eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnik › Budowa ul. Bażantowej w Świdniku wraz z infrastrukturą towarzyszącą

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-04-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ul. Bażantowej w Świdniku wraz z infrastrukturą towarzyszącą

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Świdnik

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019359

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stanisława Wyspiańskiego 27

1.5.2.) Miejscowość: Świdnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 751 76 02

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@e-swidnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://umswidnik.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dd669db8-cf10-11ee-a3b5-e25d731b0da9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ul. Bażantowej w Świdniku wraz z infrastrukturą towarzyszącą

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd669db8-cf10-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00291835

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029405/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa ul.Bażantowej w Świdniku wraz z infrastrukturą towarzyszącą

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00211286

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WINZP 271.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach dokumentacji projektowej pn:
„Budowa ul. Bażantowej w Świdniku wraz z infrastrukturą towarzyszącą”
Inwestycję należy wykonać w oparciu o dwie dokumentacje projektowe:
1) Budowa ul. Bażantowej w Świdniku wraz z infrastrukturą towarzyszącą – na którą otrzymano pozwolenia na budowę
2) Budowa sieci kanalizacji deszczowej 315PVC w ulicy Bażantowej w Świdniku – na którą dokonano zgłoszenia robót.
2. Zamówienie w ramach dokumentacji nr 1 obejmuje:
- Wykonanie drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego o szerokości 5,0 m,
- Wykonanie poboczy utwardzonych z betonowych płyt ażurowych 1,0 m wypełnionych kruszywem łamanym
4-31.5mm,
- Wykonanie placu do zawracania,
- Wykonanie zjazdów i dojść do furtek z betonowej kostki brukowej o szerokości
dostosowanej do istniejących bram,
- Wykonanie zieleńców,
- Budowę oświetlenie ulicznego,
- Budowę kanału technologicznego,
- Usunięcie kolizji elektrycznych.
3. Zamówienie w ramach dokumentacji nr 2 obejmuje:
- budowę sieci kanalizacji deszczowej z rur 315PVC-U SN8 litych o długości 142,65 m wraz z przykanalikami do wpustów
ulicznych z rur 200PVC-U SN8 litych i odwodnień liniowych o sumarycznej długości 19,35 m.
4. Wykonawca opracuje i wykona organizację ruchu na czas prowadzenia robót oraz stałą organizację ruchu (w przypadku
przekroczenia terminu na wprowadzenie organizacji ruchu, którą dysponuje Zamawiający) wraz z ich zatwierdzeniem w
organie zarządzającym ruchem.
5. Wykonawca wykona i dostarczy geodezyjne pomiary powykonawcze oraz uzyska, w imieniu Zamawiającego, decyzję
pozwolenia na użytkowanie lub potwierdzenia braku sprzeciwu w zakresie przystąpienia do użytkowania wydanego przez
Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego.
6. Zakres zamówienia obejmuje także wykonanie książki drogi zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 16
lutego 2005 r. w sprawie sposobu numeracji i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów
oraz rejestru numerów nadanych drogom, obiektom mostowym i tunelom (Dz. U.2005.67.582 z dnia 25 kwietnia 2005 r. z
późniejszymi zmianami).
7. Oświetlenie drogowe.
1) W związku z modernizacją oświetlenia na terenie Miasta Świdnik system do redukcji mocy oprawy musi być kompatybilny
z obecnie zamontowanym systemem sterowania oświetlenia opartym na sterownikach do szafy ASTgsm i sterownikach do
opraw ASTdim lub systemem równoważnym, który będzie spełniał funkcjonalności dla sterownika do szafy:
- obsługa za pomocą dedykowanego portalu www w technologii RWD przystosowanej do obsługi przez komputery
stacjonarne jak i urządzenia mobilne,
- obsługa za pomocą dedykowanej aplikacji mobilnej na urządzenia z systemem android za pomocą Wifi,
- zabezpieczenia dostępu do sterownika za pomocą w przypadku www login i hasło, w przypadku komunikacji WiFi hasło z
zabezpieczeniem WPA/WPA2,
- prosta instalacja typu Plug and Play,
- nawiązanie połączenia ze sterownikiem oraz zapis dowolnego parametru,
- możliwość uruchomienia aplikacji www na serwerze fizycznym lub w chmurze
praca w modelu połączeniowym z serwerem, brak konieczności użycia kart SIM z publicznym adresem IP,
- synchronizacja czasu zgodnie z sygnałem GPS,
- automatyczna lokalizacja sterownika na mapie aplikacji www
- wbudowany system obsługi alarmów takich jak: alarm zaniku zasilania, alarmy zmiany stanu obwodów wejściowych,
alarmy parametrów sieci typu przekroczenie prądu, przekroczenie mocy itp.
- archiwizacja alarmów oraz parametrów sieci na serwerze
- obsługa globalnego załączania grup sterowników na podstawie natężenia oświetlenia
automatyczna zmiana czasu lato/zima (możliwość wyłączenia zmiany czasu w przypadku wejścia ustaw regulujących
zmianę czasu)
- poprawki załączeń niezależne dla lata i zimy
- załączenia serwisowe wyjść zdalne lub za pomocą przycisków na sterowniku,
- kanał komunikacji SMS umożliwiający konfiguracje sterownika oraz wykonanie podstawowych czynność typu
załączenia/wyłączenia serwisowe itp.
- rejestracja zmiany stanu wyjść w pamięci sterownika, jak i na serwerze,
2) oraz funkcjonalności sterownika do opraw:
- interfejs sterujący DALI / 1-10V,
- przedziały redukcji mocy min. ilość 4,
- rozdzielczość poziomu mocy: 10% +/- 5%,
- rozdzielczość wprowadzanych przedziałów: min. 30 minut,
- wejście wyzwalające: 230V AC,
- stopień ochrony: IP20 (opcjonalnie IP67),
- możliwość montażu w oprawie oświetleniowej,
- napięcie zasilania: 230V AC / 50Hz,
- temperatura pracy: min. -30 / +80 stopni Celsjusza
Powyższe należy ująć w kosztach ogólnych budowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 878839,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1053491,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 878839,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunalne Pegimek Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430121305

7.3.3) Ulica: Al. Lotników Polskich 5

7.3.4) Miejscowość: Świdnik

7.3.5) Kod pocztowy: 21-040

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty z branży elektrycznej, budowa kanału technologicznego


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 878839,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.