Ogłoszenie z dnia 2025-06-25
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie wielowariantowej ekspertyzy przyrodniczo-krajobrazowej, związanej z eksploatacją węgla kamiennego i metanu dla połączonych złóż: „Piast-Ziemowit”, „Murcki-Staszic” oraz „Wesoła”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Główny Instytut Górnictwa - Państwowy Instytut Badawczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000023461
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Gwarków 1
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-166
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 322592647
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: phachula@gig.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gig.eu
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Państwowy Instytut Badawczy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie wielowariantowej ekspertyzy przyrodniczo-krajobrazowej, związanej z eksploatacją węgla kamiennego i metanu dla połączonych złóż: „Piast-Ziemowit”, „Murcki-Staszic” oraz „Wesoła”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-515f5651-a46b-4736-8926-2f972c04d5ba
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00293754
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-515f5651-a46b-4736-8926-2f972c04d5ba3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Wykonawca musi posiadać aktywne konto podmiotu Wykonawca na Platformie
eZamówienia. Wykonawca posiadający aktywne konto będzie miał dostęp do formularzy do komunikacji z Zamawiającym oraz do
formularzy umożliwiających złożenie lub wycofanie oferty. Wykonawca składa
ofertę za pośrednictwem Platformy. Instrukcja składania ofert jest na stronie https://ezamowienia.gov.pl w zakładce Centrum pomocy
– kafelek Oferty, wnioski, prace konkursowe. Ponieważ Zamawiający nie wykorzystuje interaktywnego formularza udostępnionego
przez platformę, Wykonawców
nie dotyczy instrukcja w części dot. pobierania wzorca formularza i jego wypełnienia. Podczas dodawania formularza oferty
Platforma może zgłosić komunikat dotyczący braku wygenerowania interaktywnego formularza - należy potwierdzić komunikat.
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-515f5651-a46b-4736-8926-2f972c04d5ba
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Korespondencja elektroniczna pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu poczty elektronicznej mwallenburg@gig.eu lub phachula@gig.eu
lub za pomocą Platformy e-Zamówienia, dostępnej pod
adresem https://ezamowienia.gov.pl. Wszystkie wysłane i odebrane przez Wykonawcę wiadomości widoczne będą po zalogowaniu
w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. Postępowanie można
wyszukać ze strony głównej Platformy e-Zamówienia poprzez kafelek „Przeglądaj postępowania /konkursy”. Wymagania techniczne i
organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów/oświadczeń/informacji zostały opisane w regulaminach korzystania z Platformy
eZamówienia, dostępnych pod adresem https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Centrum Pomocy”. We wszelkiej korespondencji
związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy powinni posługiwać się numerem postępowania nadanym przez
Zamawiającego, tj. FZ.26.40.2025.PIHA. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób
niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ. Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez
osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy jednego z następujących podpisów: kwalifikowanego podpisu elektronicznego,
podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i
Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i
w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Główny Instytut Górnictwa – Państwowy Instytut Badawczy z siedzibą przy Pl.
Gwarków 1 w Katowicach, 40-166, tel.: 32 259 20 00, fax: 32 259 65 33.
2. Inspektor Ochrony Danych dostępny jest pod adresem: gdpr@gig.eu.
3. Dane osobowe są przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 6
ust.1 lit. c RODO - w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - podstawą prawną ich
przetwarzania jest ciążący na Administratorze obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień
publicznych. 4. W razie zawarcia wskutek przeprowadzonej przez Administratora procedury o udzielenie zamówienia publicznego
umowy dane osobowe przetwarzane są w celu zawarcia i realizacji tej umowy na podstawie:
a) art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do zawarcia i realizacji umowy lub czynności poprzedzających jej
realizację;
b) art. 6 ust. 1 lit. c) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wykonania obowiązków ciążących na Administratorze, wynikających z
przepisów prawa, w tym przepisów prawa zamówień publicznych i prawa podatkowego;
c) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – przetwarzanie jest niezbędne dla realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora, w tym
dochodzenia lub odpierania ewentualnych roszczeń.
5. Przysługuje Pani/Panu prawo do:
a) dostępu do treści danych osobowych oraz ich sprostowania, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie
może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
b) ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.18 ust. 2 RODO, przy czym
prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze
środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub z uwagi na ważne względy interesu
publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;c) wniesienia sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych – w zakresie określonym w przepisach
RODO;
d) wniesienia skargi do organu nadzorczego jakim jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
6. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celów, w jakich dane są przetwarzane. W przypadku
niepodania danych osobowych udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcie i realizacja umowy nie
będzie możliwe. Niezbędność podania przez Panią/Pana danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego jest wymogiem ustawowym, określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z
udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7. Udostępnione przez Panią/Pana dane osobowe mogą być udostępnione innym podmiotom w celu wykonania na zlecenie
Administratora czynności związanych z realizacją celów przetwarzania. Odbiorcami danych mogą być również instytucje
upoważnione z mocy prawa, w tym podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.18 oraz
art.74 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ciąg dalszy treści niniejszego punktu znajduje się w Sekcji IX - Pozostałe informacje
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: FZ.26.40.2025.PIHA
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Opracowanie wielowariantowej ekspertyzy przyrodniczo-krajobrazowej, związanej z eksploatacją węgla kamiennego i metanu dla połączonych złóż: „Piast-Ziemowit”, „Murcki-Staszic” oraz „Wesoła”..
1) Obszary, dla których należy wykonać opracowania:
1. Opracowania należy wykonać dla zakładów górniczych PGG S.A, dla Oddziałów:
- KWK Piast-Ziemowit (połączony obszar oddziaływania związany z eksploatacją złoża „Piast” i złoża „Ziemowit”),
- KWK Mysłowice-Wesoła (obszar oddziaływania związany z eksploatacją złoża „Wesoła”),
- KWK Staszic Wujek Ruch Murcki-Staszic (połączony obszar oddziaływania związany z eksploatacją złoża „Murcki” i złoża „Staszic”).
2. Powierzchnia trzech obszarów oddziaływania (OOP „Piast-Ziemowit”, „OOP Wesoła”, „OOP Murcki-Staszic”) związanych z eksploatacją ww. złóż, na których należy przeprowadzić badania zostanie określona po przedstawieniu przez PGG S.A. planów i harmonogramu eksploatacji w dwóch wariantach.
2) Zadania szczegółowe do wykonania:
1a Wykonanie inwentaryzacji przyrodniczych oraz analiza wpływu przekształcenia terenu (deformacje terenu) na siedliska oraz skład gatunkowy i zasięg występowania zinwentaryzowanych chronionych gatunków narażonych na negatywne oddziaływanie z analizą zasadności i możliwości prowadzenia działań minimalizujących i kompensujących dla OOP (Obszar Oddziaływania Przedsięwzięcia) związanego z eksploatacją złóż „Piast” i „Ziemowit”.
1b Wykonanie inwentaryzacji przyrodniczych oraz analiza wpływu przekształcenia terenu (deformacje terenu) na siedliska oraz skład gatunkowy i zasięg występowania zinwentaryzowanych chronionych gatunków narażonych na negatywne oddziaływanie z analizą zasadności i możliwości prowadzenia działań minimalizujących i kompensujących dla OOP (Obszar Oddziaływania Przedsięwzięcia) związanego z eksploatacją złoża „Wesoła”.
1c Wykonanie inwentaryzacji przyrodniczych oraz analiza wpływu przekształcenia terenu (deformacje terenu) na siedliska oraz skład gatunkowy i zasięg występowania zinwentaryzowanych chronionych gatunków narażonych na negatywne oddziaływanie z analizą zasadności i możliwości prowadzenia działań minimalizujących i kompensujących dla OOP (Obszar Oddziaływania Przedsięwzięcia) związanego z eksploatacją złóż „Murcki” i „Staszic”.
2a Opracowanie założeń dla monitoringu środowiskowego wraz z określeniem metodologii (dla zagadnień przyrodniczych). Opracowanie wytycznych wraz z określeniem działań minimalizujących oddziaływania na środowisko związanego z eksploatacją złóż „Piast” i „Ziemowit”.
2b Opracowanie założeń dla monitoringu środowiskowego wraz z określeniem metodologii (dla zagadnień przyrodniczych). Opracowanie wytycznych wraz z określeniem działań minimalizujących oddziaływania na środowisko związanego z eksploatacją złoża „Wesoła”.
2c Opracowanie założeń dla monitoringu środowiskowego wraz z określeniem metodologii (dla zagadnień przyrodniczych). Opracowanie wytycznych wraz z określeniem działań minimalizujących oddziaływania na środowisko związanego z eksploatacją złóż „Murcki” i „Staszic”.
3a Ocena oddziaływania na środowisko wynikająca ze szczegółowego określenia sposobu likwidacji zakładów wydobywczych (część przyrodnicza) związanych z eksploatacją złóż „Piast” i „Ziemowit”.
3b Ocena oddziaływania na środowisko wynikająca ze szczegółowego określenia sposobu likwidacji zakładów wydobywczych (część przyrodnicza) związanych z eksploatacją złoża „Wesoła”.
3c Ocena oddziaływania na środowisko wynikająca ze szczegółowego określenia sposobu likwidacji zakładów wydobywczych (część przyrodnicza) związanych z eksploatacją złóż „Murcki” i „Staszic”.
4a Biologiczne aspekty wpływu eksploatacji na JCWP dla złóż „Piast” i „Ziemowit”. Analiza wpływu planowanych prac hydrotechnicznych na wszystkie elementy środowiska nimi objęte, w tym florę, faunę, różnorodność, korytarze ekologiczne i wody. Opracowanie powinno być wykonane po otrzymaniu od Zamawiającego tzw. „Koncepcji działań naprawczych w celu minimalizacji zmian stosunków wodnych na ciekach związanych z przekształceniami terenu spowodowanymi prowadzeniem eksploatacji górniczej”.
4b Biologiczne aspekty wpływu eksploatacji na JCWP dla złoża „Wesoła”. Analiza wpływu planowanych prac hydrotechnicznych na wszystkie elementy środowiska nimi objęte, w tym florę, faunę, różnorodność, korytarze ekologiczne i wody. Opracowanie powinno być wykonane po otrzymaniu od Zamawiającego tzw. „Koncepcji działań naprawczych w celu minimalizacji zmian stosunków wodnych na ciekach związanych z przekształceniami terenu spowodowanymi prowadzeniem eksploatacji górniczej”.
4c Biologiczne aspekty wpływu eksploatacji na JCWP dla złóż „Murcki” i „Staszic”. Analiza wpływu planowanych prac hydrotechnicznych na wszystkie elementy środowiska nimi objęte, w tym florę, faunę, różnorodność, korytarze ekologiczne i wody. Opracowanie powinno być wykonane po otrzymaniu od Zamawiającego tzw. „Koncepcji działań naprawczych w celu minimalizacji zmian stosunków wodnych na ciekach związanych z przekształceniami terenu spowodowanymi prowadzeniem eksploatacji górniczej”.
5 Analiza oddziaływań skumulowanych dla OOP „Piast – Ziemowit”, OOP „Wesoła”, OOP „Murcki-Staszic”.
6a Ocena prawidłowości przyjętego wariantowania podczas eksploatacji w OOP „Piast-Ziemowit”.
6b Ocena prawidłowości przyjętego wariantowania podczas eksploatacji w OOP „Wesoła”.
6c Ocena prawidłowości przyjętego wariantowania podczas eksploatacji w OOP „Murcki-Staszic”.
7a Opis stanu istniejącego oraz wariantowa ocena oddziaływania podziemnej eksploatacji górniczej na krajobraz dla OOP „Piast – Ziemowit”.
7b Opis stanu istniejącego oraz wariantowa ocena oddziaływania podziemnej eksploatacji górniczej na krajobraz dla OOP „Wesoła”.
7c Opis stanu istniejącego oraz wariantowa ocena oddziaływania podziemnej eksploatacji górniczej na krajobraz dla OOP „Murcki-Staszic”.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90713000-8 - Usługi konsultacyjne w zakresie zagadnień dotyczących środowiska
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90714000-5 - Audyt środowiskowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najniższa cena
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, co najmniej
- trzy ekspertyzy, polegające na przeprowadzeniu pełnej inwentaryzacji przyrodniczej na obszarze min. 10 ha.
- trzy ekspertyzy krajobrazowe związane z wpływem eksploatacji górniczej na krajobraz.Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, zostanie wezwany do przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów (aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów):
a) wykazu usług - sporządzony wg załącznika nr 3 do SWZ wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem obszaru inwentaryzacji przyrodniczej, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: załącznik nr 3 do SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczySEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (załącznik nr 2 do SWZ), składa każdy z Wykonawców.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, składają w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).
6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
7. Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie (załącznik nr 1 do SWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców.
8. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wszystkie przesłanki i zakresy zmiany umowy oraz warunki ich wprowadzenia zawiera załącznik nr 4 do SWZ (wzór umowy)umowy)
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-03 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e - Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-03 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-01
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Ciąg dalszy treści z pkt. 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny):8. Udostępnione przez Panią/Pana dane nie będą podlegały udostępnieniu do profilowania.
II. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art.14 RODO
względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i
które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co
najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art.14 ust. 5 RODO. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
wyklucza się Wykonawcę jeżeli zachodzi którakolwiek z okoliczności wymienionych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia
2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz.U.2022.835). Powyższe
wykluczenie następować będzie na okres trwania ww. okoliczności. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie
art. 7 ust. 1 wymienionej wyżej ustawy, Zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy.państwa trzeciego lub do organizacji
międzynarodowej.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Remont dachu w budynku siedziby Szkoły Filmowej im. Krzysztofa Kieślowskiego Uniwersytetu Śląskiego przy ulicy Św. Pawła 3 w Katowicach
- NAUKA PŁYWANIA DLA DZIECI W RAMACH PROGRAMU PN: "JAK RYBA W WODZIE" ORAZ "ELITA PŁYWACKA KATOWIC" - BASEN BUROWIEC, BASEN BRYNÓW, BASEN ZADOLE - w roku szkolnym 2025/2026
- Modernizacja dwóch sal wykładowych w budynku głównym Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach - 2 części zamówienia
- Remont basenu w Pałacu Młodzieży im prof. A. Kamińskiego w Katowicach
- Zakup i dostarczanie wyrobów medycznych i kosmetycznych oraz terapii podciśnieniowej w leczeniu ran i odleżyn dla potrzeb Katowickiego Centrum Onkologii - 22 Pakiety
- Zakup i dostarczanie produktów i zestawów medycznych z włókniny i flizeliny jednorazowego i wielorazowego użytku dla potrzeb katowickiego Centrum Onkologii - 36 Pakietów.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie wielowariantowej ekspertyzy przyrodniczo-krajobrazowej, związanej z eksploatacją węgla kamiennego i metanu dla połączonych złóż: "Piast-Ziemowit", "Murcki-Staszic" oraz "Wesoła".
- Specjalistyczna ocena stanu zachowania drzew wraz z zaleceniami pielęgnacyjnymi.
- Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, w części dotyczącej miasta i gminy Police, pn.: "Komunalne Police"
- Wykonanie ekspertyz dendrologicznych drzew w parkach, na skwerach i zieleńcach oraz oceny stanu zabezpieczeń drzew tj. wiązań oraz podpór drzew na terenie Dzielnicy Targówek w Warszawie.
- Opracowanie planu remediacji biologicznej wraz z przeprowadzeniem w latach 2025-2026 działań remediacyjnych wybranych zbiorników wodnych na terenie m.st. Warszawy
- Opracowanie propozycji koncepcji systemu zbierania danych na temat masy produktów ponownie użytych w danym roku kalendarzowym.
więcej: Usługi konsultacyjne w zakresie zagadnień dotyczących środowiska »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.