eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zebrzydowice › Dostosowanie budynku Urzędu Gminy do wymogów p.poż. - Zapewnienie bezpieczeństwa w budynku



Ogłoszenie z dnia 2024-04-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie budynku Urzędu Gminy do wymogów p.poż. – Zapewnienie bezpieczeństwa w budynku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZEBRZYDOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258090

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. ks. Antoniego Janusza 6

1.5.2.) Miejscowość: Zebrzydowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-410

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 324755107

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@zebrzydowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zebrzydowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zebrzydowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostosowanie budynku Urzędu Gminy do wymogów p.poż. – Zapewnienie bezpieczeństwa w budynku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-474939a3-c5a9-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00288251

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00004476/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Dostosowanie budynku Urzędu Gminy do wymogów p.poż. – Zapewnienie bezpieczeństwa w budynku.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00095543

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie budynku Urzędu Gminy do wymogów p.poż.

I. Zakres prac:

1. Rozbiórki:
• Istniejąca klatka schodowa K2
• Część ściany zewnętrznej przy klatce schodowej K2
• Zadaszenie nad wejściem do budynku we wschodniej części
• Cz. połaci dachowej nad klatką schodową K2
• Elementy małej architektury wykonane na drodze pożarowej.

2. Rozbudowa:
• Klatka schodowa K2 wraz z poczekalnią na każdym piętrze oraz wiatrołapem na poziomie parteru

3. Remont:
• Wymiana stolarki drzwiowej na drzwi w odporności ogniowej – wg. oznaczeń graficznych w rysunkowej cz. opracowania
• Wydzielenie stref pożarowych – wg. oznaczeń graficznych w rysunkowej cz. opracowania.
m.in. Wydzielenie pożarowo:
- 1. POM. KOTLOWNI NA PARTERZE
- 2. KORYTARZ NA PODDASZU
- 3. KLATKA SCHODOWA K1
- 4. KALTKA SCHODOWA K2
• Hydranty wewnętrzne- przebudowa istniejącej instalacji hydrantów wewnętrznych na każdej kondygnacji budynku, wg. projektu technicznego.
• Oświetlenie ewakuacyjne - wyposażenie korytarzy na parterze, I i II piętrze, na poddaszu oraz klatki schodowe k1, k2 na wszystkich kondygnacjach w oświetlenie ewakuacyjne o ponadnormatywnym natężeniu 5 lxx na poziomie drogi ewakuacyjnej.
• Oddymianie grawitacyjne- wyposażenie nowoprojektowanej klatki schodowej w klapę dymową oraz napowietrzanie poprzez montaż okna napowietrzającego na poziomie parteru oraz poprzez drzwi ewakuacyjne.
• Wyposażenie wszystkich pomieszczeń budynku z wyłączeniem strefy banku w autonomiczne czujniki dymu.
• Wymiana posadzki w korytarzu przy cz. nowoprojektowanej- wg. projektu technicznego

Układ przestrzenny
Główne wejście do budynku pozostaje w części zachodniej budynku, w miejscu rozbudowy klatki schodowej. Układ przestrzenny budynku opracowania przedstawiony został w opracowaniu graficznym.

II. Wymogi na czas prowadzenia robót:
- prace prowadzone będą na czynnym obiekcie (użytkownicy: Urząd Gminy, GOPS, Bank Spółdzielczy, Poczta Polska),
- roboty wyburzeniowe należy wykonywać przed lub po pracy w/w instytucji i każdorazowo zgłosić Zamawiającemu (zabezpieczenie serwerów),
- teren budowy należy zabezpieczyć pełnym ogrodzeniem, dodatkowo trzeba zabezpieczyć wejścia do budynku,
- na czas prowadzenia robót należy opracować plan BIOZ uwzględniający prace w obiekcie (obiekt czynny) oraz możliwość ewakuacji ludzi z budynku,
- na czas prowadzenia robót do obowiązków wykonawczy należy stróżowanie obiektu,
- roboty instalacyjne prowadzić w sposób pozwalający na ciągłą pracę obiektu (należy zwrócić szczególną uwagę na instalacje teletechniczne, telefoniczne i internetowe).
Do zakończenia procesu związanego z wykonaniem w/w inwestycji do obowiązków Wykonawcy należy również:
- dokonanie zgłoszenia w PSP łącznie z przygotowaniem przez Wykonawcę wymaganych zgodnie z obowiązującymi przepisami niezbędnych dokumentów oraz uzyskania odbioru budynku bez uwag,
- dokonania inwentaryzacji i zgłoszenia w PINB (łącznie z przygotowaniem przez Wykonawcę wszystkich wymaganych prawem dokumentów) i dostarczenie dokumentu potwierdzającego przyjęcie zgłoszenia lub odbioru bez uwag,
- na czas prowadzenia robót należy zabezpieczyć drogę p.poż przed uszkodzeniem. W przypadku uszkodzenia nawierzchni utwardzonej lub nasadzeń, Wykonawca zobowiązany jest do ich naprawy (odtworzenia) oraz uzupełnienia nasadzeń i drzewostanu na własny koszt. Przed rozpoczęciem robót oraz po ich zakończeniu zostanie wykonana wizja w terenie i spisany protokół.
Wyżej wymienione koszty należy ująć w kosztach ogólnych oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45321000-3 - Izolacja cieplna

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45442100-8 - Roboty malarskie

45262650-2 - Roboty w zakresie okładania

31518200-2 - Oświetlenie awaryjne

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

31211310-4 - Wyłączniki

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45000000-7 - Roboty budowlane

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45320000-6 - Roboty izolacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1568780,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2262640,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1568780,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „REMONT-EX” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 243211770

7.3.3) Ulica: Larysza

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.5) Kod pocztowy: 44-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1568780,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.