eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Wykonanie systemu sygnalizacji pożaru w budynku użyteczności publicznej w Katowicach przy ul. Pośpiecha 14



Ogłoszenie z dnia 2021-11-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie systemu sygnalizacji pożaru w budynku użyteczności publicznej w Katowicach przy ul. Pośpiecha 14

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241031620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Michała Grażyńskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-126

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32/416 31 60

1.5.8.) Numer faksu: 32 2582025

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kzgm.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie systemu sygnalizacji pożaru w budynku użyteczności publicznej w Katowicach przy ul. Pośpiecha 14

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58140ac5-316c-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00289427

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002618/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.18 Pośpiecha 14 modernizacja instalacji ppoż.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00239295/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NZ.231.058.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 355000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie systemu sygnalizacji pożaru w budynku użyteczności publicznej w Katowicach przy ul. Pośpiecha 14, zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 4 do niniejszej SWZ. Budynek, o którym mowa wyżej, jest użytkowany przez Powiatowy Urząd Pracy, od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30 – istnieje możliwość prowadzenia robót w godzinach pracy PUP.
2. Zamawiający informuje, że w razie konieczności udostępni pomieszczenia do przechowywania narzędzi oraz materiałów oraz zapewni możliwość podjazdu samochodu pod budynek.
3. Uwaga: Zamawiający informuje, że w dniu 25.10.2021 r. w godzinach od 11.00 do 14.00 odbędzie się na terenie inwestycji wizja lokalna, gdzie przewidziano możliwość zapoznawania się z budynkiem i infrastrukturą urządzeń. Osobą odpowiedzialną za organizację wizji jest Pan Marcin Nowak, który w wyznaczonym dniu będzie na terenie obiektu. Zaleca się telefoniczne umówienie dokładnej godziny wizji. Telefon do kontaktu: +48 606 639 408 (należy dzwonić w godzinach od 7-15 w dni robocze).
4. Uwaga: Zamawiający informuje, że uczestnictwo w wizji lokalnej nie jest obligatoryjne, a sporządzenie oferty jest możliwe bez jej odbycia.
5. Zamawiający wymaga udzielenia 60 miesięcy rękojmi za wady określonej zgodnie z Kodeksem Cywilnym i 60 miesięcy gwarancji na wykonane przez siebie roboty, zamontowane materiały, wyroby i urządzenia.
6. Zamawiający wymaga, aby w ofercie wskazać producenta i model dla zaoferowanej centrali systemu sygnalizacji pożaru, o której mowa w pozycji 40 przedmiaru. Urządzenie powinno posiadać następujące parametry:

1) centrala winna posiadać minimum osiem pętli adresowalnych z możliwością podłączenia na jednej pętli do 127 elementów liniowych,
2) w celu rejestracji powstających zdarzeń centrala winna być wyposażona w drukarkę termiczną oraz pamięć zdarzeń pozwalającą na rejestrację min. 2000 ostatnich zdarzeń,
3) centrala winna posiadać możliwość utworzenia min. 1024 stref dozorowych, którym można przyporządkować dowolne komunikaty użytkownika,
4) centrala winna posiadać wyjścia szeregowe RS 232, RS 485, USB i PS/2 umożliwiające dołączenie do centrali innych urządzeń, a także łączenie central w strukturę sieciową,
5) centrala winna mieć możliwość zaprogramowania różnych wariantów alarmowania dla każdej strefy dozorowej,

Uwaga! Jeżeli Wykonawca nie wskaże w ofercie producenta i modelu dla zaoferowanej centrali systemu sygnalizacji pożaru oraz użyje sformułowania „nie” lub „nie posiada” w zakresie wymaganych parametrów technicznych oferta zostanie odrzucona, jako niezgodna z warunkami zamówienia.

7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 4, przedmiar robót (załączony pomocniczo) stanowiący załącznik nr 5 oraz projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do niniejszego SWZ.
8. Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 436 650,00 zł brutto.
9. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę:
Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w ramach niniejszego zamówienia, gdzie wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1320). Na Wykonawcy ciąży obowiązek zapewnienia, aby również podwykonawcy spełniali wszystkie wymogi względem osób zatrudnionych na umowę o pracę.
Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót budowlanych, demontaży, montaży przewodów, kabli, tras kablowych, montaży aparatury systemu sygnalizacji pożaru wraz z pracami towarzyszącymi.
Wymóg nie dotyczy osób kierujących robotami budowlanymi, osób sporządzających dokumentację techniczną, osób wykonujących usługi transportowe, dostawców materiałów, sprzętu, urządzeń, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej, w zakresie w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy.
10. Parametry równoważności:
1) Jeżeli STWiORB lub przedmiar robót wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, znaki towarowe lub pochodzenie lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 lub ust. 3 ustawy Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 4 i 5 ustawy dopuszcza składanie „produktów” równoważnych lub zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem:
a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych),
b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),
d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja),
e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania.
Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty.
2) Tam, gdzie w STWiORB lub przedmiarze robót przedmiot zamówienia został opisany za pomocą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, norm, ocen technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty.
11. Zamówienie nie jest podzielone na części, ponieważ zamówienie tworzy technologiczną całość. Rozdział zamówienia na odrębną dostawę centrali systemu sygnalizacji pożaru i montażu z osprzętem spowodowałoby nadmierny wzrost kosztów wykonania zamówienia oraz wydłużenie czasu realizacji oraz brak możliwość uzyskania jednolitej gwarancji i rękojmi na cały zakres zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 275881,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3700305,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 275881,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELPROTECT Szymański Spółka jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6351848925

7.3.3) Ulica: ul. Tysiąclecia 78

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-871

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 275881,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.