eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wolsztyn › "Zakup wyposażenia modernizowanego piętra 3 budynku B na potrzeby oddziału chorób wewnętrznych w SPZOZ w Wolsztynie"



Ogłoszenie z dnia 2023-05-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Zakup wyposażenia modernizowanego piętra 3 budynku B na potrzeby oddziału chorób wewnętrznych w SPZOZ w Wolsztynie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W WOLSZTYNIE

1.2.) Oddział zamawiającego: SPZOZ

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970773426

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Wschowska 3

1.4.2.) Miejscowość: Wolsztyn

1.4.3.) Kod pocztowy: 64-200

1.4.4.) Województwo: wielkopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spzozwolsztyn.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozwolsztyn.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00240687

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-05-31

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00233546

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
3.1 SWZ:Przedmiotem zamówienia jest: realizacja zadania pn: „Zakup wyposażenia modernizowanego piętra 3 budynku B na potrzeby oddziału chorób wewnętrznych w SPZOZ w Wolsztynie”, TP/18/2023.
3.2 SWZ: Przedmiot zamówienia obejmuje: zakup wyposażenia wraz z dostawą i montażem mebli oraz innych elementów wyposażenia oddziału chorób wewnętrznych w SPZOZ w Wolsztynie.
3.3 SWZ: Meble oraz inne elementy wyposażenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, niepoddawane żadnym naprawom, wolne od wad, w pełni sprawne i gotowe do użycia zgodnie z ich przeznaczeniem, muszą odpowiadać obowiązującym standardom jakościowym i technicznym, nie mogą być obciążone żadnymi prawami na rzecz osób trzecich oraz muszą spełniać wymagania przedstawione w specyfikacji warunków zamówienia.
3.4 SWZ: Zamawiający wymaga, aby elementy wyposażenia tego samego typu objęte przedmiotem zamówienia pochodziły z jednej kolekcji, tj. aby posiadały wspólną stylistykę, kolorystykę, formę, detale.
3.5SWZ: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, oraz wymagane ilości zostały opisane odpowiednio w formularzu asortymentowo-ilościowo- cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ oraz w parametrach granicznych wyposażenia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. Tak opisany przedmiot zamówienia w dalszej części SWZ będzie nazywany przedmiotem zamówienia, przedmiotem umowy lub wyposażeniem/meblami.
3.6 Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę, montaż i uruchomienie, przekazanie do eksploatacji oraz przeszkolenie w zakresie obsługi i użytkowania oraz konserwacji.
3.7 SWZ: Pozostałe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu Umowy zostały określone we wzorze Umowy - załącznik nr 9 do SWZ.
3.8 SWZ: Wymagania szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia:
a) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na przedmiot zamówienia inny niż opisany w specyfikacji warunków zamówienia.
b) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia spełniał wszystkie wymagania minimalne opisane w załączniku nr 2 do SWZ oraz opisanych w parametrach technicznych poszczególnych sprzętów, tj. załączniku nr 3 do SWZ.
c) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia, który został zakwalifikowany jako wyrób medyczny (lodówka medyczna) spełniał narzucone przepisami prawa wymagania w zakresie dopuszczenia do obrotu na terenie RP zgodnie z rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych, zmiany dyrektywy 2001/83/WE, rozporządzenia (WE) nr 178/2002 i rozporządzenia (WE) nr 1223/2009 oraz uchylenia dyrektyw Rady 90/385/EWG i 93/42/EWG (Tekst mający znaczenie dla EOG), posiadał wymagane przepisami prawa świadectwa rejestracyjne zgodnie z Ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2022.974),
d) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był objęty gwarancją producenta-minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 24 miesięcy, okres rękojmi - 2 lata,
e) Zamawiający wymaga zapewnienia serwisu producenta, przy czym wymagany czas reakcji na zgłoszenie wad wynosi maksymalnie do 24 godzin od chwili zgłoszenia wady, czas naprawy maksymalnie do 72 godzin od daty zgłoszenia. Pod pojęciem czasu reakcji serwisu należy rozumieć przyjęcie reklamacji i podjęcie działań zmierzających do usunięcia wad na miejscu w siedzibie Zamawiającego.
f) W ramach umowy Wykonawca zobligowany będzie:
 zapewnić transport przedmiotu zamówienia wraz z jego rozładowaniem, wniesieniem i montażem w siedzibie Zamawiającego w taki sposób, aby spełnić warunki narzucone w tym zakresie przez producenta.
g) Koszty opakowania, transportu, ubezpieczenia, montażu, uruchomienia oraz przeszkolenia personelu w zakresie obsługi zostały wliczone w wynagrodzenie wykonawcy, określone w ofercie.
h) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienia na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
i) Zamawiający wymaga terminu płatności do 30 dni.
3.9 SWZ-Szczegółowe postanowienia dotyczące warunków dostaw zawarto we wzorze umowy, która stanowi integralną część niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.

Po zmianie:
3.1 SWZ:Przedmiotem zamówienia jest: realizacja zadania pn: „Zakup wyposażenia modernizowanego piętra 3 budynku B na potrzeby oddziału chorób wewnętrznych w SPZOZ w Wolsztynie”, TP/18/2023.
3.2 SWZ: Przedmiot zamówienia obejmuje: zakup wyposażenia wraz z dostawą i montażem mebli oraz innych elementów wyposażenia oddziału chorób wewnętrznych w SPZOZ w Wolsztynie.
3.3 SWZ: Meble oraz inne elementy wyposażenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, niepoddawane żadnym naprawom, wolne od wad, w pełni sprawne i gotowe do użycia zgodnie z ich przeznaczeniem, muszą odpowiadać obowiązującym standardom jakościowym i technicznym, nie mogą być obciążone żadnymi prawami na rzecz osób trzecich oraz muszą spełniać wymagania przedstawione w specyfikacji warunków zamówienia.
3.4 SWZ: Zamawiający wymaga, aby elementy wyposażenia tego samego typu objęte przedmiotem zamówienia pochodziły z jednej kolekcji, tj. aby posiadały wspólną stylistykę, kolorystykę, formę, detale.
3.5SWZ: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, oraz wymagane ilości zostały opisane odpowiednio w formularzu asortymentowo-ilościowo- cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ oraz w parametrach granicznych wyposażenia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. Tak opisany przedmiot zamówienia w dalszej części SWZ będzie nazywany przedmiotem zamówienia, przedmiotem umowy lub wyposażeniem/meblami.
3.6 Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę, montaż i uruchomienie, przekazanie do eksploatacji oraz przeszkolenie w zakresie obsługi i użytkowania oraz konserwacji.
3.7 SWZ: Pozostałe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu Umowy zostały określone we wzorze Umowy - załącznik nr 9 do SWZ.
3.8 SWZ: Wymagania szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia:
a) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na przedmiot zamówienia inny niż opisany w specyfikacji warunków zamówienia.
b) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia spełniał wszystkie wymagania minimalne opisane w załączniku nr 2 do SWZ oraz opisanych w parametrach technicznych poszczególnych sprzętów, tj. załączniku nr 3 do SWZ.
c) wykreślony
d) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był objęty gwarancją producenta-minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 24 miesięcy, okres rękojmi - 2 lata,
e) Zamawiający wymaga zapewnienia serwisu producenta, przy czym wymagany czas reakcji na zgłoszenie wad wynosi maksymalnie do 24 godzin od chwili zgłoszenia wady, czas naprawy maksymalnie do 72 godzin od daty zgłoszenia. Pod pojęciem czasu reakcji serwisu należy rozumieć przyjęcie reklamacji i podjęcie działań zmierzających do usunięcia wad na miejscu w siedzibie Zamawiającego.
f) W ramach umowy Wykonawca zobligowany będzie:
 zapewnić transport przedmiotu zamówienia wraz z jego rozładowaniem, wniesieniem i montażem w siedzibie Zamawiającego w taki sposób, aby spełnić warunki narzucone w tym zakresie przez producenta.
g) Koszty opakowania, transportu, ubezpieczenia, montażu, uruchomienia oraz przeszkolenia personelu w zakresie obsługi zostały wliczone w wynagrodzenie wykonawcy, określone w ofercie.
h) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienia na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
i) Zamawiający wymaga terminu płatności do 30 dni.
3.9 SWZ-Szczegółowe postanowienia dotyczące warunków dostaw zawarto we wzorze umowy, która stanowi integralną część niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu

Przed zmianą:
a) zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, tj.: Deklaracji CE/certyfikaty CE/ Zgłoszenie/powiadomienie do Rejestru Wyrobu Medycznego i Produktów Biobójczych), zgodnie z Ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2022.974) -jeżeli jest wymagane. Przedmiotowy wymóg został szczegółowo określony w załączniku nr 3 SWZ (parametry techniczne)
b) zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem spełnienia przez wykonawcę określonych norm zarządzania jakością,:
 CERTYFIKATY ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ wystawione przez niezależną, akredytowaną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń.
 Dokumenty na potwierdzenie spełnienia norm wskazanych w OPZ
 Atesty higieniczne
c) opisów technicznych, folderów, katalogów potwierdzających parametry wskazane w OPZ

Po zmianie:
a) zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, tj.: Deklaracji CE/certyfikaty CE-jeżeli jest wymagane. Przedmiotowy wymóg został szczegółowo określony w załączniku nr 3 SWZ (parametry techniczne)
b) zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem spełnienia przez wykonawcę określonych norm zarządzania jakością,:
 CERTYFIKATY ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ wystawione przez niezależną, akredytowaną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń.
 Dokumenty na potwierdzenie spełnienia norm wskazanych w OPZ
 Atesty higieniczne
c) opisów technicznych, folderów, katalogów potwierdzających parametry wskazane w OPZ

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-06-02 10:00

Po zmianie:
2023-06-05 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-06-02 10:15

Po zmianie:
2023-06-05 10:15

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2023-07-01

Po zmianie:
2023-07-04

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.