eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzysuchaBudowa ciągu pieszo-jezdnego na ul. Akacjowej w Przysusze.



Ogłoszenie z dnia 2025-07-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ciągu pieszo-jezdnego na ul. Akacjowej w Przysusze.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Przysucha

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223379

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kolberga 11

1.5.2.) Miejscowość: Przysucha

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaprzysucha.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminaprzysucha.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b03cf5db-aef7-4f3c-ae83-f7b75727a995

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


administracja samorządowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ciągu pieszo-jezdnego na ul. Akacjowej w Przysusze.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b03cf5db-aef7-4f3c-ae83-f7b75727a995

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00302326

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039570/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa ciągu pieszo- jezdnego na ul. Akacjowej w Przysusze.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00227541

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIRiFZ.271.24.2025.PS.

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 570368,87 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na budowie oświetlenia ulicznego, kanalizacji deszczowej oraz remoncie drogi gminnej o numerze 330343W – ul. Akacjowa w Przysusze.
2. Lokalizacja inwestycji: Planowany zakres inwestycji zlokalizowany jest na działkach o numerach ewidencyjnych: 4103, 1895/12, 4361, 4497, 4119, 4493, 4492, 4491. Jednostka ewidencyjna Przysucha 142306_4, obręb ewidencyjny Przysucha 142306_4.0001; działki nie są wpisane do rejestru zabytków oraz nie podlega ochronie na podstawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, nie znajduje się w granicach terenu górniczego.
3. Charakterystyka robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia:
1) Budowa oświetlenia ulicznego. Roboty budowlane obejmują: montaż 4 słupów oświetleniowych o wysokości 7 m posadowionych na prefabrykowanych fundamentach. Oprawy oświetleniowe energooszczędne typu LED o mocy 56,5 W montowane na wysięgnikach o długości 0,5 m. Linia kablowa oświetleniowa YAKXS 4x35 w całości w rurze ochronnej DVK 75 plus bednarka FeZN 25x4. Zasilanie dobudowywanej sieci oświetleniowej ze słupa nN nr 29.
2) Budowa kanalizacji deszczowej. Roboty budowlane obejmują budowę odwodnienia pasa drogowego budowanego ciągu pieszo-jezdnego w ulicy Akacjowej. Elementy składowe sieci to układ studzienek betonowych DN 500 wyposażonych w osadnik o głębokości 800 mm (Wp2 – Wp4), wpiętych za pośrednictwem przykanalików DN160 do studni rewizyjnych DN 1000 (St1 – St4). Studnie St1 – St4 połączone kolektorem DN315, podłączonym do studni St5 (DN1200), która będzie zlokalizowana na istniejącym kolektorze w ul. Sikorskiego. System odwodnienia wymaga wykonania studni wpustowej (Wp1) w ul. Skowyry, która powinna być podłączona do istniejącej studni rewizyjnej Stist. w ul. Sikorskiego.
3) Remont drogi w ul. Akacjowej. Roboty budowlane obejmują wykonanie pełnej konstrukcji jezdni wraz ze zjazdami do posesji. Długość drogi do przebudowy wynosi ok. 142 m w osi od ul. Sikorskiego do ul. Skowyry. Szerokość 4,5 m, miejscowo 4,2 m. Warstwy konstrukcyjne jezdni: warstwa mrozoodporna – 20 cm, podbudowa z kruszywa łamanego C90/3 o frakcji 0/31,5 – grubości 20 cm, podsypka cementowo-piaskowa 1:4 – 4 cm, warstwa ścieralna kostka betonowa wibroprasowana – 8 cm. Warstwy konstrukcyjne zjazdów na posesje: warstwa mrozoodporna – 20 cm, podbudowa z kruszywa łamanego C90/3 o frakcji 0/31,5 – grubości 15 cm, podsypka cementowo-piaskowa 1:4 – 3 cm, warstwa ścieralna kostka betonowa wibroprasowana – 8 cm. Zakres robót obejmuje również regulacje wysokościowe studni kanalizacji sanitarne, zasuw wodociągowych oraz studni telekomunikacyjnej.
4) Oznakowanie pionowe: Rodzaje znaków: D-1 szt. 2, B-20 szt. 2, – zgodnie z zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym: minimalne wymagania zamawiającego dotyczące: parametrów technicznych, technologicznych, rozwiązań materiałowych, kolorystyki, wymagań dotyczących wykonania i odbioru robót budowlanych, warunków gwarancji, obowiązki wykonawcy, itp. określają poniższe dokumenty:
1) Projekt zagospodarowania terenu pod nazwą: Budowa oświetlenia ulicznego oraz kanalizacji deszczowej w ciągu drogi gminnej – ul. Akacjowa w Przysusze na działkach 4103, 1895/12, 4361, 4497, 4119, 4493 obr. 0001 Przysucha;
2) Projekt architektoniczno-budowlany – branża sanitarna - Budowa oświetlenia ulicznego oraz kanalizacji deszczowej w ciągu drogi gminnej – ul. Akacjowa w Przysusze na działkach 4103, 1895/12, 4361, 4497, 4119, 4493 obr. 0001 Przysucha;
3) Projekt architektoniczno-budowlany – branża elektryczna - Budowa oświetlenia ulicznego oraz kanalizacji deszczowej w ciągu drogi gminnej – ul. Akacjowa w Przysusze na działkach 4103, 1895/12, 4361, 4497, 4119, obr. 0001 Przysucha;
4) Projekt wykonawczy – branża elektryczna - Budowa oświetlenia ulicznego oraz kanalizacji deszczowej w ciągu drogi gminnej – ul. Akacjowa w Przysusze na działkach 4103, 1895/12, 4361, 4497, 4119, 4493 obr. 0001 Przysucha;
5) Projekt techniczny – branża elektryczna - Budowa oświetlenia ulicznego oraz kanalizacji deszczowej w ciągu drogi gminnej – ul. Akacjowa w Przysusze na działkach 4103, 1895/12, 4361, 4497, 4119, 4493 obr. 0001 Przysucha;
6) Projekt techniczny – branża sanitarna - Budowa oświetlenia ulicznego oraz kanalizacji deszczowej w ciągu drogi gminnej – ul. Akacjowa w Przysusze na działkach 4103, 1895/12, 4361, 4497, 4119, 4493 obr. 0001 Przysucha;
7) Opracowanie techniczne do zgłoszenia robót budowlanych: Remont drogi gminnej – ul. Akacjowej w Przysusze w zakresie wymiany nawierzchni, na działkach 4103, 1895/12, 4361, 4497, 4119, 4494, 4493, 4492, 4491 obr. 0001 Przysucha;
8) Uzupełnienie do Opracowania technicznego do zgłoszenia robót budowlanych: Remont drogi gminnej – ul. Akacjowej w Przysusze w zakresie wymiany nawierzchni, na działkach 4103, 1895/12, 4361, 4497, 4119, 4494, 4493, 4492, 4491 obr. 0001 Przysucha;
9) Projekt stałej organizacji ruchu: Budowa drogi gminnej – ul. Akacjowej w Przysusze w zakresie wymiany nawierzchni, na działkach 4103, 1895/12, 4361, 4497, 4119, 4494, 4493, 4492, 4491 obr. 0001 Przysucha;
10) Specyfikacje techniczne Wykonania i Odbioru Robót budowlanych;
11) Projekt umowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
5. Zamówienie obejmuje również roboty towarzyszące oraz tymczasowe nie objęte opisem zamówienia konieczne do uwzględnienia ze względu na przepisy prawa budowlanego oraz do ich prawidłowego ukończenia. Roboty te obejmują w szczególności:
1) Organizację, zabezpieczenie i odpowiednie oznakowanie placu budowy.
2) Przygotowanie dokumentacji do odbioru końcowego.
3) Likwidację placu budowy i jego uporządkowanie.
6. Gwarancja jakości.
1) Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na okres minimum 36 miesięcy.
7. Uwagi i uzupełnienia do opisu przedmiotu zamówienia.
1) Przedmiary robót załączony do SWZ nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia, należy je traktować jedynie jako dokumenty pomocnicze przy opracowaniu oferty, a zawarte w nich zestawienia robót mają jedynie zobrazować ich skalę i pomóc w oszacowaniu kosztów wykonania zadania.
2) Materiały, urządzenia i wyposażenie dostarczone przez Wykonawcę powinny odpowiadać wymaganiom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (j.t.: Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z. p. zm.), posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty określone odrębnymi przepisami i spełniać warunki określone w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiących załączniki do SWZ.
3) Ewentualne użycie w SWZ przy opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia w odniesieniu do określonych materiałów, urządzeń, itp. ma za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszczalne przy realizacji zamówienia. Dobrane przez projektanta materiały konkretnych producentów Zamawiający traktuje jako określenie parametrów przedmiotów za pomocą podanego standardu, dopuszczając do stosowania inne odpowiedniki rynkowe z zastrzeżeniem, że będą spełniać ten sam poziom technologiczny i jakościowy oraz będą posiadać wymagane odrębnymi przepisami atesty, certyfikaty, świadectwa bezpieczeństwa i dopuszczenie do stosowania zgodnie z wymogami prawa budowlanego oraz innymi aktami prawnymi. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta, znaków towarowych, patentów itp. jeżeli występują w rysunkach lub opisach w dokumentacji projektowo – budowlanej - nie są one obowiązujące dla Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 372216,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 722004,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 372216,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P. H. U. Marbruk Marcin Jakubczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 142785376

7.3.3) Ulica: ul. Radomska 10/18

7.3.4) Miejscowość: Przysucha

7.3.5) Kod pocztowy: 26-400

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 372216,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.