Ogłoszenie z dnia 2025-06-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00243687/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja i przeprowadzenie 5 – dniowej półkolonii letniej dla dzieci i młodzieży z rodzin zastępczych (w tym dzieci własnych) w wieku od 7 do 18 lat z terenu Powiatu Krapkowickiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KRAPKOWICKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Krapkowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412533
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kilińskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Krapkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-303
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiatkrapkowicki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatkrapkowicki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11146901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja i przeprowadzenie 5 – dniowej półkolonii letniej dla dzieci i młodzieży z rodzin zastępczych (w tym dzieci własnych) w wieku od 7 do 18 lat z terenu Powiatu Krapkowickiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-496aea52-3591-4e43-b12e-31cddcf08dd0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00298800
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00024375/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Organizacja i przeprowadzenie 5 – dniowej półkolonii letniej dla dzieci i młodzieży z rodzin zastępczych (w tym dzieci własnych) w wieku od 7 do 18 lat z terenu Powiatu Krapkowickiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Bliżej rodziny i dziecka – wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczowychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej – etap II2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00243687
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.6.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 622000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 70000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Organizacja i przeprowadzenie 5 – dniowej półkolonii letniej dla dzieci i młodzieży z rodzin zastępczych (w tym dzieci własnych) w wieku od 7 do 18 lat z terenu Powiatu Krapkowickiego” w ramach projektu pt. „Bliżej rodziny i dziecka - wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo – wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej – etap II” realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Opolskiego na lata 2021 – 2027 (FEOP), Priorytet 6 Fundusze Europejskie wspierające włączenie społeczne w opolskim, Działanie 6.7 Wsparcie rodziny i pieczy zastępczej, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
63510000-7 - Usługi biur podróży i podobne
85312100-0 - Usługi opieki dziennej
92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49375,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58975,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58975,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Almatur - Opole Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7540337451
7.3.3) Ulica: Ozimska 26/2
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-058
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58975,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-07-07 do 2025-07-118.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KRAPKOWIC
- Nasza gmina - Nasze Cyberbezpieczeństwo
- Zakup specjalistycznego oprogramowania na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności - SPEDYCJA
- Przebudowa części budynku zlokalizowanego w Zdzieszowicach przy ul. Góry Św. Anny 21A realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Utworzenie Środowiskowego Domu Samopomocy w Zdzieszowicach
- Budowa linii kablowej oświetlenia drogowego oraz budowa oświetlenia przejścia dla pieszych
więcej: przetargi w Krapkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja pikniku promocyjno-integracyjnego
- Organizacja wydarzenia "Święto Wisły 2025"
- "Usługi społeczne: Usługi dostarczania posiłków do szkół, żłobka, przedszkola - Gmina Biała Podlaska"
- Świadczenie usług przygotowania i dostarczenia obiadów (wsparcie towarzyszące) dla uczestników projektu Centrum Usług Środowiskowych "WISIENKA 4".
- Świadczenie usługi organizacji uroczystej kolacji w plenerze dla gości V Jubileuszowej Międzynarodowej Konferencji Naukowej: EDUKACJA WOBEC WYZWAŃ I ZADAŃ WSPÓŁCZESNOŚCI I PRZYSZŁOŚCI - Współpraca po
- Usługi konferencyjne dla Agencji Badań Medycznych
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.