Ogłoszenie z dnia 2021-11-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00101668/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-01
- 2021/BZP 00105133/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-06
- 2021/BZP 00313690/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
PRACE PROJEKTOWE W ZAKRESIE ZAGOSPODAROWANIA TERENÓW ZLOKALIZOWANYCH W POZNANIU, PRZY ULICY DROGA DĘBIŃSKA 12 - PONOWIENIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Poznańskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302689539
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Wiosny Ludów 2
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-831
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publilczne@pim.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pim.poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.pim.poznan.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PRACE PROJEKTOWE W ZAKRESIE ZAGOSPODAROWANIA TERENÓW ZLOKALIZOWANYCH W POZNANIU, PRZY ULICY DROGA DĘBIŃSKA 12 - PONOWIENIE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae56c255-da67-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00291856
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00101668/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PIM/07/21/ZP35/2021-302
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 700000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych (wraz z następczym sprawowaniem nadzoru autorskiego) polegających na opracowanie koncepcji architektoniczno-funkcjonalnej oraz pełnobranżowej dokumentacji projektowej (projektu budowlanego, technicznego i wykonawczego) dla zamierzenia inwestycyjnego związanego z zagospodarowaniem terenów zlokalizowanych w Poznaniu, przy ul. Droga Dębińska 12 – w zakresie i podziale na :
• Część ,, A” – sekcja szermiercza i tenisowa – sala sportowa ze wspólnym zapleczem szatniowo-socjalnym dla trzech kortów tenisowych otwartych i czwartego zadaszonego: z uwagi na wcześniejsze prace projektowe oraz wybudowaną stację transformatorową należy przewidzieć konieczność wpasowania jej bryły do projektowanego obiektu już na etapie koncepcji np: zaplecze magazynowe, techniczne, miejsce składowania odpadów stałych, hala sportowa itp.;
• Część ,,B ” – sekcja boiska sportowego wraz z zapleczem biurowo-socjalno-szatniowym zgodnie
z wymogami „Podręcznika licencyjnego dla klubów ekstraklasy na sezon 2021/2022 i następne” opracowanego przez Polski Związek Piłki Nożnej;
• Część ,,C ” – boisko typu „Orlik”– tylko etap koncepcyjny jako wrysowanie i sprawdzenie możliwości dalszej realizacji – poza zakresem projektowym – zgodnie z załącznikiem graficznym pn: „w1 Część C” i „w2 Część C”– załącznik 2 i 3 do OPZ.
Wskazany przedmiot zamówienia posłuży Zamawiającemu do osiągnięcia głównego celu, jakim jest realizacja Inwestycji polegającej na zagospodarowaniu terenów sportowych zgodnie z MPZP, ich przeznaczeniem wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą.
Dokumentacja dla części ,,A” i „B”, winna zostać wykonana właściwie i zgodnie z zasadami projektowania, wiedzą inżynierską, przepisami obowiązującego prawa, z zastosowaniem najlepszych praktyk, technologii w tym technologii eco, rozwiązań funkcjonalnych z zakresu projektowania nowoczesnych budynków, obiektów sportowych wraz z zastosowaniem standardów zrównoważonego projektowania. Projekt powinien uwzględniać zastosowanie m.in. instalacji fotowoltaicznej i innych odnawialnych źródeł energii.
Teren wskazany jako część ,,B” zakłada również wykonanie zbiorników retencyjnych wraz z instalacją podlewania boisk przy założeniu zebrania maksymalnej ilości wód opadowych ze wskazanego terenu.
Dodatkowo dla części „B” należy skonsultować i uzyskać pozytywną opinie PZPN w zakresie spełnienia wymagań „Podręcznika licencyjnego dla klubów ekstraklasy na sezon 2021/2022 i następne” opracowanego przez Polski Związek Piłki Nożnej.
Dodatkowe informacje dotyczące szczegółowego zakresu zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy – Załączniku nr 1 do SWZ oraz Załączniku nr 2 do SWZ (OPZ – opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 768750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1105610,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 768750,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOSZT-BUD DARIUSZ MAJER
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 273753305
7.3.3) Ulica: ul. Dworcowa 10/3
7.3.4) Miejscowość: Knurów
7.3.5) Kod pocztowy: 44-190
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 768750,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Podany wcześniej termin 300 dni kalendarzowych dotyczy zakończenia prac projektowych /
uzyskiwania decyzji i uzgodnień.
Zamawiający określa następujące szczegółowe terminy realizacji przedmiotu zamówienia /
zakończenia Etapów realizacji:
• rozpoczęcie realizacji od dnia zawarcia Umowy;
• Etap pierwszy: do 60 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy – przekazanie
Zamawiającemu opracowań, o których mowa § 2 ust. 1 lit a wzoru Umowy;
• Etap drugi: do 150 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy – przekazanie
Zamawiającemu opracowań, o których mowa § 2 ust. 1 lit b-e wzoru Umowy dla zakresu 2B z
części B, tj. zakresu obejmującego dokumentację dla dwóch boisk piłkarskich treningowych, w
tym jedno z nawierzchnią naturalną i jedno z nawierzchnią sztuczną z zadaszeniem
membranowym;
• Etap trzeci: do 210 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowny – przekazanie
Zamawiającemu opracowań, o których mowa § 2 ust. 1 lit b-c wzoru Umowy dla całości części A
i dla zakresu 1B
z części B, tj. zakresu obejmującego dokumentację dla trybuny na minimum 4.500 z miejsc,
zgodnie
z wymogami „Podręcznika licencyjnego dla klubów ekstraklasy na sezon 2021/2022 i następne”
opracowanego przez Polski Związek Piłki Nożnej z możliwym wariantem trybuny do 6.000
miejsc;
• Etap czwarty: do 300 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy – przekazanie
Zamawiającemu decyzji oraz uzgodnień, o których mowa § 2 ust. 1 lit d-e wzoru Umowy dla
całości części A
i dla ww. zakresu 1B z części B.
• Etap piaty: nadzór autorski, który będzie sprawowany od otrzymania od Zamawiającego
informacji
o zawarciu umowy z podmiotem realizującym roboty budowlane i będzie trwał nieprzerwanie do
momentu odbioru końcowego i uzyskania ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie
wydanej dla Zadania inwestycyjnego bądź skutecznego zgłoszenia zakończenia robót
budowlanych. Planowane zakończenie sprawowania nadzoru autorskiego do dnia 30.11.2022
roku. Termin może ulec aktualizacji po podpisaniu umowy z wykonawcą robót budowlanych, w formie aneksu do Umowy.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Poznaniu.
- Sukcesywna dostawa sprzętu oraz środków kontrastowych dla pracowni diagnostyki obrazowej Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Wykonanie robót budowlanych w Pracowni Konserwacji Sztuki Użytkowej w Kuchni Królewskiej Muzeum Sztuk Użytkowych w Zamku Królewskim w Poznaniu, oddziale Muzeum Narodowego w Poznaniu, etap II
- "Wymiana stolarki w lokalach komunalnych położonych w Poznaniu w podziale na 7 części"
- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
- Przebudowa chodnika w ul. Św. Rocha w Poznaniu po stronie północnej na odcinku od ul. Serafitek do ul. Jana Pawła II wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont w internacie garnizonowym z pracami towarzyszącymi Braniewo ul. Grota Roweckiego 14-16
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji p.n. "Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z dojściami, dojazdami i parkingiem w Lipnie""
- ROZBUDOWA/PRZEBUDOWA/MODERNIZACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI NIEGOWA
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj etapu wstępnego wykopu oraz rozbiórek elementów dla zadania inwestycyjnego Budowa budynku TR Warszawa na placu Defilad w Warszawie;
- Opracowanie dokumentacji na budowę kanalizacji sanitarnej oraz oczyszczalni ścieków w Odrowążu
- Zaprojektowanie i wykonanie okablowania strukturalnego kat.6 oraz dedykowanej instalacji elektrycznej w pomieszczeniach MOPR w budynkach przy ul. Malmeda 8, Mieszka I 8c, Bema 2, Swobodnej 24.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.