Ogłoszenie z dnia 2024-04-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00094892/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-07
- 2024/BZP 00207225/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-16
- 2024/BZP 00217414/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-23
- 2024/BZP 00224215/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-28
- 2024/BZP 00230239/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-04
- 2024/BZP 00239543/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-11
- 2024/BZP 00246945/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa wiaty na PSZOK w Będzieszynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pruszcz Gdański
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674931
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zakątek 1
1.5.2.) Miejscowość: Juszkowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-000
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pruszczgdanski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszczgdanski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8746301.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa wiaty na PSZOK w Będzieszynie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d834a1b4-8846-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00302613
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00034350/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Budowa wiaty na PSZOK w Będzieszynie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00094892
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 155528 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie wiaty garażowej dla PSZOK (Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych Gminy Pruszcz Gdański) w Będzieszynie, dz. nr 361/53 obręb ewidencyjny Juszkowo wraz z uzyskaniem dokumentów umożliwiających użytkowanie obiektu budowlanego będącego wynikiem robót.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę wiaty garażowej stalowej wraz z instalacjami elektrycznymi, oświetlenia, zgodnie z poniższym wyszczególnieniem:
Branża konstrukcyjno-budowlana i roboty towarzyszące obejmujące w szczególności :
- roboty związane z posadowieniem obiektu w tym częściowa rozbiórka i odtworzenie posadzki z kostki brukowej
- montaż elementów wiaty
- wykonanie opierzenia i montaż rynny z włączeniem do istniejących rur spustowych
- wyposażenie obiektu w nowy sprzęt gaśniczy ( gaśnica proszkowa 6 kg – 1 szt.) wraz z odpowiednim oznakowaniem miejsca usytuowania gaśnicy
Branża elektryczna obejmująca w szczególności:
- przebudowę i rozbudowę rozdzielnicy głównej budynku 0,4 kV
- budowa instalacji oświetlenia podstawowego
- montaż gniazd wtyczkowych
- budowa instalacji połączeń wyrównawczych i instalacji uziemiającej
- przebudowę kamer systemu CCTV
Całość robót należy wykonać zgodnie ze szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz załączoną dokumentacją projektową jak również decyzją o pozwoleniu na budowę. Załączniki wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowią jego integralną część.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 230000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 365310 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIRUDO Artur Maciak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7331337487
7.3.4) Miejscowość: Stary Imielnik
7.3.5) Kod pocztowy: 95-010
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonanie instalacji elektrycznych, Prefabrykacja konstrukcji stalowej
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 230000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI JUSZKOWO
więcej: przetargi JUSZKOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Adaptacja wraz z przebudową oraz rozbudową budynku Szkoły Podstawowej na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli - zakres na 2024 rok."
- "Budowa sieci elektroenergetycznej kablowej nN-0,4kV zasilającej, oświetleniowej wraz doziemną kanalizacją teletechniczną oraz demontaż istniejących słupów oświetleniowych".
- Budowa ogrodzenia terenu Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. im Władysława Stanisława Reymonta w Radomiu
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Przodkowie
- Projekt i wykonanie systemu klimatyzacji w budynku Sądu Rejonowego w Białymstoku
- Budowa, przebudowa i remont infrastruktury turystycznej na terenie Związku Gmin Turystycznych Pogórza Dynowskiego
więcej: Montaż konstrukcji metalowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.