Ogłoszenie z dnia 2023-07-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00241798/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i dostawa pojazdów i sprzętu mechanicznego do utrzymania i pielęgnacji terenów zieleni miejskiej w Zabrzu - powtórnie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MOSiR w Zabrzu Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276854640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Matejki 6
1.5.2.) Miejscowość: Zabrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 271 66 40
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mosir.zabrze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.zabrze.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mosir_zabrze1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
sport, rekreacja, konserwacja terenów zielonych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup i dostawa pojazdów i sprzętu mechanicznego do utrzymania i pielęgnacji terenów zieleni miejskiej w Zabrzu - powtórnie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb48b246-ffa7-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00296538
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00241798
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KZP/6/VI/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 255000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pojazdów i sprzętu mechanicznego do utrzymania i pielęgnacji terenów zieleni miejskiej w Zabrzu zgodnie z poniższym wykazem:Część 1A
Samochód ciężarowy; typu wywrotka 1 szt.
Dane:
• Wywrotka: 3 stronna typu Kiper – szt. 1
• Długość wew.: od 3 m do 3,60 m. szerokość wew.: od 1,90 m do 2,00 m. Wysokość burty: od 40 cm do 100 cm, burty otwierane tył + boki
• Rodzaj pojazdu: Samochód ciężarowy używany
• Rok produkcji: od 2014 do 2017
• Rodzaj paliwa: olej napędowy
• Pojemność silnika: od 2000 cm2 do 2300 cm3
• Moc silnika: od 95 KM do 130 KM
• Skrzynia biegów: manualna 6 biegów
• Rodzaj napędu: oś tylna
• Dopuszczalny przebieg: od 200 000 km do 250 000 km
• Dopuszczalna masa całkowita pojazdu: do 3500 kg
• Dopuszczalna ładowność: od 1000 kg do 1120 kg
• Masa własna pojazdu: od 2000 kg do 2400 kg
• Maksymalna masa całkowita przyczepy z hamulcem: 3500 kg
• Maksymalna masa całkowita przyczepy bez hamulca: 750 kg
• Liczna miejsc siedzących: 3
• Przegląd techniczny ważny co najmniej do 31.12.2023 r.
• Zarejestrowany w Polsce: tak
• Klimatyzacja
• Zamek centralny
• Immobilizer
• Elektryczne lusterka
• Elektryczne szyby.
Część 1B
Samochód typu Doka - brygadówka 1 szt.
Dane:
• Rodzaj pojazdu: Samochód ciężarowy używany
• Rok produkcji: od 2007 do 2010
• Dopuszczalny przebieg: do 250 000 km
• Dopuszczalna masa całkowita pojazdu: do 3300 kg
• Masa własna pojazdu: do 2240 kg
• Maksymalna masa całkowita przyczepy bez hamulca: do 750 kg
• Maksymalna masa całkowita przyczepy z hamulcem: do 2000 kg
• Dopuszczalna ładowność: do 1060 kg
• Rodzaj nadwozia: kontener + drzwi tył i bok zamykane na zamek
• Rodzaj napędu: oś przednia
• Liczba osi: 2
• Pojemność silnika: od 2000 cm2 do 2200 cm3
• Moc silnika: od 95 KM do 130 KM
• Rodzaj paliwa: olej napędowy
• Liczba drzwi: 4
• Liczna miejsc siedzących: 7
• Przegląd techniczny ważny co najmniej do 31.12.2023 r.
• Immobilizer, ABS
• Klimatyzacja
• Centralny zamek, radio.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ i wzorze umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe
4.5.5.) Wartość części: 144000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2Kosiarka mobilna - 1 szt.
Dane:
• Rodzaj pojazdu: Kosiarka mobilna
• Stan: nowy, nieużywany 1 szt.
• Ilość cylindrów: min. trzycylindrowy, chłodzony silnik oleju napędowego
• Moc silnika: od 22 KM do 24,5 KM
• Pojemność skokowa silnika: 1,1 dm3
• Pedały do jazdy przód/tył umieszczone obok siebie
• Metalowa pokrywa silnika
• Napęd przedniego WOM w standardzie
• Szerokość koszenia: od 122 cm
• Hydrostatyczna skrzynia biegów
• Hydrauliczne wspomaganie kierownicy – hydrauliczny układ kierowniczy
• Kosz na trawę: od 500 l do 600 l
• Wysyp kosza wysoki – na wysokość od 1900 mm do 1970 mm
• Napęd noży za pośrednictwem wałów napędowych oraz przekładni zębatych
• Przystosowanie do poruszania się po drogach publicznych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ i wzorze umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16311100-9 - Kosiarki do pielęgnacji trawników, zieleni parkowej lub terenów sportowych
4.5.5.) Wartość części: 90000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3Przyczepa – 1 szt.
Dane:
• Rodzaj pojazdu: przyczepa
• Stan: nowy nieużywany 1 szt.
• Długość ładunkowa wew.: od 3400 mm do 3500 mm
• Szerokość ładunkowa wew.: od 1400 mm do 1500 mm
• Dopuszczalna masa całkowita: od 1200 kg do 1300 kg
• Wysokość burty: od 300 mm do 380 mm
• Nadstawka o wysokości: od 500 mm do 600 mm
• Zawieszenie: 2 osie
• Trap wjazdowy: tak
• Koła na zewnątrz skrzyni ładunkowej: tak
• Homologacja europejska.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ oraz wzorze umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34223300-9 - Przyczepy
4.5.5.) Wartość części: 21000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 175899,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 175899,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 175899,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piąty Kąt Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 387482335
7.3.3) Ulica: Knurowska 16
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-800
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 175899,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający odrzucił jedyną ofertę, która została złożona na realizację Części 2 zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie wpłynęła żadna oferta na realizację Części 3 zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO SPEKTROMETRU MAS ORAZ PODŁOŻA I INNE ODCZYNNIKI MIKROBIOLOGICZNE
- Realizacja posiłków dla podopiecznych MOPR w Zabrzu w lokalach gastronomicznych na terenie miasta Zabrze z podziałem na 8 części
- Świadczenie usług ochrony fizycznej obiektów MOSiR w Zabrzu Sp. z o.o. wraz z usługami dodatkowymi oraz monitorowanie sygnałów systemu alarmowego w okresie od VI do XII 2025 r.
- "Eksploatacja i konserwacja oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Miasta Zabrze"
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO WYKONYWANIA BADAŃ GENETYCZNYCH
- Likwidacja dzikich wysypisk zlokalizowanych na terenie Miasta Zabrze.
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samochodu specjalistycznego typu ambulans do przewozu zwierząt
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego pojazdu z beczką asenizacyjną o pojemności 16000 litrów- postępowanie powtórzone.
- Zakup i dostawa samochodów dla O/ZUS w Bydgoszczy
- Zakup samochodu osobowego w ramach odnowienia taboru w Kuratorium Oświaty w Rzeszowie
- Doposażenie pracowni kształcenia zawodowego w zawodzie Kierowca-Mechanik w Szkole Branżowej I stopnia poprzez zakup samochodu osobowego, samochodu ciężarowego, wózka widłowego i przyczepy lekkiej "
- Dostawa jednego fabrycznie nowego samochodu osobowego oraz dostawa jednego fabrycznie nowego samochodu osobowo - towarowego dla Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Olsztynie.
więcej: Kosiarki do pielęgnacji trawników, zieleni parkowej lub terenów sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.