Ogłoszenie z dnia 2025-07-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00157926/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-21
- 2025/BZP 00174374/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-03
- 2025/BZP 00290601/01 - Wynik z dnia 2025-06-24
- 2025/BZP 00290932/01 - Wynik z dnia 2025-06-24
- 2025/BZP 00290995/01 - Wynik z dnia 2025-06-24
- 2025/BZP 00298911/01 - Wynik z dnia 2025-06-30
- 2025/BZP 00301145/01 - Wynik z dnia 2025-07-01
- 2025/BZP 00301201/01 - Wynik z dnia 2025-07-01
- 2025/BZP 00304567/01 - Wynik z dnia 2025-07-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zamkniętych dla pracowników UMWD zaangażowanych w realizację Funduszy Europejskich dla Dolnego Śląska 2021-2027 (8 zadań)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Dolnośląskie - Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934644
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wybrzeże Juliusza Słowackiego 12-14
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-411
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@dolnyslask.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umwd-dolnyslask.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umwd-dolnyslask.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zamkniętych dla pracowników UMWD zaangażowanych w realizację Funduszy Europejskich dla Dolnego Śląska 2021-2027 (8 zadań)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab6a516c-0b93-4717-bfee-53ab25ac4605
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00304623
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00018953/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Szkolenia specjalistyczne
1.3.9 Szkolenia specjalistyczne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
FEDS 2021-2027 - szkolenia pracowników UMWD - EFRR2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00157926
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DOK-IZ-II.272.22.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 93373,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Organizacja i przeprowadzenie szkolenia "e-Doręczenia w praktyce (aktualne przepisy i ich praktyczne zastosowanie, w tym przekazywanie umów, wysyłanie plików dużych - podpisanych elektronicznie, zasady e-doręczeń w postępowaniach administracyjnych)"4.5.3.) Główny kod CPV: 80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 22415,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Organizacja i przeprowadzenie szkolenia "Kodeks postępowania administracyjnego (szczególnie w kontekście zmian dot. doręczeń elektronicznych, reguły rządzące postępowaniem skargowo-wnioskowym)"4.5.3.) Główny kod CPV: 80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 7500,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Organizacja i przeprowadzenie szkolenia "Zasada konkurencyjności i zamówienia o małej istotności w projektach"4.5.3.) Główny kod CPV: 80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 11945,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Organizacja i przeprowadzenie szkolenia "Nieprawidłowości w projektach unijnych"4.5.3.) Główny kod CPV: 80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 7031,40 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Organizacja i przeprowadzenie szkolenia "Kwalifikowalność wydatków i rozliczanie projektów"4.5.3.) Główny kod CPV: 80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 6768,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Organizacja i przeprowadzenie szkolenia "Ewidencja księgowa w projektach unijnych, rozliczenia podatkowe otrzymanych i wydatkowanych środków z funduszy unijnych"4.5.3.) Główny kod CPV: 80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 12614,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Organizacja i przeprowadzenie szkolenia "Koszty osobowe wynikające z zatrudnienia na umowę o pracę, umowy zlecenie oraz inne umowy cywilnoprawne i ich kwalifikowalność w FEDS 2021-2027"4.5.3.) Główny kod CPV: 80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 12520,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Organizacja i przeprowadzenie szkolenia "Pomoc publiczna w perspektywie 2021-2027"4.5.3.) Główny kod CPV: 80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 12580,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EU ART Michał Byliniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360866516
7.3.3) Ulica: ul. Erazma z Zakroczymia 7/24
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-185
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- USŁUGA USUWANIA AWARII NA INSTALACJACH I SIECIACH WODOCIĄGOWYCH I KANALIZACYJNYCH W 2025 ROKU: SOI BRZEG, SOI JASTRZĘBIE.
- REMONT POMIESZCZEŃ PIWNICZNYCH W BUDYNKU NR 5 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. OBORNICKIEJ 108 WE WROCŁAWIU - I ETAP
- Renowacja 12 szt. kontenerów mieszkalnych 20 stopowych 1CC i kontenera sanitarnego 20 stopowego
- Dostawa pomocy dydaktycznych - dydaktyka elektronika do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków
- Dostawa mebli biurowych - metalowych szaf na akta i ergonomicznych foteli biurowych dla Prokuratury Okręgowej we Wrocławiu
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego umożliwiającego przewóz osoby z niepełnosprawnością na wózku inwalidzkim.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa szkoleniowa realizowana przez 3 instruktorów prowadzących pn.: "Współpraca GOPR i górskich służb ratowniczych w reagowaniu na wypadki letnie, zdarzenia [...] w górskim obszarze transgranicznym"
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń dla nauczycieli i kadry zarządzającej szkół w ramach projektów "EU-geniusze z Lublina" oraz "Szkolne Supermoce"
- Szkolenie dla kadry zarządzającej budynkami Politechniki Opolskiej z zakresu bezpieczeństwa pożarowego i pierwszej pomocy w ramach projektu pn.: "Równi w edukacji - POczuj dostępność."
- Dostawa sprzętu w 2 pakietach dla realizacji projektu pn. "Zakup sprzętu na potrzeby Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej i Opieki Jednego Dnia w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Elblągu"
- Dostawa i montaż urządzeń i oprogramowania w ramach zadania "Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Łaskarzew"
- Dostawa nagłośnienia z montażem dla Gminnego Ośrodka Kultury w Dobrzeniu Wielkim
więcej: Usługi szkolenia personelu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.