eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SycówDOSTAWA UŻYWANEGO SAMOCHODU DO WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH - ŚMIECIARKA



Ogłoszenie z dnia 2025-06-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA UŻYWANEGO SAMOCHODU DO WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH - ŚMIECIARKA

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SYCOWSKA GOSPODARKA KOMUNALNA SP. Z O.O.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020204224

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: WROCŁAWSKA 8

1.5.2.) Miejscowość: Syców

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-500

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 62 785 51 54

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sgk@sgk-sycow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sgk-sycow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-19ca7b7f-b2c2-4918-9d76-2e24ef73b3b2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA UŻYWANEGO SAMOCHODU DO WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH - ŚMIECIARKA

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-19ca7b7f-b2c2-4918-9d76-2e24ef73b3b2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00291753

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00236950

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/2UK/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 216666,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Samochód ciężarowy- śmieciarka
1.1. Podwozie:
− Rok produkcji 2015 lub młodszy
− Dopuszczalna masa całkowita 26000 kg
− Ładowność minimum 10000 kg
− Kierownica po lewej stronie
− Elektrycznie sterowane szyby
− Sygnał dźwiękowy cofania
− Silnik wysokoprężny o pojemności od 10 000 cm3 do 11 000 cm3
− Norma emisji spalin- EURO6
− Moc od 320 do 340 KM
− Przebieg maksymalnie 250000 km
− Ilość osi- 3
− Napęd 6x2
− Automatyczna skrzynia biegów
− Sprawna klimatyzacja
− Oś dodatkowa wleczona skrętna
− Zawieszenie przód, tył- resor, pneumatyczne
− Kamera wsteczna
− Kabina trzymiejscowa fabryczna
− Kabina standardowa (nie z wejściem na obniżonym poziomie)
− Kolor kabiny- pomarańczowy lub biały
− Auto po wymianie oleju i kompletu filtrów
− Nowy lub zregenerowany filtr DPF
− Opony minimum 7 mm bieżnika, rok produkcji 2022 lub młodszy
− Felgi bez korozji, kolor srebrny
− Oryginalny lakier kabiny, bez korozji
− Auto w pełni sprawne bez jakichkolwiek usterek, wycieków
− Autoryzowany serwis w odległości do 70 km od Sycowa (56-500)
− Zarejestrowany w Polsce i ubezpieczony
1.2. Zabudowa:
− Rok produkcji 2015 lub młodszy
− Zabudowa ożebrowana jednokomorowa o pojemości minimum 22 m3
− Zabudowa wraz z odwłokiem po kompleksowej renowacji lakierniczej
− Sterowanie prasą zgarniającą z tyłu pojazdu
− Oświetlenie ostrzegawcze z przodu i z tyłu pojazdu
− Obsługiwane pojemniki- od 120 l. do 1100 l. z ramionami do pojemników 1100 l.
− Wrzutnik dzielony, z możliwością niezależnego ładowania pojemników przez dwóch operatorów,
z opcją automatycznego opróżniania
− Zabudowa w pełni sprawna, bez korozji, wycieków
− Kolor zabudowy- pomarańczowy
− Wymieniony olej hydrauliczny i filtry
− Stopnie dla ładowaczy
− System zabezpieczeń – czujniki w stopach
− Centralne smarowanie
− Autoryzowany stacjonarny producenta zabudowy prowadzący sprzedaż wszystkich części zamiennych w odległości maksymalnie 200 km od siedziby Zamawiającego
− Autoryzowany serwis mobilny zabudowy z siedzibą maksymalnie do 100 km od siedziby Zamawiającego

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 223860,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239850,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 223860,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIOSELECT SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572955559

7.3.3) Ulica: ŁAGOWSKA

7.3.4) Miejscowość: RAKÓW

7.3.5) Kod pocztowy: 26-035

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 223860,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.