Ogłoszenie z dnia 2025-06-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00267321/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-07
- 2025/BZP 00274325/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„ZAKUP I DOSTAWA KOPARKO-ŁADOWARKI ORAZ CIĄGNIKA ROLNICZEGO NA POTRZEBY ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ W ŁAMBINOWICACH”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W ŁAMBINOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 160374251
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Zawadzkiego 33
1.5.2.) Miejscowość: Łambinowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-316
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 77 431 13 17
1.5.8.) Numer faksu: 77 431 13 17
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zgklambinowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zgk.bip.lambinowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ba08dc30-00c8-4969-b007-3466b0cfb6f51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„ZAKUP I DOSTAWA KOPARKO-ŁADOWARKI ORAZ CIĄGNIKA ROLNICZEGO NA POTRZEBY ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ W ŁAMBINOWICACH”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba08dc30-00c8-4969-b007-3466b0cfb6f5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00300608
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00130396/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i dostawa koparko ładowarki oraz ciągnika rolniczego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00267321
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa koparko-ładowarki oraz ciągnika rolniczego na potrzeby zakładu gospodarki komunalnej w Łambinowicach.Celem realizacji zadania jest zakup i dostarczenie koparko – ładowarki oraz ciągnika rolniczego na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej będącego jednostką podległą Gminy Łambinowice. Zakupiony sprzęt będzie wykorzystywany do wykonywania zadań statutowych zakładu i zastąpi wysłużoną już flotę pojazdów.
Zamówienie zostało podzielone na 2 części.
Część I – zakup i dostawa koparko-ładowarki.
1. Zakres zamówienia:
Wymagane parametry zamawianego sprzętu
1) rok produkcji nie wcześniej niż 2022 rok
2) przebieg nie więcej 4000 mtg
3) moc silnika powyżej 100 KM
4) skrzynia biegów manualna lub automatyczna
5) przednia oś skrętna
6) układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie
7) napęd na obie osie (4x4), z możliwością wyboru napędu na jedna oś
8) wydajność pompy hydraulicznej min. 165 l/min
9) osprzęt ładowarkowy sterowany za pomocą joysticka
10) wielofunkcyjna łyżka ładowarkowa typu 6w1 z widłami do palet o pojemności min. 1 m3, , szerokość powyżej 2 metrów
11) regulowana kolumna kierownicza
12) przednie błotniki
13) osprzęt koparkowy sterowany za pomocą dźwigni lub za pomocą joysticków
14) kąt obrotu wysięgnika – minimum 180
15) ramię koparki teleskopowe
16) łyżka do wykopów
17) łyżka skarpowa sztywna lub uchylna hydraulicznie
18) szybkozłącze koparkowe mechaniczne
19) kabina spełniająca normy ROPS i FOPS
20) fotel operatora z pełną regulacją siedzenia i układem sterowania oraz obrotu fotela
21) górna przednia szyba zapewniająca pełną widoczność łyżki ładowarki
22) wycieraczka na tylnej i przedniej szybie
23) klimatyzacja manualna lub automatyczna
24) opony przednie rozmiar mininum 20 cali
25) opony tylne rozmiar minimum 26 cali
26) oświetlenie robocze przednie i tylne
27) oświetlenie ostrzegawcze
28) pojazd sprawny technicznie, zdatny do eksploatacji.
29) pojazd bez wyraźnych, widocznych uszkodzeń blach, dopuszcza się oznaki zwykłego użytkowania, kompletny, sprawny w dniu przekazania zamawiającemu pojazd bez wyraźnych oznak rdzy
30) pojazd musi być wyposażony zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym, ustawy o transporcie drogowym i pokrewnych. Wyposażenie pojazdu powinno obejmować m.in: gaśnicę, apteczkę i trójkąt ostrzegawczy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43261000-0 - Koparki mechaniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43261100-1 - Ładowarki mechaniczne
4.5.5.) Wartość części: 300000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Zakup i dostawa ciągnika rolniczego1. Zakres zamówienia:
Wymagane parametry zamawianego sprzętu:
1) rok produkcji nie wcześniej niż 2022 rok
2) przebieg nie więcej 4000 mtg
3) moc silnika min. 100 KM
4) skrzynia biegów manualna lub automatyczna
5) przednia oś skrętna
6) wspomaganie kierownicy
7) układ rozdzielacza/układ szybkozłączy - minimum rozdzielacz 3-sekcyjny/6
8) rodzaj hamulcy - tarczowe
9) przedni TUZ
10) regulowana kolumna kierownicza
11) przednie błotniki
12)zaczep przedni holowniczy lub rolniczy
13) zaczep tylny górny regółowany i dolny
14) kabina ogrzewana, klimatyzowana,
15) uchylne okna tylne i boczne, drzwi obustronne
16) układ hamulcowy pneumatyczny 1 i 2 obwodowy
17) wycieraczka na tylnej i przedniej szybie
18) spryskiwacze szyby przedniej i tylniej
19) klimatyzacja manualna lub automatyczna
20) opony przednie rozmiar mininum 24 cali
21) opony tylne rozmiar minimum 34 cali
22) oświetlenie robocze przednie i tylne
23) oświetlenie ostrzegawcze
24) pojazd sprawny technicznie, zdatny do eksploatacji posiadający aktualne badania techniczne.
25) pojazd bez wyraźnych, widocznych uszkodzeń blach, dopuszcza się oznaki zwykłego użytkowania, kompletny, sprawny w dniu przekazania zamawiającemu pojazd bez wyraźnych oznak rdzy
26) pojazd musi być wyposażony zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym, ustawy o transporcie drogowym i pokrewnych. Wyposażenie pojazdu powinno obejmować m.in: gaśnicę, apteczkę i trójkąt ostrzegawczy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.5.5.) Wartość części: 250000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do niniejszej części wpłynęła tylko jedna oferta, która przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Ze względu na ograniczone środki w budżecie Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków do kwoty złożonej oferty, w związku z powyższym unieważnienia postępowanie na ww. podstawie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 584250,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 584250,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostaje unieważnione, ponieważ w niniejszym postępowaniu nie wpłynęły żadne oferty w terminie
przewidzianym na składanie ofert, tj. do dnia 20.06.2025r. do godz.7:00. Mając, powyższe na względzie uznać należy, iż
zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego zestawu asenizacyjnego, tj. ciągnika wraz z kompatybilnym z nim wozem asenizacyjnym oraz przyczepą do transportu wody pitnej
- Zakup ciągnika wraz z wyposażeniem dodatkowym.
- Dostawa używanej koparki kołowej
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych
- Zakup ciągnika rolniczego
- "Zakup ciągnika wraz z wyposażeniem na potrzeby utrzymania obiektów komunalnych na terenie gminy Wilków."
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.