Ogłoszenie z dnia 2022-08-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00190016/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-02
- 2022/BZP 00204346/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wraz z montażem i utrzymanie systemu do mobilnej kontroli wnoszenia opłat w Strefie Płatnego Parkowania w Szczecinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nieruchomości i Opłaty Lokalne spółka z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 321139821
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Czesława 9
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 71-504
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 914216321
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aczerkawska@niol.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.niol.szczecin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.niol.szczecin.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wraz z montażem i utrzymanie systemu do mobilnej kontroli wnoszenia opłat w Strefie Płatnego Parkowania w Szczecinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d943225-e238-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00297463
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00190016/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NiOL/ZP/35/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 470000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż kompleksowego Systemu do mobilnej kontroli wnoszenia opłat w Strefie Płatnego Parkowania wraz z jego utrzymaniem. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w dwóch etapach.
W ramach realizacji etapu I wykonawca:
1) dostarczy na koszt własny do siedziby Nieruchomości i Opłaty Lokalne Spółka z o.o. – Wydziału Parkowania i Logistyki w Szczecinie przy al. Wojska Polskiego 105 1 kompletny System do mobilnej kontroli pojazdów;
System ma działać na zasadzie ARTR (Automatyczne Rozpoznawanie Tablic Rejestracyjnych);
System e-kontroli musi rozpoznać następujące tablice rejestracyjne:
• polskie tzw. białe stałe i czasowe,
• polskie tzw. czarne,
• polskie tzw. żółte (zabytkowe),
• polskie tzw. niebieskie (dyplomatyczne),
• polskie tzw. zielone,
• pojazdów elektrycznych, zarówno polskich, jak i zagranicznych,
• zagraniczne w zakresie krajów europejskich (stałe i czasowe);
zadaniem Systemu będzie rejestracja pojazdów parkujących w Strefie Płatnego Parkowania (SPP), rozpoznanie ich tablic rejestracyjnych, marki i ustalenie miejsca postoju oraz przesłanie zebranych danych w czasie rzeczywistym do systemu weryfikującego opłacenie miejsca parkingowego;
2) zainstaluje dostarczony System e-kontroli opłat w pojeździe samochodowym VW UP będącym własnością zamawiającego;
3) przeprowadzi wstępne szkolenia dla operatorów w celu umożliwienia im skutecznej obsługi Systemu e-kontroli SPP oraz dostarczy opis obsługi i funkcjonowania Systemu,
4) dostarczy wszystkie licencje nieograniczone w czasie wraz z prawami zależnymi, niezbędne do prawidłowego funkcjonowania programu windykacyjnego oraz wszystkich usług cyfrowych stanowiących jego elementy składowe; wykonawca przeniesie prawa autorskie bądź udzieli nieograniczonej licencji w zakresie niezbędnym do korzystania przez zamawiającego z Systemu e-kontroli SPP i jego rozwoju.
W ramach realizacji etapu II wykonawca świadczył będzie usługę utrzymania Systemu w pełnej sprawności technicznej przez okres 36 miesięcy liczonych od daty podpisania protokołu odbioru etapu I bez zastrzeżeń.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42961000-0 - System sterowania i kontroli
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42965000-8 - Urządzenia do przetwarzania informacji
51610000-1 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
50312400-9 - Konserwacja i naprawa mikrokomputerów
72251000-9 - Usługi poawaryjnego odzyskiwania systemu
72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 733818,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 733818,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 733818,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MCX Pro Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213589516
7.3.3) Ulica: Gotarda 9
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-683
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
DCX Inovations Sp. z o.o. - produkcja i wykonanie montażu wyposażenia pojazdu w system mobilnej e-kontroli, system rejestracji i lokalizowania tablic rejestracyjnych pojazdów oraz przygotowanie i utrzymanie systemu, a także udzielenie licencji.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 733818,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Zawarcie umowy ramowej na wykonywanie remontów komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie
- Renowacja zabytkowej stolarki okiennej znajdującej się w skrzydle środkowym gmachu Urzędu Miasta Szczecin przy pl. Armii Krajowej 1
- Świadczenie usług ochrony i dozoru budynków oraz obsługi portierni w obiektach Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
- Wycinka drzew wraz z utylizacją drewna, uporządkowaniem terenu i wykonaniem nasadzeń zastępczych na nieruchomościach będących w Zasobie KOWR OT w Szczecinie w 2026 r.
- Najem długoterminowy dwóch sztuk samochodów osobowych dla Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie
- Adaptacja części pomieszczeń II piętra w budynku "M" dla potrzeb Pracowni Tomografii Komputerowej w Uniwersyteckim Szpitalu Klinicznym nr 2 PUM w Szczecinie polegająca na relokacji, instalacji i ...
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa serwera backupowego z dyskami, serwerowego zasilacza awaryjnego UPS, klastra UTM, oprogramowania klasy NAC
- Dostawa sprzętu informatycznego wraz z oprogramowaniem w ramach projektu "Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Sieraków"
- Dostawa i wdrożenie systemu elektronicznej teczki studenta oraz obiegów studenckich na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina wraz z usługami serwisu gwarancyjnego.
- Dostawa sprzętu serwerowego i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej związana z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd - Cyberbezpieczna Gmina Grzmiąca
- Dostawa oprogramowania na potrzeby Akademii Muzycznej im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi
więcej: System sterowania i kontroli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





