Ogłoszenie z dnia 2021-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00229509/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów o kodzie 21 01 08 i kategorii 3, niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne oraz medycznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 15 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320987895
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Narutowicza
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-231
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 261452612
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: e.zianowicz@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.15wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/15wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów o kodzie 21 01 08 i kategorii 3, niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne oraz medycznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-37265f0d-2b42-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00295621
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00229509/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 40-ZP-10-21/134
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis zamówienia, związanego z odbiorem, transportem i utylizacją odpadów:o kodzie 20 01 08, odpadów kategorii 3, niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne oraz odpadów medycznych, w tym zakaźnych odpadów medycznych, odbieranych z terenów kompleksów wojskowych administrowanych przez 15 Wojskowy Oddział Gospodarczy, znajdują się:
1. dla części 1 pn. „Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów o kodzie 21 08 01 i odpadów kategorii 3 z terenów kompleksów wojskowych będących na zaopatrzeniu 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego Szczecinie” w załączniku
nr 4A – Opis przedmiotu zamówienia, w załączniku nr 6A do SWZ – Umowa wzór oraz
w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 3A do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.5.) Wartość części: 157388 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis zamówienia, związanego z odbiorem, transportem i utylizacją odpadów:o kodzie 20 01 08, odpadów kategorii 3, niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne oraz odpadów medycznych, w tym zakaźnych odpadów medycznych, odbieranych z terenów kompleksów wojskowych administrowanych przez 15 Wojskowy Oddział Gospodarczy, znajdują się:
2. dla części 2 pn. „Usługa odbioru, transportu i przetworzenia lub przekazania do przetworzenia odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne z terenów jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Szczecinie” w załączniku nr 4B – Opis przedmiotu zamówienia,
w załączniku nr 6B do SWZ – Umowa wzór oraz w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 3B do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 140113,15 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis zamówienia, związanego z odbiorem, transportem i utylizacją odpadów:o kodzie 20 01 08, odpadów kategorii 3, niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne oraz odpadów medycznych, w tym zakaźnych odpadów medycznych, odbieranych z terenów kompleksów wojskowych administrowanych przez 15 Wojskowy Oddział Gospodarczy, znajdują się:
3. dla części 3 pn. „Usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych
w tym zakaźnych odpadów medycznych z terenów jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Szczecinie” w załączniku nr 4C – Opis przedmiotu zamówienia, w załączniku nr 6C do SWZ – Umowa wzór oraz w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 3C do SWZ.
UWAGA: Zgodnie art. 20 ust 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. 2021 poz. 779 z późn. zm.) zakazuje się unieszkodliwiania zakaźnych odpadów medycznych poza obszarem województwa, na którym zostały wytworzone – tzw. ZASADA BLISKOŚCI
WYJĄTEK OD ZASADY BLISKOŚCI Zgodnie art. 20 ust 6 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach dopuszcza się unieszkodliwienie zakaźnych odpadów medycznych na obszarze województwa innego niż to, na którym zostały wytworzone, w najbliżej położonej instalacji, w przypadku braku instalacji do unieszkodliwiania tych odpadów na obszarze danego województwa lub gdy istniejące instalacje nie mają wolnych mocy przerobowych
4.5.3.) Główny kod CPV: 90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych
4.5.5.) Wartość części: 11087,38 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165564 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 165564 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165564 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mini Kon Jacek Subocz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8521810645
7.3.3) Ulica: Zegadłowicza 21A
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-371
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
MPO Sp. z o.o.; Zakład Odzysku i Składowania Odpadów Komunalnych w Leśnie Górnym; STRUGA Sp. Akcyjna
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MINI-KON" SUBOCZ JACEK w spadku
jakie przetargi wygrała firma
"MINI-KON" SUBOCZ JACEK w spadku
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165564 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2020-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza uchylił sie od zawarcia umowy.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Wykonanie remontu trzech nawierzchni dróg dojazdowych wraz z robotami towarzyszącymi w Szczecinie
- Remont obiektów zlokalizowanych w rejonie działalności SOI Choszczno.
- Dostawa szczepionek dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy-Zachodniopomorskie Centrum Leczenia i Profilaktyki w Szczecinie.
- Wykonanie usług rolniczych w postaci talerzowania oraz koszenia na nieruchomościach będących w Zasobie Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Odział Terenowy w Szczecinie
- Wykonanie dokumentacji projektowej na drogę dojazdową do budynku Politechniki Morskiej w Szczecinie - SDM Korab.
- Usługa organizacji wizyt zawodoznawczych do miasta Szczecin i Koszalin, stanowiących nagrody dla uczestników konkursu "Zawody z przyszłością"
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Transport odpadów o kodzie 19 12 10 - odpady palne (paliwo alternatywne) z Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w Domaszkowicach
- Termomodernizacja Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Czyżewie
- Wywóz odpadów komunalnych (odpady BIO) - znak sprawy Z/62/PN/25
- Wynajem rozdrabniacza do odpadów wielkogabarytowych
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Zbójna (1.10.2025-30.09.2026)
- Usługa odbioru i transportu odpadów medycznych wraz z przekazaniem ich do termicznego unieszkodliwienia
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.