eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipsko › Na systematyczne dostawy preparatów dezynfekcyjnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Na systematyczne dostawy preparatów dezynfekcyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670997773

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jędrzeja Śniadeckiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Lipsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 483783512

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitallipsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitallipsko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c1582b70-fba5-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Na systematyczne dostawy preparatów dezynfekcyjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1582b70-fba5-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00287292

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050809/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Sukcesywne dostawy materiałów dezynfekcyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00234886

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/13/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I.1 "Preparat dezynfekcyjny na bazie etanolu- (75-90%) przeznaczony do higienicznego (30sek.) i chirurgicznego (do 3 min.) odkażania rąk, posiadający w swym składzie środek zmiękczający skórę o pH neutralnym dla skóry bez substancji zapachowych, bez zawartości chlorheksydyny. Preparat o przedłużonym działaniu, gotowy do użycia o niskiej lepkości. Udokumentowana zgodność z normami EN 1500 ( higieniczna dezynfekcja) i PN-EN 12791: 2005 (chirurgiczna dezynfekcja). Ph< Produkt biobójczy.
"

I.2 "Preparat alkoholowy do dezynfekcji higienicznej i chirurgicznej rąk w formie żelu, na bazie min. 2 alkoholi i innej substancji czynnej. Przeznaczony do higienicznego ( do 30sek.) i chirurgicznego (do 3 min.) odkażania rąk. Pielęgnujący skórę, o pH neutralnym 5,5-6,0. Bez zawartości chlorheksydyny.
Preparat o przedłużonym działaniu. Gotowy do użycia. Produkt biobójczy."
I.3 Preparat do chirurgicznegi i higienicznego mycia rąk, nie zawierający mydła o pH neutralnym dla skóry nie powodujący wysuszenia skóry z dodatkiem substancji natłuszczających także do mycia ciała w profilaktyce przeciw odleżynowej. Gotowy do użycia.

I.4 "Preparat dezynfekcyjny na bazie etanolu- (75-90%) przeznaczony do higienicznego (30sek.) i chirurgicznego (do 3 min.) odkażania rąk, posiadający w swym składzie środek zmiękczający skórę bez substancji zapachowych, bez zawartości chlorheksydyny. Preparat o przedłużonym działaniu, gotowy do użycia o niskiej lepkości. Udokumentowana zgodność z normami EN 1500 ( higieniczna dezynfekcja) i PN-EN 12791: 2005 (chirurgiczna dezynfekcja). Produkt w żelu do stosowania w systemie zamkniętym z zintegrowaną pompką dozującą. Produkt biobójczy.
"
I.5 Preparat do pielęgnacji skóry (krem, lioton)kompatybilny z preparatami do dezynfekcji i mycia neutralny do skóry, budelka pasująca do dozowników typu dermados. Kosmetyk.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 94650,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

II.1 "Preparat bezbarwny do odkażania i odtłuszczania skóry przed iniekcjami, punkcjami, operacjami, o przedłużonym działaniu oparty o mieszankę alkoholi i nadtlenku wodoru, bez zawartości jodu i jego związków.
Produkt leczniczy"

II.2 "Preparat barwiony do dezynfekcji i odtłuszczania skóry przed zabiegami operacyjnymi i innymi zabiegami z naruszeniem ciągłości tkanki, o przedłużonym działaniu, oparty o mieszankę alkoholi i nadtlenek wodoru, bez zawartości jodu, i jego związków. Produkt leczniczy
"
II.3 "Sterylne gazik do dezynfekcji skóry przed iniekcjami pojedynczo pakowany nasączony 70% alkoholem izopropylowym, złożony gazik nie mniejszy niż 6 x 6 cm,
Wyrób medyczny kl. II. Opakowanie 100 szt. "

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 14663,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

III.1 Preparat antybakteryjny do mycia ciała i włosów pacjentów przed zabiegami operacyjnymi. Gotowy do użycia, bezbarwny. Zawierający dichlorowodorek octenidyny. Bez związków amoniowych, triclosanu, alkoholu i chlorheksydyny. Kosmetyk.
III.2 Preparat antybakteryjny do dezynfekcji błony śluzowej jamy ustnej. Gotowy do użycia. Bezbarwny. Zawierający dichlorowodorek octenidyny. Bez alkoholu, poliheksanidyny i chlorheksydyny. Nie przebarwiający szkliwa zębów. Okres trwałości preparatu po otwarciu min. 3 miesiące. Kosmetyk.
III.3 Preparat do odkażania ran, powierzchni błon śluzowych oraz graniczącej z nimi skóry, zawierający dichlorowodorek ocenidyny, bezbarwny. Produkt leczniczy
III.4 Preparat do dezynfekcji skóry przed zabiegami operacyjnymi oraz przed cewnikowaniem żył. Zawierający min 2 alkohole + dichlorowodorek octenidyny. Bez jodu i chlorheksydyny. Gotowy do użycia. Bezbarwny. Produkt leczniczy.
III.5 Preparat w płynie do oczyszczenia, dekontaminacji i nawilżania ran. Gotowy do użycia. Zawierający dichlorowodorek octenidyny. Bez poliheksanidyny, alkoholu, środków konserwujących. Bezbarwny, bezwonny, usuwający skutecznie biofilm bakteryjny. Wyrób medyczny.
III.6 Preparat w żelu do nawilżania i oczyszczania ran z pozostałości tkanek martwiczych, biofilmu. Gotowy do użycia. Zawierający dichlorowodorek octenidyny. Bez poliheksanidyny, alkoholu, środków konserwujących. Bezbarwny, bezwonny. pH kwaśne. Wyrób medyczny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 52701,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

IV.1 Preparat w płynie zawierający w swym składzie PVP-jodu bez zawartości alkoholu, do opatrywania ran w tym trudno-gojących się oraz do dezynfekcji skóry i śluzówki. Lek

IV.2 "Alkoholowy roztwór PVP- jodu przeznaczony do dezynfekcji pola operacyjnego, miejsc wkłucia, punkcji, cewnikowania, pobierania krwi.. Produkt leczniczy
"

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 6650,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

V.1 Preparat do mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych oraz sprzętu anestezjologicznego. Płynny, w koncentracie. Nie wymagający stosowania aktywatora. Zawierający min. 3 substancje aktywne (w tym pochodne alkoholowe oraz pochodne guanidyny) . Z dodatkiem inhibitorów korozji i niejonowych związków powierzchniowo czynnych. Bez aldehydów, chloru, fenolu i związków tlenowych. Zawierający substancje chroniące przed korozją. Posiadający dobre właściwości czyszczące. Z możliwością 7 dniowego stosowania roztworu roboczego przy obciążeniu białkowym, bez konieczności wcześniejszego czyszczenia narzędzi. Wyrób medyczny kl. IIb.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 30700,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

VI.1 "Preparat na bazie chloru, działający w obecności zanieczyszczeń biologicznych, aktywny w jak najniższym stężeniu. Praparat o właściwościach dezynfekujących i myjących, stosowany do wszelkich zmywalnych powierzchni, sprzętu w tym do dezynfekcji powierzchni mających bezpośredni kontakt z żywnością i do dezynfekcji sanitariatów.
"
VI.2 "Gotowy do użycia preparat alkoholowy nie zawierający pochodnych fenolowych i aldehydów Przeznaczony do szybkiej dezynfekcji małych powierzchni i miejsc trudno dostępnych. Przeznaczony również do stosowania w oddziałach neonatologicznych
"
VI.3 Chusteczki do dezynfekcji małych powierzchni i sprzętu medycznego także głowic USG wrażliwego na działanie alkoholi.Bez alkoholu, fenolu i aldehydów. Wyrób medyczny kl. IIa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 18072,80 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

VII.1 Preparat myjąco-dezynfekujący do dużych i małych powierzchni zmywalnych, wyrobów i wyposażenia medycznego. Na bazie IV rz. zw. amoniowych, pochodnych alkoholowych. Nie zawierający związków tlenowych, chloru, aldehydów, fenolu, glukoprotaminy oraz pochodnych guanidyny. Bezpieczny dla pracowników i pacjentów (możliwośc użycia w oddziale neonatologicznym, w tym do inkubatora). Posiadający wysoką kompatybilność materiałową, nie wymagający spłukiwania, nie posiadający przykrego zapachu. Może być używany w oddziałach neonatologicznych i w kontakcie z żywnością. Wyrób medyczny kl. IIa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 22140,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

VIII.1 Preparat myjąco-dezynfekujący w postaci koncentratu na bazie poliaminy do dezynfekcji wyrobów medycznych, powierzchni i tkanin, bez aldechydów, aktywnego tlenu i chloru. Czas dezynfekcji od 5 do 10 min. Dobre właściwości myjące z obciążeniem organicznym. Kompatybilność z metalami i tworzywami sztucznymi. Aktywność nieużywanego roztworu roboczego przez 30 dni.Przedłużone działanie na narzędziach do 14 dni. możliwość potwierdzania aktywności roztworu-testy.

VIII.2 Chusteczki do mycia i dezynfekcji wysokiego stopnia powierzchni i wyrobów medycznych w jednym procesie. Bez zawartości chloru, aldehydów, aklkoholi, kwasu nadoctowego. Spełnia wymagania normy EN 14885 faza II Etap II.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 33500,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

IX.1 Preparat dezynfekcyjny typu OLYMPUS ENDO DIS do dezynfekcji chemiczno-termicznej w myjniach Olympus ETD lub inny równoważny środek dezynfekujący oparty na kwasie nadoctowym (PAA), zapewniającym szeroki zakres skuteczności. Koncentrat automatycznie dozowany do procesów realizowanych przez myjnię za pomocą pomp dozujących. Zgodny z normami europejskimi dotyczącymi ponownej obróbki endoskopów. EN 13727: Działanie bakteriobójcze EN 13624: Działanie grzybobójcze EN 14348: Działanie mykobakteriobójcze EN 14476: Działanie wirusobójcze EN 13704: Działanie zarodnikobójcze Kompatybilność z tworzywami sztucznymi i metalami w tym z e sprzętem endoskopowym producenta Olympus oraz detergentem z poz. IX.3
IX.2 Aktywator do kwasu nadoctowego typu Olimpus ENDO ACT przeznaczony do myjni endoskopowych z systemem ETD lub inny równoważny , kompatybilny z preparatem z poz.IX.1
IX.3 Dodatek myjący do kwasu nadoctowego typu OLYMPUS ENDO DET przeznaczony do myjni endoskopowych z systemem ETD. Detergentowy preparat myjący ENDO DET lub inny równoważny kompatybilny z produktem z poz.IX1 przeznaczony do mycia maszynowego w myjniach Olympus ETD Zawierający niejonowe środki powierzchniowo czynne, enzymy, glikole, substancje ułatwiające rozpuszczenie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 26000,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

X.1 Preparat w postaci koncentratu do maszynowej dekontaminacji endoskopów elastycznych na bazie aldehydu glutarowego ( 10,5g/100g) Skuteczny w stosunku do bakterii (włącznie z MRSA, tuberculosis oraz Helicobacter pylori),grzybów oraz wirusów (włącznie z Hepatitis A, B oraz C, HIV, rotawirusów, norowirusów) Skuteczność dezynfekcyjna potwierdzona badaniami według norm EN 14885. spełniający wymagania dotyczące dezynfekcji endoskopów elastycznych, według normy EN ISO 15883-4 w zakresie redukcji drobnoustrojów większej niż 9 log W procesie mycia i dezynfekcji osiąga redukcję spor większą niż 5 log. Nie zawiera aldehydu mrówkowego oraz czwartorzędowych związków amoniowych. Środek wraz z kompatybilnym środkiem myjącym z poz. 2 wykazuje w procesie dekontaminacji aktywne działanie na spory Clostridioides difficile.Kompatybilność z tworzywami sztucznymi i metalami w tym z e sprzętem endoskopowym producenta Olympus oraz detergentem z poz. X.2
X.2 "Preparat do manualnej i cyrkulacyjnej dezynfekcji
narzedzi i endoskopów.Także do ręcznego mycia z działaniem dezynfekcyjnym w kąpielach zanurzeniowych i ultradźwiękowych. Zawartość detergentu < 5% fosforany,
niejonowe środki powierzchniowo czynne, >30% związk i wybielające na bazie tlenu.
Substancja czynna – kwas nadoctowy tworzy się
w trakcie przygotowania roztworu roboczego.Roztwór 1%-owy (10 g granulatu w 1 litrze wody) zawiera 0,15% kwasu nadoctowego.
Kompatybilność z tworzywami sztucznymi i metalami w tym ze sprzętem endoskopowym producenta Olympus oraz środkami z dezynfekcyjnymi i myjącymi z pozycji VI.1 i VI.3. . Bez zawartości formaldehydów i fenoli.
X.3 "Środek do manualnego i maszynowego mycia endoskopów elastycznych i wyposażenia endoskopowego w myjniach-dezynfektorach, jak również w kąpieli zanurzeniowej i ultradźwiękowej. Doskonałe działanie czyszczące. Na bazie związków alkalicznych, enzymów oraz środków powierzchniowo-czynnych . Zawierający <5% niejonowe środki powierzchniowo czynne, także enzymy Skuteczny w niskich temperaturach. Niskopieniący - działanie myjące nie jest zmniejszone przez tworzącą się pianę. Doskonała kompatybilność materiałowa, odpowiedni dla endoskopów wszystkich wiodących producentów. Po użyciu do manualnego mycia wstępnego, jak również do mycia maszynowego, nie jest wymagane spłukiwanie jego roztworu roboczego przed maszynową dekontaminacją. Detergent."

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 14314,36 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

XI.1 " Gotowy do użycia roztwór dezynfekujący o szerokim spektrum działania, środek dezynfekcyjny oparty na nadtlenku wodoru,
o zapachu neutralnym ,
gotowy do użycia roztwór wodny,
środek nietoksyczny, niekorozyjny, biodegradowalny w 99,9%,
użycie środka nie powoduje osadu na powierzchni,
Potwierdzona badaniami skuteczność na bakterie, drożdże, grzyby, wirusy otoczkowe (w tym koronawirus SARS-CoV-2),wirusy bezotoczkowe (norowirusy).
"

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 24750,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

XII.1 Jednorazowe gaziki nasączone 2%chlorheksydyną i 70%alkoholem izopropylowym. Gaziki do dezynfekcji powierzchni i dekontaminacji produktów medycznych. Przeznaczone przede wszystkim do czyszczenia i dezynfekcji połączeń luer/luer lock i stosowanych w linii infuzyjnej oraz innych produktów medycznych. Pakowane pojedynczo. Wyrób medyczny klasy IIa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 3600,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75414,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 156328,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75414,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "MEDILAB" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010212415

7.3.3) Ulica: ul. Piotra Wysockiego 6C

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-371

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75414,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16937,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16937,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16937,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Schulke Polska Sp. zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010385400

7.3.3) Ulica: Aleje Jerozolimskie 132

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-305

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16937,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62772,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62772,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62772,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Schulke Polska Sp. zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010385400

7.3.3) Ulica: Aleje Jerozolimskie 132

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-305

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62772,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8097,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8679,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8097,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790003564

7.3.3) Ulica: Kazimierzowska 46/48/35

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-546

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8097,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33156,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33156,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33156,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Schulke Polska Sp. zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010385400

7.3.3) Ulica: Aleje Jerozolimskie 132

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-305

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33156,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30267,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51131,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30267,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Schulke Polska Sp. zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010385400

7.3.3) Ulica: Aleje Jerozolimskie 132

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-305

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30267,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22356,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34992,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22356,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medisept sp.z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430566102

7.3.3) Ulica: Ludwika Spiessa 4

7.3.4) Miejscowość: Motycz

7.3.5) Kod pocztowy: 20-270

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22356,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36365,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36365,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36365,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790003564

7.3.3) Ulica: Kazimierzowska 46/48/35

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-546

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36365,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33696,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33696,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33696,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Olympus Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012330343

7.3.3) Ulica: Wynalazek 1

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-677

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33696,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak złożonych ofert na tę część postępowania

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak złożonych ofert na tą cześć postępowania

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3024,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3024,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3024,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "MEDILAB" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010212415

7.3.3) Ulica: ul. Piotra Wysockiego 6C

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-371

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3024,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.