Ogłoszenie z dnia 2025-06-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00197964/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-18
- 2025/BZP 00314733/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-08
- 2025/BZP 00271946/01 - Wynik z dnia 2025-06-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów reklamowych dla jednostek Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET MEDYCZNY W ŁODZI
1.3.) Oddział zamawiającego: UMed w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 473073308
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Kościuszki 4
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-419
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marlena.jozwiak@umed.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://umed.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10931271.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów reklamowych dla jednostek Uniwersytetu Medycznego w Łodzi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-161d99e0-da7d-472d-ae62-8021669c0828
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00291713
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00171230/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa materiałów reklamowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00197964
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/52/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 301171,47 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów reklamowych dla jednostek Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Pakiet I.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2.1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 100814,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów reklamowych dla jednostek Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Pakiet IISzczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2.2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 10170,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów reklamowych dla jednostek Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Pakiet III.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2.3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 24142,50 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów reklamowych dla jednostek Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Pakiet IV.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2.4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 20112,50 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów reklamowych dla jednostek Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Pakiet V.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2.5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 18973,50 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów reklamowych dla jednostek Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Pakiet VI.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2.6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 48002,35 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów reklamowych dla jednostek Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Pakiet VII.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2.7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 23559,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów reklamowych dla jednostek Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Pakiet VIII.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2.8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 11135,85 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów reklamowych dla jednostek Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Pakiet IX.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2.9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 4056,40 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów reklamowych dla jednostek Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Pakiet X.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2.10 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 1298,92 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów reklamowych dla jednostek Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Pakiet XI.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2.11 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 38906,45 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8856,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25830,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9003,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Promobay Brzoskowski Kamaj Spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9721268329
7.3.3) Ulica: ul. Słowiańska 55c
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-664
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9003,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4341,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7656,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5399,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Promo-Land s.c. Dorota Grodzińska-Moszczyńska, Renata Rutkowska (1) Dorota Grodzińska-Moszczyńska prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą: Promo-Land s.c.Dorota Grodzińska-Moszczyńska, Renata Rutkowska
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: (2) Renata Rutkowska prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą: Promo-Land s.c. DorotaGrodzińska-Moszczyńska, Renata Rutkowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7312026958
7.3.3) Ulica: ul. Zwycięstwa 10
7.3.4) Miejscowość: Dobroń
7.3.5) Kod pocztowy: 95-082
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PROMOBAY BRZOSKOWSKI KAMAJ SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PROMOBAY BRZOSKOWSKI KAMAJ SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5399,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Dostawa Towaru nastąpi w ciągu 14 dni roboczych od zaakceptowania przez Zamawiającego wizualizacji zamawianych produktów
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń drukujących dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- "Świadczenie usługi restauracyjnej podczas konferencji na terenie miasta Łodzi".
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych i szklanych dla Międzyresortowego Instytutu Techniki Radiacyjnej Wydziału Chemicznego PŁ
- Opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej w związku z budową przyłączy wody, kanalizacji sanitarnej z podziałem na 6 części zamówienia
- 2025 Świadczenie usługi nadzoru autorskiego nad oprogramowaniem AMMS i InfoMedica dla WSRM w Łodzi
- Zabudowa, transport elementów (...) stoiska wystawienniczo-promocyjnego Łodzi Akademickiej podczas Salonów Maturzystów Perspektywy 2025
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów promocyjnych oraz druków informacyjno-promocyjnych na potrzeby Wydziału Socjologii Uniwersytetu w Białymstoku
- DOSTAWA GADŻETÓW Z LOGO DLA UKSW W WARSZAWIE
- Usługa druku ulotek i plakatów dla NASK-PIB
- Zakup, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Urzędu Miasta Krakowa w 2025 r.
- Dostawa artykułów promocyjnych
- Zakup gadżetów oraz tekstyliów promocyjnych zaplanowanych do działań promocyjno-informacyjnych w ramach projektu "Park Narodowy Doliny Dolnej Odry - dla ludzi, dla natury, dla przyszłości!"
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.