eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › "Zakup i dostawa pojazdów i sprzętu mechanicznego do utrzymania i pielęgnacji terenów zieleni miejskiej w Zabrzu - powtórnie"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i dostawa pojazdów i sprzętu mechanicznego do utrzymania i pielęgnacji terenów zieleni miejskiej w Zabrzu - powtórnie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MOSiR w Zabrzu Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276854640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Matejki 6

1.5.2.) Miejscowość: Zabrze

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 271 66 40

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mosir.zabrze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.zabrze.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mosir_zabrze

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


sport, rekreacja, konserwacja terenów zielonych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup i dostawa pojazdów i sprzętu mechanicznego do utrzymania i pielęgnacji terenów zieleni miejskiej w Zabrzu - powtórnie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb48b246-ffa7-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00296538

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00241798

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KZP/6/VI/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 255000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pojazdów i sprzętu mechanicznego do utrzymania i pielęgnacji terenów zieleni miejskiej w Zabrzu zgodnie z poniższym wykazem:

Część 1A
Samochód ciężarowy; typu wywrotka 1 szt.
Dane:
• Wywrotka: 3 stronna typu Kiper – szt. 1
• Długość wew.: od 3 m do 3,60 m. szerokość wew.: od 1,90 m do 2,00 m. Wysokość burty: od 40 cm do 100 cm, burty otwierane tył + boki
• Rodzaj pojazdu: Samochód ciężarowy używany
• Rok produkcji: od 2014 do 2017
• Rodzaj paliwa: olej napędowy
• Pojemność silnika: od 2000 cm2 do 2300 cm3
• Moc silnika: od 95 KM do 130 KM
• Skrzynia biegów: manualna 6 biegów
• Rodzaj napędu: oś tylna
• Dopuszczalny przebieg: od 200 000 km do 250 000 km
• Dopuszczalna masa całkowita pojazdu: do 3500 kg
• Dopuszczalna ładowność: od 1000 kg do 1120 kg
• Masa własna pojazdu: od 2000 kg do 2400 kg
• Maksymalna masa całkowita przyczepy z hamulcem: 3500 kg
• Maksymalna masa całkowita przyczepy bez hamulca: 750 kg
• Liczna miejsc siedzących: 3
• Przegląd techniczny ważny co najmniej do 31.12.2023 r.
• Zarejestrowany w Polsce: tak
• Klimatyzacja
• Zamek centralny
• Immobilizer
• Elektryczne lusterka
• Elektryczne szyby.

Część 1B
Samochód typu Doka - brygadówka 1 szt.
Dane:
• Rodzaj pojazdu: Samochód ciężarowy używany
• Rok produkcji: od 2007 do 2010
• Dopuszczalny przebieg: do 250 000 km
• Dopuszczalna masa całkowita pojazdu: do 3300 kg
• Masa własna pojazdu: do 2240 kg
• Maksymalna masa całkowita przyczepy bez hamulca: do 750 kg
• Maksymalna masa całkowita przyczepy z hamulcem: do 2000 kg
• Dopuszczalna ładowność: do 1060 kg
• Rodzaj nadwozia: kontener + drzwi tył i bok zamykane na zamek
• Rodzaj napędu: oś przednia
• Liczba osi: 2
• Pojemność silnika: od 2000 cm2 do 2200 cm3
• Moc silnika: od 95 KM do 130 KM
• Rodzaj paliwa: olej napędowy
• Liczba drzwi: 4
• Liczna miejsc siedzących: 7
• Przegląd techniczny ważny co najmniej do 31.12.2023 r.
• Immobilizer, ABS
• Klimatyzacja
• Centralny zamek, radio.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ i wzorze umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe

4.5.5.) Wartość części: 144000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2
Kosiarka mobilna - 1 szt.
Dane:
• Rodzaj pojazdu: Kosiarka mobilna
• Stan: nowy, nieużywany 1 szt.
• Ilość cylindrów: min. trzycylindrowy, chłodzony silnik oleju napędowego
• Moc silnika: od 22 KM do 24,5 KM
• Pojemność skokowa silnika: 1,1 dm3
• Pedały do jazdy przód/tył umieszczone obok siebie
• Metalowa pokrywa silnika
• Napęd przedniego WOM w standardzie
• Szerokość koszenia: od 122 cm
• Hydrostatyczna skrzynia biegów
• Hydrauliczne wspomaganie kierownicy – hydrauliczny układ kierowniczy
• Kosz na trawę: od 500 l do 600 l
• Wysyp kosza wysoki – na wysokość od 1900 mm do 1970 mm
• Napęd noży za pośrednictwem wałów napędowych oraz przekładni zębatych
• Przystosowanie do poruszania się po drogach publicznych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ i wzorze umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16311100-9 - Kosiarki do pielęgnacji trawników, zieleni parkowej lub terenów sportowych

4.5.5.) Wartość części: 90000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3
Przyczepa – 1 szt.
Dane:
• Rodzaj pojazdu: przyczepa
• Stan: nowy nieużywany 1 szt.
• Długość ładunkowa wew.: od 3400 mm do 3500 mm
• Szerokość ładunkowa wew.: od 1400 mm do 1500 mm
• Dopuszczalna masa całkowita: od 1200 kg do 1300 kg
• Wysokość burty: od 300 mm do 380 mm
• Nadstawka o wysokości: od 500 mm do 600 mm
• Zawieszenie: 2 osie
• Trap wjazdowy: tak
• Koła na zewnątrz skrzyni ładunkowej: tak
• Homologacja europejska.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ oraz wzorze umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34223300-9 - Przyczepy

4.5.5.) Wartość części: 21000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 175899,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 175899,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 175899,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piąty Kąt Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 387482335

7.3.3) Ulica: Knurowska 16

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-800

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 175899,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający odrzucił jedyną ofertę, która została złożona na realizację Części 2 zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie wpłynęła żadna oferta na realizację Części 3 zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.