Ogłoszenie z dnia 2025-12-09
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oprogramowania na potrzeby Akademii Muzycznej im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Muzyczna im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275725
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gdańska, 32
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-716
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@amuz.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amuz.lodz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oprogramowania na potrzeby Akademii Muzycznej im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9fb34f5c-684d-41d0-83d0-6605c5a663ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00587616
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00092448/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa oprogramowania na potrzeby Akademii Muzycznej im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9fb34f5c-684d-41d0-83d0-6605c5a663ab3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się
elektronicznie przy użyciu Platformy e-Zamówienia, z zastrzeżeniem, że:
a) oferta oraz załączniki, muszą zostać złożone za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania
po zalogowaniu się na konto Wykonawcy,
b) komunikacja w pozostałym zakresie t.j. składania oświadczeń, wniosków (innych niż oferta z załącznikami) wyjaśnień,
zawiadomień i innych dokumentów oraz przekazywania informacji odbywa się za pośrednictwem formularzy do komunikacji
dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie
załącznika do wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
2. Gdy, komunikacja za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia jest czasowo niemożliwa z powodów technicznych, dopuszcza się
komunikację za pomocą poczty elektronicznej: przetargi@amuz.lodz.pl (nie dotyczy ofert).
Adresy strony internetowej: www.ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu
odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
3. Do pełnej i prawidłowej korespondencji z Zamawiającym konieczne jest posiadanie przez co najmniej jedną osobę uprawnioną do
reprezentowania Wykonawcy elektronicznego podpisu kwalifikowanego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego, służącego
do autentykacji i podpisu.
4. Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę oraz składanych wraz z ofertą to 250 MB.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 250 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
6. Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej jak
również składania oferty opisane zostały w Rozdziale 9, 10, 13 oraz 14 SWZ oraz w interaktywnych instrukcjach korzystania z
Platformy e-Zamówienia dostępnych na stronie https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent edukacyjny/.
7. Przy składaniu ofert, dokumentów i oświadczeń należy uwzględnić postanowienia rozporządzenia Rady Ministrów z dnia
21.05.2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w
postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (t.j. Dz. U. 2024 poz. 773) oraz rozporządzenia
Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452)
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje w zakresie art. 13 ust. 1-3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.
Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” zawarte zostały w Rozdziale 22 SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Postanowienia w zakresie ograniczenia stosowania RODO zawarte zostały w Rozdziale 22 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 10/TP/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa oprogramowania do monitoringu, zabezpieczenia i przesyłu danych
na potrzeby Akademii Muzycznej im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi (dalej: „Oprogramowanie”).
2. Szczegółową charakterystykę przedmiotu zamówienia (dalej: „OPZ”) zawiera załącznik nr 6 do Specyfikacji Warunków
Zamówienia (dalej: „SWZ”).
4.2.6.) Główny kod CPV: 48210000-3 - Pakiety oprogramowania dla sieci
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48214000-1 - Pakiety oprogramowania do sieciowego systemu operacyjnego
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
72230000-6 - Usługi w zakresie rozbudowy oprogramowania
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące
kryteria:
a) Kryterium nr 1: Cena brutto (KC) – stanowiące wagę 60%
b) Kryterium nr 2: Termin realizacji zamówienia (KT) – stanowiące wagę 30%
c) Kryterium nr 3: Gwarancja (KG) – stanowiące wagę 10%
2. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu oceny ofert zawarte zostały w Rozdziale 16 SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1. Zdolności technicznej lub zawodowej;
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał a w
przypadku świadczeń powtarzających się bądź ciągłych wykonuje co najmniej 2 (dwa) zamówienia obejmujące dostawę
oprogramowania serwerowego umożliwiającego monitorowanie infrastruktury sprzętowej oraz umożliwiającego zbieranie
danych w czasie rzeczywistym, o wartości każdego zamówienia wynoszącej co najmniej 45 000,00 zł brutto (słownie:
czterdzieści pięć tysięcy złotych),
Uwaga:
• W przypadku zamówień nadal realizowanych ww. wartość brutto dotyczy dostaw zrealizowanych do upływu terminu
składania ofert.
• Dla potrzeb oceny spełniania powyższego warunku, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN,
Zamawiający dokona ich przeliczenia na PLN przyjmując średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP na dzień
opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w BZP (wg. tabeli A kursów średnich walut obcych). Jeżeli w dniu publikacji w BZP
ogłoszenia o zamówieniu NBP nie publikuje tabeli średnich kursów walut, Zamawiający przyjmie jako podstawę kurs z tabeli
kursów średnich opublikowany w dniu najbliższym po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu.
• Warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa powyżej musi być spełniony samodzielnie przez:
- Wykonawcę lub
- podmiot trzeci, na którego zdolności technicznej i zawodowej dotyczącej wykonanych/wykonywanych dostaw polega
Wykonawca lub
- w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przez co najmniej jednego z tych
Wykonawców
Tym samym nie jest dopuszczalne łączne (sumowane) spełnienie wymaganego doświadczenia, o którym mowa powyżej
przez kilka podmiotów nie będących w stanie samodzielnie wykazać spełniania określonego warunku.
• W przypadku powoływania się przez Wykonawcę, celem spełnienia warunku o którym mowa w powyżej, na wiedzę i
doświadczenie zdobytą w trakcie realizacji zamówienia przez grupę Wykonawców (np. konsorcjum), której członkiem był
Wykonawca/ podmiot trzeci, Zamawiający będzie badał doświadczenie własne Wykonawcy/ podmiotu trzeciego, tzn. realnie
i faktycznie uzyskane w ramach realizacji zamówienia jako członka konsorcjum.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Jako dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie, o którym mowa w pkt. 13.11. lit. b), c), d) SWZ.
2. Zamawiający nie będzie wzywał do złożenia dodatkowych podmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jako dowód potwierdzający spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie, o którym mowa w pkt. 13.11. lit. b), c), d) SWZ.
2. Zamawiający nie będzie wzywał do złożenia dodatkowych podmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, w tym również wspólnicy spółki cywilnej, ustanawiająpełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku do oferty należy załączyć pełnomocnictwo, z
którego w sposób jednoznaczny wynikać będzie zakres umocowania (wzór -załącznik nr 5 do SWZ).
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w pkt. 5.4.)
Ogłoszenia zostaną spełnione, jeżeli Wykonawcy będą je spełniać łącznie, z zastrzeżeniem uwag, o których mowa w pkt.
5.4.) Ogłoszenia.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie o niepodleganiu każdego
z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zmówienia publicznego – wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane, istotne postanowienia przyszłej umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z określeniem możliwościich zmian, stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-17 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na stronie postępowania za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy na Platformie e-Zamówienia.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-17 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-15
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Wymiana instalacji elektrycznej w części budynku tzw. Łącznika i w części budynku B
- Zakup jednorocznej subskrypcji Genetec Advantage Renewal dla Systemu Monitoringu Miejskiego w Łodzi (SMM) II
- Wykonanie dokumentacji projektowej na modernizację III Domu Studenta UŁ przy ul. Strajku Łódzkich Studentów 1981 r. 1 w Łodzi z przystosowaniem do obowiązujących przepisów w szczególności pożarowych.
- Przedłużenie subskrypcji licencji na sieć kampusową w Łódzkim Urzędzie Wojewódzkim w Łodzi
- Dostawa sprzętu IT dla Muzeum Sztuki w Łodzi - AG.271.11.2025
- "Dostawa materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Trąbki Wielkie
- Dostawa rozszerzenia posiadanej subskrypcji systemu FortiAnalyzer
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie w ramach: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (DERC) Priorytet II
- Dostawa, wdrożenie, rozbudowa i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług dla Gminy Godziszów w ramach projektu "E-usługi w Gminach Partnerstwa - Zielona Brama Roztocza
- Odnowienie subskrypcji i usługi wsparcia technicznego producenta dla urządzeń Barracuda.
- Dostawa, wdrożenie i uruchomienie oprogramowania systemowego dla Gminy Międzyrzecz w ramach projektu "Rozwój i rozbudowa e-administracji w samorządach MOF - Gmina Międzyrzecz".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





