eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sękowa › DOSTAWA SPRZĘTU MULTIMEDIALNEGO W RAMACH PROJEKTU PN. "PODNIESIENIE JAKOŚCI USŁUG PUBLICZNYCH POPRZEZ STWORZENIE CENTRUM SPOŁECZNO-EDUKACYJNEGO W MIEJSCOWOŚCI SĘKOWA"



Ogłoszenie z dnia 2023-07-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA SPRZĘTU MULTIMEDIALNEGO W RAMACH PROJEKTU PN. „PODNIESIENIE JAKOŚCI USŁUG PUBLICZNYCH POPRZEZ STWORZENIE CENTRUM SPOŁECZNO-EDUKACYJNEGO W MIEJSCOWOŚCI SĘKOWA”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SĘKOWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892682

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sękowa 252

1.5.2.) Miejscowość: Sękowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-307

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: (18) 3518016 wew.30

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urszulap@sekowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sekowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/774473

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA SPRZĘTU MULTIMEDIALNEGO W RAMACH PROJEKTU PN. „PODNIESIENIE JAKOŚCI USŁUG PUBLICZNYCH POPRZEZ STWORZENIE CENTRUM SPOŁECZNO-EDUKACYJNEGO W MIEJSCOWOŚCI SĘKOWA”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef40c436-0065-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00294722

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00067227/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 DOSTAWA SPRZĘTU MULTIMEDIALNEGO W RAMACH PROJEKTU PN. „PODNIESIENIE JAKOŚCI USŁUG PUBLICZNYCH POPRZEZ STWORZENIE CENTRUM SPOŁECZNO-EDUKACYJNEGO W MIEJSCOWOŚCI SĘKOWA”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

projekt pn. „Podniesienie jakości usług publicznych poprzez stworzenie centrum społeczno-edukacyjnego w miejscowości Sękowa” nr RPMP.11.02.00-12-0062/19.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00257051

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZ.271.9.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 195650 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu multimedialnego w związku z realizacją projektu pn. „Podniesienie jakości usług publicznych poprzez stworzenie Centrum Społeczno-Edukacyjnego w miejscowości Sękowa” nr RPMP.11.02.00-12-0062/19 w następującym asortymencie i ilościach:
1) Monitor interaktywny – 4 szt.
2) Zestaw komputerowy wraz z monitorem (do sali komputerowej dla nauczyciela) - 1 kpl.
3) Zestaw komputerowy wraz z monitorem (do sali komputerowej dla ucznia) - 24 kpl.
4) Wykonanie instalacji elektrycznej oraz sieciowej LAN w sali komputerowej – 1 kpl.
5) Zestaw komputerowy wraz z monitorem (do gminnej biblioteki) - 5 kpl.
6) Laptop - 3 szt.
7) Pakiet oprogramowania biurowego - 33 szt.
8) Oprogramowanie do zarządzania klasopracownią – 25 szt.
9) Komputer all in one (do gminnej biblioteki) - 1 szt.
10) Projektor - 1 szt.
11) Ekran przenośny do projektora - 1 szt.
12) Zestaw nagłaśniający - 1 kpl.
13) Zestaw do monitoringu - 1 kpl.
14) Urządzenie wielofunkcyjne (drukarka/kopiarka/skaner) - 1 szt.
15) Drukarka laserowa (do gminnej biblioteki) - 1 szt.
16) Radioodtwarzacz CD/MP3 - 6 szt.
17) Switch - 1 szt.
18) Router - 1 szt.
1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja zamówienia stanowiąca załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213000-5 - Komputery osobiste

30213100-6 - Komputery przenośne

30232100-5 - Drukarki i plotery

38652100-1 - Projektory

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48310000-4 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów

32413100-2 - Rutery sieciowe

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

32421000-0 - Okablowanie sieciowe

32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 201990,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 356869 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 201990,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOBIS PAWEŁ WOJTANOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 120181299

7.3.3) Ulica: Widok 16

7.3.4) Miejscowość: Tuchów,

7.3.5) Kod pocztowy: 33-170

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 201990,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-07-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.