eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaSukcesywne dostawy artykułów nabiałowych do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie



Ogłoszenie z dnia 2025-06-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy artykułów nabiałowych do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150123657

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Sabinowska 62/64

1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 343477100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cspspcz@cspsp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/cspsp-czestochowa

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1108019

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy artykułów nabiałowych do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e58dc990-e83f-44c2-8375-dca7d25df571

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00299618

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00031891/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 Sukcesywne dostarczanie artykułów nabiałowych do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00226958

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WT.2370.11.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 467156,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów nabiałowych do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie, w następującym asortymencie i ilościach:
Lp. /Asortyment/Waga/J.m./Ilość:
1 Jogurt - zboża 200g szt. 1000;
2 Jogurt owocowy 150g szt. 2000;
3 Jogurt naturalny 150g szt. 3000;
4 Jogurt naturalny 400g szt. 250;
5 Jogurt do picia 250g szt. 1500;
6 Margaryna mleczna 250g szt. 1000;
7 Masło ekstra (kostka) 200g szt. 20000;
8 Masło jednorazowe 10g szt. 2000;
9 Mleko 2% l 3000;
10 Mleko zagęszczone niesłodzone 200g szt. 300;
11 Mleko UHT 2% 500ml szt. 2000;
12 Ser biały twarogowy półtłusty - kostka kg 2000;
13 Serek topiony - krążki 17,5g szt. 7000;
14 Serek topiony – plastry 130g szt. 1500;
15 Ser typu feta 270g szt. 10;
16 Ser mozarella kulki 150g szt. 10;
17 Ser mozarella - kulka 125g szt. 10;
18 Ser mozarella tarty kg 100;
19 Ser Camembert 180g szt. 1000;
20 Ser Brie 200g szt. 500;
21 Ser typu włoskiego 220g szt. 1000;
22 Camembert - różne smaki 120g szt. 1000;
23 Ser wędzony w plastrach kg 700;
24 Ser żółty Edamski-w plastrach kg 800;
25 Ser żółty Gouda – w plastrach kg 1000;
26 Ser Królewski - plastry kg 400;
27 Ser żółty Podlaski kg 1000;
28 Ser Mazdamer w plastrach kg 600;
29 Ser żółty Salami - w plastrach kg 800;
30 Serek twarogowy naturalny 150g szt. 1000;
31 Serek fromage (różne smaki) 80g szt. 1500;
32 Serek homogenizowany (różne smaki) 150g szt. 3000;
33 Serek topiony 100g szt. 2000;
34 Puszysty serek twarogowy (różne smaki) 150g szt. 2000;
35 Puszysty serek twarogowy Mini Mix 20g (różne smaki) 20g szt. 2500;
36 Serek twarogowy plastry (różne smaki) 150g szt. 1500;
37 Serek kremowy z warzywami 125g szt. 800;
38 Śmietana 18% 1000ml l 800;
39 Śmietana 30% 1000ml l 1000;
40 Śmietanka do kawy (1opak x 10szt.) 100g opak. 400;
41 Serek wiejski ziarnisty 200g szt. 3000;
42 Jogurt islandzki typu skyr owocowy 140g szt. 800;
43 Serek solankowy plastry 150g szt. 800;
44 Serek śmietankowy kanapkowy 125g szt. 1500;
45 Ser Gouda z czarnuszką - blok kg 700;
46 Jogurt z owsianką owocowy 180g szt. 1500;
47 Maślanka owocowa 400g szt. 1000;
48 Ser żółty z dziurami - plastry kg 800;
49 Ser twarogowy topiony 17g szt. 5000;
50 Ser tylżycki – plastry kg 300;
51 Serek wiejski lekki ziarnisty 150g szt. 2000;
52 Kefir naturalny 375g szt. 1000;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia.
3. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w w/w załączniku.
4. Wymienione w powyższej tabeli ilości są ilościami maksymalnymi i mogą ulec zmniejszeniu w zależności od ilości osób szkolonych oraz w przypadku zaistnienia sytuacji, których Zamawiająca nie mogła wcześniej przewidzieć.
5. Minimalna wartość towarów jaką Zamawiająca zobowiązuje się zakupić w ramach zawartej umowy wynosi: 196.000,00 zł brutto (również w przypadku zwolnienia
z VAT)
6. Miejsce realizacji zamówienia - dostawa towaru do stołówki na terenie Zamawiającej tj. Centralnej Szkoły PSP w Częstochowie ul. Sabinowska 62/64.
7. Wymagany termin płatności – 30 dni od daty odbioru przedmiotu umowy potwierdzonego dokumentem WZ i doręczenia faktury. W przypadku realizacji więcej niż jednej dostawy w tygodniu, Sprzedawca wystawi fakturę zbiorczą za ten okres.
8. Przedmiot zamówienia objęty jest stawką podatku od towarów i usług w wysokości 5%, zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług, z dnia 11.03.2004 r.
9. Oferowany do sprzedaży towar winien być świeży i dobrej jakości.
10. Transport, dostawę na miejsce i rozładunek zapewnia Wykonawca.
11. Zamawiająca nie przewiduje obowiązku odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego

4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 521193,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 530502,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 521193,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Mleczarska MLEKOVITA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7220002329

7.3.3) Ulica: Ludowa

7.3.4) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie

7.3.5) Kod pocztowy: 18-200

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 521193,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.