eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wolsztyn › Budowa i modernizacja obiektów kubaturowych pełniących funkcje oświatowe i kulturalne w gminie Wolsztyn wraz z budową sieci wodociągowej do m. Nowa Obra

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja obiektów kubaturowych pełniących funkcje oświatowe i kulturalne w gminie Wolsztyn wraz z budową sieci wodociągowej do m. Nowa Obra

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WOLSZTYN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770706

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Wolsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 683474500

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@wolsztyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.wolsztyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-47d56a75-bce3-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i modernizacja obiektów kubaturowych pełniących funkcje oświatowe i kulturalne w gminie Wolsztyn wraz z budową sieci wodociągowej do m. Nowa Obra

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47d56a75-bce3-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00295973

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00055670/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa i modernizacja obiektów kubaturowych pełniących funkcje oświatowe i kulturalne w gminie Wolsztyn wraz z budową sieci wodociągowej do m. Nowa Obra . Postępowanie obejmuje 5 zadań.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00135142

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 9412489,95 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis zakresu zadania nr 1
Wykonanie zadania inwestycyjnego pn. „Adaptacja poddasza budynku Przedszkola nr 1 w Wolsztynie celem utworzenia nowych miejsc edukacji przedszkolnej”, tj. zmiana sposobu użytkowania poddasza na dwie sale przedszkolne wraz z niezbędnymi pomieszczeniami sanitarnymi oraz dostosowanie budynku do aktualnych przepisów przeciwpożarowych, w szczególności poprzez dobudowę zewnętrznej stalowej klatki schodowej.
Zadanie nr 1 obejmuje w szczególności:
Przedmiotem zadania jest wykonanie robót budowlanych polegających na zmianie sposobu użytkowania poddasza istniejącego obiektu na dwie sale przedszkolne wraz z towarzyszącymi pomieszczeniami sanitarnymi (toalety i zmywalnie naczyń) oraz dostosowanie budynku do przepisów przeciwpożarowych zgodnie z Ekspertyzą techniczną pożarowo-budowlaną z lipca 2016 r. oraz postanowieniem Wielkopolskiego Komendanta Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej z dnia 23 lipca 2016 r.
W zakresie ochrony p.poż. należy w szczególności wyposażyć poddasze budynku w system sygnalizacji pożarowej oraz zapewnić połączenie ze Stanowiskiem Kierowania Państwowej Straży Pożarnej, zapewnić dodatkowe wyjścia ewakuacyjne z pierwszego piętra oraz poddasza poprzez zewnętrzną ewakuacyjną stalową klatkę schodową, doposażyć poddasze w awaryjne oświetlenie ewakuacyjne, zamontować poszczególne drzwi w klasie EI30, wykonać okładziny drewnianej klatki schodowej o klasie odporności ogniowej EI30, wydzielić płytami gipsowo-kartonowymi i ocieplić palną konstrukcję dachu.
Ponadto zakres robót obejmuje roboty rozbiórkowe, zamurowania, przebudowę wejścia do budynku na elewacji wschodniej, impregnację ogniową wybranych elementów budynku, budowę ścian działowych, wyrównanie podłóg, wykonanie prac instalacyjnych i wykończeniowych (głównie na poddaszu), montaż stolarki okiennej i drzwiowej, montaż wykładzin obiektowych, a także wyposażenie zmywalni naczyń w meble ze stali nierdzewnej.

Dostosowanie obiektu do przepisów przeciwpożarowych zgodnie z Ekspertyzą techniczną pożarowo-budowlaną z lipca 2016 r. oraz postanowieniem Wielkopolskiego Komendanta Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej z dnia 23 lipca 2016 r. obejmuje:
a) Wyposażenie budynku w system sygnalizacji pożaru i połączenie ze stanowiskiem Kierowania PSP w sposób uzgodniony z Komendantem Powiatowym Państwowej Straży Pożarnej w Wolsztynie (dotyczy poddasza).
b) Wykonanie zewnętrznej klatki schodowej.
c) Wyposażenie wszystkich dróg ewakuacyjnych w awaryjne oświetlenie ewakuacyjne (dotyczy poddasza).
d) Zamontowanie przy każdym wyjściu z budynku, prowadzącym na zewnętrzną klatkę schodową awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego.
e) Obudowanie drewnianej klatki schodowej (rozwiązanie systemowe) zapewniające klasę odporności ogniowej EI30 (dotyczy w szczególności drewnianych biegów schodów od piętra do poddasza z dwóch stron konstrukcji).
f) Wydzielenie zapewniające klasę odporności ogniowej EI30 (rozwiązanie systemowe) palnej konstrukcji dachu od adaptowanych pomieszczeń na poddaszu.
g) Zabezpieczenie drewnianej klatki schodowej i drewnianej konstrukcji dachu do stopnia co najmniej nierozprzestrzeniania ognia.
h) Zamknięcia pomieszczeń strychowych (nieprzeznaczonych na pobyt ludzi) drzwiami o klasie odporności ogniowej EI30.
i) Wyposażenia budynku w zwiększoną liczbę gaśnic o 100% w stosunku do normatywu (dotyczy w szczególności wyposażenia poddasza obiektu).
j) Zabezpieczenie przejść instalacyjnych w kotłowni o średnicy powyżej 4 cm przepustami klasy min. EI60.
k) Poddać cyklinowaniu istniejącą podłogę drewnianą oraz pomalować farbą ogniochronną.

Powyższe elementy są integralną częścią zamówienia i należy je uwzględnić w wycenie zadania.

Zamawiający informuje, iż przedmiotowa inwestycja będzie realizowana na podstawie pozwolenia na budowę wydanego przez Starostę Wolsztyńskiego – decyzja nr 813/2016 z dnia 17.11.2017 r., sprawa nr AB.6740.1 98.2016.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 500165,81 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis zakresu zadania nr 2
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pn. „Budowa świetlicy wiejskiej w m. Nowa Obra wraz z infrastrukturą techniczną i miejscami postojowymi”.
Zadanie nr 2 obejmuje w szczególności:
Budowę budynku świetlicy jako obiektu parterowego z poddaszem nieużytkowym, wolnostojącego, murowanego, wznoszonego w technologii tradycyjnej, z wszystkimi instalacjami, w tym instalacjami prowadzonymi na zewnątrz budynku. Rodzaje instalacji wewnętrznych:
- instalacja elektryczna,
- instalacja odgromowa,
- instalacja wodociągowa,
- instalacja kanalizacyjna,
- instalacja wentylacji, w tym wentylacji mechanicznej,
- instalacja klimatyzacji
- instalacja gazowa,
- instalacja grzewcza.

Zadanie obejmuje również zagospodarowanie terenu wraz z infrastrukturą techniczną, tj. wykonanie utwardzeń stanowiących komunikację wewnętrzną i drogę pożarową oraz miejsc postojowych. W zakresie zadania należy ująć także wykonanie zjazdu z drogi powiatowej.
Dane obiektu:
Powierzchnia użytkowa Pu=177,12 m2
Kubatura K=1295,56 m3
Wysokość budynku h=7,94 m.

Zamawiający informuje, iż przedmiotowa inwestycja będzie realizowana na podstawie pozwolenia na budowę, wydanego przez Starostę Wolsztyńskiego – decyzja nr 847/2021 z dnia 07.10.2021 r., znak AB.6740.593.2021.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 1222524,71 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis zakresu zadania nr 3
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn. „Termomodernizacja Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w m. Świętno”.

Zadanie nr 3 obejmuje w szczególności:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pn. „Termomodernizacja Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w m. Świętno”. Zakres robót obejmuje termomodernizację obiektu oraz rozbudowę, przebudowę i zmianę sposobu użytkowania części sali gimnastycznej na sale dydaktyczne wraz z budową infrastruktury towarzyszącej.
W ramach zadania nastąpi w szczególności: zmiana kubatury i powierzchni zabudowy istniejącego budynku, dostosowanie stalowej konstrukcji dachu sali gimnastycznej do przepisów przeciwpożarowych poprzez rozbiórkę istniejącego pokrycia dachowego i płatwi, malowanie farbami ogniochronnymi i ułożenie nowych płatwi oraz nowej płyty warstwowej. Ponadto przewiduje się zagospodarowanie terenu poprzez budowę drogi pożarowej i inne zmiany w zagospodarowaniu terenu.
Zakres robót obejmuje:
- roboty rozbiórkowe, w tym rozbiórkę dachu i ściany sali gimnastycznej,
- roboty ziemne,
- roboty fundamentowe,
- roboty murarskie,
- wykonanie stropodachu z konstrukcją z płyt stropowych oraz dachu w konstrukcji drewnianej nad częściami rozbudowywanymi wraz z ociepleniem i warstwami pokrycia dachowego, wykonanie częściowo nowej konstrukcji i pokrycia dachu sali gimnastycznej wraz z zabezpieczeniem pożarowym,
- montaż stolarki okiennej i drzwiowej, montaż żaluzji zewnętrznych,
- termomodernizacja części istniejącej i rozbudowywanej (ściany, stropodachy), wykonanie elewacji,
- tynkowanie i szpachlowanie ścian, wykonanie posadzek,
- wykończenie wnętrz – okładziny ścian, sufitów, podłóg,
- dostawa i montaż elementów wyposażenia wnętrz oraz piłkochwytów w sali gimnastycznej,
- roboty branży drogowej – budowa drogi pożarowej, chodników, dojść, budowa zjazdu z drogi powiatowej,
- wykonanie nowego przyłącza gazu (dostawa zbiorników poza zakresem zamówienia),
- instalacja gazowa,
- kotłownia gazowa z montażem dwóch kotłów gazowych,
- instalacja wodociągowa,
- instalacja kanalizacji sanitarnej,
- instalacja kanalizacji deszczowej
- rozbudowa instalacji centralnego ogrzewania,
- instalacja wentylacji, w tym wentylacji mechanicznej
- instalacje teletechniczne i elektryczne, w tym odgromowa.

Dane obiektu:
Powierzchnia zabudowy istniejąca Pz = ok. 1486 m2,
W tym powierzchnia zabudowy do rozbiórki Pz rozb = 32,74 m2,
Powierzchnia zabudowy projektowana Pz proj =151,19 m2,
Powierzchnia użytkowa po przebudowie Pu=1919,74 m2,
Kubatura K=12 551,00 m3.

Zamawiający informuje, iż przedmiotowa inwestycja będzie realizowana na podstawie pozwolenia na budowę, wydanego przez Starostę Wolsztyńskiego – decyzja zamienna nr 95/2023 z dnia 01.03.2023 r., znak AB.6740.19.2023.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 3638450,05 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis zakresu zadania nr 4
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn. „Głęboka modernizacja energetyczna Szkoły Podstawowej nr 3 w Wolsztynie”, tj. termomodernizacja obiektu Szkoły Podstawowej nr 3 w Wolsztynie, ul. Konopnickiej 1, działka nr 515/6, obręb 0003 m. Wolsztyn.
Zadanie nr 4 obejmuje w szczególności:
Zakres robót obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej termomodernizacji obiektu oraz realizację założonych w niej robót budowlanych, w szczególności (oznaczenia zgodnie z Programem funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji):
- termomodernizację ścian budynku płytą styropianową fasadową o maksymalnym współczynniku przewodzenia ciepła 𝝀=0,032 W/m∙K, gr. 14 cm – dotyczy części budynku oznaczonych A, A1 oraz C, gr. 15 cm – dla części budynku B, B1;
- termomodernizację ścian przyziemia na całym dostępnym obwodzie części obiektu oznaczonych A, A1, B, B1 oraz C płytami z polistyrenu ekstrudowanego XPS o maksymalnym współczynniku przewodzenia ciepła 𝝀=0,033 W/m∙K, gr. 14 cm do głębokości 1,0 m poniżej powierzchni gruntu (UWAGA JEST TO ZMIANA W STOSUNKU DO PROGRAMU FUNKCJONALNO-UŻYTKOWEGO) wraz z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej zgodnie z technologią wykonania robót;
- nie należy wyceniać robót izolacyjnych w pasie ściany fundamentowej w obrębie podestów wejściowych, z wyłączeniem wejścia do kotłowni; w obrębie wejścia do kotłowni roboty izolacyjne i rozbiórkowe podestu realizowane wg wytycznych robót izolacyjnych do ścian fundamentowych piwnicznych;
- termomodernizacja ścian fundamentowych i ścian piwnic na całej wysokości (dotyczy części podpiwniczonej budynków oznaczonych A, A1 i łącznika do części B/B1) płytami z polistyrenu ekstrudowanego XPS o maksymalnym współczynniku przewodzenia ciepła 𝝀=0,033 W/m∙K, gr. 14 cm (UWAGA JEST TO ZMIANA W STOSUNKU DO PROGRAMU FUNKCJONALNO-UŻYTKOWEGO) wraz z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej zgodnie z technologią wykonania robót;
- odtworzenie lub wykonanie od podstaw opaski wokół budynku:
• rozbiórka i ponowne odtworzenie istniejącej opaski/chodnika wokół budynku z kostki brukowej betonowej z obrzeżem/krawężnikiem po wykonaniu robót izolacyjnych (odtworzenie stanu istniejącego dla części obiektu podlegającego termomodernizacji);
• rozbiórka istniejącej opaski z wyeksploatowanej płyty chodnikowej betonowej i trylinki, utylizacja materiału z rozbiórki i ułożenie nowej nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm wraz z obrzeżem szer. 6 cm po wykonaniu robót izolacyjnych; szerokość opaski min. 50 cm (dla części obiektu podlegającego termomodernizacji);
• wykonanie opaski wokół obiektu podlegającego termomodernizacji poprzez ułożenie nowej nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm wraz z obrzeżem szer. 6 cm po wykonaniu robót izolacyjnych; szerokość opaski min. 50 cm (dla części obiektu podlegającego termomodernizacji w miejscach, w których dochodzi do bezpośredniego styku ściany z gruntem);
- termomodernizacja stropodachów wentylowanych dla części budynku oznaczonych A, A1, B1 oraz C przy użyciu sypkiego granulatu izolacyjnego o maksymalnym współczynniku przewodzenia ciepła 𝝀=0,041 W/m∙K, gr. 25 cm wraz z wykonaniem nowego pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej z certyfikatem NRO;
- termomodernizacja stropodachu części budynku B przy użyciu styropapy o maksymalnym współczynniku przewodzenia ciepła 𝝀=0,041 W/m∙K, gr. 24 cm;
- wymiana instalacji odgromowej dla części obiektu podlegającej termomodernizacji;
- wymiana rynien i rur spustowych dla części podlegającej termomodernizacji;
- wymiana okien w częściach A, A1 oraz C, montaż żaluzji zewnętrznych sterowanych elektrycznie na wszystkich oknach elewacji południowej (sterowane pilotem lub przyciskiem, każda roleta indywidualnie) oraz wymiana drzwi zewnętrznych w całym budynku; parametry cieplne stolarki zgodne z obowiązującymi Warunkami technicznymi dla budynków i ich usytuowania;
- wymiana czterech sztuk daszków zlokalizowanych nad drzwiami w części A, A1, B1 oraz w łączniku pomiędzy częściami A1/B (wymiar jak daszki istniejące, montowane do ściany, nowa konstrukcja stalowa, przekrycie z poliwęglanu);
- wymiana nawierzchni schodów i podestów zewnętrznych na płytki zewnętrzne o właściwej klasie odporności na mróz i antypoślizgowości wraz z wymianą zewnętrznych pochwytów i balustrad na elementy ze stali nierdzewnej dla części obiektu A, A1, B, B1, łącznika pomiędzy częściami A1/B – łącznie 6 biegów schodowych;
- wymiana nawierzchni schodów, pochylni i podestów zewnętrznych na płytki zewnętrzne o właściwej klasie odporności na mróz i antypoślizgowości dla części obiektu D (łącznik) oraz demontaż i ponowny montaż istniejących balustrad ze stali nierdzewnej – łącznie dwa biegi schodowe/podesty;
- wymiana parapetów zewnętrznych w częściach budynku poddawanych termomodernizacji i wymianie okien;
- pełna i kompletna modernizacja kotłowni gazowej, tj. wymiana kotłów gazowych na potrzeby c.o. i c.w.u. (szacunkowa moc 220 kW) wraz z automatyką, pomp, zasobnika ciepłej wody, montaż nowego systemu detekcji gazu, wymiana instalacji kominowej, regulacja obiegów grzewczych i ich dostosowanie do docelowego stanu izolacyjności poszczególnych części obiektu (nie dotyczy części E, która posiada niezależne ogrzewanie gazowe niepodlegające wymianie);
- montaż zaworów termostatycznych na wszystkich istniejących grzejnikach w obiekcie;
- w pomieszczeniu dużej sali gimnastycznej (D): automatyzacja i regulacja pracy wentylacji, odzysk ciepła powietrza wywiewanego w wymienniku krzyżowym, demontaż ogrzewania promiennikowego, podłączenie do kotła kondensacyjnego, montaż nagrzewnic wodnych (ilość dostosowana do kubatury pomieszczenia);
- montaż bezkanałowej wentylacji nawiewno-wywiewnej z odzyskiem ciepła w wymienniku krzyżowym w części D obiektu (duża sala gimnastyczna).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45321000-3 - Izolacja cieplna

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

4.5.5.) Wartość części: 3247352,07 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis zakresu zadania nr 5
Wykonanie zadania inwestycyjnego pn. „Budowa sieci wodociągowej do m. Nowa Obra z rur PEHD w zakresie średnic 110-160 mm o łącznej długości ponad 2,5 km”
Zadanie nr 5 obejmuje w szczególności:
Zadanie obejmuje budowę sieci wodociągowej o długości łącznie ok. 2529m (w tym na długości 2503m z rur PE Ø 160mm i na długości 26m z rur PE Ø110mm) wraz z niezbędną armaturą (w tym hydranty w ilości 17 kpl.); przejścia pod drogami do wykonania metodą bezwykopową, a przejście pod dnem Kanału Północnego Obry – metodą przewiertu sterowanego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 803997,31 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1455692,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1455692,49 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1455692,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AKKBUD SPÓŁKA Z O. O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 389320329

7.3.3) Ulica: RÓŻANA 14

7.3.4) Miejscowość: Wolsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 64-200

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1455692,49 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-07-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1585439,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1585439,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1585439,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DANA-BUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 520062441

7.3.3) Ulica: Podgórna 19A

7.3.4) Miejscowość: Karpicko

7.3.5) Kod pocztowy: 64-200

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

- branża sanitarna - Systemy Cieplne-Klimatyzacja Sp. z o.o. Lorenz;
- branża elektryczna - Zakład Usług Elektrycznych Piotr Gałęzowski;
- branża drogowa - Przedsiębiorstwo Budowlano-Drogowe Solfater.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1585439,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-07-28

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5023045,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5850000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5023045,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AKKBUD SPÓŁKA Z O. O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 389320329

7.3.3) Ulica: RÓŻANA 14

7.3.4) Miejscowość: Wolsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 64-200

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

- Roboty ogólnobudowlane:
Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe Arkadiusz Kałdoński, ul. Różana 14, 64-200 Wolsztyn, NIP: 923 148 99 39;
- Instalacja sanitarna:
Grześkowiak spółka jawna, ul. Poznańska 14, 64-200 Wolsztyn, NIP: 923 169 40 13.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5023045,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-07-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4083292,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4083292,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4083292,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AKKBUD SPÓŁKA Z O. O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 389320329

7.3.3) Ulica: RÓŻANA 14

7.3.4) Miejscowość: Wolsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 64-200

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4083292,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-07-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 927741,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 927741,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 927741,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SYSTEMY CIEPLNE - KLIMATYZACJA LORENZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365946562

7.3.3) Ulica: ul. Powstańców Wielkopolskich 17

7.3.4) Miejscowość: Obra

7.3.5) Kod pocztowy: 64-211

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 927741,61 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-07-28

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Data zakończenia realizacji zamówienia została określona dla każdego z zadań na podstawie daty zawarcia umowy i wymaganego zapisami SWZ okresu realizacji robót dla każdego z zadań tj. 390 dni.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.