Ogłoszenie z dnia 2025-07-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00402887/01 - Wynik z dnia 2025-09-02
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Nasza gmina - Nasze Cyberbezpieczeństwo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRAPKOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413099
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 17
1.5.2.) Miejscowość: Krapkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-303
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 44 66 837
1.5.8.) Numer faksu: 77 44 66 888
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: f.bielec@krapkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.krapkowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nasza gmina - Nasze Cyberbezpieczeństwo
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b604112-8169-4e29-9cf0-b4235b97e6ce
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00353247
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00046218/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Nasza Gmina - Nasze Cyberbezpieczeństwo realizowane w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Cyberbezpieczny Samorząd Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027(FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. - Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5b604112-8169-4e29-9cf0-b4235b97e6ce3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https;//ezamowienia.gov.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
5. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści
zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa
Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych
dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie.
6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
7. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług.
8. Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Krapkowice, ul. 3 Maja 17, 47-303 Krapkowice, e-mail: umig@krapkowice.pl, tel. 77 44 66 800, fax 77 44 66 888;
inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Krapkowice jest Pan Dawid Żwirkowski, kontakt: adres e-mail: dawid.zwirkowski@cbi24.pl, tel. 535-333-213*;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Nasza Gmina – Nasze Cyberbezpieczeństwo”, nr IP.271.11.2025 /dane identyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer/ prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
__________________
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IP.271.11.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania.
L.P szt
1. SERWER TYP I 2
2. SERWER TYP II 1
3. ACCESS POINT 7
4. PRZEŁACZNIK TYP I 1
5. PRZEŁACZNIK TYP II 1
6. PRZEŁACZNIK TYP III 1
7. PRZEŁACZNIK TYP IV 3
8. PRZEŁACZNIK TYP V 2
9. FIREWALL SPRZĘTOWY 1
10. NAS TYP I 1
11. DYSKI DO NAS TYP I 10
12. NAS TYP II 1
13.OPROGRAMOWANIE DO ARCHIWIZACJI LOGÓW - URZĄD 1
14.OPROGRAMOWANIE DO ARCHIWIZACJI LOGÓW - OPS 1
15.OPROGRAMOWANIE DO TWORZENIA KOPII ZAPASOWYCH NA POTRZEBY URZĘDU 1
16. OPROGRAMOWANIE DO TWORZENIA KOPII ZAPASOWYCH NA POTRZEBY OPS 1
17. DYSKI DO MACIERZY 14
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 2 do SWZ oraz załącznik nr 2a do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32413100-2 - Rutery sieciowe
32422000-7 - Elementy składowe sieci
30233100-2 - Komputerowe jednostki do przechowywania
30233141-1 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID)
48218000-9 - Pakiety oprogramowania zarządzającego licencjami
48780000-9 - Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem, przechowywaniem i zawartością
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami i współczynnikami wag (znaczeniem) do tych kryteriów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na sprzęt komputerowy
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres wsparcia powdrożeniowego
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca spełni warunek, jeżeli przedstawi wykaz dostaw polegających na dostawie sprzętu odpowiadającego swoimrodzajem przedmiotowi zamówienia wraz z jego wdrożeniem, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub
ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i
podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały
wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty
wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych
są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje
bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz musi zawierać co najmniej 1 dostawę w w/w zakresie, o wartości co najmniej 400 000,00 zł brutto.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia
braku podstaw wykluczenia:
2.1 oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 z późn. zm.), z
innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo
oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy
należącego do tej samej grupy kapitałowej;
2.2 odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
oświadczenia i dokumenty (podmiotowe środki dowodowe) składa każdy z wykonawców. Wykonawca, który polega na zdolnościach
technicznych lub zawodowych lub sytuacji
finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, przedstawia
podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 2 ppkt 2.2, dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą
wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.
3.Dokumenty podmiotów zagranicznych jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej
Polskiej, zamiast:
1)odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o
których mowa w pkt 2.2 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a)nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z
wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z
podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
3.2 Dokumenty, o których mowa w pkt 3.1 ppkt 1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
3.3 Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której
dokument
dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3.1, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem
zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub
oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie ma przepisów o oświadczeniu
pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której
dokument miał dotyczyć. Przepis pkt. 3.2 stosuje się.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich
3 lat (przed upływem terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem
ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz
załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o
których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w
przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest
w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal
wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie
ostatnich 3 miesięcy – wg. załącznika nr 7 do SWZ;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
SERWER TYP I – 2 szt• wydruk ze strony internetowej www.epeat.net potwierdzający spełnienie normy co najmniej Epeat Silver według normy wprowadzonej w 2019 roku
• Dołączenie do oferty dokumentu potwierdzającego, że Serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta. Dokument potwierdzony przez Producenta oferowanego rozwiązania.
• Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001:2015 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta urządzeń – dokumenty potwierdzające należy załączyć do oferty,
• Certyfikat ISO 9001 oraz 27001 podmiotu serwisującego.
• Certyfikat ISO 9001 oraz 27001 w zakresie świadczenia usług serwisowych oprogramowania oraz usług związanych z cyberbezpieczeństwem.
• Oświadczanie Producenta oprogramowania lub Autoryzowanego Dystrybutora producenta świadczącego wsparcie techniczne, o gotowości świadczenia na rzecz Zamawiającego wymaganego serwisu (zawierające: adres strony internetowej serwisu i numer infolinii telefonicznej).
• Certyfikat inżynierski potwierdzony przez Producenta dla min. dwóch osób w zakresie produktów: EDR/XDR oraz skaner podatności.
SERWER TYP II – 1 szt
• wydruk ze strony internetowej www.epeat.net potwierdzający spełnienie normy co najmniej Epeat Silver według normy wprowadzonej w 2019 roku -
• Dołączenie do oferty dokumentu potwierdzającego, że Serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta. Dokument potwierdzony przez Producenta oferowanego rozwiązania.
• Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001:2015 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta urządzeń – dokumenty potwierdzające należy załączyć do oferty,
• Certyfikat ISO 9001 oraz 27001 podmiotu serwisującego.
• Certyfikat ISO 9001 oraz 27001 w zakresie świadczenia usług serwisowych oprogramowania oraz usług związanych z cyberbezpieczeństwem.
• Oświadczanie Producenta oprogramowania lub Autoryzowanego Dystrybutora producenta świadczącego wsparcie techniczne, o gotowości świadczenia na rzecz Zamawiającego wymaganego serwisu (zawierające: adres strony internetowej serwisu i numer infolinii telefonicznej).
• Certyfikat inżynierski potwierdzony przez Producenta dla min. dwóch osób w zakresie produktów: EDR/XDR oraz skaner podatności.
PRZEŁĄCZNIK TYP I, TYP II, TYP III, TYP IV, TYP V
• Oświadczanie Producenta lub Autoryzowanego Dystrybutora świadczącego wsparcie techniczne o gotowości świadczenia na rzecz Zamawiającego wymaganego serwisu (zawierające: adres strony internetowej serwisu i numer infolinii telefonicznej).
• Certyfikat ISO 9001 podmiotu serwisującego.
• Oświadczenie producenta lub autoryzowanego dystrybutora producenta na terenie Polski, iż oferent posiada autoryzację producenta w zakresie sprzedaży oferowanych rozwiązań.
FIREWALL SPRZĘTOWY – 1 SZT.
• Oświadczanie Producenta lub Autoryzowanego Dystrybutora świadczącego wsparcie techniczne o gotowości świadczenia wymaganego serwisu (zawierające: adres strony internetowej serwisu i numer infolinii telefonicznej).
• Certyfikat ISO 9001 podmiotu serwisującego.
NAS TYP I – 1 SZT.
• Dokument potwierdzony przez Producenta lub Autoryzowanego Dystrybutora producenta o gotowości świadczenia na rzecz Zamawiającego wymaganego wsparcia (zawierające: adres strony internetowej serwisu i numer infolinii telefonicznej).
TESTY PENETRACYJNE INFRASTRUKTURY INFORMATYCZNEJ
• Zamawiający wymaga aby Wykonawca załączył do oferty poniższe certyfikaty:
o Offensive Security Certified Professional (OSCP);
o Certified Information Systems Security Professional (CISSP);
o Certified Security Analyst (ECSA);
o Wep Application Penatration Tester (eWPT);
o Certified Professional Penetration Tester (eCPPT);
DYSKI DO MACIERZY - 14 SZT
Firma ser.musi posiadać ISO27001(Zarządzenia Bezp.Info.) ISMSI
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
SERWER TYP I – 2 szt• wydruk ze strony internetowej www.epeat.net potwierdzający spełnienie normy co najmniej Epeat Silver według normy wprowadzonej w 2019 roku
• Dołączenie do oferty dokumentu potwierdzającego, że Serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta. Dokument potwierdzony przez Producenta oferowanego rozwiązania.
• Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001:2015 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta urządzeń – dokumenty potwierdzające należy załączyć do oferty,
• Certyfikat ISO 9001 oraz 27001 podmiotu serwisującego.
• Certyfikat ISO 9001 oraz 27001 w zakresie świadczenia usług serwisowych oprogramowania oraz usług związanych z cyberbezpieczeństwem.
• Oświadczanie Producenta oprogramowania lub Autoryzowanego Dystrybutora producenta świadczącego wsparcie techniczne, o gotowości świadczenia na rzecz Zamawiającego wymaganego serwisu (zawierające: adres strony internetowej serwisu i numer infolinii telefonicznej).
• Certyfikat inżynierski potwierdzony przez Producenta dla min. dwóch osób w zakresie produktów: EDR/XDR oraz skaner podatności.
SERWER TYP II – 1 szt
• wydruk ze strony internetowej www.epeat.net potwierdzający spełnienie normy co najmniej Epeat Silver według normy wprowadzonej w 2019 roku -
• Dołączenie do oferty dokumentu potwierdzającego, że Serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta. Dokument potwierdzony przez Producenta oferowanego rozwiązania.
• Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001:2015 oraz ISO-27001 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta urządzeń – dokumenty potwierdzające należy załączyć do oferty,
• Certyfikat ISO 9001 oraz 27001 podmiotu serwisującego.
• Certyfikat ISO 9001 oraz 27001 w zakresie świadczenia usług serwisowych oprogramowania oraz usług związanych z cyberbezpieczeństwem.
• Oświadczanie Producenta oprogramowania lub Autoryzowanego Dystrybutora producenta świadczącego wsparcie techniczne, o gotowości świadczenia na rzecz Zamawiającego wymaganego serwisu (zawierające: adres strony internetowej serwisu i numer infolinii telefonicznej).
• Certyfikat inżynierski potwierdzony przez Producenta dla min. dwóch osób w zakresie produktów: EDR/XDR oraz skaner podatności.
PRZEŁĄCZNIK TYP I, TYP II, TYP III, TYP IV, TYP V
• Oświadczanie Producenta lub Autoryzowanego Dystrybutora świadczącego wsparcie techniczne o gotowości świadczenia na rzecz Zamawiającego wymaganego serwisu (zawierające: adres strony internetowej serwisu i numer infolinii telefonicznej).
• Certyfikat ISO 9001 podmiotu serwisującego.
• Oświadczenie producenta lub autoryzowanego dystrybutora producenta na terenie Polski, iż oferent posiada autoryzację producenta w zakresie sprzedaży oferowanych rozwiązań.
FIREWALL SPRZĘTOWY – 1 SZT.
• Oświadczanie Producenta lub Autoryzowanego Dystrybutora świadczącego wsparcie techniczne o gotowości świadczenia wymaganego serwisu (zawierające: adres strony internetowej serwisu i numer infolinii telefonicznej).
• Certyfikat ISO 9001 podmiotu serwisującego.
NAS TYP I – 1 SZT.
• Dokument potwierdzony przez Producenta lub Autoryzowanego Dystrybutora producenta o gotowości świadczenia na rzecz Zamawiającego wymaganego wsparcia (zawierające: adres strony internetowej serwisu i numer infolinii telefonicznej).
TESTY PENETRACYJNE INFRASTRUKTURY INFORMATYCZNEJ
• Zamawiający wymaga aby Wykonawca załączył do oferty poniższe certyfikaty:
o Offensive Security Certified Professional (OSCP);
o Certified Information Systems Security Professional (CISSP);
o Certified Security Analyst (ECSA);
o Wep Application Penatration Tester (eWPT);
o Certified Professional Penetration Tester (eCPPT);
DYSKI DO MACIERZY - 14 SZT
Firma ser.musi posiadać ISO27001(Zarządzenia Bezp.Info.) ISMSI
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Załącznik nr 2a do SWZ.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji
wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z
wykonawców, winno być dołączone do oferty.
3. Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej wykonawców zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu jako
najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego zamawiający zażąda w wyznaczonym
terminie złożenia kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców, podpisanej przez wszystkich partnerów, przy czym
termin na jaki została zawarta owa umowa nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1,
składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. Każdy wykonawca z osobna nie powinien podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art.
109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które
roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (art. 117 ust. 4 ustawy Pzp).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 ustawy Pzp.2. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2- 4 i ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający na podstawie art. 455 ust.
1 pkt 1 ustawy Pzp dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności:
1) Zmiany terminu dostawy przedmiotu umowy, w przypadku:
a) skrócenia terminu realizacji zamówienia w przypadku wykonania przedmiotu zamówienia;
b) wydłużenia terminu realizacji zamówienia w przypadku działania siły wyższej, mającej istotny wpływ na realizację
przedmiotu umowy - nie więcej jednak niż o okres działania siły wyższej, do chwili jej ustąpienia;
2) zmiany zakresu zamówienia (m.in. zmniejszenia ilości dostarczanego sprzętu, których wartość nie przekroczy 10%
wartości wynagrodzenia wykonawcy brutto. Zachowana minimalna wartość zamówienia wynosić będzie min. 90 % wartości
wynagrodzenia brutto Wykonawcy);
3) wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 ust. 1, w przypadku zmiany stawki podatku VAT, o wartość wynikającą ze zmiany
stawki podatku VAT;
4) zmiany producenta lub modelu sprzętu (zastąpienie produktu lub rozszerzenie asortymentu o produkt równoważny lub
wyższej jakości) w przypadku:
a) zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową, w tym czasowego wstrzymania produkcji, pod warunkiem iż
odpowiednik jest tej samej lub wyższej jakości, za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową,
b) wprowadzenia do sprzedaży przez producenta zmodyfikowanego/udoskonalonego produktu, za cenę nie wyższą niż cena
produktu objętego umową,
c) wprowadzenia do sprzedaży przez producenta zmodyfikowanego/udoskonalonego produktu, obok dotychczas
oferowanego za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową,
d) zmiany numeru katalogowego produktu, nazwy produktu, przy zachowaniu jego parametrów;
5) zmiany warunków realizacji i zakresu przedmiotu umowy niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia związane z:
a) koniecznością spowodowaną zmianą obowiązujących przepisów prawa powodującą, że realizacja przedmiotu umowy w
niezmienionej postaci stanie się niecelowa,
b) wystąpieniem okoliczności powodujących, że niemożliwe jest zrealizowanie przedmiotu umowy w sposób określony w
SWZ i złożonej ofercie, które nie były możliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy,
c) zaistnieniem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych zdolnościami
płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w momencie zawarcia
umowy,
d) koniecznością modyfikacji zasad płatności wynagrodzenia umownego (m.in. wystawienia faktury, zasad i terminów
rozliczeń i dokonywania płatności między stronami) oraz zasad i trybu odbioru przedmiotu zamówienia (m.in. rodzajów i
terminów dokonywania czynności odbiorowych) wynikających w szczególności z zasad instytucji dofinansowujących lub
zaistnienia innej okoliczności uzasadniającej wprowadzenie takiej modyfikacji,
e) zaistnieniem niemożliwych do wcześniejszego przewidzenia i niezależnych od stron okoliczności powodujących
niemożliwość, niecelowość, zbędność czy bezzasadność realizacji poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia z
punktu widzenia realizowanego zamówienia czy interesu społecznego lub interesu Zamawiającego przy jednoczesnym
obniżeniu wynagrodzenia umownego o wartość niezrealizowanych elementów przedmiotu zamówienia i/lub skrócenia
terminu realizacji zamówienia,
f) zaistnieniem innej niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnej, ekonomicznej lub
technicznej, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkującej brakiem możliwości należytego wykonania
umowy zgodnie z SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-08-07 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-08-07 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-09-05
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, w stosunku do których zachodziktórakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z
2024 r. poz. 507 z póź.zm.). Zadanie dofinansowane jest dofinansowana ze środków Funduszy Europejskich na Rozwój
Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2 – wzmocnienie krajowego sytemu
cyberbezpieczeństwa w ramach projektu: „Cyberbezpieczny Samorząd”.
INNE PRZETARGI Z KRAPKOWIC
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla pacjentów Krapkowickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego do obiektów Krapkowickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
- Budowa Centrum Przesiadkowego w Krapkowicach
więcej: przetargi w Krapkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa systemu do tworzenia i przechowywania kopii zapasowych, obejmującego pamięci masowe typu NAS oraz urządzenia do deduplikacji danych wraz z licencjami i szkoleniami - w podziale na 2 części
- Zakup, konfiguracja i wdrożenie systemu centrum logów, systemów zaawansowanego backupu oraz dokumentacji SZBI dla Gminy Sędziszów
- Dostawa sprzętu, oprogramowania z usługą wdrożenia"Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w gm. Oborniki Śl. oraz MGOPS" i dostawa pakietów biurowych:Edukacja dla przyszłości w Gminie Oborniki Śl.
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Krajenka.
- Cyberbezpieczny samorząd - Gmina Rościszewo - (zakup sprzętu komputerowego)
- Rozbudowa i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług oraz dostawą sprzętu inf. z oprogramowaniem dla Gminy Borki w ramach projektu "BEZPIECZNY E-PORTAL MOF RADZYNIA PODLASKIEGO"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





