eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinADAPTACJA POMIESZCZEŃ NA SERWEROWNIĘ W BUDYNKU NR 90 NA POTRZEBY 1 WSZKZP SPZOZ W LUBLINIE FILIA W EŁKU



Ogłoszenie z dnia 2025-06-24

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
ADAPTACJA POMIESZCZEŃ NA SERWEROWNIĘ
W BUDYNKU NR 90 NA POTRZEBY 1 WSZKZP SPZOZ W LUBLINIE FILIA W EŁKU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431022232

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al.Racławickie 23

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-049

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: abudzynska@1wszk.elk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.1wszk.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ADAPTACJA POMIESZCZEŃ NA SERWEROWNIĘ
W BUDYNKU NR 90 NA POTRZEBY 1 WSZKZP SPZOZ W LUBLINIE FILIA W EŁKU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b933577-565a-4f68-9a32-d9bc17d49a09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00289856

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00188264/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Adaptacja pomieszczeń na serwerownie w budynku nr 90.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://1wszk.ezamawiajacy.pl/pn/1wszk/demand/217380/notice/public/details

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 2. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wymaga przekazywania sobie przez
strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod
adresem: https://1wszk.ezamawiajacy.pl. Link, pod którym w strefie publicznej zostało opublikowane postępowanie:
https://1wszk.ezamawiajacy.pl/pn/1wszk/demand/217380/notice/public/details
16. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca
winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa:
https://1wszk.ezamawiajacy.pl, tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach
9.00-17.00), e-mail: oneplace@marketplanet.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Niniejsze postępowanie jest
prowadzone w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zamawiającego. We wszelkiej korespondencji
związanej niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się znakiem sprawy: DZP/TP/48/2025.
6. Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrzeżeniem pkt. 18 niniejszego Rozdziału:
1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie 1wszk;https://1wszk.ezamawiajacy.pl
lub https://oneplace.marketplanet.pl
2) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,
gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując
kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje
regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
3) Rejestracja konta następuje automatycznie poprzez:
- podpisanie się pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym)
lub
- kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu
lub
- jeżeli użytkownik nie podpisze się na wniosku ani nie skontaktuje się telefonicznie - konto zostanie aktywowane w ciągu
maksymalnie 6 godzin roboczych.
4) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem
Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki
„Korespondencja”.
18. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) Komputer klasy PC lub MAC, spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej
przeglądarki internetowej;
3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;
4) Włączona obsługa JavaScript
5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf
3. Wykonawca przedłoży pełną ofertę w zakresie przedmiotu zamówienia objętego zamówieniem – co do zakresu, parametrów oraz
ich konfiguracji zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej SWZ w formie elektronicznej, w formacie danych określonych w
Rozdziale X pkt 20 i opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy i w języku polskim, pod rygorem
nieważności.
a) Kwalifikowany podpis elektroniczny musi być wystawiony przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem
świadczącym usługi certyfikacyjne – podpis elektroniczny, spełniające wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie z dnia 5
września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1173 ze zm.) oraz przesłane za
pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej.
b) W przypadku postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, postać elektroniczna oświadczenia woli jest opatrywana
podpisem zaufanym. Systemem zapewniającym możliwość wykorzystania podpisu zaufanego jest w Polsce system ePUAP.
c) Podpis osobisty, to zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 9 ustawy z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz.
332 z późn. zm.) podpis osobisty to zaawansowany podpis elektroniczny
w rozumieniu art 3 pkt 11 rozporządzenia eIDAS, weryfikowany za pomocą certyfikatu podpisu osobistego.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. W przypadku pozyskiwania danych osobowych od osób fizycznych w celu ubiegania się
o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, wykonawca zobowiązany jest do złożenia w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14
RODO zgodnie z oświadczeniem zawartym w Formularzu Oferta wykonawcy stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
1) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,
informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład
Opieki Zdrowotnej, 20-049 Lublin, Al. Racławickie 23, oraz spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672)
przy ul. Domaniewskiej 49, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd
Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS:
0000041441, REGON:017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której 1 Wojskowy Szpital Kliniczny
z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 20-049 Lublin, Al. Racławickie 23 prowadzi postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem: https://1wszk.ezamawiajacy.pl
b) kontakt do inspektora ochrony danych osobowych iod@1wszk.elk.pl,
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z niniejszym
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), dalej
„ustawa Pzp”;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
i) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP/TP/48/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest robota budowlana polegająca na adaptacji pomieszczeń
na serwerownię w budynku nr 90 na potrzeby 1 WSZKzP SPZOZ w Lublinie Filia w Ełku.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45343200-5 - Instalowanie sprzętu gaśniczego

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 110 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Przy wyborze oferty w danej części Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Cena ryczałtowa(C) – 60% = 60pkt
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia– 40% =40pkt
Maksymalna liczba punktów jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt = 100%.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności technicznej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się doświadczeniem w wykonaniu w okresie ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej, polegającej na wykonaniu instalacji przeciwpożarowych o
wartości nie mniejszej niż 150 000,00 PLN brutto. Wzór wykazu robót budowlanych stanowi załącznik nr 21 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) odpisu lub informacji z
Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4
ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
lub ewidencji;
4. Dokumenty podmiotów zagranicznych.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:
1) odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z
wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z
podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokumenty, powinny być wystawione nie
wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument
dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3 ppkt 2), zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części
dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego
reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba której dokument miał dotyczyć, nie ma
przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem
samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce
zamieszkania osoby, której dokument miał dotyczyć.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu robót budowlanych stanowi załącznik nr 21 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawców opatrzone kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym:
1) wstępne Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wskazane w
Rozdziale VIII pkt 2 ppkt 1) niniejszej SWZ – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 20.1 do SWZ oraz Załącznik 20.2 do
SWZ – jeżeli dotyczy
2) wypełniony i podpisany Formularz Oferta Wykonawcy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1
do SWZ;
3) Jeśli dotyczy - Załącznik nr 22 do SWZ - Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się z art 117 ustawy Pzp;
4) Jeśli dotyczy – Załącznik nr 23 do SWZ - Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby;
5) jeżeli dotyczy - Pełnomocnictwo - upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
jeżeli dotyczy - Pełnomocnictwo - pełnomocnika do reprezentowania zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp dot. wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
6) Przedmiotowe środki dowodowe: Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych.
7) Potwierdzenie wpłaty WADIUM

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

WADIUM PRZETARGOWE
1. Zamawiający w niniejszym postępowaniu żąda wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 zł
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Termin ważności wadium musi obejmować pełny okres związania ofertą.
4. Wadium można wnieść w formie określonej w art. 97 ust. 7 Pzp.
5. Wadium w formie pieniężnej można wnieść wyłącznie przelewem na rachunek:
BGK 59 1130 1206 0028 9003 4420 0003. Zaleca się umieszczenie dopisku: wadium dot. Znak sprawy:
DZP/TP/48/2025. Zamawiający uzna, że wadium w formie pieniężnej zostało wniesione w terminie, jeżeli jego
wpływ na wyżej wskazane konto Zamawiającego nastąpi nie później niż w terminie przewidzianym na
wniesienie wadium, co zostanie stwierdzone przez służbę finansową Zamawiającego.
6. Wykonawca ponosi wszelkie ryzyko niezabezpieczenia wadialnego oferty, jeżeli służba finansowa Zamawiającego nie
stwierdzi faktu zaksięgowania kwoty wadium na wskazanym koncie w terminie przewidzianym na jego wniesienie.
7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp, wykonawca
przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej, przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej np. z ofertą, przed upływem terminu do składania ofert.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia kopii dokumentu elektronicznego (np.
zdjęcia, skanu) i potwierdzenie jej za zgodność z oryginałem kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym
lub podpisem osobistym.
9. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej musi zawierać deklarację bezwarunkowej wypłaty wadium na rzecz
Zamawiającego, na jego pierwsze pisemne żądanie, jeżeli wystąpi jakakolwiek okoliczność wypełniająca ustawowe hipotezy
do zatrzymania wadium przez Zamawiającego.
10. Zamawiający, zgodnie z art. 98 ust. 6 Pzp, zatrzyma wadium, jeżeli zaistnieją okoliczności uzasadniające jego
zatrzymanie.
11. Zwrot wadium nastąpi według zasad określonych w art. 98
UWAGA: Dokument wadium wniesionego w formie gwarancji/poręczenia powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu
wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego. Wadium powinno
obejmować cały okres związania ofertą.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
4. Pełnomocnictwo w rozumieniu art. 58 ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych powinno:
a. - jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania,
b. - wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia,
c. - być podpisane przez wszystkich wymienionych uczestników zgodnie z zasadami reprezentacji lub określać indywidualne
pełnomocnictwo dla Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie i zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się udzielenie zamówienia składają jedną ofertę, Wszelka korespondencja dokonywana
będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
6. Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.
125 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 20.1 do SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w
którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia,
odpowiednio na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki
dowodowe.
7. Podmiotowe środki dowodowe wykazujące brak podstaw wykluczenia z postępowania powinny zostać złożone odrębnie
w stosunku do każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Podmiotowe środki dowodowe dotyczące
braku podstaw wykluczenia, składane przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia, mogą zostać
podpisane przez osoby reprezentujące poszczególnych wykonawców zgodnie z zasadami reprezentacji, bądź też przez
pełnomocnika wykonawców, o ile wynika to z zakresu umocowania tego pełnomocnika.
8. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w
art. 112 ust. 2pkt 2 ustawy Pzp, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i
zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
9. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do
realizacji których te zdolności są wymagane.
10. W przypadku, o którym mowa w pkt. 8) i 9), wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do
oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 22 do
SWZ.
11. Wykonawcy wspólnie ubiegający się udzielenie zamówienia składają jedną ofertę.
12. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia.
13. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie została wybrana, Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania
złożenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
Przed podpisaniem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w przypadku wyboru ich oferty jako najkorzystniejszej) przedstawią Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy zostały określone w Załączniku nr 19 do SWZ - Projekt umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-10 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://1wszk.ezamawiajacy.pl/pn/1wszk/demand/217380/notice/public/details

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-10 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-08

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY
1. Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia
należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny ryczałtowej ofertowej brutto podanej
w ofercie.
2. Wybrany Wykonawca zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy przed podpisaniem
umowy, a dowód wniesienia zabezpieczenia przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy poprzez platformę
zakupową Zamawiającego.
3. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
4. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy
jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
5. Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w wekslach z poręczeniem wekslowym banku lub
spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, przez ustanowienie zastawu na papierach wartościowych emitowanych
przez Skarb Państwa lub jednostkę samorządu terytorialnego oraz przez ustanowienie zastawu rejestrowego na zasadach
określonych w przepisach o zastawie rejestrowym i rejestrze zastawów.
6. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaci przelewem na rachunek bankowy,
nr 59 1130 1206 0028 9003 4420 0003 BGK z dopiskiem: znak sprawy: DZP/TP/48/2025
7. Za datę wniesienia zabezpieczenia w formie pieniężnej przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.