eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDobudowa windy zewnętrznej do budynku szkoły dla potrzeb Szkoły Podstawowej nr 374 w Warszawie w ramach realizacji zadania pn.:" Modernizacja budynków oświatowych."



Ogłoszenie z dnia 2025-06-26

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Dobudowa windy zewnętrznej do budynku szkoły dla potrzeb Szkoły Podstawowej nr 374 w Warszawie w ramach realizacji zadania pn.:” Modernizacja budynków oświatowych.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd m.st. Warszawy Dzielnica Praga-Południe

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grochowska 274

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-841

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pragapoludnie.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.um.warszawa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dobudowa windy zewnętrznej do budynku szkoły dla potrzeb Szkoły Podstawowej nr 374 w Warszawie w ramach realizacji zadania pn.:” Modernizacja budynków oświatowych.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f2dd33e0-b422-498b-8564-5c3e9cae6871

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00295452

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00030144/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.30 Dobudowa windy zewnętrznej do budynku SP 374 w Warszawie w ramach zadania pn. "Modernizacja budynków oświatowych"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Określone w SWZ Rozdz. 24 pkt

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zapisy dot. ochrony danych osobowych określa załącznik 10 do SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zapisy dot. ochrony danych osobowych określa załącznik 10 do SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: UD-VI-ZP/35/25

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Dobudowa windy zewnętrznej do budynku szkoły dla potrzeb Szkoły Podstawowej nr 374 w Warszawie w ramach realizacji zadania pn.:” Modernizacja budynków oświatowych.”
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie projektu architektoniczno-budowlanego, projektów technicznych oraz robót budowlanych na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego oraz Decyzji nr 1/PPD/CP/2025 z 14.01.2025 r. o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, w zakresie określonym ww. dokumentach oraz odpowiednio:
1) dokumentacji projektowej i kosztorysowej która, będzie zawierać całkowity zakres robót stanowiących przedmiot Umowy wraz z symboliką materiałów i urządzeń oraz zostanie wykonana zgodnie z poniższym zestawieniem:
• projekt budowlany - 6 egz.,
• projekty techniczne - 6 egz.,
• informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 4 egz.,
• przedmiary robót - 4 egz.,
• specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - 4 egz.,
• kosztorysy inwestorskie (w wersji pełnej i uproszczonej) - 4 egz.,
• dokumentacji projektowej i kosztorysowej w formie elektronicznej (obowiązkowo skany) (zapis na CD /DVD w formacie .pdf i .dxf, w tym kosztorys inwestorski i przedmiary robót w formacie .pdf i .kst) - 2 egz.
2) robót budowlanych mających na celu wykonanie szybu windowego, montaż dźwigu osobowego, modernizacji i przebudowy dojść i dojazdów do windy wraz z wyznaczeniem miejsca parkingowego dla osób z niepełnosprawnościami, podjazdów dla osób z niepełnosprawnościami, wymianą bramy wjazdowej oraz trzech furtek.
2. Zakres rzeczowy robót stanowiący przedmiot umowy w szczególności obejmuje:
1) wykonanie inwentaryzacji architektonicznej, przyrodniczej i geodezyjnej niezbędnej do realizacji zadania oraz otrzymania pozwolenia na budowę i pozwolenia na użytkowanie,
2) opracowanie dokumentacji technicznej opisanej powyżej oraz w Programie Funkcjonalno- Użytkowym, pozwalającej na uzyskanie pozwolenia na budowę jak również wykonanie robót budowlanych i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie,
3) uzgodnienie projektu architektoniczno-budowlanego z Biurem Architektury i Planowania Przestrzennego m.st. Warszawy oraz Stołecznym Konserwator Zabytków lub/i Mazowieckim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków,
4) wykonanie harmonogramu rzeczowo-finansowego z podziałem zakresu prac projektowych i robót,
5) złożenie wniosku o Pozwolenie na budowę w Wydziale Architektury Urzędu Dzielnicy Praga Południe,
6) wykonanie robót budowlanych.
4. Szczegółowy opis oraz zakres robót określa załącznik nr 9 do SWZ
a) opis przedmiotu zamówienia,
b) program funkcjonalno- użytkowy,
c) Decyzja nr 1/PPD/CP/2025 z 14.01.2025r o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego robót
5. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy wynikające z klauzuli społecznej w oparciu o art. 95 ust. 1 ustawy Pzp
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres realizacji zamówienia zatrudniał na podstawie stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks Pracy (Dz.U. z 2025 r. poz. 277 t.j.) pracowników/pracownika bezpośrednio wykonujących czynności związane m.in.: robotami rozbiórkowymi, robotami instalacyjnymi, robotami wykończeniowymi.
Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników/pracownika lub wyznaczenie do realizacji zamówienia pracowników/pracownika zatrudnionych już u Wykonawcy lub Podwykonawcy.
Szczegółowe wymogi określa §5 Wzoru umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 42416100-6 - Windy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 364 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów
oceny ofert określonych w Rozdz. 20 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy na potwierdzenie zdolności technicznej lub zawodowej :
a) w okresie ostatnich 5 lat przed lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej: 1 (jedną) robotę budowlaną polegającą na wykonaniu na potrzeby budynku mieszkalnego wielorodzinnego, budynku użyteczności publicznej lub budynku zamieszkania zbiorowego budowy lub przebudowy szybu windowego wraz z wykonaniem dokumentacji projektowej oraz dostawą i montażem dźwigu o wysokości podnoszenia nie niższej niż 10 m.
UWAGA!!! Pod pojęciem „ budynek użyteczności publicznej” Zamawiający rozumie- budynek przeznaczony dla administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym lub wodnym, poczty lub telekomunikacji oraz inny ogólnodostępny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji, budynek biurowy i socjalny.
b) dysponują osobami, skierowanymi do realizacji niniejszego zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi, w tym co najmniej:
• 1 osoba przewidziana do pełnienia funkcji kierownika robót, posiadająca uprawnienia budowlane do wykonania samodzielnych funkcji w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadająca aktualne zaświadczenie przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
Osoba odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi powinna posiadać uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie – Prawo budowlane (Dz.U. z 2025 poz.418 t.j.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz.U. z 2023 r., poz. 551 tj.). W przypadku uprawnień budowlanych wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów – uprawnienia muszą obejmować zakres zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca wykazuje osoby, które nabyły kwalifikacje wymagane do wykonywania działalności w budownictwie poza terytorium RP, osoby te muszą posiadać decyzje o uznaniu kwalifikacji zawodowych w danej branży budowlanej zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1646 ze zm.) lub posiadać prawo do świadczenia usług transgranicznych zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz.U. z 2023 r., poz. 551 tj.)
• 1 osoba przewidziana do pełnienia funkcji projektanta posiadająca uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadająca aktualne zaświadczenie przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia:
a) oświadczenie potwierdzające aktualność informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdz. 16 pkt 3 SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ.
Dokument/-y należy złożyć w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym przez osobę upoważnioną do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia i/lub podmiotu udostępniającego zasoby.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia spełniania warunku zdolności technicznej i zawodowej:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie.
Wykaz winien zawierać m.in. rodzaj i wartość wykonanych robót, daty, miejsca wykonania i podmioty, na rzecz których roboty te zostały wykonane (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ).
Dokument należy złożyć w formie elektronicznej tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
Do powyższego wykazu powinny być dołączone dowody określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacje o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane ( np. protokół odbioru m.im. potwierdzający brak usterek, a w przypadku usterek należy przedstawić także dokument potwierdzający ich usunięcie), a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Dokument/-y należy złożyć w jednej z poniższych postaci:
• dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, elektronicznym podpisem osobistym lub podpisem zaufanym przez osobę upoważnioną do reprezentowania podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane – w przypadku gdy dokument został sporządzony w postaci elektronicznej,
• cyfrowego odwzorowania tego dokumentu sporządzonego w postaci papierowej poświadczonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, elektronicznym podpisem osobistym lub podpisem zaufanym. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, dokonuje odpowiednio Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej może dokonać również notariusz.
b) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi.
Wykaz winien zawierać informacje na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia wskazanych osób, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ.
Dokument należy złożyć w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę, w skład której wchodzi:
1. Wypełniony Formularz oferty generowany na platformie https://zamowienia.um.warszawa.pl.
System wymaga podpisania tak złożonej oferty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, elektronicznym podpisem osobistym lub podpisem zaufanym z poziomu Systemu, tj. bez podpisania formularza nie będzie możliwe złożenie oferty w postępowaniu.
2. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie przesłanek określonych w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp i art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835) - wzór druku - załącznik nr 1 do SWZ.
W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy Wykonawca. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca wraz z oświadczeniem, o którym mowa powyżej, składa także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu.
3. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków udziału w postepowaniu, określonych w Rozdz.15 pkt 3 SWZ (wzór druku - załącznik nr 2 do SWZ).
W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy z Wykonawców, w zakresie w jakim wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. W przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca składa także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
4. W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (wzór druku - załącznik nr 3 do SWZ).
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa powyżej, musi potwierdzać, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby, gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określać w szczególności:
 zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
 sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
 czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane których wskazane zdolności dotyczą.
5. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (o ile dotyczy) składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp - (wzór druku - załącznik nr 4 do SWZ) należy złożyć w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6. Pełnomocnictwo (o ile dotyczy tj. w przypadku, gdy oferta jest składana przez podmioty występujące wspólnie lub gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp.
2. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty.
3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularz oferty.
4. Dokumenty składające się na ofertę powinny być podpisane przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy, określone zostały we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-11 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-11 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-09

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiający na podstawie art. 288 ust. 1 ustawy Pzp ograniczy, stosując kryteria oceny ofert, liczbę Wykonawców zaproszonych do negocjacji do 3 Wykonawców, których oferty otrzymają największą ilość punktów obliczonych na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Rozdziale 20 SWZ.
Jeżeli liczba Wykonawców, którzy w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu złożyli oferty niepodlegające odrzuceniu, jest mniejsza niż 3, Zamawiający kontynuuje postępowanie.

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający wymaga złożenia oferty po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej (art. 131 ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp)
Wizja lokalna odbędzie się:
w dniu 04.07.2025 r. o godz. 10:00, na terenie Szkoły Podstawowej nr 374 w Warszawie przy ul. Boremlowskiej 6/12
Warunkiem przystąpienia do przetargu jest obowiązkowy udział w wizji lokalnej w podanym wyżej terminie.
Podczas wizji lokalnej zostanie sporządzona lista obecności oferentów, każdy z uczestników zostanie wpisany na listę obecności, będącej upoważnieniem do dalszego procedowania.
Osoba oddelegowana do dokonania wizji lokalnej jest zobowiązana przekazać pełnomocnictwo podpisane przez upoważnioną Osobę/Osoby do reprezentowania firmy w celu wykonania wizji lokalnej oraz okazać dowód tożsamości do wglądu.
Złożenie oferty bez odbycia wizji lokalnej spowoduje odrzucenie oferty w oparciu o art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.

Termin wykonania przedmiotu umowy ustala się:
a) 4 tygodnie od dnia podpisania umowy – wykonanie inwentaryzacji architektonicznej
i przyrodniczej,
b) 26 tygodni od dnia podpisania umowy – przekazanie projektu uzgodnionego architektoniczno-budowlanego do akceptacji przez Zamawiającego,
c) 27 tygodni od dnia podpisania umowy – złożenie wniosku o Pozwolenie na budowę do Wydziału Architektury i Budownictwa UD Praga Południe,
d) 28 tygodni od dnia podpisania umowy – przekazanie Zamawiającemu projektów technicznych, kosztorysów, SWiOR, przedmiarów,
e) 52 tygodnie od dnia podpisania umowy – realizacja robót budowlanych .
2. Datą wykonania przedmiotu umowy jest data zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości do odbioru robót (§ 9 ust. 5 umowy), o ile Zamawiający dokona odbioru przedmiotu umowy na podstawie tego zgłoszenia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.