Og³oszenie z dnia 2021-12-02
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00335106/01 - Wynik z dnia 2021-12-29
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzêtu i pomocy dydaktycznych dla Szko³y Podstawowej nr 4 im. H. Sienkiewicza w Barlinku w ramach programu Laboratoria Przysz³o¶ci
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA BARLINEK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210967047
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Niepodleg³o¶ci 20
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Barlinek
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-320
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 957461022
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp4barlinek@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.barlinek.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzêtu i pomocy dydaktycznych dla Szko³y Podstawowej nr 4 im. H. Sienkiewicza w Barlinku w ramach programu Laboratoria Przysz³o¶ci
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-682816bf-5366-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00296833
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/barlinek3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu strony internetowej https://platformazakupowa.pl/ pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/barlinek.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie PZP, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.
Poprzez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn±.
W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ofertê, o¶wiadczenia o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym b±d¼ kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Instrukcja sk³adania ofert oraz sposobu komunikowania siê Zamawiaj±cego z Wykonawcami, zwana dalej „instrukcj±”, jest integraln± czê¶ci± https://platformazakupowa.pl/ i dostêpna jest na stronie dotycz±cej prowadzonego postêpowania.
Sk³adanie o¶wiadczeñ, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji (np. zadawanie pytañ, uzupe³nianie o¶wiadczeñ lub dokumentów na wezwanie Zamawiaj±cego) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem strony internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/barlinek i formularza „Wy¶lij
wiadomo¶æ” dostêpnego na stronie prowadzonego postêpowania.
Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/barlinek poprzez klikniêcie przycisku
„Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”, po którym pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego.
O¶wiadczenia lub dokumenty przekazywane za po¶rednictwem ¶rodka komunikacji elektronicznej przesy³a siê w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie § 2 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i
przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. Og³oszenie nr 2021/BZP 00125512/01 z dnia 2021-07-23 2021-07-23 Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
z 2020 r. poz. 2452).
Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na pdf.
W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego w formatów: .zip .7Z.
Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ informacje Wykonawcom za po¶rednictwem
https://platformazakupowa.pl/. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na Platformie Zakupowej w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której adresatem, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, jest
konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana za po¶rednictwem https://platformazakupowa.pl/ do konkretnego Wykonawcy.
Tre¶æ zapytañ wraz z wyja¶nieniami Zamawiaj±cy udostêpnia na stronie internetowej prowadzonego postêpowania https://platformazakupowa.pl/pn/barlinek.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiaj±cy informuje, i¿:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Barlinek, ul. Niepodleg³o¶ci 20, 74-320 Barlinek tel. 95 746 55 58; FAX: 95 746 17 04, e-mail: umig@barlinek.pl,
b) administratorem danych osobowych w Gminie Barlinek jest Dariusz Zieliñski – Burmistrz Barlinka, c) administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych Osobowych - p. Robert Józefowicz, z którym w sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych mo¿na skontaktowaæ siê za po¶rednictwem
poczty elektronicznej pod adresem iod@barlinek.pl.
Pozosta³e szczegó³y zawiera SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegó³y zawiera SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 1 – drukarka 3D z akcesoriami oraz robotyka:
1) drukarka 3D wraz z akcesoriami, wdro¿eniem drukarki oraz przeszkoleniem pracownika–
1 szt.
2)5-letni pakiet edukacyjny wsparcia szko³y do drukarki 3D;
3)filament bia³y– 20 sztuk,
4)filament czarny- 20 sztuk,
5)filament niebieski- 20 sztuk,
6)filament ¿ó³ty- 20 sztuk,
7) filament czerwony- 20 sztuk,
8)filament zielony- 20 sztuk,
9)mikrokontroler z czujnikami i akcesoriami – 4 szt.
10) lutownica/stacja lutownicza z gor±cym powietrzem – 1 szt.
11)klocki do samodzielnej konstrukcji z akcesoriami – 10 szt.
12) robot edukacyjny wraz z akcesoriami – 3 szt.
13)laptop do drukarki 3D wraz z oprogramowaniem.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przeno¶ne
31712200-2 - Mikrosystemy
32322000-6 - Urz±dzenia multimedialne
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
42661000-7 - Urz±dzenia do lutowania na miêkko i na twardo
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-28
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 2 – sprzêt audio-video z akcesoriami:
1) kamera przeno¶na cyfrowa wraz z akcesoriami – 1 szt.
2) statyw z akcesoriami – 1 szt.
3) mikroport z akcesoriami – 1 szt.
4) o¶wietlenie do realizacji nagrañ – 1 szt.
5) mikrofon kierunkowy z akcesoriami – 1 szt.
6) gimbal – 1 szt.
7) aparat fotograficzny z akcesoriami – 1 szt.
8) mikrofon dynamiczny z akcesoriami – 1 szt.
9) oprogramowanie do edycji, monta¿u i tworzenia materia³ów video – 1 szt.
10) greenscreen – 1 szt.
11) konsola/mikser d¼wiêku z akcesoriami – 1 szt.
12) nag³o¶nienie – 1 szt.
13) s³uchawki studyjne – 1 szt.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 32351000-8 - Akcesoria do sprzêtu d¼wiêkowego i wideo
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31500000-1 - Urz±dzenia o¶wietleniowe i lampy elektryczne
32341000-5 - Mikrofony
32342100-3 - S³uchawki
32342410-9 - Sprzêt d¼wiêkowy
32342420-2 - Studyjne konsole mikserskie
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-28
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 3 – specjalistyczne urz±dzenia i narzêdzia, materia³y edukacyjne oraz oprogramowanie, w tym z zakresu robotyki i mikroelektroniki:
1) gogle wirtualnej rzeczywisto¶ci (VR) wraz z akcesoriami i oprogramowaniem wspieraj±cym ich funkcjonowanie- 24 sztuki,
2) gogle VR licencja na 5 lat-pe³ny dostep do portalu wirtualnych lekcji;
3) skaner kombatybilny z drukark± 3D- 1 szt.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 32322000-6 - Urz±dzenia multimedialne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzêt dydaktyczny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-28
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
W przedmiotowym postêpowaniu, Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Zasady udzielania zaliczek okre¶lone zosta³y we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SWZ.7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zasady udzielania zaliczek okre¶lone zosta³y we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-10 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/barlinek
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-10 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 14 dni
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zamawiaj±cy, Szko³a Podstawowa nr 4 im. H. Sienkiewicza w Barlinku, powierzy³ zgodnie z zapisami art. 37 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.- dalej: „pzp”) pomocnicze dzia³ania zakupowe osobie trzeciej- Gminie Barlinek. W zwi±zku z powy¿szym Gmina Barlinek udziela wsparcia Szkole Podstawowej nr 4 im. H. Sienkiewicza w Barlinku poprzez udostêpnienie infrastruktury technicznej umo¿liwiaj±cej udzielanie zamówienia w tym m.in. profilu na platformie e-zamówienia, konta Gminy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych oraz profilu na platformie zakupowej celem przygotowania i zamieszczenia og³oszenia o zamówieniu, og³oszenia o wynikach postêpowania, og³oszenia o wykonaniu umowy itp.INNE PRZETARGI Z BARLINKA
- Zakup i dostawa materia³ów opatrunkowych, ob³o¿eñ i sprzêtu medycznego.
- Zakup i dostawa wyposa¿enia pracowni samochodowej Zespo³u Szkó³ i Placówek O¶wiatowych im. kpt. hm. Andrzeja Romockiego "Morro" w Barlinku
wiêcej: przetargi w Barlinku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i monta¿ sterylizatorów w 3 Stacjach Uzdatniania Wody na terenie gminy Ostrów Mazowiecka
- Zakup i dostawa symulatorów kolejowych jako doposa¿enia pracowni dróg i taboru kolejowego oraz pracowni sterowania ruchem kolejowym na potrzeby Zespo³u Szkó³ Powiatowych w Drzewicy
- Doposa¿enie scen - o¶wietlenie sceniczne dla Teatru im. Jana Kochanowskiego w Opolu
- Dostawa sprzêtu informatycznego (laptopy, monitory oraz drukarki) w podziale na 2 czê¶ci
- Dostawa wzmacniaczy i procesora DSP do systemu audio na Scenê Ci¶nieñ dla Teatru Muzycznego Capitol we Wroc³awiu
- Dostawa wyposa¿enia do pracowni instalacji elektrycznych i przyrz±dów pok³adowych wraz z niezbêdnymi dodatkami oraz z wstêpn± instalacj± dostarczanych urz±dzeñ w ramach projektu
wiêcej: Komputery przeno¶ne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





