Ogłoszenie z dnia 2023-07-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00296942/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-08
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup oraz sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych ( produktów spożywczych ) do dwóch budynków Miejskiego Przedszkola nr 8 w Rudzie Śląskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSZKOLE NR 8
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271508139
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Antoniego Maya 5
1.4.2.) Miejscowość: Ruda Śląska
1.4.3.) Kod pocztowy: 41-700
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkole8@wp.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: przedszkole8rsl.edupage.org
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00296943
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-07-08
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00296942
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Dopuszcza się możliwość dokonywania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie
której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach i zgodnie z warunkami określonymi poniżej:
1) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy: z uwagi na ustawową zmianę stawki podatku VAT – zmianie ulegają ceny
jednostkowe brutto poszczególnych produktów, jak również łączne wynagrodzenie Wykonawcy; zmiana ta nie wymaga
Ogłoszenie nr 2023/BZP 00281191/01 z dnia 2023-06-29
2023-06-29 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
negocjacji stron i następuje przy wystawieniu pierwszej faktury zawierającej nowe, zmienione stawki podatku VAT,
2) zmiana terminu dostarczania (dni lub godzin) produktów spożywczych – zmiana ta może nastąpić w przypadku
zaistnienia takiej potrzeby po stronie Zamawiającego i wymaga zawiadomienia Wykonawcy z co najmniej 3 dniowym
wyprzedzeniem,
3) zmiana zaoferowanego produktu spożywczego na inny niż podany z nazwy/marki – w przypadku wycofania danego
produktu z rynku lub gdy stanie się on trudno dostępny na rynku, pod warunkiem wykazania tych okoliczności przez
Wykonawcę,
2. Ewentualne zmiany warunków umowy mogą mieć miejsce tylko w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Po zmianie:
1. Dopuszcza się możliwość dokonywania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie
której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach i zgodnie z warunkami określonymi poniżej:
1) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy: z uwagi na ustawową zmianę stawki podatku VAT – zmianie ulegają ceny
jednostkowe brutto poszczególnych produktów, jak również łączne wynagrodzenie Wykonawcy; zmiana ta nie wymaga
negocjacji stron i następuje przy wystawieniu pierwszej faktury zawierającej nowe, zmienione stawki podatku VAT,
2) zmiana terminu dostarczania (dni lub godzin) produktów spożywczych – zmiana ta może nastąpić w przypadku
zaistnienia takiej potrzeby po stronie Zamawiającego i wymaga zawiadomienia Wykonawcy z co najmniej 3 dniowym
wyprzedzeniem,
3) zmiana zaoferowanego produktu spożywczego na inny niż podany z nazwy/marki – w przypadku wycofania danego
produktu z rynku lub gdy stanie się on trudno dostępny na rynku, pod warunkiem wykazania tych okoliczności przez
Wykonawcę,
2. Ewentualne zmiany warunków umowy mogą mieć miejsce tylko w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Modernizacja energetyczna budynku komunalnego przy ul. Furgoła 9 w Rudzie Śląskiej w ramach Funduszu Odporności (GZM)
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH (PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH) DLA MIEJSKIEGO PRZEDSZKOLA NR 39 IM. BAJKOLANDII W RUDZIE ŚLĄSKIEJ PRZY ULICY SOKOLSKIEJ 6.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Przebudowa ulicy Jana III Sobieskiego w Rudzie Śląskiej" wraz z prowadzeniem nadzoru autorskiego
- Dostawa artykułów biurowych, tonerów i materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej w drugim półroczu 2024r.
- Kompleksowa modernizacja pomieszczeń Oddziału Perinatologii, Ginekologii i Położnictwa na III i IV piętrze budynku "A" Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy produktów zwierzęcych, mięsa i produkty mięsnych
- Dostawa warzyw, owoców oraz jajek na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie
- Sukcesywna dostawa produktów nabiałowych do COS-OPO w Giżycku
- "Dostawa produktów suchych, konserwowych kawy i herbaty do Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego "Bażyna" w Pogorzelicy w 2024 roku" - II postępowanie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki w Przedszkolu Miejskim Nr 2 w podziale na części.
- DOSTAWA ŻYWNOŚCI NA POTRZEBY KUCHNI SP ZOZ GARWOLIN
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.