eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łambinowice"ZAKUP I DOSTAWA KOPARKO-ŁADOWARKI ORAZ CIĄGNIKA ROLNICZEGO NA POTRZEBY ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ W ŁAMBINOWICACH"



Ogłoszenie z dnia 2025-06-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„ZAKUP I DOSTAWA KOPARKO-ŁADOWARKI ORAZ CIĄGNIKA ROLNICZEGO NA POTRZEBY ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ W ŁAMBINOWICACH”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W ŁAMBINOWICACH

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 160374251

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Tadeusza Zawadzkiego 33

1.4.2.) Miejscowość: Łambinowice

1.4.3.) Kod pocztowy: 48-316

1.4.4.) Województwo: opolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.4.7.) Numer telefonu: +48 77 431 13 17

1.4.8.) Numer faksu: 77 431 13 17

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zgklambinowice.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zgk.bip.lambinowice.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00274325

2.2.) Data ogłoszenia: 2025-06-11

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00267321

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1)

Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa koparko-ładowarki oraz ciągnika rolniczego na potrzeby zakładu gospodarki komunalnej w Łambinowicach.
Celem realizacji zadania jest zakup i dostarczenie koparko – ładowarki oraz ciągnika rolniczego na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej będącego jednostką podległą Gminy Łambinowice. Zakupiony sprzęt będzie wykorzystywany do wykonywania zadań statutowych zakładu i zastąpi wysłużoną już flotę pojazdów.
Zamówienie zostało podzielone na 2 części.
Część I – zakup i dostawa koparko-ładowarki.

1. Zakres zamówienia:

Wymagane parametry zamawianego sprzętu
1) rok produkcji nie wcześniej niż 2022 rok
2) przebieg nie więcej 4000 mtg
3) moc silnika powyżej 100 KM
4) skrzynia biegów manualna lub automatyczna
5) przednia oś skrętna
6) układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie
7) napęd na obie osie (4x4), z możliwością wyboru napędu na jedna oś
8) wydajność pompy hydraulicznej min. 165 l/min
9) osprzęt ładowarkowy sterowany za pomocą joysticka
10) wielofunkcyjna łyżka ładowarkowa typu 6w1 z widłami do palet o pojemności min. 1 m3, , szerokość powyżej 2 metrów
11) regulowana kolumna kierownicza
12) przednie błotniki
13) osprzęt koparkowy sterowany za pomocą dźwigni
14) kąt obrotu wysięgnika – minimum 180
15) ramię koparki teleskopowe
16) łyżka do wykopów
17) łyżka skarpowa
18) szybkozłącze koparkowe mechaniczne
19) kabina spełniająca normy ROPS i FOPS
20) fotel operatora z pełną regulacją siedzenia i układem sterowania oraz obrotu fotela
21) górna przednia szyba zapewniająca pełną widoczność łyżki ładowarki
22) wycieraczka na tylnej i przedniej szybie
23) klimatyzacja manualna lub automatyczna
24) opony przednie rozmiar mininum 20 cali
25) opony tylne rozmiar minimum 26 cali
26) oświetlenie robocze przednie i tylne
27) oświetlenie ostrzegawcze
28) pojazd sprawny technicznie, zdatny do eksploatacji posiadający aktualne badania techniczne.
29) pojazd bez wyraźnych, widocznych uszkodzeń blach, dopuszcza się oznaki zwykłego użytkowania, kompletny, sprawny w dniu przekazania zamawiającemu pojazd bez wyraźnych oznak rdzy
30) pojazd musi być wyposażony zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym, ustawy o transporcie drogowym i pokrewnych. Wyposażenie pojazdu powinno obejmować m.in: gaśnicę, apteczkę i trójkąt ostrzegawczy.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 9 do SWZ.

Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa koparko-ładowarki oraz ciągnika rolniczego na potrzeby zakładu gospodarki komunalnej w Łambinowicach.
Celem realizacji zadania jest zakup i dostarczenie koparko – ładowarki oraz ciągnika rolniczego na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej będącego jednostką podległą Gminy Łambinowice. Zakupiony sprzęt będzie wykorzystywany do wykonywania zadań statutowych zakładu i zastąpi wysłużoną już flotę pojazdów.
Zamówienie zostało podzielone na 2 części.
Część I – zakup i dostawa koparko-ładowarki.

1. Zakres zamówienia:

Wymagane parametry zamawianego sprzętu
1) rok produkcji nie wcześniej niż 2022 rok
2) przebieg nie więcej 4000 mtg
3) moc silnika powyżej 100 KM
4) skrzynia biegów manualna lub automatyczna
5) przednia oś skrętna
6) układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie
7) napęd na obie osie (4x4), z możliwością wyboru napędu na jedna oś
8) wydajność pompy hydraulicznej min. 165 l/min
9) osprzęt ładowarkowy sterowany za pomocą joysticka
10) wielofunkcyjna łyżka ładowarkowa typu 6w1 z widłami do palet o pojemności min. 1 m3, , szerokość powyżej 2 metrów
11) regulowana kolumna kierownicza
12) przednie błotniki
13) osprzęt koparkowy sterowany za pomocą dźwigni lub za pomocą joysticków
14) kąt obrotu wysięgnika – minimum 180
15) ramię koparki teleskopowe
16) łyżka do wykopów
17) łyżka skarpowa sztywna lub uchylna hydraulicznie
18) szybkozłącze koparkowe mechaniczne
19) kabina spełniająca normy ROPS i FOPS
20) fotel operatora z pełną regulacją siedzenia i układem sterowania oraz obrotu fotela
21) górna przednia szyba zapewniająca pełną widoczność łyżki ładowarki
22) wycieraczka na tylnej i przedniej szybie
23) klimatyzacja manualna lub automatyczna
24) opony przednie rozmiar mininum 20 cali
25) opony tylne rozmiar minimum 26 cali
26) oświetlenie robocze przednie i tylne
27) oświetlenie ostrzegawcze
28) pojazd sprawny technicznie, zdatny do eksploatacji.
29) pojazd bez wyraźnych, widocznych uszkodzeń blach, dopuszcza się oznaki zwykłego użytkowania, kompletny, sprawny w dniu przekazania zamawiającemu pojazd bez wyraźnych oznak rdzy
30) pojazd musi być wyposażony zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym, ustawy o transporcie drogowym i pokrewnych. Wyposażenie pojazdu powinno obejmować m.in: gaśnicę, apteczkę i trójkąt ostrzegawczy.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 9 do SWZ.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2025-06-16 07:00

Po zmianie:
2025-06-20 07:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2025-06-16 07:10

Po zmianie:
2025-06-20 07:10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.