eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa poleasingowych zestawów komputerowych dla Górnośląskiego Centrum Zdrowia Dziecka w Katowicach (II)



Ogłoszenie z dnia 2023-07-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa poleasingowych zestawów komputerowych dla Górnośląskiego Centrum Zdrowia Dziecka w Katowicach (II)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Górnośląskie Centrum Zdrowia Dziecka im. św. Jana Pawła II Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 6 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001415000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Medyków 16

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-752

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gczd.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gczd.katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gczd.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa poleasingowych zestawów komputerowych dla Górnośląskiego Centrum Zdrowia Dziecka w Katowicach (II)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac1ef50c-f301-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00293666

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00097775/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.21 Dostawa poleasingowych zestawów komputerowych dla Górnośląskiego Centrum Zdrowia Dziecka w Katowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00219300

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/24/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 55613,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Poleasingowy Zestaw komputerowy (1) - 30 sztuk
Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego, przy czym zobowiązany jest do wskazania typu, rodzaju, modelu oraz producenta oferowanego sprzętu. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być wolny od wad oraz musi posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości lub inne dokumenty dopuszczające do użytku. Sprzęt stanowiący przedmiot dostawy winien być sprawny, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich, spełniać normy bezpieczeństwa, kompletny i po dostarczeniu Zamawiającemu gotowy do użytku zgodnie z jego przeznaczeniem, bez konieczności ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych nakładów finansowych, organizacyjnych i technicznych.
Zamawiający wymaga zaoferowanie komputerów stacjonarnych (poleasingowych) nie starszych niż 8 lat (data produkcji najpóźniej 2015 rok) i monitorów (poleasingowych) nie starszych niż 5 lat (data produkcji najpóźniej 2018 rok). Stacje komputerowe i monitory muszą spełniać wymagania dla komputerów Klasy A, czyli posiadać stan wizualny praktycznie taki jak nowe, mogą być widoczne jedynie delikatne ślady użytkowania takie jak drobne ryski czy minimalne wgniecenia. Monitory nie mogą posiadać żadnych uszkodzeń matrycy (fizycznych i tzw. martwych lub świecących pikseli). Zamawiający wymaga aby klawiatura i mysz były fabrycznie nowe, nieużywane, nieuszkodzone.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach do protokołu tj. specyfikacjach asortymentowo-cenowych oraz parametrach wymaganych.
Parametry wymagane stanowią parametry graniczne/odcinające – niespełnienie nawet jednego z parametrów spowoduje odrzucenie oferty. Brak opisu traktowany będzie jako brak danego parametru w oferowanej konfiguracji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 23834,40 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Poleasingowy Zestaw komputerowy (2) - 20 sztuk
Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego, przy czym zobowiązany jest do wskazania typu, rodzaju, modelu oraz producenta oferowanego sprzętu. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być wolny od wad oraz musi posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości lub inne dokumenty dopuszczające do użytku. Sprzęt stanowiący przedmiot dostawy winien być sprawny, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich, spełniać normy bezpieczeństwa, kompletny i po dostarczeniu Zamawiającemu gotowy do użytku zgodnie z jego przeznaczeniem, bez konieczności ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych nakładów finansowych, organizacyjnych i technicznych.
Zamawiający wymaga zaoferowanie komputerów stacjonarnych (poleasingowych) nie starszych niż 8 lat (data produkcji najpóźniej 2015 rok) i monitorów (poleasingowych) nie starszych niż 5 lat (data produkcji najpóźniej 2018 rok). Stacje komputerowe i monitory muszą spełniać wymagania dla komputerów Klasy A, czyli posiadać stan wizualny praktycznie taki jak nowe, mogą być widoczne jedynie delikatne ślady użytkowania takie jak drobne ryski czy minimalne wgniecenia. Monitory nie mogą posiadać żadnych uszkodzeń matrycy (fizycznych i tzw. martwych lub świecących pikseli). Zamawiający wymaga aby klawiatura i mysz były fabrycznie nowe, nieużywane, nieuszkodzone.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach do protokołu tj. specyfikacjach asortymentowo-cenowych oraz parametrach wymaganych.
Parametry wymagane stanowią parametry graniczne/odcinające – niespełnienie nawet jednego z parametrów spowoduje odrzucenie oferty. Brak opisu traktowany będzie jako brak danego parametru w oferowanej konfiguracji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 15889,60 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Poleasingowy Zestaw komputerowy (3) - 20 sztuk
Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego, przy czym zobowiązany jest do wskazania typu, rodzaju, modelu oraz producenta oferowanego sprzętu. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być wolny od wad oraz musi posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości lub inne dokumenty dopuszczające do użytku. Sprzęt stanowiący przedmiot dostawy winien być sprawny, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich, spełniać normy bezpieczeństwa, kompletny i po dostarczeniu Zamawiającemu gotowy do użytku zgodnie z jego przeznaczeniem, bez konieczności ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych nakładów finansowych, organizacyjnych i technicznych.
Zamawiający wymaga zaoferowanie komputerów stacjonarnych (poleasingowych) nie starszych niż 8 lat (data produkcji najpóźniej 2015 rok) i monitorów (poleasingowych) nie starszych niż 5 lat (data produkcji najpóźniej 2018 rok). Stacje komputerowe i monitory muszą spełniać wymagania dla komputerów Klasy A, czyli posiadać stan wizualny praktycznie taki jak nowe, mogą być widoczne jedynie delikatne ślady użytkowania takie jak drobne ryski czy minimalne wgniecenia. Monitory nie mogą posiadać żadnych uszkodzeń matrycy (fizycznych i tzw. martwych lub świecących pikseli). Zamawiający wymaga aby klawiatura i mysz były fabrycznie nowe, nieużywane, nieuszkodzone.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach do protokołu tj. specyfikacjach asortymentowo-cenowych oraz parametrach wymaganych.
Parametry wymagane stanowią parametry graniczne/odcinające – niespełnienie nawet jednego z parametrów spowoduje odrzucenie oferty. Brak opisu traktowany będzie jako brak danego parametru w oferowanej konfiguracji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 15889,60 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29077,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37748,70 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19384,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25165,80 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19384,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25165,80 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.