eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZamośćOpracowanie operatów szacunkowych określających wartości nieruchomości położonych na terenie miasta Zamościa



Ogłoszenie z dnia 2021-11-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie operatów szacunkowych określających wartości nieruchomości położonych na terenie miasta Zamościa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZAMOŚĆ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368747

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek Wielki 13

1.5.2.) Miejscowość: Zamość

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 84 677 23 37

1.5.8.) Numer faksu: 84 639 30 54

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zamosc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umzamosc.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umzamosc.bip.lubelskie.pl/index.php?id=71

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie operatów szacunkowych określających wartości nieruchomości położonych na terenie miasta Zamościa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e6c89b1-280a-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00292847

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003133/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Operaty szacunkowe

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00226975/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IM-ZP.272.29.2021.MT

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część 1 zamówienia – Opracowanie operatu szacunkowego wartości rynkowej lokalu mieszkalnego wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku, służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców, oraz wartości przynależnym temu lokalowi gruntu znajdującego się pod budynkiem.
Wykonanie operatu szacunkowego wartości rynkowej lokalu mieszkalnego nr 12, usytuowanego przy ul. Hrubieszowskiej 38A.
2. Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia oraz zakres prac zawarty jest w projektach umów, stanowiących odpowiednio załączniki nr 7.1 dla danej części zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 1990 z późn. zm.), rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 555) oraz ze szczególną starannością właściwą dla zawodowego charakteru tych czynności.
4. Wykonawca użyje do wykonania przedmiotu umowy własnych materiałów i sprzętu oraz we własnym zakresie zgromadzi wszelką dokumentację niezbędną do wykonania przedmiotu umowy. Do Wykonawcy należy decyzja o czasie i miejscu wykonania przedmiotu umowy.
5. Wykonawca zobowiązuje się załączyć do operatu szacunkowego istotne dokumenty wykorzystane przy ich sporządzeniu, w szczególności: odpisy lub protokoły z badania księgi wieczystej, albo inny dokument stwierdzający prawa do nieruchomości, wypisy z katastru nieruchomości, mapy zasadnicze, informacje o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, dokumentację fotograficzną, protokół z oględzin nieruchomości, których koszt został skalkulowany w kwocie wynagrodzenia.
6. Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązany jest, w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia, do sporządzenia nowego operatu szacunkowego w przypadku stwierdzenia, iż wartość nieruchomości przedstawiona w operacie szacunkowym uległa zmianie przed upływem 12 miesięcy od daty jego sporządzenia (art. 156 ust. 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami).
7. Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia, do umieszczenia stosownej klauzuli w operacie szacunkowym potwierdzającej jego aktualność oraz dołączenia do operatu analizy potwierdzającej, że od daty jego sporządzenia nie wystąpiły zmiany uwarunkowań prawnych lub istotne zmiany czynników mających wpływ na wartość nieruchomości, w przypadku stwierdzenia, że po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia wartości w nim przedstawione nie uległy zmianie (art. 156 ust. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami).
8. Wykonawca ma obowiązek złożyć przed podpisaniem umowy poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z wykonaniem niniejszej umowy, a w przypadku, jeżeli wykonuje ją przy pomocy rzeczoznawcy majątkowego związanego z wykonawcą umową o pracę lub umową cywilnoprawną winien przedłożyć ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone działaniem tej osoby zgodnie z art. 175 ust. 4 i 5 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, a w przypadku gdy złożone ubezpieczenie OC wygaśnie w czasie trwania niniejszej umowy, wówczas Wykonawca zobowiązuje się do jego przedłużenia i przedłożenia Zamawiającemu kopii polisy.
9. Każdy operat zostanie sporządzony w wersji papierowej w jednym egzemplarzu dla Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 610,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część 2 zamówienia – Opracowanie operatu szacunkowego wartości rynkowej lokalu mieszkalnego wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku, służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców, oraz wartości przynależnym temu lokalowi gruntu znajdującego się pod budynkiem.
Wykonanie operatu szacunkowego wartości rynkowej lokalu mieszkalnego nr 4, usytuowanego przy ul. Mikołaja Reja 18.
2. Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia oraz zakres prac zawarty jest w projektach umów, stanowiących odpowiednio załączniki nr 7.2 dla danej części zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 1990 z późn. zm.), rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 555) oraz ze szczególną starannością właściwą dla zawodowego charakteru tych czynności.
4. Wykonawca użyje do wykonania przedmiotu umowy własnych materiałów i sprzętu oraz we własnym zakresie zgromadzi wszelką dokumentację niezbędną do wykonania przedmiotu umowy. Do Wykonawcy należy decyzja o czasie i miejscu wykonania przedmiotu umowy.
5. Wykonawca zobowiązuje się załączyć do operatu szacunkowego istotne dokumenty wykorzystane przy ich sporządzeniu, w szczególności: odpisy lub protokoły z badania księgi wieczystej, albo inny dokument stwierdzający prawa do nieruchomości, wypisy z katastru nieruchomości, mapy zasadnicze, informacje o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, dokumentację fotograficzną, protokół z oględzin nieruchomości, których koszt został skalkulowany w kwocie wynagrodzenia.
6. Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązany jest, w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia, do sporządzenia nowego operatu szacunkowego w przypadku stwierdzenia, iż wartość nieruchomości przedstawiona w operacie szacunkowym uległa zmianie przed upływem 12 miesięcy od daty jego sporządzenia (art. 156 ust. 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami).
7. Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia, do umieszczenia stosownej klauzuli w operacie szacunkowym potwierdzającej jego aktualność oraz dołączenia do operatu analizy potwierdzającej, że od daty jego sporządzenia nie wystąpiły zmiany uwarunkowań prawnych lub istotne zmiany czynników mających wpływ na wartość nieruchomości, w przypadku stwierdzenia, że po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia wartości w nim przedstawione nie uległy zmianie (art. 156 ust. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami).
8. Wykonawca ma obowiązek złożyć przed podpisaniem umowy poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z wykonaniem niniejszej umowy, a w przypadku, jeżeli wykonuje ją przy pomocy rzeczoznawcy majątkowego związanego z wykonawcą umową o pracę lub umową cywilnoprawną winien przedłożyć ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone działaniem tej osoby zgodnie z art. 175 ust. 4 i 5 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, a w przypadku gdy złożone ubezpieczenie OC wygaśnie w czasie trwania niniejszej umowy, wówczas Wykonawca zobowiązuje się do jego przedłużenia i przedłożenia Zamawiającemu kopii polisy.
9. Każdy operat zostanie sporządzony w wersji papierowej w jednym egzemplarzu dla Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 610,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część 3 zamówienia – Opracowanie operatu szacunkowego wartości rynkowej udziału w wysokości 1/4 części w prawie własności zabudowanej nieruchomości w celu sprzedaży w trybie przetargu ograniczonego.
Wykonanie operatu szacunkowego wartości rynkowej udziału w wysokości 1/4 części w prawie własności zabudowanej nieruchomości oznaczonej numerem 123, w ark mapy ew. 53, położonej w Zamościu przy ul. Nowy Rynek 30. Udział ten będzie przedmiotem sprzedaży w trybie przetargu ograniczonego.
2. Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia oraz zakres prac zawarty jest w projektach umów, stanowiących odpowiednio załączniki nr 7.3 dla danej części zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 1990 z późn. zm.), rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 555) oraz ze szczególną starannością właściwą dla zawodowego charakteru tych czynności.
4. Wykonawca użyje do wykonania przedmiotu umowy własnych materiałów i sprzętu oraz we własnym zakresie zgromadzi wszelką dokumentację niezbędną do wykonania przedmiotu umowy. Do Wykonawcy należy decyzja o czasie i miejscu wykonania przedmiotu umowy.
5. Wykonawca zobowiązuje się załączyć do operatu szacunkowego istotne dokumenty wykorzystane przy ich sporządzeniu, w szczególności: odpisy lub protokoły z badania księgi wieczystej, albo inny dokument stwierdzający prawa do nieruchomości, wypisy z katastru nieruchomości, mapy zasadnicze, informacje o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, dokumentację fotograficzną, protokół z oględzin nieruchomości, których koszt został skalkulowany w kwocie wynagrodzenia.
6. Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązany jest, w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia, do sporządzenia nowego operatu szacunkowego w przypadku stwierdzenia, iż wartość nieruchomości przedstawiona w operacie szacunkowym uległa zmianie przed upływem 12 miesięcy od daty jego sporządzenia (art. 156 ust. 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami).
7. Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia, do umieszczenia stosownej klauzuli w operacie szacunkowym potwierdzającej jego aktualność oraz dołączenia do operatu analizy potwierdzającej, że od daty jego sporządzenia nie wystąpiły zmiany uwarunkowań prawnych lub istotne zmiany czynników mających wpływ na wartość nieruchomości, w przypadku stwierdzenia, że po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia wartości w nim przedstawione nie uległy zmianie (art. 156 ust. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami).
8. Wykonawca ma obowiązek złożyć przed podpisaniem umowy poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z wykonaniem niniejszej umowy, a w przypadku, jeżeli wykonuje ją przy pomocy rzeczoznawcy majątkowego związanego z wykonawcą umową o pracę lub umową cywilnoprawną winien przedłożyć ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone działaniem tej osoby zgodnie z art. 175 ust. 4 i 5 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, a w przypadku gdy złożone ubezpieczenie OC wygaśnie w czasie trwania niniejszej umowy, wówczas Wykonawca zobowiązuje się do jego przedłużenia i przedłożenia Zamawiającemu kopii polisy.
9. Każdy operat zostanie sporządzony w wersji papierowej w jednym egzemplarzu dla Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 5000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część 4 zamówienia – Opracowanie operatu szacunkowego wartości rynkowej nieruchomości gruntowej w celu nabycia na rzecz Miasta Zamościa.
Wykonanie operatu szacunkowego nieruchomości gruntowej oznaczonej numerem 80/50, o pow. 326 m², w ark. mapy ew. 20, położonej w Zamościu przy ul. Pawłówka wraz ze składnikami budowlanymi i roślinnymi. Działka ta będzie przedmiotem nabycia na rzecz Miasta Zamościa.
2. Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia oraz zakres prac zawarty jest w projektach umów, stanowiących odpowiednio załączniki nr 7.4 dla danej części zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 1990 z późn. zm.), rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 555) oraz ze szczególną starannością właściwą dla zawodowego charakteru tych czynności.
4. Wykonawca użyje do wykonania przedmiotu umowy własnych materiałów i sprzętu oraz we własnym zakresie zgromadzi wszelką dokumentację niezbędną do wykonania przedmiotu umowy. Do Wykonawcy należy decyzja o czasie i miejscu wykonania przedmiotu umowy.
5. Wykonawca zobowiązuje się załączyć do operatu szacunkowego istotne dokumenty wykorzystane przy ich sporządzeniu, w szczególności: odpisy lub protokoły z badania księgi wieczystej, albo inny dokument stwierdzający prawa do nieruchomości, wypisy z katastru nieruchomości, mapy zasadnicze, informacje o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, dokumentację fotograficzną, protokół z oględzin nieruchomości, których koszt został skalkulowany w kwocie wynagrodzenia.
6. Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązany jest, w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia, do sporządzenia nowego operatu szacunkowego w przypadku stwierdzenia, iż wartość nieruchomości przedstawiona w operacie szacunkowym uległa zmianie przed upływem 12 miesięcy od daty jego sporządzenia (art. 156 ust. 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami).
7. Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia, do umieszczenia stosownej klauzuli w operacie szacunkowym potwierdzającej jego aktualność oraz dołączenia do operatu analizy potwierdzającej, że od daty jego sporządzenia nie wystąpiły zmiany uwarunkowań prawnych lub istotne zmiany czynników mających wpływ na wartość nieruchomości, w przypadku stwierdzenia, że po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia wartości w nim przedstawione nie uległy zmianie (art. 156 ust. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami).
8. Wykonawca ma obowiązek złożyć przed podpisaniem umowy poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z wykonaniem niniejszej umowy, a w przypadku, jeżeli wykonuje ją przy pomocy rzeczoznawcy majątkowego związanego z wykonawcą umową o pracę lub umową cywilnoprawną winien przedłożyć ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone działaniem tej osoby zgodnie z art. 175 ust. 4 i 5 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, a w przypadku gdy złożone ubezpieczenie OC wygaśnie w czasie trwania niniejszej umowy, wówczas Wykonawca zobowiązuje się do jego przedłużenia i przedłożenia Zamawiającemu kopii polisy.
9. Każdy operat zostanie sporządzony w wersji papierowej w jednym egzemplarzu dla Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 900,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część 5 zamówienia – Opracowanie 3 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych wraz ze składnikami budowlanymi i roślinnymi do ustalenia odszkodowania z tytułu przejęcia ich na własność Miasta Zamościa pod drogi publiczne.
Wykonanie trzech operatów szacunkowych wartości rynkowych nieruchomości gruntowych wraz ze składnikami budowlanymi i roślinnymi, do ustalenia odszkodowania, z tytułu przejęcia ich na własność Miasta Zamościa pod drogi publiczne, oznaczonych numerami:
­- 21/83 o pow. 337 m2, w ark. mapy ew. 6, położonej w Zamościu przy ul. Kaczmarskiego,
­- 40/14,o pow. 214 m2, w ark. mapy ew. 2, położonej w Zamościu przy ul. Wyczółkowskiego.
­- 69/13 o pow. 145 m2 i 69/15 o pow. 6786 m2, w ark. mapy ew. 52 (według stanu przyjętego z dnia uprawomocnienia się decyzji zatwierdzającej projekt podziału działki nr 69/11), położonych w Zamościu przy ul. Krasnobrodzkiej.
2. Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia oraz zakres prac zawarty jest w projektach umów, stanowiących odpowiednio załączniki nr 7.5 dla danej części zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 1990 z późn. zm.), rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 555) oraz ze szczególną starannością właściwą dla zawodowego charakteru tych czynności.
4. Wykonawca użyje do wykonania przedmiotu umowy własnych materiałów i sprzętu oraz we własnym zakresie zgromadzi wszelką dokumentację niezbędną do wykonania przedmiotu umowy. Do Wykonawcy należy decyzja o czasie i miejscu wykonania przedmiotu umowy.
5. Wykonawca zobowiązuje się załączyć do operatu szacunkowego istotne dokumenty wykorzystane przy ich sporządzeniu, w szczególności: odpisy lub protokoły z badania księgi wieczystej, albo inny dokument stwierdzający prawa do nieruchomości, wypisy z katastru nieruchomości, mapy zasadnicze, informacje o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, dokumentację fotograficzną, protokół z oględzin nieruchomości, których koszt został skalkulowany w kwocie wynagrodzenia.
6. Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązany jest, w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia, do sporządzenia nowego operatu szacunkowego w przypadku stwierdzenia, iż wartość nieruchomości przedstawiona w operacie szacunkowym uległa zmianie przed upływem 12 miesięcy od daty jego sporządzenia (art. 156 ust. 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami).
7. Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia, do umieszczenia stosownej klauzuli w operacie szacunkowym potwierdzającej jego aktualność oraz dołączenia do operatu analizy potwierdzającej, że od daty jego sporządzenia nie wystąpiły zmiany uwarunkowań prawnych lub istotne zmiany czynników mających wpływ na wartość nieruchomości, w przypadku stwierdzenia, że po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia wartości w nim przedstawione nie uległy zmianie (art. 156 ust. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami).
8. Wykonawca ma obowiązek złożyć przed podpisaniem umowy poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z wykonaniem niniejszej umowy, a w przypadku, jeżeli wykonuje ją przy pomocy rzeczoznawcy majątkowego związanego z wykonawcą umową o pracę lub umową cywilnoprawną winien przedłożyć ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone działaniem tej osoby zgodnie z art. 175 ust. 4 i 5 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, a w przypadku gdy złożone ubezpieczenie OC wygaśnie w czasie trwania niniejszej umowy, wówczas Wykonawca zobowiązuje się do jego przedłużenia i przedłożenia Zamawiającemu kopii polisy.
9. Każdy operat zostanie sporządzony w wersji papierowej w jednym egzemplarzu dla Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 2700,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część 6 zamówienia – Opracowanie 11 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, położonych w Zamościu przy ul. Powiatowej, do ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, wskutek budowy kanalizacji sanitarnej.
Wykonanie 11 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, położonych w Zamościu przy ul. Powiatowej, w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, wskutek budowy kanalizacji sanitarnej w bocznej ul. Powiatowej, oznaczonych, w ark. mapy 13, numerami:
- dz. nr 255/2, o pow. 1784 m2,
- dz. nr 256/4, o pow. 1482 m2,
- dz. nr 256/7, o pow. 792 m2,
- dz. nr 256/9, o pow. 694 m2,
- dz. nr 256/5 i 256/8, o łącznej pow. 782 m2,
- dz. nr 257/2, o pow. 897 m2,
- dz. nr 258/6 i 259/2, o łącznej pow. 3740 m2,
- dz. nr 258/9 i 259/5, o łącznej pow. 729 m2,
- dz. nr 258/8 i 259/4, o łącznej pow. 590 m2,
- dz. nr 258/7 i 259/3, o łącznej pow. 1037 m2,
- dz. nr 258/4 i 260/3, o łącznej pow. 1127 m2.
2. Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia oraz zakres prac zawarty jest w projektach umów, stanowiących odpowiednio załączniki nr 7.6 dla danej części zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 1990 z późn. zm.), rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 555) oraz ze szczególną starannością właściwą dla zawodowego charakteru tych czynności.
4. Wykonawca użyje do wykonania przedmiotu umowy własnych materiałów i sprzętu oraz we własnym zakresie zgromadzi wszelką dokumentację niezbędną do wykonania przedmiotu umowy. Do Wykonawcy należy decyzja o czasie i miejscu wykonania przedmiotu umowy.
5. Wykonawca zobowiązuje się załączyć do operatu szacunkowego istotne dokumenty wykorzystane przy ich sporządzeniu, w szczególności: odpisy lub protokoły z badania księgi wieczystej, albo inny dokument stwierdzający prawa do nieruchomości, wypisy z katastru nieruchomości, mapy zasadnicze, informacje o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, dokumentację fotograficzną, protokół z oględzin nieruchomości, których koszt został skalkulowany w kwocie wynagrodzenia.
6. Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązany jest, w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia, do sporządzenia nowego operatu szacunkowego w przypadku stwierdzenia, iż wartość nieruchomości przedstawiona w operacie szacunkowym uległa zmianie przed upływem 12 miesięcy od daty jego sporządzenia (art. 156 ust. 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami).
7. Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia, do umieszczenia stosownej klauzuli w operacie szacunkowym potwierdzającej jego aktualność oraz dołączenia do operatu analizy potwierdzającej, że od daty jego sporządzenia nie wystąpiły zmiany uwarunkowań prawnych lub istotne zmiany czynników mających wpływ na wartość nieruchomości, w przypadku stwierdzenia, że po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia wartości w nim przedstawione nie uległy zmianie (art. 156 ust. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami).
8. Wykonawca ma obowiązek złożyć przed podpisaniem umowy poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z wykonaniem niniejszej umowy, a w przypadku, jeżeli wykonuje ją przy pomocy rzeczoznawcy majątkowego związanego z wykonawcą umową o pracę lub umową cywilnoprawną winien przedłożyć ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone działaniem tej osoby zgodnie z art. 175 ust. 4 i 5 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, a w przypadku gdy złożone ubezpieczenie OC wygaśnie w czasie trwania niniejszej umowy, wówczas Wykonawca zobowiązuje się do jego przedłużenia i przedłożenia Zamawiającemu kopii polisy.
9. Każdy operat zostanie sporządzony w wersji papierowej w jednym egzemplarzu dla Zamawiającego, dodatkowo w wersji elektronicznej dla części 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 3700,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część 7 zamówienia – Opracowanie 2 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, położonych w Zamościu przy ul. Szymanowskiego, do ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, wskutek budowy drogi.
Wykonanie 2 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, położonych w Zamościu przy ul. Szymanowskiego, w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, wskutek budowy drogi – ul. Szymanowskiego, oznaczonych, w ark. mapy 59, numerami:
- dz. nr 2/7, o pow. 765 m2,
- dz. nr 3/5 i 4/5, o łącznej pow. 1010 m2.
2. Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia oraz zakres prac zawarty jest w projektach umów, stanowiących odpowiednio załączniki nr 7.7 dla danej części zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 1990 z późn. zm.), rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 555) oraz ze szczególną starannością właściwą dla zawodowego charakteru tych czynności.
4. Wykonawca użyje do wykonania przedmiotu umowy własnych materiałów i sprzętu oraz we własnym zakresie zgromadzi wszelką dokumentację niezbędną do wykonania przedmiotu umowy. Do Wykonawcy należy decyzja o czasie i miejscu wykonania przedmiotu umowy.
5. Wykonawca zobowiązuje się załączyć do operatu szacunkowego istotne dokumenty wykorzystane przy ich sporządzeniu, w szczególności: odpisy lub protokoły z badania księgi wieczystej, albo inny dokument stwierdzający prawa do nieruchomości, wypisy z katastru nieruchomości, mapy zasadnicze, informacje o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, dokumentację fotograficzną, protokół z oględzin nieruchomości, których koszt został skalkulowany w kwocie wynagrodzenia.
6. Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązany jest, w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia, do sporządzenia nowego operatu szacunkowego w przypadku stwierdzenia, iż wartość nieruchomości przedstawiona w operacie szacunkowym uległa zmianie przed upływem 12 miesięcy od daty jego sporządzenia (art. 156 ust. 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami).
7. Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia, do umieszczenia stosownej klauzuli w operacie szacunkowym potwierdzającej jego aktualność oraz dołączenia do operatu analizy potwierdzającej, że od daty jego sporządzenia nie wystąpiły zmiany uwarunkowań prawnych lub istotne zmiany czynników mających wpływ na wartość nieruchomości, w przypadku stwierdzenia, że po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia wartości w nim przedstawione nie uległy zmianie (art. 156 ust. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami).
8. Wykonawca ma obowiązek złożyć przed podpisaniem umowy poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z wykonaniem niniejszej umowy, a w przypadku, jeżeli wykonuje ją przy pomocy rzeczoznawcy majątkowego związanego z wykonawcą umową o pracę lub umową cywilnoprawną winien przedłożyć ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone działaniem tej osoby zgodnie z art. 175 ust. 4 i 5 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, a w przypadku gdy złożone ubezpieczenie OC wygaśnie w czasie trwania niniejszej umowy, wówczas Wykonawca zobowiązuje się do jego przedłużenia i przedłożenia Zamawiającemu kopii polisy.
9. Każdy operat zostanie sporządzony w wersji papierowej w jednym egzemplarzu dla Zamawiającego, dodatkowo w wersji elektronicznej dla części 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 800,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część 8 zamówienia – Opracowanie 12 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, położonych w Zamościu przy ul. Majdan, do ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, wskutek budowy drogi.
Wykonanie 12 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, położonych w Zamościu przy ul. Majdan, w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, wskutek budowy drogi, w tym:
a) 5 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, do ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, wskutek budowy drogi – bocznej ul. Majdan (przyjętej do użytkowania decyzją PINB z dnia 2 stycznia 2019 r., znak PINB.7360.01.2019), oznaczonych, w ark. mapy 14, numerami:
- dz. nr 199/1, o pow. 2070 m2,
- dz. nr 199/2, o pow. 2190 m2,
- dz. nr 200, o pow. 2746 m2,
- dz. nr 167, o pow. 1088 m2,
- dz. nr 168, o pow. 903 m2.
b) 5 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, do ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, wskutek budowy drogi – bocznej ul. Majdan (przyjętej do użytkowania postanowieniem PINB z dnia 26 czerwca 2019 r., znak PINB.7360-1.64.2019), oznaczonych, w ark. mapy 14, numerami:
- dz. nr 201 i 202/2, o łącznej pow. 2369 m2,
- dz. nr 203/2, o pow. 4719 m2,
- dz. nr 169 i 170, o łącznej pow. 760 m2,
- dz. nr 171/2 i 171/3, o łącznej pow. 1797 m2,
- dz. nr 204 i 206/2, o łącznej pow. 2721 m2.
c) 2 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, do ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, wskutek budowy drogi – bocznej ul. Majdan (przyjętej do użytkowania postanowieniem PINB z dnia 18 stycznia 2021 r., znak PINB.5120.12.2021), oznaczonych, w ark. mapy 14, numerami:
- dz. nr 172/2 i 173/2, o łącznej pow. 1820 m2,
- dz. nr 205, o pow. 1313 m2.
2. Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia oraz zakres prac zawarty jest w projektach umów, stanowiących odpowiednio załączniki nr 7.8 dla danej części zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 1990 z późn. zm.), rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 555) oraz ze szczególną starannością właściwą dla zawodowego charakteru tych czynności.
4. Wykonawca użyje do wykonania przedmiotu umowy własnych materiałów i sprzętu oraz we własnym zakresie zgromadzi wszelką dokumentację niezbędną do wykonania przedmiotu umowy. Do Wykonawcy należy decyzja o czasie i miejscu wykonania przedmiotu umowy.
5. Wykonawca zobowiązuje się załączyć do operatu szacunkowego istotne dokumenty wykorzystane przy ich sporządzeniu, w szczególności: odpisy lub protokoły z badania księgi wieczystej, albo inny dokument stwierdzający prawa do nieruchomości, wypisy z katastru nieruchomości, mapy zasadnicze, informacje o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, dokumentację fotograficzną, protokół z oględzin nieruchomości, których koszt został skalkulowany w kwocie wynagrodzenia.
6. Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązany jest, w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia, do sporządzenia nowego operatu szacunkowego w przypadku stwierdzenia, iż wartość nieruchomości przedstawiona w operacie szacunkowym uległa zmianie przed upływem 12 miesięcy od daty jego sporządzenia (art. 156 ust. 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami).
7. Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia, do umieszczenia stosownej klauzuli w operacie szacunkowym potwierdzającej jego aktualność oraz dołączenia do operatu analizy potwierdzającej, że od daty jego sporządzenia nie wystąpiły zmiany uwarunkowań prawnych lub istotne zmiany czynników mających wpływ na wartość nieruchomości, w przypadku stwierdzenia, że po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia wartości w nim przedstawione nie uległy zmianie (art. 156 ust. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami).
8. Wykonawca ma obowiązek złożyć przed podpisaniem umowy poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z wykonaniem niniejszej umowy, a w przypadku, jeżeli wykonuje ją przy pomocy rzeczoznawcy majątkowego związanego z wykonawcą umową o pracę lub umową cywilnoprawną winien przedłożyć ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone działaniem tej osoby zgodnie z art. 175 ust. 4 i 5 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, a w przypadku gdy złożone ubezpieczenie OC wygaśnie w czasie trwania niniejszej umowy, wówczas Wykonawca zobowiązuje się do jego przedłużenia i przedłożenia Zamawiającemu kopii polisy.
9. Każdy operat zostanie sporządzony w wersji papierowej w jednym egzemplarzu dla Zamawiającego, dodatkowo w wersji elektronicznej dla części 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 4000,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część 9 zamówienia – Opracowanie 5 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, położonych w Zamościu, do ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, wskutek dokonania podziałów działek.
Wykonanie 5 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, położonych w Zamościu, w celu ustalenia opłaty adiacenckiej, w tym:
-1 operat szacunkowy wartości rynkowej nieruchomości gruntowej, położonej przy ul. Młyńskiej, obejmującej działki nr 66 i 67, o łącznej pow. 2302 m2, w ark. mapy 60, w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, w wyniku dokonania podziału na działki nr: 66/1, 66/2, 66/3, 67/1, 67/2 i 67/3,
-1 operat szacunkowy wartości rynkowej nieruchomości gruntowej, położonej przy ul. Włościańskiej, obejmującej działki nr 87/100, 87/103, 87/101 i 87/104, o łącznej pow. 1797 m2, w ark. mapy 5, w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, w wyniku dokonania podziału na działki nr: 87/147, 87/152, 87/157, 87/162, 87/168, 87/172, 87/148, 87/153, 87/158, 87/164, 87/163, 87/169 i 87/173,
- 1 operat szacunkowy wartości rynkowej nieruchomości gruntowej, położonej przy ul. Włościańskiej, obejmującej działki nr 87/75, 87/115, 87/117, 87/118 i 87/119, o łącznej pow. 2672 m2, w ark. mapy 5, w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, w wyniku dokonania podziału na działki nr: 87/151, 87/156, 87/161, 87/167, 87/177, 87/150, 87/155, 87/160, 87/166, 87/176, 87/149, 87/154, 87/159, 87/165, 87/170, 87/174, 87/171 i 87/175,
-1 operat szacunkowy wartości rynkowej nieruchomości gruntowej, obejmującej działki nr 39/7, 39/13 i 39/15, o łącznej pow. 5010 m2, w ark. mapy 58, położone przy ulicach: Kurpińskiego, Nowowiejskiego, Wieniawskiego, Lutosławskiego i Noskowskiego, w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, w wyniku dokonania podziału na działki nr: 39/29, 39/30, 39/31, 39/32, 39/33 i 39/34,
- 1 operat szacunkowy wartości rynkowej nieruchomości gruntowej, położonej przy ul. Tartacznej, oznaczonej numerem nr 45/1, o pow. 3224 m2, w ark. mapy 30, w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, w wyniku dokonania podziału na działki nr: 45/3, 45/4 i 45/5.
2. Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia oraz zakres prac zawarty jest w projektach umów, stanowiących odpowiednio załączniki nr 7.9 dla danej części zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 1990 z późn. zm.), rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 555) oraz ze szczególną starannością właściwą dla zawodowego charakteru tych czynności.
4. Wykonawca użyje do wykonania przedmiotu umowy własnych materiałów i sprzętu oraz we własnym zakresie zgromadzi wszelką dokumentację niezbędną do wykonania przedmiotu umowy. Do Wykonawcy należy decyzja o czasie i miejscu wykonania przedmiotu umowy.
5. Wykonawca zobowiązuje się załączyć do operatu szacunkowego istotne dokumenty wykorzystane przy ich sporządzeniu, w szczególności: odpisy lub protokoły z badania księgi wieczystej, albo inny dokument stwierdzający prawa do nieruchomości, wypisy z katastru nieruchomości, mapy zasadnicze, informacje o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, dokumentację fotograficzną, protokół z oględzin nieruchomości, których koszt został skalkulowany w kwocie wynagrodzenia.
6. Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązany jest, w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia, do sporządzenia nowego operatu szacunkowego w przypadku stwierdzenia, iż wartość nieruchomości przedstawiona w operacie szacunkowym uległa zmianie przed upływem 12 miesięcy od daty jego sporządzenia (art. 156 ust. 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami).
7. Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia, do umieszczenia stosownej klauzuli w operacie szacunkowym potwierdzającej jego aktualność oraz dołączenia do operatu analizy potwierdzającej, że od daty jego sporządzenia nie wystąpiły zmiany uwarunkowań prawnych lub istotne zmiany czynników mających wpływ na wartość nieruchomości, w przypadku stwierdzenia, że po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia wartości w nim przedstawione nie uległy zmianie (art. 156 ust. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami).
8. Wykonawca ma obowiązek złożyć przed podpisaniem umowy poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z wykonaniem niniejszej umowy, a w przypadku, jeżeli wykonuje ją przy pomocy rzeczoznawcy majątkowego związanego z wykonawcą umową o pracę lub umową cywilnoprawną winien przedłożyć ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone działaniem tej osoby zgodnie z art. 175 ust. 4 i 5 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, a w przypadku gdy złożone ubezpieczenie OC wygaśnie w czasie trwania niniejszej umowy, wówczas Wykonawca zobowiązuje się do jego przedłużenia i przedłożenia Zamawiającemu kopii polisy.
9. Każdy operat zostanie sporządzony w wersji papierowej w jednym egzemplarzu dla Zamawiającego, dodatkowo w wersji elektronicznej dla części 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 7100,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część 10 zamówienia – Opracowanie 21 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, położonych w Zamościu przy ul. Kwiatów Polnych, do ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, wskutek budowy drogi.
Wykonanie 21 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, położonych w Zamościu przy ul. Kwiatów Polnych, w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, wskutek budowy drogi – ul. Kwiatów Polnych, oznaczonych, w ark. mapy 92, numerami:
- dz. nr 112/29, o pow. 1322 m2,
- dz. nr 112/22, o pow. 904 m2,
- dz. nr 112/12, o pow. 606 m2,
- dz. nr 112/6, o pow. 932 m2,
- dz. nr 112/7, o pow. 945 m2,
- dz. nr 112/8, o pow. 957 m2,
- dz. nr 112/9, o pow. 1096 m2,
- dz. nr 112/16, o pow. 1336 m2,
- dz. nr 112/17, o pow. 971 m2,
- dz. nr 485, o pow. 2876 m2,
- dz. nr 110/10, o pow. 2107 m2,
- dz. nr 110/5, o pow. 1265 m2,
- dz. nr 110/4, o pow. 982 m2,
- dz. nr 110/3, o pow. 988 m2,
- dz. nr 110/2, o pow. 1033 m2,
- dz. nr 459/3, o pow. 991 m2,
- dz. nr 459/4, o pow. 801 m2,
- dz. nr 459/5, o pow. 799 m2,
- dz. nr 459/6, o pow. 796 m2,
- dz. nr 459/10, o pow. 903 m2,
- dz. nr 459/9 i 459/12, o łącznej pow. 2371 m2.
2. Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia oraz zakres prac zawarty jest w projektach umów, stanowiących odpowiednio załączniki nr 7.10 dla danej części zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 1990 z późn. zm.), rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 555) oraz ze szczególną starannością właściwą dla zawodowego charakteru tych czynności.
4. Wykonawca użyje do wykonania przedmiotu umowy własnych materiałów i sprzętu oraz we własnym zakresie zgromadzi wszelką dokumentację niezbędną do wykonania przedmiotu umowy. Do Wykonawcy należy decyzja o czasie i miejscu wykonania przedmiotu umowy.
5. Wykonawca zobowiązuje się załączyć do operatu szacunkowego istotne dokumenty wykorzystane przy ich sporządzeniu, w szczególności: odpisy lub protokoły z badania księgi wieczystej, albo inny dokument stwierdzający prawa do nieruchomości, wypisy z katastru nieruchomości, mapy zasadnicze, informacje o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, dokumentację fotograficzną, protokół z oględzin nieruchomości, których koszt został skalkulowany w kwocie wynagrodzenia.
6. Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązany jest, w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia, do sporządzenia nowego operatu szacunkowego w przypadku stwierdzenia, iż wartość nieruchomości przedstawiona w operacie szacunkowym uległa zmianie przed upływem 12 miesięcy od daty jego sporządzenia (art. 156 ust. 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami).
7. Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia, do umieszczenia stosownej klauzuli w operacie szacunkowym potwierdzającej jego aktualność oraz dołączenia do operatu analizy potwierdzającej, że od daty jego sporządzenia nie wystąpiły zmiany uwarunkowań prawnych lub istotne zmiany czynników mających wpływ na wartość nieruchomości, w przypadku stwierdzenia, że po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia wartości w nim przedstawione nie uległy zmianie (art. 156 ust. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami).
8. Wykonawca ma obowiązek złożyć przed podpisaniem umowy poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z wykonaniem niniejszej umowy, a w przypadku, jeżeli wykonuje ją przy pomocy rzeczoznawcy majątkowego związanego z wykonawcą umową o pracę lub umową cywilnoprawną winien przedłożyć ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone działaniem tej osoby zgodnie z art. 175 ust. 4 i 5 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, a w przypadku gdy złożone ubezpieczenie OC wygaśnie w czasie trwania niniejszej umowy, wówczas Wykonawca zobowiązuje się do jego przedłużenia i przedłożenia Zamawiającemu kopii polisy.
9. Każdy operat zostanie sporządzony w wersji papierowej w jednym egzemplarzu dla Zamawiającego, dodatkowo w wersji elektronicznej dla części 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 7000,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część 11 zamówienia – Opracowanie 6 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, położonych w Zamościu przy ul. Młodożeńca, do ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, wskutek budowy drogi.
Wykonanie 6 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, położonych w Zamościu przy ul. Młodożeńca, w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, wskutek budowy drogi – ul. Młodożeńca, oznaczonych, w ark. mapy 91, numerami:
- dz. nr 49/8 i 51/4, o łącznej pow. 720 m2,
- dz. nr 49/10 i 51/5, o łącznej pow. 720 m2,
- dz. nr 49/12, 51/6 i 225, o łącznej pow. 1605 m2,
- dz. nr 48/4 i 48/5, o łącznej pow. 838 m2,
- dz. nr 48/7 i 49/11, o łącznej pow. 1078 m2,
- dz. nr 48/8 i 49/13, o łącznej pow. 625 m2.
2. Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia oraz zakres prac zawarty jest w projektach umów, stanowiących odpowiednio załączniki nr 7.11 dla danej części zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 1990 z późn. zm.), rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 555) oraz ze szczególną starannością właściwą dla zawodowego charakteru tych czynności.
4. Wykonawca użyje do wykonania przedmiotu umowy własnych materiałów i sprzętu oraz we własnym zakresie zgromadzi wszelką dokumentację niezbędną do wykonania przedmiotu umowy. Do Wykonawcy należy decyzja o czasie i miejscu wykonania przedmiotu umowy.
5. Wykonawca zobowiązuje się załączyć do operatu szacunkowego istotne dokumenty wykorzystane przy ich sporządzeniu, w szczególności: odpisy lub protokoły z badania księgi wieczystej, albo inny dokument stwierdzający prawa do nieruchomości, wypisy z katastru nieruchomości, mapy zasadnicze, informacje o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, dokumentację fotograficzną, protokół z oględzin nieruchomości, których koszt został skalkulowany w kwocie wynagrodzenia.
6. Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązany jest, w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia, do sporządzenia nowego operatu szacunkowego w przypadku stwierdzenia, iż wartość nieruchomości przedstawiona w operacie szacunkowym uległa zmianie przed upływem 12 miesięcy od daty jego sporządzenia (art. 156 ust. 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami).
7. Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia, do umieszczenia stosownej klauzuli w operacie szacunkowym potwierdzającej jego aktualność oraz dołączenia do operatu analizy potwierdzającej, że od daty jego sporządzenia nie wystąpiły zmiany uwarunkowań prawnych lub istotne zmiany czynników mających wpływ na wartość nieruchomości, w przypadku stwierdzenia, że po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia wartości w nim przedstawione nie uległy zmianie (art. 156 ust. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami).
8. Wykonawca ma obowiązek złożyć przed podpisaniem umowy poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z wykonaniem niniejszej umowy, a w przypadku, jeżeli wykonuje ją przy pomocy rzeczoznawcy majątkowego związanego z wykonawcą umową o pracę lub umową cywilnoprawną winien przedłożyć ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone działaniem tej osoby zgodnie z art. 175 ust. 4 i 5 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, a w przypadku gdy złożone ubezpieczenie OC wygaśnie w czasie trwania niniejszej umowy, wówczas Wykonawca zobowiązuje się do jego przedłużenia i przedłożenia Zamawiającemu kopii polisy.
9. Każdy operat zostanie sporządzony w wersji papierowej w jednym egzemplarzu dla Zamawiającego, dodatkowo w wersji elektronicznej dla części 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 2200,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Część 12 zamówienia – Opracowanie 1 operatu szacunkowego wartości rynkowej nieruchomości gruntowej, położonej w Zamościu przy ul. Majdan, do ustalenia opłaty z tytułu wzrostu wartości nieruchomości na skutek uchwalenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, tzw. renty planistycznej.
Wykonanie 1 operatu szacunkowego w celu ustalenia opłaty z tytułu wzrostu wartości nieruchomości na skutek uchwalenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, tzw. renty planistycznej, dla nieruchomości gruntowej położonej w Zamościu przy ul. Majdan, składającej się z działek:
- dz. nr ewid. 156 ark. 14, o pow. 458 m2,
- dz. nr ewid. 182/2 ark. 14, o łącznej pow. 1887 m2.
2. Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia oraz zakres prac zawarty jest w projektach umów, stanowiących odpowiednio załączniki nr 7.12 dla danej części zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 1990 z późn. zm.), rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 555) oraz ze szczególną starannością właściwą dla zawodowego charakteru tych czynności.
4. Wykonawca użyje do wykonania przedmiotu umowy własnych materiałów i sprzętu oraz we własnym zakresie zgromadzi wszelką dokumentację niezbędną do wykonania przedmiotu umowy. Do Wykonawcy należy decyzja o czasie i miejscu wykonania przedmiotu umowy.
5. Wykonawca zobowiązuje się załączyć do operatu szacunkowego istotne dokumenty wykorzystane przy ich sporządzeniu, w szczególności: odpisy lub protokoły z badania księgi wieczystej, albo inny dokument stwierdzający prawa do nieruchomości, wypisy z katastru nieruchomości, mapy zasadnicze, informacje o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, dokumentację fotograficzną, protokół z oględzin nieruchomości, których koszt został skalkulowany w kwocie wynagrodzenia.
6. Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązany jest, w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia, do sporządzenia nowego operatu szacunkowego w przypadku stwierdzenia, iż wartość nieruchomości przedstawiona w operacie szacunkowym uległa zmianie przed upływem 12 miesięcy od daty jego sporządzenia (art. 156 ust. 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami).
7. Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia, do umieszczenia stosownej klauzuli w operacie szacunkowym potwierdzającej jego aktualność oraz dołączenia do operatu analizy potwierdzającej, że od daty jego sporządzenia nie wystąpiły zmiany uwarunkowań prawnych lub istotne zmiany czynników mających wpływ na wartość nieruchomości, w przypadku stwierdzenia, że po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia wartości w nim przedstawione nie uległy zmianie (art. 156 ust. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami).
8. Wykonawca ma obowiązek złożyć przed podpisaniem umowy poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z wykonaniem niniejszej umowy, a w przypadku, jeżeli wykonuje ją przy pomocy rzeczoznawcy majątkowego związanego z wykonawcą umową o pracę lub umową cywilnoprawną winien przedłożyć ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone działaniem tej osoby zgodnie z art. 175 ust. 4 i 5 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, a w przypadku gdy złożone ubezpieczenie OC wygaśnie w czasie trwania niniejszej umowy, wówczas Wykonawca zobowiązuje się do jego przedłużenia i przedłożenia Zamawiającemu kopii polisy.
9. Każdy operat zostanie sporządzony w wersji papierowej w jednym egzemplarzu dla Zamawiającego, dodatkowo w wersji elektronicznej dla części 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 1200,00 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Część 13 zamówienia – Opracowanie operatu szacunkowego określającego wartość spółdzielczego własnościowego prawa do lokalu mieszkalnego nr 7, położonego w Zamościu, ul. E. Orzeszkowej 13.
Wykonanie 1 operatu szacunkowego określającego wartość spółdzielczego własnościowego prawa do lokalu mieszkalnego nr 7, położonego w Zamościu, ul. E. Orzeszkowej 13, celem nabycia lokalu od współwłaścicieli, na rzecz Miasta Zamość.
2. Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia oraz zakres prac zawarty jest w projektach umów, stanowiących odpowiednio załączniki nr 7.13 dla danej części zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 1990 z późn. zm.), rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 555) oraz ze szczególną starannością właściwą dla zawodowego charakteru tych czynności.
4. Wykonawca użyje do wykonania przedmiotu umowy własnych materiałów i sprzętu oraz we własnym zakresie zgromadzi wszelką dokumentację niezbędną do wykonania przedmiotu umowy. Do Wykonawcy należy decyzja o czasie i miejscu wykonania przedmiotu umowy.
5. Wykonawca zobowiązuje się załączyć do operatu szacunkowego istotne dokumenty wykorzystane przy ich sporządzeniu, w szczególności: odpisy lub protokoły z badania księgi wieczystej, albo inny dokument stwierdzający prawa do nieruchomości, wypisy z katastru nieruchomości, mapy zasadnicze, informacje o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, dokumentację fotograficzną, protokół z oględzin nieruchomości, których koszt został skalkulowany w kwocie wynagrodzenia.
6. Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązany jest, w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia, do sporządzenia nowego operatu szacunkowego w przypadku stwierdzenia, iż wartość nieruchomości przedstawiona w operacie szacunkowym uległa zmianie przed upływem 12 miesięcy od daty jego sporządzenia (art. 156 ust. 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami).
7. Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 14 dni od dnia otrzymania pisemnego zawiadomienia, do umieszczenia stosownej klauzuli w operacie szacunkowym potwierdzającej jego aktualność oraz dołączenia do operatu analizy potwierdzającej, że od daty jego sporządzenia nie wystąpiły zmiany uwarunkowań prawnych lub istotne zmiany czynników mających wpływ na wartość nieruchomości, w przypadku stwierdzenia, że po upływie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia wartości w nim przedstawione nie uległy zmianie (art. 156 ust. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami).
8. Wykonawca ma obowiązek złożyć przed podpisaniem umowy poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z wykonaniem niniejszej umowy, a w przypadku, jeżeli wykonuje ją przy pomocy rzeczoznawcy majątkowego związanego z wykonawcą umową o pracę lub umową cywilnoprawną winien przedłożyć ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone działaniem tej osoby zgodnie z art. 175 ust. 4 i 5 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, a w przypadku gdy złożone ubezpieczenie OC wygaśnie w czasie trwania niniejszej umowy, wówczas Wykonawca zobowiązuje się do jego przedłużenia i przedłożenia Zamawiającemu kopii polisy.
9. Każdy operat zostanie sporządzony w wersji papierowej w jednym egzemplarzu dla Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.5.) Wartość części: 610,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TECH-BUD WYCENA NIERUCHOMOŚCI spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 520093980

7.3.3) Ulica: Dziewanny 5/91

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-539

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TECH-BUD WYCENA NIERUCHOMOŚCI spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 520093980

7.3.3) Ulica: ul. Dziewanny 5/91

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-539

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 11 października 2021 r. Zamawiający wszczął ww. postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego poprzez zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 2021/BZP 00226975/01 oraz na stronie internetowej pod adresem www.bip.zamosc.um.gov.pl i https://portal.smartpzp.pl/zamosc. W wyznaczonym terminie składania ofert tj. do dnia 20 października 2021 r. do godz. 09:00 na Część 3 zamówienia nie została złożona żadne oferta.
Zgodnie z art. 255 pkt 1 w zw. z art. 259 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w danej części zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 11 października 2021 r. Zamawiający wszczął ww. postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego poprzez zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 2021/BZP 00226975/01 oraz na stronie internetowej pod adresem www.bip.zamosc.um.gov.pl i https://portal.smartpzp.pl/zamosc. W wyznaczonym terminie składania ofert tj. do dnia 20 października 2021 r. do godz. 09:00 na Część 4 zamówienia nie została złożona żadne oferta.
Zgodnie z art. 255 pkt 1 w zw. z art. 259 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w danej części zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 11 października 2021 r. Zamawiający wszczął ww. postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego poprzez zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 2021/BZP 00226975/01 oraz na stronie internetowej pod adresem www.bip.zamosc.um.gov.pl i https://portal.smartpzp.pl/zamosc. W wyznaczonym terminie składania ofert tj. do dnia 20 października 2021 r. do godz. 09:00 na Część 5 zamówienia nie została złożona żadne oferta.
Zgodnie z art. 255 pkt 1 w zw. z art. 259 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w danej części zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3850,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3850,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3850,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TECH-BUD WYCENA NIERUCHOMOŚCI Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 520093980

7.3.3) Ulica: ul. Dziewanny 5/91

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-539

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3850,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TECH-BUD WYCENA NIERUCHOMOŚCI Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 520093980

7.3.3) Ulica: ul. Dziewanny 5/91

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-539

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4980,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4980,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4980,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TECH-BUD WYCENA NIERUCHOMOŚCI Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 520093980

7.3.3) Ulica: ul. Dziewanny 5/91

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-539

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4980,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 11 października 2021 r. Zamawiający wszczął ww. postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego poprzez zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 2021/BZP 00226975/01 oraz na stronie internetowej pod adresem www.bip.zamosc.um.gov.pl i https://portal.smartpzp.pl/zamosc. W wyznaczonym terminie składania ofert tj. do dnia 20 października 2021 r. do godz. 09:00 na Część 9 zamówienia nie została złożona żadna oferta.
Zgodnie z art. 255 pkt 1 w zw. z art. 259 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w danej części zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8980,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8980,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8980,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TECH-BUD WYCENA NIERUCHOMOŚCI spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 520093980

7.3.3) Ulica: ul. Dziewanny 5/91

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-539

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8980,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TECH-BUD WYCENA NIERUCHOMOŚCI Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 520093980

7.3.3) Ulica: Dziewanny 5/91

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-539

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 11 października 2021 r. Zamawiający wszczął ww. postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego poprzez zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 2021/BZP 00226975/01 oraz na stronie internetowej pod adresem www.bip.zamosc.um.gov.pl i https://portal.smartpzp.pl/zamosc. W wyznaczonym terminie składania ofert tj. do dnia 20 października 2021 r. do godz. 09:00 na Część 12 zamówienia nie została złożona żadna oferta.
Zgodnie z art. 255 pkt 1 w zw. z art. 259 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w danej części zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TECH-BUD WYCENA NIERUCHOMOŚCI spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 520093980

7.3.3) Ulica: Dziewanny 5/91

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-539

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.