Ogłoszenie z dnia 2021-12-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00232556/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-14
- 2021/BZP 00255767/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-03
- 2021/BZP 00260241/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
KMP Chełm, ul. Reformacka 24A - modernizacja obiektu wraz z zagospodarowaniem terenu pod potrzeby CBŚP
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430689052
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gabriela Narutowicza 73
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-019
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 47 8114606
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lu.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
KMP Chełm, ul. Reformacka 24A - modernizacja obiektu wraz z zagospodarowaniem terenu pod potrzeby CBŚP2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-82643a92-2c13-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00297933
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001660/30/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 KMP Chełm, ul. Reformacka 24A – modernizacja obiektu wraz z zagospodarowaniem terenu pod potrzeby CBŚP
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00232556/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 45/1.1.13/21/SZP/B
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1973535,18 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie modernizacji obiektu KMP w Chełmie wraz z zagospodarowaniem terenu pod potrzeby CBŚP.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Programie Funkcjonalno - Użytkowym (PFU) i w załączonej dokumentacji technicznej (Projekt budowlany, Projekty wykonawcze – branża budowlana, sanitarna i elektryczna) oraz we wzorze umowy, które stanowią załączniki do SWZ. Za ujęcie wszystkich prac ponosi odpowiedzialność tylko i wyłącznie Wykonawca.
3. Zadanie obejmuje sporządzenie projektu wykonawczego oraz wykonanie robót w szczególności
w zakresie:
• zaprojektowanie i wykonanie SZR w TG do podłączenia awaryjnego agregatu prądotwórczego,
• zaprojektowanie i wykonanie linii kablowej światłowodowej do budynku KMP Chełm, ul. Żwirki i Wigury,
• zaprojektowanie i wykonanie podłączenia systemu alarmowego i monitoringu do służby dyżurnej KMP w Chełmie, ul. Żwirki i Wigury,
• wykonawstwo rzeczowe – aktualizację i realizację robót ujętych w będącej w dyspozycji KWP w Lublinie dokumentacji projektowej w tym:
- rozbiórkę istniejących ogrodzeń i budynku gospodarczego,
- wykonanie nowego ogrodzenia wokół całego terenu wraz z bramą wjazdową, furtką i szlabanem,
- wymianę i naprawę istniejących nawierzchni z wydzieleniem miejsc postojowych,
- wykonanie nowego oświetlenia terenu z oprawami typu LED,
- wykonanie nowej infrastruktury kablowej terenu: linie zasilające budynki garażowe, kable zasilania agregatu prądotwórczego, infrastruktura teletechniczna,
- wykonanie instalacji elektrycznych i oświetlenia budynku garażowego,
- wykonanie instalacji odgromowej i uziemiającej budynku garażowego,
- dostawa wraz z montażem nowego agregatu prądotwórczego wraz z podłączeniem i SZR,
- wykonanie zasilania i sterowania bramą i szlabanem przy wjeździe na teren,
- przebudowę, termomodernizację i modernizację budynku garażowego wraz z wymianą bram garażowych,
- instalację klimatyzacji - montaż klimatyzatorów ściennych 3,4 kW (szt.2) i 5,2 kW - (szt.1) (jednostki zewnętrzne 3,4 kW i 5,2 kW),
- instalacje wentylacji mechanicznej Sali ćwiczeń,
- montaż instalacji fotowoltaicznej,
- montaż systemu nagłośnienia i projekcji w Sali konferencyjnej,
- wykonanie linii kablowej światłowodowej,
- montaż urządzenia do kompensacji energii biernej ,
- przebudowę kanalizacji sanitarnej i burzowej,
- modernizację 4 pomieszczeń Zarządu CBŚP
oraz sporządzenie dokumentacji powykonawczej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32412000-4 - Sieci komunikacyjne
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45262700-8 - Przebudowa budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2399282,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3917550,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2399282,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa Handbud Wiesław Blicharski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5650002058
7.3.3) Ulica: Czworobok 17
7.3.4) Miejscowość: Włodawa
7.3.5) Kod pocztowy: 22-200
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA HANDBUD WIESŁAW BLICHARSKI
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA HANDBUD WIESŁAW BLICHARSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2399282,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Zakup części zamiennych, akumulatorów, oleju i ogumienia na potrzeby obsługi samochodów służbowych WPR SP ZOZ w Lublinie
- Dostawa odczynników chemicznych do realizacji zajęć dydaktycznych (2)
- Przebudowa i rozbudowa dwóch budynków na potrzeby Regionalnego Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży w Cholewiance
- Usługa społeczna polegająca świadczeniu usług wyżywienia na potrzeby dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 2 części
- Naprawa kominów i dachu części starej - budynek B, C Wydziału Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej UMCS w Lublinie
- Dostawa mebli biurowych na potrzeby 1WSzKzP SPZOZ w Lublinie Filii w Ełku
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane polegające na wymianie kanałowej sieci ciepłowniczej
- Remont pracowni lekcyjnych i łazienek w ZSCKR im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
więcej: Sieci komunikacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.