eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pu³awy › "¦wiadczenie us³ug ca³odobowej ochrony IUNG PIB Pu³awy na 2022 r."



Og³oszenie z dnia 2021-12-02


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„¦wiadczenie us³ug ca³odobowej ochrony IUNG PIB Pu³awy na 2022 r.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: INSTYTUT UPRAWY NAWO¯ENIA I GLEBOZNAWSTWA - PAÑSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: wyodrêbnione jednostki organizacyjne zamawiaj±cego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000079295

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Czartoryskich, nr 8, lok. ---

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Pu³awy

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Pu³awski

1.5.7.) Numer telefonu: 81/ 47 86 990

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@iung.pulawy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.iung.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

Instytut badawczy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„¦wiadczenie us³ug ca³odobowej ochrony IUNG PIB Pu³awy na 2022 r.”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-17569ccc-536f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00297017

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://iung.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://iung.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.
2. Osobami uprawnion± przez Zamawiaj±cego do kontaktu z wykonawcami jest:
Katarzyna Plis
Dzia³ Zamówieñ Publicznych
e-mail: dzp@iung.pulawy.pl, tel. 81 4786 990
3. W przedmiotowym postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê za po¶rednictwem platformy zakupowej https://iung.ezamawiajacy.pl
4. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zobowi±zany jest do za³o¿enia bezp³atnego konta na platformie zakupowej https://iung.ezamawiajacy.pl.
5. Wykonawca posiadaj±cy konto na platformie zakupowej https://iung.ezamawiajacy.pl ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
6. Sporz±dzanie i przekazywanie informacji w tym dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
7. O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, uwa¿a siê za z³o¿one w terminie, je¶li ich czytelna tre¶æ dotrze do Zamawiaj±cego, w wymaganej postaci i formie, przed up³ywem terminu wyznaczonego przez Zamawiaj±cego, na ich z³o¿enie. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich z³o¿enia/wys³ania na Platformie. Szczegó³owe
informacje zawarte zosta³y w Rozdziale 16 SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekaza³ w niniejszym postêpowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z pó¼n. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
4) dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
5) obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio go dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie narusza integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
8) Wykonawcy nie przys³uguje:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw±.
Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiaj±cego w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do Zamawiaj±cego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.220.83.2021.PK

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ca³odobowa ochrona obiektu Instytutu Uprawy Nawo¿enia i Gleboznawstwa Pañstwowego Instytutu Badawczego w Pu³awach.
2. Us³uga obejmuje:
1) Czê¶æ 1: ochronê Zespo³u Rezydencyjnego ks. Czartoryskich w Pu³awach wraz z zespo³em budynków, tj. obiektów zlokalizowanych w Pu³awach przy ul. Czartoryskich 8, 4 go Pu³ku Piechoty W.P - zajmuj±cych powierzchniê 30,878 ha (nr dzia³ki 2416/16)
2) Czê¶æ 2: ochronê Innowacyjno - Naukowego Centrum Badañ Rolniczych - INCBR w Pu³awach wraz z zespo³em budynków, tj. obiektów zlokalizowanych w Pu³awach ul. Krañcowej 8, Aleja Królewska 15,17,17a - zajmuj±cych powierzchniê 2,6577 ha (nr dzia³ki 1393/29).
2. ¦wiadczone us³ugi ochrony realizowane bêd± w systemie ca³odobowego, 24 godzinnego posterunku we wszystkie dni roku, równie¿ w dni wolne od pracy i ¶wiêta. Zmiany 12 godzinne - jeden pracownik na zmianie. Pracownicy musz± posiadaæ wpis na listê kwalifikowanych pracowników ochrony zgodnie z ustaw± o ochronie osób i mienia.
3. Wszystkie osoby skierowane do realizacji zamówienia musz± posiadaæ przez ca³y okres trwania umowy aktualne za¶wiadczenie o wpisie na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej. Zamawiaj±cy nie dopuszcza aby us³uga ochrony by³a ¶wiadczona przez osoby, które tego wpisu nie posiadaj±.
4. Wykonawca zapewni patrol interwencyjny spe³niaj±cy warunki szczegó³owo okre¶lone w OPZ (za³±cznik nr 2 do SWZ). Czas dojazdu patrolu interwencyjnego - maksymalnie 10 min od chwili zg³oszenia.
5. Realizacja us³ugi musi odbywaæ siê m.in. w oparciu o:
1) Ustawê z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. 2021 poz. 1995 ze zm.).
2) Rozporz±dzenie Ministra Finansów z dnia 9 grudnia 2013 r. w sprawie obowi±zkowego ubezpieczenia odpowiedzialno¶ci cywilnej przedsiêbiorcy wykonuj±cego dzia³alno¶æ gospodarcz± w zakresie us³ug ochrony osób i mienia. (Dz.U. 2013 poz. 1550).
8. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶laj±cy wielko¶æ, zakres, rodzaj ¶wiadczonych us³ug znajduje siê w za³±czniku nr 2 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone, na podstawie nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.

2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
Zamawiaj±cy wymaga aby wykonawca posiada³ wa¿n± koncesjê wydan± przez Ministra Spraw Wewnêtrznych na dzia³alno¶æ gospodarcz± w zakresie us³ug ochrony osób i mienia, o której mowa w przepisach ustawy o ochronie osób i mienia (Dz.U. 2021 poz. 1995 ze zm.).

Wykonawca nie mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania niniejszego warunku polegaæ na zasobach innych podmiotów.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca posiada³ aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem niniejszego zamówienia o warto¶ci co najmniej 1 000 000,00 PLN .

4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie:
A. do¶wiadczenia Wykonawcy.
Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca wykaza³, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie zakoñczy³ realizacjê co najmniej trzech us³ug (realizowanych w ramach odrêbnych umów) polegaj±cych na ¶wiadczeniu us³ug ochrony osób i mienia w ci±g³ym okresie nie krótszym ni¿ 12 miesiêcy oraz warto¶ci brutto nie mniejszej ni¿. 200 000,00 PLN brutto ka¿da z nich oraz za³±czy dowody potwierdzaj±ce, ¿e zosta³y one wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie.
B. Dysponowania osobami.
Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca wykaza³, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej 9 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: osobami posiadaj±cymi:
• aktualny na dzieñ sk³adania ofert wpis na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej w rozumieniu ustawy o ochronie osób i mienia (Dz.U. 2021 poz. 1995 ze zm.).
• wykszta³cenie min. zawodowe;
• udokumentowane min. trzyletnie do¶wiadczenie w pracy na stanowisku pracownika ochrony.

2. Sposób wykazania warunków udzia³u w postêpowaniu wskazano w rozdziale 10 SWZ.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert± o¶wiadczenia stanowi±ce wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca na dzieñ sk³adania ofert nie podlega wykluczeniu (za³±cznik nr 4 do SWZ

Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych sk³adanych na wezwanie zamawiaj±cego, na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:
Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych tj.: o¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w Rozdziale 10 ust. 1 pkt. 1), w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych w Rozdziale 9, (zgodnie z Za³±cznikiem nr 6 do SWZ).

Podmiotowe ¶rodki dowodowe, sk³adane na wezwanie Zamawiaj±cego, musz± byæ aktualne na dzieñ ich z³o¿enia.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert± o¶wiadczenia stanowi±ce wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca na dzieñ sk³adania ofert spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu ( za³±cznik nr 5 do SWZ).

2. Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych sk³adanych na wezwanie zamawiaj±cego, potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu:
1) w celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów, zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia:
wa¿nej koncesji wydanej przez Ministra Spraw Wewnêtrznych na dzia³alno¶æ gospodarcz± w zakresie us³ug ochrony osób i mienia, o której mowa w przepisach ustawy o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1995).

2) w celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych sytuacji ekonomicznej lub finansowej, zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia:
dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.

4) w celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia:
A. na potwierdzenie do¶wiadczenia Wykonawcy
wykazu us³ug (zgodnie z za³±cznikiem nr 7 do SWZ) wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie.

B. na potwierdzenie dysponowania osobami:
wykazu osób (zgodnie z za³±cznikiem nr 8 do SWZ), skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;

Ograniczona objêto¶æ mo¿liwego do wprowadzenia tekstu (4000 znaków) Szczegó³owe informacje dotycz±ce podmiotowych ¶rodków dowodowych zawarte zosta³y w Rozdziale 10 SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga od wykonawcy z³o¿enia wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Przystêpuj±c do postêpowania Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ:
1. Wype³niony i podpisany: formularz oferty – zgodnie z za³±cznikiem nr 1 do SWZ
2. Wype³niony i podpisany: Formularz cenowy - zgodnie z za³±cznikiem nr 1a do SWZ.
3. Potwierdzenie umocowania do dzia³ania w imieniu wykonawcy, podwykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby:
1) W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy, podwykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru.
2) Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w pkt. 1, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
3) Je¿eli w imieniu wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
4. Pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (je¿eli dotyczy).
5. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w Rozdziale 13 ust. 4 (zgodnie z za³±cznikiem nr 9 do SWZ) – je¿eli dotyczy.

Informujemy, ¿e dokumenty wyszczególnione w ust. 1,1a stanowi± tre¶æ oferty i nie podlegaj± uzupe³nieniu.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia O¶wiadczenia, o których mowa w rozdziale 10 ust. 1 SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji.
3. Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany warunków Umowy, w tym zmiany, o których mowa w Ustawie Pzp oraz w sytuacjach opisanych poni¿ej, mog± nast±piæ za zgod± Stron wyra¿on± na pi¶mie – w formie aneksu do Umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci, chyba ¿e postanowienia Umowy stanowi± inaczej.
2. Zakazuje siê istotnych zmian postanowieñ niniejszej Umowy w stosunku do tre¶ci Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyj±tkiem przypadków opisanych w Ustawie Pzp oraz w sytuacjach opisanych w ust. 3-4 poni¿ej
3. Zmiana sposobu realizacji Umowy w przypadku:
1) zmiany przepisów prawa, opublikowanej w Dzienniku Urzêdowym Unii Europejskiej, Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim lub Dzienniku Urzêdowym odpowiedniego ministra;
2) zmian zakresu oraz sposobu wykonania przedmiotu umowy na skutek zmian w zakresie sposobu wykonywania zadañ lub zasad funkcjonowania Zamawiaj±cego powoduj±cych, i¿ wykonanie zamówienia lub jego czê¶ci staje siê bezprzedmiotowe lub zaistnia³a konieczno¶æ modyfikacji przedmiotu umowy;
4. Zmiana któregokolwiek z terminów realizacji Umowy w przypadku:
1) potrzeb wynikaj±cych ze specyfiki dzia³alno¶ci Zamawiaj±cego;
2) zaistnienie si³y wy¿szej oraz ze wzglêdu na przyczyny wynikaj±ce z epidemii COVID-19;
5. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa powy¿ej jest:
1) niezw³ocznie zawiadomienie strony o zaistnia³ej okoliczno¶ci oraz z³o¿enie na pi¶mie wniosku zawieraj±cego:
a) opis i wyja¶nienie okoliczno¶ci, której zmiana dotyczy;
b) propozycjê zmiany.
2) ocena przez Zamawiaj±cego proponowanych zmian;
3) podpisanie aneksu do umowy.
6. Przewidziane powy¿ej zmiany Umowy stanowi± katalog mo¿liwy do wprowadzenia, Umowy, jednak nie stanowi± zobowi±zania Zamawiaj±cego do ich wprowadzenia.
7. Z uwagi na fakt, ¿e umowa z wybranym Wykonawc± zostanie zawarta na okres 12 m-cy, Zamawiaj±cy nie przewiduje w trakcie trwania umowy zmian wynagrodzenia wykonawcy w zwi±zku ze zmian±:
1) stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego,
2) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wy-nagrodzeniu za pracê,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
4) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych (Dz. U. poz. 2215 oraz z 2019 r. poz. 1074 i 1572).

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-13 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://iung.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-13 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-01-11

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.