zastępczej oraz usamodzielnianych wychowanków pieczy zastępczej.
- "Kompleksowe zorganizowanie 5-dniowego wyjazdu terapeutycznego w wakacje 2025r. w ramach projektu "W rodzinie jest moc".
- Postępowanie na organizację wizyty studyjnej w Hiszpanii
- Organizacja wizyt studyjnych krajowych i zagranicznych
- Wsparcie rodzin przez asystenta rodziny
- Świadczenie usług sportowych i rekreacyjnych w ramach programu korzyści pracowniczych dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.