Og³oszenie z dnia 2025-10-03
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00330574/01 - Og³oszenie z dnia 2025-07-17
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Zakup sprzêtu komputerowego oraz drukarki wielkoformatowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Centrum Us³ug Informatycznych w Bia³ymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381754873
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 13 lok. 7U
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-062
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@cui.bialystok.pl, cui@cui.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.cui.bialystok.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3c64ee7a-1ee2-4a42-bd42-eac48656558e1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
wdra¿anie i utrzymywanie systemów informatycznych, budowa i administrowanie sieci teleinformatycznej, w tym infrastruktury telekomunikacyjnej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzêtu komputerowego oraz drukarki wielkoformatowej2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3c64ee7a-1ee2-4a42-bd42-eac48656558e
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00457504
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00035704/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.10 Zakup sprzêtu komputerowego i oprogramowania standardowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUI-VII.232.11.2025.AA
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 119874,54 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup drukarki wielkoformatowej ze skanerem - 1 szt. – zgodnie z wymaganiami zawartymi w Za³±czniku Nr 1.1 do SWZ (OPZ) i Za³±czniku Nr 2 do SWZ (projekt umowy).4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30232140-7 - Plotery
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 13304,23 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup monitorów 45" - 18 szt., w tym zamówienie podstawowe - 12 szt., zamówienie w ramach prawa opcji - 6 szt. Wymagania dotycz±ce przedmiotu zamówienia zawarte s± w Za³±czniku Nr 1.2 do SWZ (OPZ) i Za³±czniku Nr 2 do SWZ (projekt umowy).4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30200000-1 - Urz±dzenia komputerowe
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 57848,76 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup zasilaczy awaryjnych - 60 szt., w tym zamówienie podstawowe 50 szt., zamówienie w ramach prawa opcji 10 szt. Wymagania dotycz±ce przedmiotu zamówienia zawarte s± w Za³±czniku Nr 1.3 do SWZ (OPZ) i Za³±czniku Nr 2 do SWZ )projekt umowy).4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30200000-1 - Urz±dzenia komputerowe
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 17469,00 PLN
Czê¶æ 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup notebook-ów – zgodnie z wymaganiami zawartymi w Za³±czniku Nr 1.4 do SWZ i Za³±czniku Nr 2 do SWZ4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 31225,55 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 19913,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 19913,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19913,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialcan s.c. T. Zawadzki A. Zawadzka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9661906877
7.3.4) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BIALCAN" S.C. T. ZAWADZKI, A. ZAWADZKA
jakie przetargi wygra³a firma
"BIALCAN" S.C. T. ZAWADZKI, A. ZAWADZKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-01
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 19913,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 65578,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 84862,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65578,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Informatyki "ZETO" Spó³ka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420202807
7.3.4) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM INFORMATYKI "ZETO" S.A.
jakie przetargi wygra³a firma
CENTRUM INFORMATYKI "ZETO" S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-02
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 65578,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 14907,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 20146,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16976,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Syntis Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9662095116
7.3.4) Miejscowo¶æ: Grabówka
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-01
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 16974,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Czê¶æ 4
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 21457,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 32828,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21457,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 4)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AJP Technology sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772518792
7.3.4) Miejscowo¶æ: Kraków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-08
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 21457,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Roboty budowlane na terenie drogowego przej¶cia granicznego Po³owce - Pieszczatka
- PRZEBUDOWA I MODERNIZACJA I PIÊTRA BUDYNKU ADMINISTRACYJNEGO KWP w BIA£YMSTOKU przy ul. H. SIENKIEWICZA 65 - III etap
- ¦WIADCZENIE US£UGI GASTRONOMICZNEJ, HOTELARSKIEJ, KONFERENCYJNEJ oraz US£UGI T£UMACZENIA KONSEKUTYWNEGO DLA UCZESTNIKÓW KONFERENCJI - PROJEKT PN. "PARTNERSTWO W BEZPIECZEÑSTWIE ..." W RAMACH FBW
- Dostawa artyku³ów spo¿ywczych
- Dostawa urz±dzenia do wykrywania i identyfikacji ¶ladowych ilo¶ci narkotyków i materia³ów wybuchowych na potrzeby Stra¿y Granicznej na kpg Ku¼nica Bia³ostocka - Grodno
- Dostawa, monta¿ i uruchomienie monitoringu wizyjnego miasta Bia³egostoku cz. I - III
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposa¿enia i sprzêtu (w tym komputerowego i multimedialnego) oraz oprogramowania na potrzeby realizacji projektu pn.: "Z Robotyk± na Ty"
- Podniesienie jako¶ci us³ug kulturalnych poprzez zakup wyposa¿enia dla Suwalskiego O¶rodka Kultury
- Zwiêkszenie poziomu bezpieczeñstwa informatycznego Urzêdu Gminy W±growiec poprzez wdro¿enie rozwi±zañ poprawiaj±cych odporno¶æ na ataki z cyberprzestrzeni i zapewniaj±cych ci±g³o¶æ dzia³ania jednostki
- Dostawa serwera, macierzy dyskowej oraz sprzêtu komputerowego i sieciowego dla O¶rodka Dokumentacji Sztuki Tadeusza Kantora Cricoteka w Krakowie.
- "Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Siedliskach"
- DOSTAWA SPRZÊTU W RAMACH MODRNIZACJI SERWEROWNI W PODZIALE NA CZʦCI
wiêcej: Urz±dzenia komputerowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.