Ogłoszenie z dnia 2025-11-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00476546/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pomocy dydaktycznych do Przedszkola nr 1 w Sokółce, w ramach projektu pt. „A ja wolę przedszkole” nr: FEPD.08.01-IZ.00-0056/23
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sokółka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659125
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Kościuszki 1
1.5.2.) Miejscowość: Sokółka
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 85 711 09 00
1.5.8.) Numer faksu: +48 85 711 09 11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@sokolka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f91d58bb-d0d2-45ca-95cd-b1428f8a47dc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pomocy dydaktycznych do Przedszkola nr 1 w Sokółce, w ramach projektu pt. „A ja wolę przedszkole” nr: FEPD.08.01-IZ.00-0056/232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f91d58bb-d0d2-45ca-95cd-b1428f8a47dc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00546239
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00020653/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa pomocy dydaktycznych do Przedszkola nr 1 w Sokółce „A ja wolę przedszkole"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
16. Zamówienie jest finansowane z budżetu Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu Fundusze Europejskie dla Podlaskiego 2021-2027, Priorytet VIII Fundusze na rzecz edukacji i włączenia społecznego, Działanie 8.1 Rozwój edukacji i kształcenia2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00476546
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PI.I.271.46.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1: Dostawa pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć muzycznych.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37310000-4 - Instrumenty muzyczne
4.5.5.) Wartość części: 3071,30 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2: Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenie sal przedszkolnych do prowadzenia zajęć edukacyjnych.4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 9636,11 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4124,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5376,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4124,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Celna EURO-RUS Grzegorz Januszkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5451502255, REGON 052190968
7.3.3) Ulica: ul. Octowa 3/16
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-399
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4124,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11983,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18229,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11983,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AV MULTIMEDIA MAŁYSZ I SPÓŁKA, SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6572506821, REGON 292801570
7.3.3) Ulica: Ul. Głowackiego 7 / 7,
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-368
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AV MULTIMEDIA MAŁYSZ I SPÓŁKA, SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
AV MULTIMEDIA MAŁYSZ I SPÓŁKA, SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11983,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z SOKÓŁKI
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Powiatu Sokólskiego
- Usługi porządkowo-czystościowe w budynku i posesji Sądu Rejonowego w Sokółce oraz w lokalu archiwum przy ul. Pocztowej 3 w Sokółce
- Dostawa i montaż mebli na potrzeby utworzenia stanowiska pracy osoby niepełnosprawnej w Starostwie Powiatowym w Sokółce
więcej: przetargi w Sokółce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia i pomocy dydaktycznych na rzecz utworzenia pierwszego publicznego klubu dziecięcego w Gminie Trzcianne w ramach programu Aktywny Maluch.
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zgierzu
- Dostawa sprzętu komputerowego i monitorów interaktywnych do Szkoły Podstawowej w Rakówce
- Zamówienie na dostawę sprzętu i wyposażenia do pracowni w Zespole Szkół Ponadpodstawowych im. Jana Pawła II w Krynicy-Zdroju, Zespole Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Grybowie oraz (...)
- Zakup i dostawa materiałów dydaktycznych zużywalnych do prowadzenia kursów dla uczniów
- Zakup wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla 2 szkół podstawowych Gminy Tłuchowo
więcej: Instrumenty muzyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





