eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rytwiany"Dostawa i montaż wyposażenia do publicznych przedszkoli na terenie Gminy Rytwiany"



Ogłoszenie z dnia 2025-06-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa i montaż wyposażenia do publicznych przedszkoli na terenie Gminy Rytwiany”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RYTWIANY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409726

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Staszowska 15

1.5.2.) Miejscowość: Rytwiany

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-236

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 158647930

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rytwiany@rytwiany.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://rytwiany.com.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1092638

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa i montaż wyposażenia do publicznych przedszkoli na terenie Gminy Rytwiany”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ca7b72d-5bae-418a-b46f-4a3df9c43200

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00291469

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00090108/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup i dostawa niezbędnego wyposażenia przedszkolnego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt FESW.05.01-IZ.00-0021/23 pn.: „Poprawa infrastruktury edukacyjnej wraz z doposażeniem w Publicznych Przedszkolach na terenie Gminy Rytwiany” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 5.1,,Infrastruktura edukacyjna” Priorytet 5 ,,Fundusze Europejskie dla rozwoju społecznego ” Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00216111

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.271.2.2025.MJ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 396869,68 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa i montaż wyposażenia do publicznych przedszkoli na terenie Gminy Rytwiany”, w tym:
CZĘŚĆ I – SPRZĘT ELEKTRONICZNY

2. Przedmiotem zamówienia jest realizacja przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego zadania polegającego na zakupie oraz dostawie wraz z montażem wyposażenia publicznych przedszkoli na terenie gminy Rytwiany.

3. Opis przedmiotu zamówienia:
1) CZĘŚĆ I – SPRZĘT ELEKTRONICZNY

1a) Publiczne Przedszkole w Rytwianach
a. Adres dostawy: ul. Szkolna 9/1, 28-236 Rytwiany
b. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa i montaż następujących nowych sprzętów:
Publiczne Przedszkole w Rytwianach
Lp. Nazwa urządzenia Ilość [szt.]
1 Laptop z systemem operacyjnym 5
2 Oprogramowanie biurowe
(na 5 stanowisk) 1
3 Kserokopiarka kolorowa 1
4 Drukarka laserowa 5
5 Monitor interaktywny 5
6 Niszczarka 2
7 Ploter tnący z programem 5
8 Bindownica 1
9 Gilotyna 5
10 Laminator 2
11 Radiomagnetofon 5
12 Sprzęt nagłaśniający przenośny 2
13 Odkurzacz profesjonalny 1

1b) Publiczne Przedszkole w Sichowie Dużym
a. Adres dostawy: Sichów Duży 88, 28-236 Rytwiany,
b. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa i montaż następujących sprzętów:
Publiczne Przedszkole w Sichowie Dużym
Lp. Nazwa urządzenia Ilość [szt.]
1 Laptop z systemem operacyjnym 2
2 Drukarka 2
3 Tablica interaktywna 2
4 Projektor 2
5 Radiomagnetofon 2
6 Zestaw nagłaśniający 1
1c) Publiczne Samorządowe Przedszkole w Strzegomiu
a. Adres dostawy: Strzegomek ul. W. Dąbrówki 3, 28-221 Osiek,
b. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa i montaż następujących sprzętów:
Publiczne Samorządowe Przedszkole w Strzegomiu
Lp. Nazwa urządzenia Ilość [szt.]
1 Laptop 2
2 Tablica multimedialna z projektorem 2
3 Mikroport, bezprzewodowy system mikrofonowy 2,4 GHz 1
4 Drukarka kolorowa 2
5 Głośnik bezprzewodowy 2

4. Sprzęt będący przedmiotem zamówienia musi być fabrycznie nowy, objęty gwarancją producenta oraz spełniać wymagania określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.
5. Odbiór sprzętu nastąpi protokolarnie w miejscu dostawy i montażu na terenie poszczególnych placówek.
6. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę – należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis w celu ustalenia standardu i określenia minimalnych parametrów, jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią one wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Zgodnie z art. 99 ust. 5 p.z.p., Zamawiający dopuszcza produkty równoważne pod warunkiem, że przedmiot oferty jest identyczny funkcjonalnie i posiada parametry techniczne (w szczególności: konstrukcja, zastosowane materiały, rozmiary itp.) i użytkowe nie gorsze niż określone w SWZ, a także jest zgodny z obowiązującymi wymaganiami prawnymi. Zamawiający do oceny równoważności będzie brał pod uwagę parametry wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.
7. Jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 p.z.p. dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SWZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SWZ lub załącznikach do SWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.
8. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, zobowiązany jest wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W szczególności Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu wraz z ofertą dokładny opis oferowanego rozwiązania równoważnego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

30213100-6 - Komputery przenośne

30213000-5 - Komputery osobiste

30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

30232110-8 - Drukarki laserowe

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

32300000-6 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca

4.5.5.) Wartość części: 169869,11 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa i montaż wyposażenia do publicznych przedszkoli na terenie Gminy Rytwiany”, w tym:

CZĘŚĆ II – MEBLE,

2. Przedmiotem zamówienia jest realizacja przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego zadania polegającego na zakupie oraz dostawie wraz z montażem wyposażenia publicznych przedszkoli na terenie gminy Rytwiany.

3. Opis przedmiotu zamówienia:

II. CZĘŚĆ II – MEBLE

2a) Publiczne Przedszkole w Rytwianach
a. Adres dostawy: ul. Szkolna 9/1, 28-236 Rytwiany,
b. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa i montaż następujących nowych sprzętów:
Publiczne Samorządowe Przedszkole w Strzegomiu
Lp. Nazwa Ilość [szt.]
1 Fotele dla wychowawców/pomocy nauczyciela 5
2 Siedziska piankowe 10
3 Zestawy pufek 5
4 Zestaw mebli 2
5 Zestaw mebli 2
6 Zestaw mebli 1
7 Stoliki przedszkolne 5
8 Biurko dla nauczyciela 5
9 Szatnia przedszkolna 15

2b) Publiczne Przedszkole w Sichowie Dużym
a. Adres dostawy: Sichów Duży 88, 28-236 Rytwiany,
b. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa i montaż następujących sprzętów:
Lp. Nazwa Ilość [szt.]
1 Stoliki przedszkolne 8
2 Krzesełka dla dzieci w wieku przedszkolnym 32
3 Fotele dla wychowawców 2
4 Zestaw mebli do sali głównej 2
5 Indywidualne półeczki dla dzieci dla 25osobowej grupy 3
6 Tablice korkowe 4
7 Biurka dla nauczyciela 2
8 Biblioteczka 1
9 Siedziska 10

2c) Publiczne Samorządowe Przedszkole w Strzegomiu
a. Adres dostawy: Strzegomek ul. W. Dąbrówki 3, 28-221 Osiek,
b. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa i montaż następujących sprzętów:
Lp. Nazwa Ilość [szt.]
1 Zestaw mebli 1
2 Tablica korkowa 3
3 Dywan 4
4 Łóżeczka przedszkolne, zestaw 6 szt. 2
5 Szafa na łóżeczka i pościel 1
6 Blat prostokątny - biały 4
7 Nogi drewniane (komplet 4 szt.) 4
8 Krzesło 8
9 Krzesło 8
10 Mobilna szafka 2


4. Sprzęt będący przedmiotem zamówienia musi być fabrycznie nowy, objęty gwarancją producenta oraz spełniać wymagania określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.
5. Odbiór sprzętu nastąpi protokolarnie w miejscu dostawy i montażu na terenie poszczególnych placówek.
6. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę – należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis w celu ustalenia standardu i określenia minimalnych parametrów, jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią one wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Zgodnie z art. 99 ust. 5 p.z.p., Zamawiający dopuszcza produkty równoważne pod warunkiem, że przedmiot oferty jest identyczny funkcjonalnie i posiada parametry techniczne (w szczególności: konstrukcja, zastosowane materiały, rozmiary itp.) i użytkowe nie gorsze niż określone w SWZ, a także jest zgodny z obowiązującymi wymaganiami prawnymi. Zamawiający do oceny równoważności będzie brał pod uwagę parametry wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.
7. Jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 p.z.p. dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SWZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SWZ lub załącznikach do SWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.
8. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, zobowiązany jest wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W szczególności Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu wraz z ofertą dokładny opis oferowanego rozwiązania równoważnego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39161000-8 - Meble przedszkolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

4.5.5.) Wartość części: 115477,40 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa i montaż wyposażenia do publicznych przedszkoli na terenie Gminy Rytwiany”, w tym:

CZĘŚĆ III – ZABAWKI,

2. Przedmiotem zamówienia jest realizacja przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego zadania polegającego na zakupie oraz dostawie wraz z montażem wyposażenia publicznych przedszkoli na terenie gminy Rytwiany.

3. Opis przedmiotu zamówienia:

III. CZĘŚĆ III – ZABAWKI

3a) Publiczne Przedszkole w Rytwianach
a. Adres dostawy: ul. Szkolna 9/1, 28-236 Rytwiany,
b. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa i montaż następujących nowych sprzętów:
Lp. Nazwa Ilość [szt.]
1 Akcesoria do gier i zabaw ruchowych 5
2 Zestaw akcesoriów sportowych 5
3 Zestaw do balansowania 5
4 Zestaw piankowy przeszkody 1

3b) Publiczne Przedszkole w Sichowie Dużym
a. Adres dostawy: Sichów Duży 88, 28-236 Rytwiany,
b. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa i montaż następujących sprzętów:
Lp. Nazwa Ilość
1 Tablica manipulacyjna 2
2 Kącik zabaw
Drewniana kuchenka z akcesoriami 2
3 Kącik zabaw
Warsztat z narzędziami. Drewniany kącik zabaw 2
4 Grill. Drewniany kącik zabaw 2
5 Szafka z instrumentami muzycznymi 2
6 Szafka z akcesoriami sportowymi 2
7 Akcesoria do gier i zabaw ruchowych 2
8 Zestaw kreatywny klocki do budowania 2
9 Zestaw kreatywny klocki do budowania 2
10 Kącik manipulacyjno-sensoryczny 2
11 Zestaw do robotyki klocki - pełny pakiet edukacyjny 2
12 Zabawki (klocki, wózki, jeździki, samochody itp.) 2

3c) Publiczne Samorządowe Przedszkole w Strzegomiu
a. Adres dostawy: Strzegomek ul. W. Dąbrówki 3, 28-221 Osiek,
b. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa i montaż następujących sprzętów:
Lp. Nazwa Ilość [szt.]
1 Tablica manipulacyjna 1
2 Domek duży 1
3 Samochód duży 1
4 Gra w klasy, mata winylowa 1
5 Maty do skakania 2
6 Gąsienica spacerowa 1
7 Gąsienica spacerowa długa 1
8 Wyprawka plastyczna 2
9 Pojemnik na zabawki 1
10 Zestaw puzzli 1
11 Gra w klasy, naklejka podłogowa 1
12 Zestaw kart pracy 1
13 Zestaw zabawek 1
14 Zabawka kuchenka drewniana turkusowa 1
15 Zabawka toaletka 2
16 Pomoce i gry sensoryczne 1

4. Sprzęt będący przedmiotem zamówienia musi być fabrycznie nowy, objęty gwarancją producenta oraz spełniać wymagania określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.
5. Odbiór sprzętu nastąpi protokolarnie w miejscu dostawy i montażu na terenie poszczególnych placówek.
6. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę – należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis w celu ustalenia standardu i określenia minimalnych parametrów, jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią one wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Zgodnie z art. 99 ust. 5 p.z.p., Zamawiający dopuszcza produkty równoważne pod warunkiem, że przedmiot oferty jest identyczny funkcjonalnie i posiada parametry techniczne (w szczególności: konstrukcja, zastosowane materiały, rozmiary itp.) i użytkowe nie gorsze niż określone w SWZ, a także jest zgodny z obowiązującymi wymaganiami prawnymi. Zamawiający do oceny równoważności będzie brał pod uwagę parametry wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.
7. Jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 p.z.p. dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SWZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SWZ lub załącznikach do SWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.
8. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, zobowiązany jest wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W szczególności Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu wraz z ofertą dokładny opis oferowanego rozwiązania równoważnego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162000-5 - Pomoce naukowe

4.5.5.) Wartość części: 80467,48 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa i montaż wyposażenia do publicznych przedszkoli na terenie Gminy Rytwiany”, w tym:

CZĘŚĆ IV – POZOSTAŁE.

2. Przedmiotem zamówienia jest realizacja przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego zadania polegającego na zakupie oraz dostawie wraz z montażem wyposażenia publicznych przedszkoli na terenie gminy Rytwiany.

3. Opis przedmiotu zamówienia:

IV. CZĘŚĆ IV – POZOSTAŁE
4a) Publiczne Przedszkole w Rytwianach
a. Adres dostawy: ul. Szkolna 9/1, 28-236 Rytwiany,
b. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa i montaż następujących nowych sprzętów:
Lp. Nazwa Ilość [szt.]
1 Przenośny zestaw pierwszej pomocy 5
2 Zestaw materacy gimnastycznych 1
3 Zestaw do segregacji odpadów 5
4 Zestaw do sprzątania serwisowy 2
5 Talerz płytki przedszkolny 130
6 Talerz głęboki przedszkolny 130
7 kubek z uchwytem (do przedszkola) 130

4b) Publiczne Przedszkole w Sichowie Dużym
a. Adres dostawy: Sichów Duży 88, 28-236 Rytwiany,
b. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa i montaż następujących sprzętów:
Lp. Nazwa Ilość [szt.]
1 Zestaw materacy 3-cześciowych z uchwytem składane 3

4c) Publiczne Samorządowe Przedszkole w Strzegomiu
a. Adres dostawy: Strzegomek ul. W. Dąbrówki 3, 28-221 Osiek,
b. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa i montaż następujących sprzętów:
Lp. Nazwa Ilość [szt.]
1 Fototapeta 2


4. Sprzęt będący przedmiotem zamówienia musi być fabrycznie nowy, objęty gwarancją producenta oraz spełniać wymagania określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.
5. Odbiór sprzętu nastąpi protokolarnie w miejscu dostawy i montażu na terenie poszczególnych placówek.
6. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę – należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis w celu ustalenia standardu i określenia minimalnych parametrów, jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią one wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Zgodnie z art. 99 ust. 5 p.z.p., Zamawiający dopuszcza produkty równoważne pod warunkiem, że przedmiot oferty jest identyczny funkcjonalnie i posiada parametry techniczne (w szczególności: konstrukcja, zastosowane materiały, rozmiary itp.) i użytkowe nie gorsze niż określone w SWZ, a także jest zgodny z obowiązującymi wymaganiami prawnymi. Zamawiający do oceny równoważności będzie brał pod uwagę parametry wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.
7. Jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 p.z.p. dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SWZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SWZ lub załącznikach do SWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.
8. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, zobowiązany jest wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W szczególności Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu wraz z ofertą dokładny opis oferowanego rozwiązania równoważnego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39221000-7 - Sprzęt kuchenny

39190000-0 - Tapety papierowe i inne okładziny ścienne

39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

4.5.5.) Wartość części: 31055,69 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149518,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199907,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 188542,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CEZAR CEZARY MACHNIO I PIOTR GĘBKA SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482528507

7.3.3) Ulica: ul. Wolność 8 m 4

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 188542,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84571,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122236,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 122236,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALTARE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572982438

7.3.3) Ulica: ul. Warszawska 151

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-547

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 122236,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74111,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99339,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99339,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALTARE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572982438

7.3.3) Ulica: ul. Warszawska 151

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-547

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99339,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37877,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37877,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37877,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALTARE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572982438

7.3.3) Ulica: ul. Warszawska 151

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-547

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37877,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.