Ogłoszenie z dnia 2025-09-16
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA LABORATORYJNEGO SYSTEMU DO FIZYCZNEGO OSADZANIA Z FAZY GAZOWEJ (PVD) DLA CENTRUM MATERIAŁÓW POLIMEROWYCH I WĘGLOWYCH PAN W ZABRZU, UL. MARII CURIE-SKŁODOWSKIEJ 34
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM MATERIAŁÓW POLIMEROWYCH I WĘGLOWYCH POLSKIEJ AKADEMII NAUK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000564665
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marii Curie-Skłodowskiej 34
1.5.2.) Miejscowość: Zabrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-819
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: +48322716077
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cmpw-pan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.cmpw-pan.edu.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
BADANIA NAUKOWE I PRACE ROZWOJOWE W DZIEDZINIE POZOSTAŁYCH NAUK PRZYRODNICZYCH I TECHNICZNYCH
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA LABORATORYJNEGO SYSTEMU DO FIZYCZNEGO OSADZANIA Z FAZY GAZOWEJ (PVD) DLA CENTRUM MATERIAŁÓW POLIMEROWYCH I WĘGLOWYCH PAN W ZABRZU, UL. MARII CURIE-SKŁODOWSKIEJ 34
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2f15251-f944-42b1-a14b-d5ad7133dd66
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00424192
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00012497/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 System do fizycznego osadzania z fazy gazowej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a2f15251-f944-42b1-a14b-d5ad7133dd663.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w niniejszym
postępowaniu o udzielenie zamówienia (w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń)
między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. przy użyciu Platformy e-
Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje
dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz
udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
Osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego do komunikowania się z Wykonawcami jest Pani Sonia Wunsik.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej (nie dotyczy czynności złożenia,
wycofania lub zmiany oferty).
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej
w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady
Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w
konkursie (Dz. U. poz. 2452) /dalej: rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych/.
Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych (w tym: oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki
dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo) sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych
określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów
realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art.
66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych, tj. w szczególności w formacie doc, .docx, .pdf, .xml, .rtf,
.xps, .odt. /przekazuje się jako załączniki/.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://bip.cmpw-pan.pl/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
angielski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Realizując obowiązki związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych w
rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) informujemy, że:
1. Administratorem danych osobowych jest Centrum Materiałów Polimerowych i Węglowych
Instytut Polskiej Akademii Nauk, ul. Marii Curie-Skłodowskiej 34, 41-819 Zabrze.
2. Z Inspektorem Ochrony Danych skontaktować się można tradycyjnie, pisząc na adres naszej
siedziby, mailowo iod@cmpw-pan.pl lub telefonicznie 32 2716077.
3. Dane są zbierane w celu przeprowadzenia czynności zmierzających do udzielenia zamówienia oraz zawarcia i realizacji umowy, w
związku z koniecznością przestrzegania zasady wynikającej z przepisów ustawy o finansach publicznych, tj. w celu dokonywania
wydatków w sposób celowy i oszczędny z zachowaniem uzyskiwania najlepszych efektów z danych nakładów. Podstawą prawną
działania jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.
4. Dane osobowe są przetwarzane w zakresie, w jakim zostały udostępnione.
5. Dane osobowe będą przechowywane przez okres:
- niezbędny do realizacji umowy,
- do momentu przedawnienia roszczeń mogących wyniknąć z umowy,
- określony w przepisach prawa;
6. Dane osobowe mogą być udostępnione innym podmiotom, jeżeli obowiązek taki będzie wynikał z umowy lub przepisów prawa.
7. W związku z przetwarzaniem danych osobowych osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do nich, ich poprawiania,
ograniczenia przetwarzania, a także prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego.
8. Podanie danych jest wymogiem wynikającym z przepisów prawa, a ich nie podanie skutkuje brakiem możliwości wzięcia udziału w
postępowaniu.
9. Administrator danych osobowych podejmie starania, aby dane osobowe ochronić przed ich przypadkowym czy umyślnym
zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub
prawnej lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TP1/03/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa laboratoryjnego systemu do fizycznego osadzania z fazy gazowej (PVD). Zamawiany system winien spełniać następujące wymagania techniczne:
1. Konstrukcja i rozmiar:
• Kompaktowa konstrukcja stołowa lub wolnostojąca
• Komora i komponenty wykonane z materiałów odpornych na działanie wysokiej próżni (przykładowo stal nierdzewna, aluminium)
• Uchylne wieko lub drzwi umożliwiające łatwy załadunek próbek
• Objętość komory procesowej nie mniejsza niż 10 dm3
• Mile widziana możliwość obserwacji procesu w komorze procesowej (np. przez okno poglądowe lub równoważne rozwiązanie)
2. Źródła depozycji i zasilanie:
• Minimum dwa działa magnetronowe kompatybilne z targetami o średnicy 2”
• Zasilacz RF o mocy nie mniejszej niż 300 W
• Zasilacz DC o mocy nie mniejszej niż 750 W
• Urządzenie musi umożliwiać jednoczesną pracę tzw. kodepozycję z co najmniej dwóch źródeł
• Mile widziana możliwość rozbudowy o trzecie źródło
3. Układ gazowy:
• Minimum dwie linie gazowe z MFC (np. Ar + gaz reaktywnego np. O2/N2/CH4)
• Mile widziana możliwość rozbudowy o dodatkową linie gazową
4. Parametry stolika:
• Możliwość mocowania próbek do 4”
• Wyposażenie w automatyczną przesłonę
• Możliwość rozbudowy o moduł grzewczy (min 500 °C lub więcej)
• Stolik obrotowy w zakresie 2-20 rpm
• Mile widziana możliwość polaryzacji stolika
5. Kontrola procesu osadzania
• Czujnik kwarcowy (QCM) do monitorowania procesu osadzania i grubości warstwy
• Wbudowany sterownik lub komputer z oprogramowaniem umożliwiającym ustawianie parametrów procesu, zapisywanie receptur i eksport danych do formatów CSV, TXT lub równoważnych
6. Układ próżniowy
• Pompa wstępna membranowa lub olejowa (w przypadku pompy olejowej filtr mgły olejowej wymagany) o minimalnej wydajności 2 m3/h
• Pompa turbomolekularna o prędkości pompowania dla azotu nie mniejszej niż 66 l/s
• Osiągalne ciśnienie bazowe w komorze 5x10-7 mbar
7. Dostawa i serwis
• Dostawa, instalacja i szkolenie personelu w języku polskim lub angielskim
• Cena oferty obejmuje transport, ubezpieczenie, odprawę celną oraz należności importowe
• Gwarancja min 24 miesiące
• Deklaracja zgodności CE
• Mile widziane zdalne wsparcie serwisowe lub lokalne w przeciągu 72h od zgłoszenia awarii
4.2.6.) Główny kod CPV: 38400000-9 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 110 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wykonawca poda cenę ofertową w formularzu ofertowym, którego integralną częścią jest formularz asortymentowo-cenowy (załączniki nr 1 SWZ)
2. Podana cena ofertowa powinna zostać podana w walucie polskiej (PLN) i musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia, w szczególności koszty związane z dostawą i transportem, montażem, instalacją, szkoleniem, serwisem, z uwzględnieniem opłat celnych, podatków, opłat, itp. Cena ta będzie stała (ryczałt) i nie może się zmienić, za wyjątkiem przypadków opisanych w SWZ i projekcie istotnych postanowień umowy.
3. Cenę oferty należy podać w następujący sposób:
- łącznie z należnym podatkiem VAT – cena brutto, wraz ze wskazaniem stawki (procentowej) podatku VAT. Cenę brutto zaokrągla się maksymalnie do 2 miejsc po przecinku. Należy wypełnić wszystkie pozycje w formularzu ofertowym.
4. Wykonawca zobowiązany jest zastosować stawkę VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług.
5. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. W formularzu ofertowym wykonawca poda wyłącznie cenę oferty, która uwzględnia całkowity koszt realizacji zamówienia w okresie obowiązywania umowy, obliczoną zgodnie z powyższymi dyspozycjami.
6. Zgodnie z art. 225 ustawy Pzp jeżeli została złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.
W takiej sytuacji wykonawca ma obowiązek:
• Poinformowania zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadzi do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego;
• wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;
• wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym zamawiającego, bez kwoty podatku;
• wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą wykonawcy, będzie miała zastosowanie.
Informację w powyższym zakresie wykonawca składa w formularzu ofertowym. Brak złożenia ww. informacji będzie postrzegany jako brak powstania obowiązku podatkowego u zamawiającego.)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Pełnomocnictwa - jeśli osoba/osoby podpisane na ofercie nie widnieją w KRS
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o
niepodleganiu wykluczeniu potwierdzające brak podstaw wykluczenia na dzień składania ofert w zakresie art. 108 ust. 1 oraz art. 7
ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
5. Oświadczenie składają odrębnie:- wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
- podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Dopuszcza się możliwość dokonania zmiany umowy w następujących okolicznościach: nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę ( np. dane rejestrowe),
uległa zmianie nazwa handlowa produktu, numer katalogowy, o ile zmiany te zostały dokonane przez producenta i potwierdzone stosownym dokumentem,
uległa zmianie stawka podatku VAT,
wycofano produkt z rynku, w tym przypadku produkt zostanie zastąpiony produktem równoważnym przy zastosowaniu ceny nie wyższej niż w umowie,
zaprzestano produkcji, w tym przypadku produkt zostanie zastąpiony produktem równoważnym przy zastosowaniu ceny nie wyższej niż w umowie,
konieczności zmiany miejsca dostawy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-09-24 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Poprzez platformę ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-09-24 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający poinformuje wykonawcę, któremu zostanie udzielone zamówienie, o miejscu i terminie zawarcia umowy.2. Wykonawca przed zawarciem umowy:
- poda wszelkie informacje niezbędne do wypełnienia treści umowy na wezwanie zamawiającego,
- jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający będzie
żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców,
w której m.in. zostanie określony pełnomocnik uprawniony do kontaktów z zamawiającym oraz do wystawiania dokumentów
związanych z płatnościami, przy czym termin, na jaki została zawarta umowa, nie może być krótszy niż termin realizacji
zamówienia.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- DOSTAWA LABORATORYJNEGO SYSTEMU DO FIZYCZNEGO OSADZANIA Z FAZY GAZOWEJ (PVD) DLA CENTRUM MATERIAŁÓW POLIMEROWYCH I WĘGLOWYCH PAN W ZABRZU, UL. MARII CURIE-SKŁODOWSKIEJ 34
- "Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Usług Wspólnych w Zabrzu"
- Przygotowanie, przeprowadzenie i monitorowanie kampanii promującej ideę rodzicielstwa zastępczego w związku z realizacją projektu "Wsparcie systemu pieczy zastępczej w Zabrzu"
- 23/TP/I/25 DOSTAWY WYROBÓW MEDYCZNYCH BĘDĄCYCH PRZEDMIOTAMI ORTOPEDYCZNYMI
- Wsparcie dzieci przebywających w pieczy zastępczej poprzez przeprowadzenie diagnozy w celu określenia ich trudności i zaburzeń rozwojowych w związku z realizacją projektu dofinansowanego przez UE
- "Wymiana elementów zbrojenia szybowego - dźwigarów głównych i prowadników szybowych w szybie "Kolejowy".
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA LABORATORYJNEGO SYSTEMU DO FIZYCZNEGO OSADZANIA Z FAZY GAZOWEJ (PVD) DLA CENTRUM MATERIAŁÓW POLIMEROWYCH I WĘGLOWYCH PAN W ZABRZU, UL. MARII CURIE-SKŁODOWSKIEJ 34
- Zakup wraz z dostawą homogenizatora do homogenizacji próbek.
- Dostawa sprzętu fizyko-chemicznego pomiarowego i laboratoryjnego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
- 302 - 1 058 217,60 EUR.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.