eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Zakup mebli z regulacją dostosowanych do dzieci niepełnosprawnych do sal lekcyjnych, świetlicy i stołówki w SP1, SP7 i SP34 w ramach projektu "Dostępna szkoła", z podziałem na trzy zadania (...)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup mebli z regulacją dostosowanych do dzieci niepełnosprawnych do sal lekcyjnych, świetlicy i stołówki w SP1, SP7 i SP34 w ramach projektu "Dostępna szkoła", z podziałem na trzy zadania (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RYBNIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255430

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2

1.5.2.) Miejscowość: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324392302

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@um.rybnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup mebli z regulacją dostosowanych do dzieci niepełnosprawnych do sal lekcyjnych, świetlicy i stołówki w SP1, SP7 i SP34 w ramach projektu "Dostępna szkoła", z podziałem na trzy zadania (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e984a8f9-d509-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00296756

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001828/21/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.12 Zakup mebli z regulacją dla dzieci niepełnosprawnych do sal lekcyjnych, świetlicy i stołówki w SP 1, SP 7, SP 34 w ramach projektu Dostępna szkoła

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00171047/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.34.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 182353,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 117103,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i montaż mebli do Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 1 im. Janusza Korczaka w Rybniku.
Lp. Nazwa mebla w projekcie Opis Ilość
1. Meble stołówkowe (komplet - stolik i 4 krzesła) W tym;
- 6 kompletów na wzrost od 146 cm do 176,5 cm
- 6 kompletów na wzrost 159 cm do 188 cm 12 kompletów
2. Stanowisko uczniowskie regulowane krzesło i stolik z możliwością regulacji wysokości blatu Stolik z możliwością regulacji wysokości blatu (stolik dla osoby niepełnosprawnej):
• Blat 90x65 cm z wcięciem
• Regulacja wysokości stolika
• Regulacja pochyłu blatu
• W blacie ograniczniki zapobiegające zsunięciu np. zeszytu, długopisu
Regulowane krzesło (krzesło dla osoby niepełnosprawnej)
typu:
krzesło dla osoby niepełnosprawnej, krzesło dla dziecka niepełnosprawnego
• Krzesło regulowane w zakresie 38 cm -51 cm
• Siedzisko i oparcie ze sklejki bukowej
• Podłokietniki bukowe
• Kółka z możliwością blokady
• Stelaż
Półka na plecak 1 komplet
3. Jednoosobowe stoliki i krzesła
uczniowskie (komplet – stolik i krzesło) - 10 kompletów – wzrost od 146 do 176,5 cm
- 20 kompletów – wzrost od 159 do 188 cm 30 kompletów
4. Stanowisko uczniowskie regulowane krzesło i stolik z możliwością regulacji wysokości blatu Stolik z możliwością regulacji wysokości blatu (stolik dla osoby niepełnosprawnej)
typu:
• Blat 90x65 cm z wcięciem
• Regulacja wysokości stolika
• Regulacja pochyłu blatu
• W blacie ograniczniki zapobiegające zsunięciu np. zeszytu, długopisu
Regulowane krzesło (krzesło dla osoby niepełnosprawnej)
typu:
• Krzesło regulowane w zakresie 38 cm -51 cm
• Siedzisko i oparcie ze sklejki bukowej
• Podłokietniki bukowe
• Kółka z możliwością blokady
• Stelaż
Półka na plecak 1 komplet
Szczegółowy zakres zamówienia precyzuje SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne

4.5.5.) Wartość części: 83008,13 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zad. 2: Zakup i montaż mebli do Szkoły Podstawowej Specjalnej z Oddziałami Przedszkolnymi nr 7 w Rybniku.
Lp. Nazwa mebla w projekcie Opis Ilość
1. Stoliki i krzesełka dopasowanych do wzrostu uczniów, spełniających parametry opisane w obowiązującej aktualnej normie PN-EN 1729-1. Meble, krzesła i stoły dla instytucji edukacyjnych • 25 stolików niebieskich i 25 krzeseł niebieskich (wzrost 1590 mm-18880 mm)
• 15 stolików zielonych i 15 krzeseł zielonych (wzrost 1460 mm - 1765 mm)
40 kompletów
2. Stoliki i krzesełka dopasowane do wzrostu uczniów, spełniających parametry opisane w obowiązującej aktualnej normie PN-EN 1729-1. Meble , krzesła i stoły dla instytucji edukacyjnych krzesełka z regulacją wysokości oraz stoły z regulacją blatu oraz kąta jego nachylenia.
Blat o szerokości min. 75 cm i głębokości min.50 cm. Nie powinien być koloru białego (brak kontrastu z białą kartką), ani wykonany z materiałów błyszczących (odbijających światło), 10 kompletów
3. Szafa szafy do przechowywania pomocy dydaktycznych, każda o: głębokości 60cm,
szer. 160 cm,
wysokość 190 cm 2 szt.
4. Regał Regał wysoki z 4 półkami wykonanymi z płyty laminowanej o gr. 18mm na wytwory ceramiczne
o wymiarach 76x38x185 w kolorze klonu. 1 szt.
5. Stojak 1 pojemnik/stojak na mapy 1 szt.
6. Krzesło i stolik
parametry opisane w obowiązującej aktualnej normie PN-EN 1729-1. Meble, krzesła i stoły dla instytucji edukacyjnych krzesło z regulacją wysokości i stolik z regulacją wysokości blatu oraz kąta jego nachylenia. Blat o głębokości 50 cm i szerokości 100 cm. Nie powinien być koloru białego (brak kontrastu z białą kartką), ani wykonany z materiałów błyszczących (odbijających światło)
1 komplet
11. Lada lada dla bibliotekarza wysunięta min. 30 cm w kierunku, z którego podchodzą uczniowie, długość 90 cm, wysokość 65-80 cm 1 szt.
12. Krzesło i stolik
parametry opisane w obowiązującej aktualnej normie PN-EN 1729-1. Meble, krzesła i stoły dla instytucji edukacyjnych krzesło z regulacją wysokości i stolik posiadający możliwość regulacji wysokości blatu oraz kata jego nachylenia.
Blat głębokość 50 cm i szerokość 100 cm. Nie powinien być koloru białego, ani wykonany z materiałów błyszczących (odbijających światło). 1 komplet

Szczegółowy zakres zamówienia precyzuje SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne

4.5.5.) Wartość części: 16829,27 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zad. 3: Zakup i montaż mebli do Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 34 im. Ireny Sendlerowej w Rybniku
Lp. Nazwa mebla w projekcie Opis Ilość
1. Stolik dla uczniów z niepełnosprawnościami Stolik dostosowany dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim.
Stelaż wykonany z rury stalowej owalnej, malowany farbą proszkową.
Blat stolika wykonany z płyty meblowej o grubości 18mm pokrytej melaminą i wykończony obrzeżem ABS o grubości 1,0 mm.
Blat zaokrąglone narożniki. Wymiary blatu 800 x 630 mm, szerokość wycięcia na tułów wynosi 400 mm.
Długość 80 cm
Regulacja kąta nachylenia blatu pięciostopniowa od 0 do 15 stopni.
Rozstaw nóg stolika 700 mm. Regulacja wysokości blatu stolika co 33mm w przedziale od 700 do 830mm. 6 szt.
2. Krzesło Ergonomiczne krzesło szkolne z regulacją wysokości.
- oparcie i siedzisko z profilowanej, lakierowanej sklejki bukowej
- konstrukcja stalowa
- możliwość regulacji wysokości - zakończenia nóżek z tworzywa sztucznego zabezpieczające podłoże przed zarysowaniem
Kolor konstrukcji niebieski, oparcie i siedzisko kolor naturalnego drewna- buk
Długość 50 cm, szer. 43 cm, Wys. (43-46 cm) 6 szt.
3. Stół szkolny 1-os Regulowana wysokość, zakres 2-6 Konstrukcja spawana z profili owalnych 50x30 oraz 45x25mm,
Stelaż malowany proszkowo kolor niebieski
Długość 70 cm,
Wysokość regulowana 59-76 cm
Blat o wym. 700x500mm wykonany z płyty laminowanej o grubości 18mm, brzegi zakończone obrzeżem PCV lub gumowym 1 szt.
4. Stolik Blat wykonany ze sklejki pokrytej termoutwardzalnym i niepodatnym na zarysowania laminatem HPL odpornym na czynniki chemiczne i wysoką temperaturę.
Lakierowane obrzeże. Nogi o regulowanej wysokości w zakresie 3-6
Kolor konstrukcji- stelaż z metalowej ramy i nóg-szary; kolor blatu buk
Długość 120 cm, szer. 80 cm, wys.80-120 cm
3 szt.
5. Krzesła Ergonomiczne krzesło szkolne z regulacją wysokości.
- oparcie i siedzisko z profilowanej, lakierowanej sklejki bukowej
- konstrukcja stalowa
- możliwość regulacji wysokości - zakończenia nóżek z tworzywa sztucznego zabezpieczające podłoże przed zarysowaniem
Kolor konstrukcji szary, oparcie i siedzisko kolor naturalnego drewna- buk
Długość 51 cm
Szerokość 43 cm
Wys. 5-6 (43-46 cm) 3 szt.
6. Materac Materac zabezpieczający ścianę wykonany z pianki, ze stelażem MDF, pokryty trwałą tkaniną PCV, łatwą do utrzymania w czystości.
Można mocować w pionie lub w poziomie.
Elementy montażowe w zestawie. wym. 100 x 100 cm 1 szt.
7. „Joki” wiszące gniazdo Forma kropli z poduszką do siedzenia/kokon/hamak Wykonany z bawełny, a wkład do poduszki z poliestru.
Zestaw do mocowania w komplecie
- wym. 70 x 150 cm
- maksymalne obciążenie 80 kg 1 szt.
8. Pufy Okrągłe pufy wykonane z pianki, pokryte trwałą tkaniną PCV, wysokość 45 cm 4 szt.
9. Namiot do przestrzeni wyciszenia Rozkładany namiot max. obciążenie 80 kg
• dł. boku 110 cm
• wym. okna 40 x 40 cm
• wym. drzwi 60 x 60 cm 1 szt.
10. Dywan Skład runa 100% PP heat-set frise przędza pojedyncza. Certyfikat Zgodności - tzn. Atest Higieniczny.
Pokryty środkiem niepalnym
• wysokość runa: 7 mm
• długość wym. 3 x 4 m 1 szt.
11. Meble wypoczynkowe Piankowe materace w różnych kolorach, kształtach i rozmiarach. Wykonane z trudnopalnej pianki i tkaniny, z dużą odpornością na plamy i zabrudzenia.
Parametry tkaniny: 100 % poliester; gramatura: 476 g/mb; tkanina zgodna z normą DIN 4102-1 (klasa palności B1) oraz EN-PN 1021-1.; ścieralność: 96 000 cykli
• Materac jasnoniebieski, wys. 10 cm
dł. boków 71; 65,5; 45,5; 95 cm
• Materac jasnozielony, wys. 10 cm
dł. boków 71; 65,5; 45,5; 95 cm
• Materac jasnoszary, wys. 20 cm
dł. boków 71; 65,5; 45,5; 95 cm
• Materac jasnozielony, wys. 20 cm
dł. boków 71; 65,5; 45,5; 95 cm 4 szt.
12. Piankowe materace Materace do kącików z niskim oparciem w kształcie półwałka. Elementy nie są ze sobą połączone. Pokryte wytrzymałą tkaniną.
• wym. jednej ćwiartki 150 x 150 cm
• wys. 15 cm (po złożeniu 30 cm)
• wyrób medyczny - klasa I 4 szt.
13. Pufy w formie kwiatka 6 częściowy, kolorowy zestaw kształtek do zabawy i wypoczynku. Możliwy do złożenia w dowolny sposób, do wykorzystania jako stoliczek z siedziskami - półkolami.
Pokrycie wykonane z trwałej tkaniny PCV, łatwej do utrzymania w czystości.
• duże koło o średnicy 100 cm i wys. 20 cm
• 5 półkoli o wym. 60 x 30 x 20 cm 1 kpl.

Szczegółowy zakres zamówienia precyzuje SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne

4.5.5.) Wartość części: 17266,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21279,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102090,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21279,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KALL CARRION TRADING Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010294490

7.3.3) Ulica: Al. Solidarności 75/26

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-090

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21279,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32314,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 113565,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32314,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FPN Kartuzy Witold Stec

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9521213306

7.3.3) Ulica: Gdańska 41

7.3.4) Miejscowość: Kartuzy

7.3.5) Kod pocztowy: 83-300

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32314,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39975,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60331,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39975,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KALL CARRION TRADING Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010294490

7.3.3) Ulica: Al. Solidarności 75/26

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-090

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39975,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.