eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lelów › Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego w wysokości 1.200.000,00 PLN przeznaczonego na spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów



Ogłoszenie z dnia 2021-11-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego w wysokości 1.200.000,00 PLN przeznaczonego na spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LELÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398089

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szczekocińska 18

1.5.2.) Miejscowość: Lelów

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-235

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34 355 0121

1.5.8.) Numer faksu: 34 355 0049

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.milek@lelow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lelow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.biplelow.pl/kategorie/zamowienia_publiczne_od_1_stycznia_2021_r

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego w wysokości 1.200.000,00 PLN przeznaczonego na spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8787aa12-1ac4-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00291139

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002563/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego w wysokości 1.200.000,00 zł przeznaczonego na spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00187253/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PIR.271.9.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 265567,86 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotowego
a) Kwota kredytu: 1.200.000,00 PLN
b) Termin uruchomienia transzy kredytu musi nastąpić nie później niż w ciągu 6 dni roboczych następujących po dniu, w którym zostanie złożona przez Zamawiającego pisemna dyspozycja wypłaty. Zamawiający informuje, iż w niniejszym postępowaniu termin uruchomienia transzy kredytu jest jednocześnie kryterium oceny ofert, które rozpatrywane będzie na podstawie informacji zawartej w formularzu oferty, dotyczącej zaoferowanego przez wykonawcę terminu uruchomienia transzy kredytu od dnia złożenia przez Zamawiającego dyspozycji wypłaty (patrz Rozdział III pkt. 5.2 SWZ).
c) Kwota kredytu będzie postawiona do dyspozycji zamawiającego do 31 grudnia 2021 r.
d) Zamawiającemu przysługuje prawo wykorzystania kredytu w kwocie niższej niż kwota 1.200.000,00 zł oraz do wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów (opłat, prowizji, itp.).
e) Forma zabezpieczenia – weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową.
f) Okres kredytowania od dnia podpisania umowy do dnia 30 września 2030 r. lub do dnia uregulowania wszystkich zobowiązań wynikających z umowy.
g) Okres karencji w spłacie kapitału do dnia 30 września 2022 r. Okresu karencji w spłacie odsetek nie przewiduje się.
h) Raty kapitałowe kredytu płatne miesięcznie, w ostatnim dniu roboczym miesiąca, począwszy od października 2022 roku. Liczba rat: 96, w tym;
- 15 rat po 1.000,00 zł każda (z kwoty kapitału) tj. w okresie od października 2022 roku do grudnia 2023 roku,
- 24 rat po 8.000,00 zł każda (z kwoty kapitału) tj. w okresie od stycznia 2024 roku do grudnia 2025 roku,
- 48 rat po 18.000,00 zł każda (z kwoty kapitału) tj. w okresie od stycznia 2026 roku do grudnia 2029 roku,
- 8 rat po 14.000,00 zł każda (z kwoty kapitału) tj. w okresie od stycznia 2030 roku do sierpnia 2030 roku,
- 1 rata (ostatnia) w wysokości 17.000,00 zł (z kwoty kapitału) tj. we wrześniu 2030 roku.
i) Spłaty odsetek dokonywane miesięcznie po dniu uruchomienia kredytu, w terminie do ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca, na podstawie zawiadomienia przez Bank.
j) Oprocentowanie kredytu będzie ulegało zmianie na podstawie stawki WIBOR.
k) Stopa bazowa do ustalenia oprocentowania:
- do oferty – według stawki WIBOR 1M na dzień ogłoszenia zamówienia tj. dzień 21 września 2021 r.
Do obliczenia oferty należy przyjąć jako datę wypłaty całości kredytu dzień 30 września 2021 r.
- do umowy - oprocentowanie kredytu w dniu zawarcia umowy to suma stawki WIBOR 1M z oferty plus marża Wykonawcy. Przy naliczaniu odsetek za każdy kolejny okres odsetkowy wykonawca stosuje stawkę WIBOR 1M z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc obrachunkowy, powiększoną o marżę Wykonawcy. Zmiana oprocentowania może następować tylko w wyniku zmiany stawki WIBOR, z wyłączeniem pierwszego miesiąca (obowiązuje WIBOR z oferty).
l) Kredyt nie może być obciążony prowizją z tytułu udzielenia kredytu, z tytułu jego wcześniejszej spłaty, z tytułu postawienia kredytu do dyspozycji zamawiającego oraz opłatami dodatkowymi z tytułu aneksów do umowy, z tytułu wydawania Zamawiającemu zaświadczeń i innych dokumentów wydawanych przez kredytodawcę w związku z zawartą umowa kredytową.
m) Dla wyznaczenia wysokości odsetek przyjmuje się rok równy 365 dni oraz rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz rzeczywistą kwotę uruchomionego kredytu.
n) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszych spłat całości lub części kredytu bez dodatkowych opłat i prowizji z tego tytułu.
o) Rzeczywisty termin naliczania odsetek będzie zależny od dnia uruchomienia kredytu dla Zamawiającego.
p) Marża banku pozostaje jako stała wartość w okresie spłaty kredytu

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67820,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86545,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67820,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Bank Spółdzielczy w Połańcu

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Bank Spółdzielczy w Tarnowskich Górach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000498276

7.3.3) Ulica: Żapinowska 3

7.3.4) Miejscowość: Połaniec

7.3.5) Kod pocztowy: 28-230

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67820,83 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2030-09-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.