Ogłoszenie z dnia 2025-06-16
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie propozycji koncepcji systemu zbierania danych na temat masy produktów
ponownie użytych w danym roku kalendarzowym.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Ministerstwo Klimatu i Środowiska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001064858
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wawelska 52/54
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-922
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.wisniewska@klimat.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.mos.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie propozycji koncepcji systemu zbierania danych na temat masy produktów
ponownie użytych w danym roku kalendarzowym.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ddeedfb-f055-4e7c-bf23-fe61b7816843
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00280484
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00106063/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Opracowanie propozycji koncepcji systemu zbierania danych na temat masy produktów ponownie użytych w danym roku kalendarzowym (DGO 146)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia-mos.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia-mos.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między zamawiającym a
wykonawcami odbywa się w języku polskim za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem https://zamowieniamos.
ezamawiajacy.pl/
Na wskazanej platformie została opublikowana dokumentacja niniejszego postępowania. Szczegółowe informacje o sposobie
porozumienia się zamawiającego z wykonawcami oraz sposobie przekazywania oświadczeń i dokumentów zawarte są w Rozdziale
2 SWZ.
Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji
elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 poz. 2452) określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające
pracę na Platformie Zakupowej, w tym informację nt. specyfikacji połączenia, tj.:
a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
b) Komputer klasy PC lub MAC, spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej
przeglądarki internetowej;
c) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;
d) Włączona obsługa JavaScript;
e) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
Zamawiający zgodnie z § 11 ust. 2 ww. Rozporządzenia dopuszcza formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 2 GB w
formatach: .pdf, .xls, .xlsx, .doc, .docx, .txt, .rtf, .xps, .odt, .ods, .odp, .ppt, .pptx, .csv, .jpg, .jpeg, .tif, .tiff, .geotiff, .png, .svg, .wav,
.mp3, .avi, .mpg, .mpeg, .mp4, .m4a,
.mpeg4, .ogg, .ogv, .zip, .tar, .gz, .gzip, .7z, .html, .xhtml, .css, .xml, .xsd, .gml, .rng, .xsl, .xslt. TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC,
XMLenc
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy Prawo zamówień
publicznych.
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), dalej jako: RODO uprzejmie informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Minister Klimatu i Środowiska.
2) Może się Pani/Pan z nami kontaktować w następujący sposób:
- listownie na adres: ul. Wawelska 52/54, 00-922 Warszawa
- poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą: /mos/skrytka
- poprzez e-mail: info@klimat.gov.pl
- telefonicznie: 22 36 92 900.
3) Nad prawidłowością przetwarzania Pani/Pana danych osobowych czuwa wyznaczony przez Administratora inspektor ochrony danych (IOD), z którym można się kontaktować:
- listownie na adres: ul. Wawelska 52/54, 00-922 Warszawa
- poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą: /mos/skrytka
- poprzez e-mail: inspektor.ochrony.danych@klimat.gov.pl.
4) Do IOD należy kierować wyłącznie sprawy dotyczące przetwarzania Pani/Pana danych przez
administratora, w tym realizacji Pani/Pana praw wynikających z RODO.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu:
- przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Opracowanie
propozycji koncepcji systemu zbierania danych na temat masy produktów ponownie użytych w
danym roku kalendarzowym oraz jego rozstrzygnięcia(1)
-w celu wypełnienia obowiązku archiwizacji dokumentów(2).
6) Pani/Pana dane osobowe są udostępniane podmiotowi, który przetwarza dane osobowe w
imieniu Administratora na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych
osobowych (tzw. podmiot przetwarzający), tj. firmom świadczącym usługi informatyczne ma
rzecz Ministerstwa Klimatu i Środowiska.
7) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być również osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania, w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp, a także Prezes Urzędu Zamówień Publicznych zs. w Warszawie jako Administrator danych
osobowych użytkowników Platformy e-Zamówienia, na której MKiŚ prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl
8) Pani/Pana dane osobowe mogą być również udostępnione organom upoważnionym na
podstawie przepisów prawa powszechnie obowiązującego, nie stanowią jednak one odbiorców
danych w rozumieniu przepisów RODO.
9) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu
przetwarzania, tj. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego (art. 78 ust. 1 Pzp), a jeśli czas trwania Umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje czas trwania Umowy. Następnie przez okres 5 lat dla dokumentów
wytworzonych w ramach tych zamówień publicznych (kategoria archiwalna B5) lub kat. B*
gdy czas przechowywania wynika z odrębnych regulacji i umów, na podstawie Instrukcji
Kancelaryjnej, obowiązującej w Ministerstwie Klimatu i Środowiska i przepisów ustawy z dnia
14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
10) Przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
- prawo dostępu do danych i uzyskania ich kopii (zgodnie z art. 15 RODO);
- prawo do sprostowania lub uzupełnienia danych (zgodnie z art. 16 RODO), przy czym
skorzystanie z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać
integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
- prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych (zgodnie z art. 18 RODO),
z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
(...)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BDGwzp-260/15/2025/MW
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(numeracja zgodna z SWZ)
3.1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie ekspertyzy pod nazwą „Opracowanie propozycji
koncepcji systemu zbierania danych na temat masy produktów ponownie użytych w danym roku kalendarzowym”.
3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zostały przedstawione
w załączniku nr 1 do SWZ – wzorze umowy oraz w załącznikach.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90713000-8 - Usługi konsultacyjne w zakresie zagadnień dotyczących środowiska
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
73000000-2 - Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze
71313000-5 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 67 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Sposób realizacji ekspertyzy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Trafność przedstawionych zagadnień
4.3.6.) Waga: 8
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Trafność zaproponowanych technik badawczych
4.3.6.) Waga: 6
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Trafność zaproponowanych dodatkowych zagadnień
4.3.6.) Waga: 6
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
(numeracja zgodna z SWZ)O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy:
5.1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
5.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp,dotyczące:
5.2.4. zdolności zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:
1) skieruje do realizacji zamówienia co najmniej 2 osoby o następujących kwalifikacjach:
a) jedna osoba posiadająca doświadczenie w koordynacji co najmniej 2 badań jakościowych
lub ilościowych, z których co najmniej jedno przeprowadzono na próbie przedsiębiorców.
b) jedna osoba posiadająca doświadczenie polegające na wykonaniu co najmniej 2 usług
obejmujących swoim zakresem m. in. opracowanie narzędzia badawczego, tj. instrumentu
lub systemu służącego do pozyskiwania i gromadzenia danych z badań.
5.2.5. zdolności technicznej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3
lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
- w tym okresie, wykonał co najmniej 3 zamówienia, polegające na opracowaniu programu lub
studium lub koncepcji lub raportu lub opinii lub ekspertyzy obejmujących swoim zakresem
pozyskiwanie i analizę danych ilościowych lub jakościowych od przedsiębiorców lub fundacji
lub izb gospodarczych, o wartości nie mniejszej niż 130 000 złotych brutto każde, wraz z
podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienia
te zostały wykonane wraz
z dowodami, na to że te zamówienia zostały wykonane należycie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: (numeracja zgodna z SWZ)
6.1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, określonych w Rozdziale 5 SWZ, wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty:
6.1.1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym
w Załączniku Nr 5 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu
z postępowania.
Oświadczenia należy złożyć w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
6.1.3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniami, o których mowa w pkt 6.1.1 także oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, zgodnie ze wzorami stanowiącymi Załącznik nr 7 do SWZ, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu.
Oświadczenia należy złożyć w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
6.2. Dokumenty składane na wezwanie zamawiającego. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia:
a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
d) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 9 do SWZ;
e) dokumentów dotyczących podmiotów udostępniających zasoby, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia – jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
6.3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6.2 lit. a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: (numeracja zgodna z SWZ)
6.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w Rozdziale 5 SWZ wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty:
6.1.1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym
w Załączniku Nr 4 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Oświadczenia należy złożyć w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
6.1.3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniami, o których mowa w pkt 6.1.1 także oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, zgodnie ze wzorami stanowiącymi Załącznik nr 6 do SWZ, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
6.1.4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 5.5.1 i 5.5.3 SWZ – jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby. Zobowiązanie należy złożyć w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Oświadczenia należy złożyć w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
6.2. Dokumenty składane na wezwanie zamawiającego. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia:
b) wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzonego zgodnie
z załącznikiem nr 8 do SWZ.
c) wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem
ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienia
te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, określających czy te zamówienia zostały
wykonane należycie, sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ.
e) dokumentów dotyczących podmiotów udostępniających zasoby, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zdolności lub sytuację – jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
(numeracja zgodna z SWZ)8.11. Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać:
8.11.1. Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SWZ;
8.11.2. dokument zawierający wstępną koncepcję, której struktura musi być spójna i zawierać wymienione poniżej elementy obowiązkowe oraz może zawierać wskazany
element dodatkowy.
I. Elementy obowiązkowe:
1) opis sposobu realizacji ekspertyzy, zawierający założenia związane z analizą przedstawionych w dalszej części koncepcji zagadnień oraz planowane sposoby ich opracowania;
2) przedstawienie zagadnień, które zostaną objęte badaniem w kontekście celu głównego
pracy;
3) przedstawienie technik badawczych z uzasadnieniem ich trafności w odniesieniu do
celów badania.
UWAGA:
W przypadku, gdy wykonawca nie złoży wraz z ofertą wstępnej koncepcji lub gdy przedstawiona
wstępna koncepcja nie będzie zawierała wszystkich elementów wymienionych w pkt 1)-3), oferta zostanie odrzucona.
II. Elementy dodatkowe:
4) dodatkowe zagadnienia i obszary problemowe (poza podstawowymi zagadnieniami
opisanymi w pkt III OPZ, ale związane z celem i zakresem opracowania, wskazanymi w
pkt III OPZ).
Wykonawca uwzględni element dodatkowy wskazany w pkt 4 tylko wówczas, jeśli postanowi
przedstawić dodatkowe zagadnienia i obszary problemowe do oceny w kryterium „Trafność
zaproponowanych dodatkowych zagadnień”.
UWAGA:
W przypadku, gdy Wykonawca złoży wraz z ofertą wstępną koncepcję, która będzie zawierała
wszystkie elementy wymienione w pkt 1)-3), ale nie będzie zawierała elementu wskazanego w pkt
4), otrzyma 0 pkt w kryterium „Trafność zaproponowanych dodatkowych zagadnień”.
8.11.3. oświadczenie, o którym mowa w pkt 5.8 według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ – jeżeli dotyczy;
8.11.4. oświadczenia, o których mowa w pkt 6.1.1 według wzorów stanowiących Załącznik nr 4 i 5 do SWZ;
8.11.5. pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących
wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik;
8.11.6. oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, o których mowa w pkt 6.1.3 według
wzorów stanowiących Załącznik nr 6 i 7 do SWZ – jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby;
8.11.7. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 5.5.1 i 5.5.4 –
jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby.
8.12. Jeśli w dokumentacji załączonej do SWZ wskazany został obowiązek złożenia innych
dokumentów, wiążące dla Wykonawcy są jedynie dokumenty określone w pkt 8.11.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
(numeracja zgodna z SWZ)5.6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym należy dołączyć do oferty.
Pełnomocnictwo powinno potwierdzać prawidłowość umocowania na dzień złożenia oferty. W przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, wykonawca przekazuje cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, potwierdzającym zgodność odwzorowania cyfrowego z dokumentem w postaci papierowej. Potwierdzenia zgodności odwzorowania cyfrowego z dokumentem w postaci papierowej pełnomocnictwa dokonuje notariusz lub mocodawca.
5.7. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych
z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5.8. W przypadku, o którym mowa w pkt 5.7, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
6.1.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia, o których mowa w pkt 6.1.1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia mają potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
W zakresie określonym we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-27 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia-mos.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-27 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-07-25
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie czynności zawodowych położnej w Klinice Położnictwa i Perinatologii
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej w Przychodni Medycyny Rodzinnej.
- zakup przełączników sieciowych dla Mazowieckiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ
- Dostawa i montaż materiałów do wyposażenia terenów zewnętrznych na terenie administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
- Zakup i dostawa komputerów dla potrzeb Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie.
- RZP - 34/AK/2025 - Dostawa odczynników do analizy moczu i koagulologii wraz z dzierżawą analizatorów oraz wirówki
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przyrodniczego nad realizacją inwestycji: Przebudowa dróg dojazdowych do pól na obiekcie scaleniowym "Kotłówka i inne" gm. Narew, odcinek: 3 obr. Kotłówka"
- Świadczenie usługi, przez eksperta , polegającej na opracowaniu jednego specjalistycznego programu diagnozy i leczenia zaburzeń psychicznych dla dzieci i młodzieży (DiM), (...)
- "Opracowanie diagnostyczne pn. Diagnoza stanu oraz kierunki rozwoju i finansowania systemu oświaty w Metropolii Poznań - analiza uwarunkowań, wyzwań i perspektyw rozwojowych do 2035 roku"
- Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Korzenna, z podziałem na części.
- Wykonanie ekspertyz dendrologicznych drzew w parkach, na skwerach i zieleńcach oraz oceny stanu zabezpieczeń drzew tj. wiązań oraz podpór drzew na terenie Dzielnicy Targówek w Warszawie.
- Opracowanie planu remediacji biologicznej wraz z przeprowadzeniem w latach 2025-2026 działań remediacyjnych wybranych zbiorników wodnych na terenie m.st. Warszawy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.