Ogłoszenie z dnia 2023-07-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00250073/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie zdrowotne na rzecz osób zatrzymanych - PSG Świecko
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970598756
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Poprzeczna 1
1.5.2.) Miejscowość: Krosno Odrzańskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-600
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: + 48 68 358 20 81
1.5.8.) Numer faksu: +48 68 358 27 08
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nadodrzanski.zamowienia@strazgraniczna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.nadodrzanski.strazgraniczna.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/noosg1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie zdrowotne na rzecz osób zatrzymanych - PSG Świecko2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01633536-0380-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00294869
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00141705/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Zakup usług medycznych dla zatrzymanych - PSG Świecko.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Krajowy Fundusz Azylu, Migracji i Integracji: Projekt 3/9 - 2018/BK-FAMI "Infrastruktura i procedury azylowe- część II" oraz 4/9-2018/BK-FAMI "Organizowanie powrotów przymusowych cudzoziemców - część II"2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00250073
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 12/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 576376,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 72000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zdrowotnych w zakresie badań lekarskich w ramach podstawowej opieki
zdrowotnej osób przebywających w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców. Zakres usług zdrowotnych realizowany będzie w wymiarze 12 godzin tygodniowo (pomiędzy godz. 9.00 a godz. 19.00) w dzień roboczy. Umożliwia się realizację usług w ciągu trzech dni roboczych
(z rozbiciem po 4 godziny każdego dnia). Ilość godzin pracy lekarza w danym dniu może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu, z uwagi na rzeczywiste zapotrzebowanie Zamawiającego w danym dniu.
Badania lekarskie będą obejmowały: 1) badania lekarskie w stanach pogorszenia zdrowia, 2) badania lekarskie określające
zdolność osoby zatrzymanej/ przebywającej w strzeżonym ośrodku dla cudzoziemców do osadzenia lub konwojowania, 3)
badanie lekarskie osób składających wniosek o ochronę międzynarodową, 4) okresowe przeglądy lekarskie osób
przebywających w strzeżonym ośrodku dla cudzoziemców, 5) kierowanie osób przebywających w strzeżonym ośrodku dla
cudzoziemców na badania specjalistyczne, diagnostyczne, laboratoryjne, leczenie szpitalne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63763,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63763,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63763,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital im. prof. Z. Religi w Słubicach Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5981618971
7.3.3) Ulica: Nadodrzańska 6
7.3.4) Miejscowość: Słubice
7.3.5) Kod pocztowy: 69-100
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63763,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KROSNA ODRZAŃSKIEGO
- Dostawa samochodu ciężarowego typu hakowiec wraz z wyposażeniem
- Zakup i montaż urządzeń zabawowych na placach zabaw położonych na terenie Gminy Krosno Odrzańskie na 2025 r.
- "Termomodernizacja wraz z rozbudową budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Czarnowie"(3)
- Świadczenie usług związanych z organizacją konferencji.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1166F w miejscowości Dobrosułów
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1162F w miejscowości Radomicko
więcej: przetargi w Krośnie Odrzańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług prywatnej opieki medycznej w formie pakietów dla pracowników Ministerstwa Infrastruktury i członków ich rodzin.
- Zabezpieczenie medyczne MPL AirSHOW Radom 2025 jako imprezy masowej
- Świadczenie usług społecznych na potrzeby projektu pn. "Utworzenie Centrum Usług Społecznych w Ostrowcu Świętokrzyskim"
- Przeprowadzenie analiz multiomicznych na rzecz badania naukowego "Identyfikacja markerów metabolicznej stłuszczeniowej choroby wątroby".
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej w Przychodni Medycyny Rodzinnej.
więcej: Usługi medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.