eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szklarska Poręba › Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Szklarska Poręba w roku 2022.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie
Nadleśnictwa Szklarska Poręba w roku 2022.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Szklarska Poręba

1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Szklarska Poręba

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931024095

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krasińskiego 6

1.5.2.) Miejscowość: Szklarska Poręba

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-580

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 75 717 23 32,

1.5.8.) Numer faksu: 75 717 23 32,

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szklarska@wroclaw.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szklarska.wroclaw.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://szklarska.wroclaw.lasy.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie
Nadleśnictwa Szklarska Poręba w roku 2022.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d01b38ca-fc54-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00297258

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00073696/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.2 Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Szklarska Poręba w roku 2022.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00239602/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DGL.270.4.2022.ZO.ZU.ZZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 894436,70 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 39699,0 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet I – leśnictwo: Kamieńczyk – czyszczenia późne i wczesne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77200000-2 - Usługi leśnictwa

4.5.5.) Wartość części: 21407,67 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet II – leśnictwo: Kamieńczyk. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje sumaryczne ilości prac z zakresu hodowli i ochrony lasu, ochrony przeciwpożarowej, pozyskania i zrywki drewna wynikające z Załącznika nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77200000-2 - Usługi leśnictwa

4.5.5.) Wartość części: 318463,79 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet III – leśnictwo: Zieleniec. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje sumaryczne ilości prac z zakresu hodowli i ochrony lasu, ochrony przeciwpożarowej, pozyskania i zrywki drewna wynikające z Załącznika nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77200000-2 - Usługi leśnictwa

4.5.5.) Wartość części: 286517,06 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet IV – leśnictwo: Kamienno. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje sumaryczne ilości prac z zakresu hodowli i ochrony lasu, ochrony przeciwpożarowej, pozyskania i zrywki drewna wynikające z Załącznika nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77200000-2 - Usługi leśnictwa

4.5.5.) Wartość części: 268048,18 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42874,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42874,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42874,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "DAWO" Kazimierz Szczybura

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 003297549

7.3.3) Ulica: Wczasowa 7

7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 58-570

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42874,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W terminie wskazanym przez Zamawiającego, tj. do dnia 14.07.2022 r., do godz. 09:00, nie została złożona żadna oferta na realizację przedmiotowego zamówienia w zakresie pakietu nr 2, nr 3 i nr 4. Biorąc powyższe pod uwagę, na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp należy unieważnić postępowanie.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W terminie wskazanym przez Zamawiającego, tj. do dnia 14.07.2022 r., do godz. 09:00,
nie została złożona żadna oferta na realizację przedmiotowego zamówienia w zakresie pakietu
nr 2, nr 3 i nr 4. Biorąc powyższe pod uwagę, na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp należy unieważnić postępowanie jak na wstępie

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W terminie wskazanym przez Zamawiającego, tj. do dnia 14.07.2022 r., do godz. 09:00,
nie została złożona żadna oferta na realizację przedmiotowego zamówienia w zakresie pakietu
nr 2, nr 3 i nr 4. Biorąc powyższe pod uwagę, na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp należy unieważnić postępowanie jak na wstępie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.