eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Panki"Cyberbezpieczna Gmina Panki"- 2 części



Ogłoszenie z dnia 2025-07-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Cyberbezpieczna Gmina Panki”- 2 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Panki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398356

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tysiąclecia 5

1.5.2.) Miejscowość: Panki

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-140

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34 317 90 35

1.5.8.) Numer faksu: 34 317 90 62

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@panki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.panki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-89faca46-e3a7-4719-a44a-b2ec0ee4351f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Cyberbezpieczna Gmina Panki”- 2 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89faca46-e3a7-4719-a44a-b2ec0ee4351f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00302795

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00040205/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Cyberbezpieczna Gmina Panki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZBI.271.3.04.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług oraz dostawa sprzętu zgodnie z założeniami projektowymi określonymi przez Zamawiającego w ramach projektu grantowego „Cyberbezpieczna Gmina Panki” – 2 części:
Część I:
1. - usługa wykonania audytu początkowego i końcowego;
2. - usługa analizy i aktualizacji dokumentacji SZBI wraz z wykonaniem szkolenia z zakresu SZBI i cyberbezpieczeństwa
1.1. Audyt początkowy (przed wdrożeniem sprzętu i dokumentacji):
Audyt ma zostać przeprowadzony w oparciu o normę ISO/IEC 27001, ocenę spełniania wymagań określonych w Krajowych Ramach Interoperacyjności (KRI), Ustawie o Krajowym Systemie Cyberbezpieczeństwa (KSC), oraz innych obowiązujących przepisach prawa regulujących zarządzanie bezpieczeństwem informacji.
1.2. Audyt końcowy (po wdrożeniu dokumentacji i sprzętu):
Audyt końcowy skupia się na ocenie całościowej efektywności wdrożonego SZBI oraz jego zgodności z obowiązującymi wymaganiami, wskazując na poziom osiągniętej poprawy organizacji i dalsze kierunki rozwoju.

2.1. Usługa analizy i aktualizacji dokumentacji SZBI wraz z wykonaniem szkolenia pracowników z zakresu SZBI i cyberbezpieczeństwa;
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie przeglądu, aktualizacji i opracowania dokumentacji Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (SZBI) w oparciu o normę ISO/IEC 27001:2023, przeprowadzenie szkoleń z zakresu cyberbezpieczeństwa i wprowadzonego Systemu Zarządzania Bezpieczeństwa Informacji.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1A do SWZ - (SOPZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 72810000-1 - Usługi audytu komputerowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79212000-3 - Usługi audytu

80532000-2 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania

80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa

4.5.5.) Wartość części: 24600,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług oraz dostawa sprzętu zgodnie z założeniami projektowymi określonymi przez Zamawiającego w ramach projektu grantowego „Cyberbezpieczna Gmina Panki” – 2 części:
Część II:
1. - dostawa rozwiązania klasy UTM;
2. - dostawa i wdrożenie rozwiązania do zarządzania stacjami roboczymi i serwerami;
3. - dostawa i wdrożenie rozwiązania backupowego;
4. - dostawa serwera dla stworzenia platformy sprzętowej pod rozwiązanie SOC.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1B do SWZ - (SOPZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48820000-2 - Serwery

48821000-9 - Serwery sieciowe

35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

32422000-7 - Elementy składowe sieci

35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające

48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego

48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

4.5.5.) Wartość części: 152520,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17571,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55350,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17571,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: iTrust sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 368129384

7.3.3) Ulica: Ul. Poznańska 37

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-689

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17571,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 151905,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 151905,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 151905,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ITBIOTIC SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 388536263

7.3.3) Ulica: Żwirki i Wigury 65A/110A

7.3.4) Miejscowość: Mikołów

7.3.5) Kod pocztowy: 43-190

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 151905,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Znak sprawy: ZBI.271.3.04.2025

Zadanie pn. „Cyberbezpieczna Gmina Panki” – 2 części, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.