eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wolsztyn › "Zakup wyposażenia modernizowanego piętra 3 budynku B na potrzeby oddziału chorób wewnętrznych w SPZOZ w Wolsztynie"



Ogłoszenie z dnia 2023-07-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup wyposażenia modernizowanego piętra 3 budynku B na potrzeby oddziału chorób wewnętrznych w SPZOZ w Wolsztynie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W WOLSZTYNIE

1.3.) Oddział zamawiającego: SPZOZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970773426

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wschowska 3

1.5.2.) Miejscowość: Wolsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spzozwolsztyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozwolsztyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz_wolsztyn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup wyposażenia modernizowanego piętra 3 budynku B na potrzeby oddziału chorób wewnętrznych w SPZOZ w Wolsztynie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef4489b6-faee-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00297011

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00066748/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.18 zakup wyposażenia modernizowanego pietra 3 budynku B na potrzeby oddziału chorób wewnętrznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00233546

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP/18/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 276316,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1 SWZ:Przedmiotem zamówienia jest: realizacja zadania pn: „Zakup wyposażenia modernizowanego piętra 3 budynku B na potrzeby oddziału chorób wewnętrznych w SPZOZ w Wolsztynie”, TP/18/2023.
3.2 SWZ: Przedmiot zamówienia obejmuje: zakup wyposażenia wraz z dostawą i montażem mebli oraz innych elementów wyposażenia oddziału chorób wewnętrznych w SPZOZ w Wolsztynie.
3.3 SWZ: Meble oraz inne elementy wyposażenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, niepoddawane żadnym naprawom, wolne od wad, w pełni sprawne i gotowe do użycia zgodnie z ich przeznaczeniem, muszą odpowiadać obowiązującym standardom jakościowym i technicznym, nie mogą być obciążone żadnymi prawami na rzecz osób trzecich oraz muszą spełniać wymagania przedstawione w specyfikacji warunków zamówienia.
3.4 SWZ: Zamawiający wymaga, aby elementy wyposażenia tego samego typu objęte przedmiotem zamówienia pochodziły z jednej kolekcji, tj. aby posiadały wspólną stylistykę, kolorystykę, formę, detale.
3.5SWZ: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, oraz wymagane ilości zostały opisane odpowiednio w formularzu asortymentowo-ilościowo- cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ oraz w parametrach granicznych wyposażenia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. Tak opisany przedmiot zamówienia w dalszej części SWZ będzie nazywany przedmiotem zamówienia, przedmiotem umowy lub wyposażeniem/meblami.
3.6 Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę, montaż i uruchomienie, przekazanie do eksploatacji oraz przeszkolenie w zakresie obsługi i użytkowania oraz konserwacji.
3.7 SWZ: Pozostałe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu Umowy zostały określone we wzorze Umowy - załącznik nr 9 do SWZ.
3.8 SWZ: Wymagania szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia:
a) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na przedmiot zamówienia inny niż opisany w specyfikacji warunków zamówienia.
b) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia spełniał wszystkie wymagania minimalne opisane w załączniku nr 2 do SWZ oraz opisanych w parametrach technicznych poszczególnych sprzętów, tj. załączniku nr 3 do SWZ.
c) wykreślony
d) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był objęty gwarancją producenta-minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 24 miesięcy, okres rękojmi - 2 lata,
e) Zamawiający wymaga zapewnienia serwisu producenta, przy czym wymagany czas reakcji na zgłoszenie wad wynosi maksymalnie do 24 godzin od chwili zgłoszenia wady, czas naprawy maksymalnie do 72 godzin od daty zgłoszenia. Pod pojęciem czasu reakcji serwisu należy rozumieć przyjęcie reklamacji i podjęcie działań zmierzających do usunięcia wad na miejscu w siedzibie Zamawiającego.
f) W ramach umowy Wykonawca zobligowany będzie:
 zapewnić transport przedmiotu zamówienia wraz z jego rozładowaniem, wniesieniem i montażem w siedzibie Zamawiającego w taki sposób, aby spełnić warunki narzucone w tym zakresie przez producenta.
g) Koszty opakowania, transportu, ubezpieczenia, montażu, uruchomienia oraz przeszkolenia personelu w zakresie obsługi zostały wliczone w wynagrodzenie wykonawcy, określone w ofercie.
h) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienia na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
i) Zamawiający wymaga terminu płatności do 30 dni.
3.9 SWZ-Szczegółowe postanowienia dotyczące warunków dostaw zawarto we wzorze umowy, która stanowi integralną część niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33192300-5 - Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów

33100000-1 - Urządzenia medyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 302855,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 708959,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 302855,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FORMED Sp. z o.o. Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5532487519

7.3.4) Miejscowość: Żywiec

7.3.5) Kod pocztowy: 34-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 302855,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-08

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.