Ogłoszenie z dnia 2025-06-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00162039/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
30.2025 Sukcesywne wykonywanie robót budowlanych w obiektach Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu w zakresie naprawy dachów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288981
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wybrzeże Ludwika Pasteura 1
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-367
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.komorowska@umw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umw.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umed-wroc.logintrade.net/zapytania_email,193778,7b59dbc7331bf972ca7d70cba41f0e41.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
30.2025 Sukcesywne wykonywanie robót budowlanych w obiektach Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu w zakresie naprawy dachów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc961ea0-a94c-4cbc-82fc-4ea84041bdab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00299975
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00677052/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Naprawa dachów, uszkodzonych rur i rynien spustowych oraz odgromów.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00162039
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZP.260.30.2025.TP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1463414,64 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywne Wykonywanie robót budowlanych w obiektach Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu w zakresie naprawy dachów.
2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie robót budowlanych w obiektach Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu w miarę potrzeb i na podstawie odrębnych zleceń w zakresie naprawy dachów:
- naprawy zniszczonych pokryć dachowych i uszkodzonych konstrukcji nośnych dachów,
- naprawy albo wymiany uszkodzonych rynien i rur spustowych oraz ich czyszczenie,
- naprawy uszkodzonych gzymsów, kominów i murów ogniowych wraz z tynkami,
- naprawy albo wymiany obróbek blacharskich,
- naprawy elementów instalacji odgromowej.
3. Sposób wykonania przedmiotu zamówienia:
- Prace remontowe będą wykonywane sukcesywnie, w miarę potrzeb oraz na podstawie odrębnych zleceń, które będą rozliczane na podstawie Wykazu cen jednostkowych branży budowlanej, stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ oraz na podstawie Wykazu cen jednostkowych branży elektrycznej, stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ.
- Ceny przedstawione przez Wykonawcę w załącznikach nr 8 i 9 do SWZ mają wynikać ze szczegółowych kosztorysów sporządzonych w oparciu o zestawienia składników cenotwórczych - jednolitej ceny roboczogodziny i stawki narzutów - branża budowlana, elektryczna, będących załącznikami nr 10 i 11 do SWZ. Ceny materiałów należy przyjąć łącznie z kosztami zakupu. Na zgłoszenie Zamawiającego, Wykonawca przygotuje kosztorys ofertowy na dany zakres prac na podstawie załącznika nr 8 i 9 do SWZ. Po akceptacji przez Zamawiającego, będzie on podstawą do wystawienia zlecenia. Po przeprowadzeniu naprawy Wykonawca rozliczy prace kosztorysem powykonawczym.
- W przypadku wykonywania zakresu prac nieujętego w wykazie cen jednostkowych, Wykonawca rozliczy je na podstawie katalogów nakładów rzeczowych powszechnie stosowanych przy kosztorysowaniu robót budowlanych i składników cenotwórczych określonych w załącznikach nr 10 i 11 do SWZ. Natomiast materiały będą rozliczane według średnich cen rynkowych wykazanych w wydawnictwie Sekocenbud z poprzedniego kwartału łącznie z kosztami zakupu.
- Odbiór robót będzie odbywał się w ciągu 7 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego pisemnego zgłoszenia o ich zakończeniu.
- Do zgłoszenia Wykonawca dołączy:
• kosztorys powykonawczy,
• w przypadku ingerowania w istniejącą instalację elektryczną (naprawa): protokoły badań i pomiarów instalacji elektrycznej.
- Po podpisaniu protokołu odbioru i zatwierdzeniu kosztorysu powykonawczego Wykonawca złoży fakturę w siedzibie Działu Nadzoru Inwestycji i Remontów UMW we Wrocławiu, przy ulicy Marcinkowskiego 2-6.
4. Gwarancja:
Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji (min. 24 miesięcy, max. 48 miesięcy) na wykonane roboty budowlane i instalacyjne, a na użyte materiały – gwarancji producenta, licząc od daty podpisania protokołu odbioru. Termin gwarancji na wykonane roboty stanowi kryterium oceny ofert.
5. Wycenę przedmiotu zamówienia należy opracować na podstawie przedstawionej poniżej dokumentacji:
- Pozycji kosztorysowych (ceny jedn. - branża budowlana, ceny jedn. - branża elektryczna) – zał. nr 8 i 9 do SWZ w formie elektronicznej,
- Zestawień składników cenotwórczych - ceny roboczogodziny i stawki narzutów: załączniki nr 10 i 11 do SWZ.
6. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych:
akceptacji podlegają:
- materiały, co do zgodności z wymogami użytkowymi wg PN lub równoważnych;
- roboty podlegające zakryciu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45262120-8 - Wznoszenie rusztowań
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1129195,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1204692,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1204692,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aleksander Pawliszyn prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: ALEKSANDER PAWLISZYN PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT BUDOWLANYCH MASZBUD
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8950000852
7.3.3) Ulica: ul. Stoczniowa, nr 53
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 51-215
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ALEKSANDER PAWLISZYN PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT BUDOWLANYCH MASZBUD
jakie przetargi wygrała firma
ALEKSANDER PAWLISZYN PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT BUDOWLANYCH MASZBUD
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1200000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługa wykonania nasadzeń kompensacyjnych - Rejon Dróg Wrocław ZS.WR.
- Dostawa środków czystości oraz artykułów higienicznych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- SZP/243-260/2025 Świadczenie usług cateringowych dla Politechniki Wrocławskiej.
- Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu
- Budowa Centrum Rekreacji Osiedlowej i Pomocy Powodziowej przy ul. Opatowickiej 124 we Wrocławiu wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techn. - zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych
- Remont pomieszczeń Wydziału Polityki Społecznej, Zdrowia oraz Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego, znajdujących się w budynku DUW we Wrocławiu przy Pl. Powstańców Warszawy 1
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie konstrukcji betonowej bud/chatek dla nietoperzy z kręgów i pokryw żelbetowych w nadleśnictwach Bielsko, Ustroń i Baligród
- Zmiana sposobu użytkowania części budynku "A" Samodzielnego Publicznego Gminnego Ośrodka Zdrowia w Nowym Żmigrodzie na potrzeby pomieszczenia serwera
- Dostosowanie pomieszczeń Powiatowego Ośrodka Rozwoju Edukacji w Lwówku Śląskim
- "Roboty budowlane w zakresie modernizacji dachu ZSP w Książenicach."
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2136K ul. Wielmoska w Sułoszowej i Wielmoży gmina Sułoszowa.
- Modernizacja dróg w miejscowościach Zbuczyn i Sobicze
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.