Ogłoszenie z dnia 2025-07-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00225599/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-12
- 2025/BZP 00235426/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Implanty do zabiegów neurochirurgicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W KOSZALINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330006292
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tytusa Chałubińskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-581
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 94 34 88 104
1.5.8.) Numer faksu: 94 34 88 299
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: magdalena.bullo@swk.med.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.swk.med.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1e1be5b6-c7b6-4043-bb75-a7b2befb0d091.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Implanty do zabiegów neurochirurgicznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e1be5b6-c7b6-4043-bb75-a7b2befb0d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00304557
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00187691/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.47 Implanty neurochirurgiczne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00225599
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP.382.058.2025 MB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 904750,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zestawy do stabilizacji przedniej kręgosłupa:I ALIF IMPLANT TYTANOWY 3D:
1. ALIF implant tytanowy 3D do przedniej stabilizacji ze śrubami - 5 kpl.
Skład kompletu:
1) implant - 1 szt.
2) śruba - 3 szt.
3) pin - 2 szt.
4) światłowód - 1 szt.
II STABILIZACJA SZCZYTOWO POTYLICZNA ELLIPSE:
1. Stabilizacja szyjna - 5 kpl.
Skład kompletu:
1) śruby/hak - 4 szt.
2) bloker - 6 szt.
3) śruby do potylicy - 4 szt.
4) łącznik - 1 szt.
5) pręt - 1 szt.
6) płyta do potylicy - 1 szt.
7) pręt wygięty - 1 szt.
8) pręt o zmiennej - 1 szt.
III KLATKA MIĘDZYTRZONOWA SZYJNA 3D:
1. Klatka międzytrzonowa szyjna w technologii 3D z płytką, mocowana śrubami do trzonu kręgów - 5 kpl.
Skład kompletu:
1) Implant - 1 szt.
2) śruba - 2 szt.
3) płytka - 1 szt.
IV KLATKA MIĘDZYTRZONOWA SZYJNA DO TRZONU KREGÓW:
1. Klatka międzytrzonowa szyjna mocowana śrubami do trzonu kręgów - 5 kpl.
Skład kompletu:
1) Implant - 1 szt.
2) wkręt - 2 szt.
V ZESTAW DO LECZENIA ZŁAMANIA ZĘBA OBROTNIKA:
1. Zestaw do leczenia złamania zęba obrotnika - 5 kpl.
Skład kompletu:
1) śruba - 1 szt.
2) celownik - 2 szt.
VI SUBSTYTUT KOŚCI:
1 Substytut kości w formie pasty - 20 kpl.
Skład kompletu:
1) 2CC - 1 szt.
2) 5CC - 1 szt.
3) 10CC - 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33184100-4 - Implanty chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 281250,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Stymulacja rdzenia kręgowego z możliwością bezpiecznego badania MRI:1 Stymulator rdzeniowy p/bólowy stałonapięciowy, szesnastokontaktowy
amplituda od 0 do 10,5V ( z przyrostem 0,05V lub 0,1V), częstotliwość 2 – 130 Hz (przyrost 5Hz dla wartości od 10Hz do 130Hz), szerokość impulsu 60 – 450 μs (przyrost 10 μs), napięcie 0 – 10,5 V - 10 szt.
2 Elektroda chirurgiczna trzyrzędowa, 16 kontaktowa (długość 65 lub 90cm)
Elektroda chirurgiczna dwurzędowa, 16 kontaktowa (długość 65 lub 90cm) - 10 szt.
3 Programator pacjenta - 10 szt.
4 Stymulator przezskórny - 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33184100-4 - Implanty chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 281500,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
System bipolarny do małoinwazyjnej dekompresji plastyki dysków:1 Sterylny zestaw do dekompresji dysków kręgosłupa w odcinku lędźwiowym kręgosłupa - 15 kpl.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33184100-4 - Implanty chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 63000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Elementy stabilizacji kręgosłupa:1 Implant typu XLIF tytanowy - 20 szt.
2 Korek piankowy - 20 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33184100-4 - Implanty chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 168000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Stabilizacja dynamiczna międzywyrostkowa - 30 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 33184100-4 - Implanty chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 111000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 311634,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 311634,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 311634,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Globus Medical Poland Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 142638876
7.3.3) Ulica: al. Stanów Zjednoczonych 61
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-028
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GLOBUS MEDICAL POLAND SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GLOBUS MEDICAL POLAND SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 311634,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 304020,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 304020,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 304020,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medtronic Poland Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 011206233
7.3.3) Ulica: Polna 11
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-633
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 304020,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68040,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68040,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68040,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ars Medicum Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 341529618
7.3.3) Ulica: Dworcowa 7/102
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68040,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 181440,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 181440,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 181440,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stryker Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 011207155
7.3.3) Ulica: Poleczki 35
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-822
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 181440,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119880,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119880,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119880,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paradise Spine Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 141661471
7.3.3) Ulica: Wronia 45/203
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-870
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119880,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Usługa ochrony mienia i osób w budynkach Sądu Rejonowego w Wałczu
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów w 2026 roku o kodzie 19 12 10 z Regionalnego Zakładu Odzysku Odpadów w Sianowie przy ul. Łubuszan 80
- Sprzątania pomieszczeń oraz utrzymania należytej czystości w budynkach PGK Sp. z o.o. w Koszalinie
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynku RDW w Pyrzycach, ul. Stargardzka 42.
- Wykonanie przeglądu drzew przeznaczonych do wycinki pod inwestycję: Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 151 na odcinku Recz - Choszczno
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla stołówki Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych im. Grażyny Bacewicz w Koszalinie z podziałem na części.
więcej: przetargi w Koszalinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





