Ogłoszenie z dnia 2022-08-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00228959/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dachów wraz z naprawą kominów dla budynków mieszkalnych wielorodzinnych w Swarzędzu na osiedlu Mielżyńskiego 135 i 136
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Mienia Wojskowego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011263946
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowowiejska 26A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-911
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 61 660 67 00
1.5.8.) Numer faksu: 61 660 67 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp.po@amw.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://amw.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://amw.eb2b.com.pl/open-auctions.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie mieniem Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dachów wraz z naprawą kominów dla budynków mieszkalnych wielorodzinnych w Swarzędzu na osiedlu Mielżyńskiego 135 i 1362.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17d015fd-f2dd-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00301001
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00059886/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.76 Remont dachu wraz z naprawą kominów Swarzędz - os. Mielżyńskiego 135, 136 - OR Poznań
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00228959/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP-OP.2616.239.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 429962,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont dachu wraz z naprawą kominów dla budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Swarzędzu na osiedlu Mielżyńskiego 135.4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45321000-3 - Izolacja cieplna
45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów
45262522-6 - Roboty murarskie
45261320-3 - Kładzenie rynien
4.5.5.) Wartość części: 214981,04 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont dachu wraz z naprawą kominów dla budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Swarzędzu na osiedlu Mielżyńskiego 136.4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45321000-3 - Izolacja cieplna
45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów
45262522-6 - Roboty murarskie
45261320-3 - Kładzenie rynien
4.5.5.) Wartość części: 214981,04 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 268626,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 268626,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 268626,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa Adam Graf
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7811722682
7.3.3) Ulica: os. Przyjaźni 13s
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-686
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA ADAM GRAF
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA ADAM GRAF
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 268626,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 268626,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 268626,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 268626,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa Adam Graf
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7811722682
7.3.3) Ulica: os. Przyjaźni 13s
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-686
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA ADAM GRAF
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA ADAM GRAF
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 268626,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Dostawa akcesoriów do diatermii chirurgicznych na potrzeby Bloków Operacyjnych Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Kompleksowa wymiana źródeł światła z tradycyjnych na typu LED w instalacji oświetleniowej budynku.
- Remont instalacji odpływu ścieków z wpustów w pomieszczeniu kuchni w budynku nr 69
- Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji zewnętrznych urządzeń klimatyzacyjnych (dry-coolerów) dla COK w Centrali NBP w Warszawie
- Dostawa wyrobów medycznych określonych w 4 pakietach.
- Świadczenie na rzecz Uniwersytetu Warszawskiego usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej przewodowej realizowanej przez łącza cyfrowe ISDN oraz SIP Trunk do sieci publicznych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wymiana źródeł ciepła w Ośrodku Natura Rerum - etap I (postępowanie powtórzone)"
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach poprawy efektywności budynków IBPRS - PIB w Warszawie w podziale na zadania
- Przebudowa i remont budynku Szkoły Podstawowej nr 73 przy ul. Glinianej 30 we Wrocławiu - instalacje elektryczne i teletechniczne
- Inwestycje dotyczące kuchni w Zespole Szkół i Placówek Nr 2 w Katowicach
- Budowa bieżni lekkoatletycznej prostej na Stadionie Miejskim w Grabowie nad Prosną
- Zbiornik Wielowieś Klasztorna na rzece Prośnie - "Rozbiórka budynków na terenie powiatu ostrowskiego, kaliskiego i ostrzeszowskiego woj. wielkopolskie wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą"
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.