Ogłoszenie z dnia 2025-06-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00214087/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi publicznej gminnej K420082 Płazówka w miejscowości Witów, Gmina Kościelisko
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOŚCIELISKO
1.3.) Oddział zamawiającego: Referat Inwestycji, Zamówień Publicznych, Utrzymania Dróg i Gospodarki Komunalnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892305
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Nędzy Kubińca 101
1.5.2.) Miejscowość: Kościelisko
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-511
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminakoscielisko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakoscielisko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-70128d29-563b-4b6d-ae99-b170abcbc3031.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont drogi publicznej gminnej K420082 Płazówka w miejscowości Witów, Gmina Kościelisko2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-70128d29-563b-4b6d-ae99-b170abcbc303
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00285424
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00011642/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Remont drogi publicznej gminnej K420082 Płazówka w miejscowości Witów, Gmina Kościelisko
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00214087
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.14.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu drogi gminnej K420082 Płazówka w miejscowości Witów wraz z kompleksową obsługą inwestycji w zakresie formalnym, przy czym docelowym efektem wykonanych robót będzie uzyskanie parametrów wytrzymałościowych drogi zbliżonych do dróg o kategorii ruchu KR 3-4.
2. Korzystając z prawa opcji Zamawiający określa maksymalną wielkość przedmiotu zamówienia, która składać się będzie z:
1) Gwarantowanej części zamówienia, która swoim zakresem obejmuje wykonanie:
a) Kompleksowej obsługi inwestycji w zakresie formalnym (między innymi sporządzenie dokumentacji bieżących rozwiązań prowadzonej budowy, sporządzenie dokumentacji powykonawczej, sporządzenie tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzonych robót, itp.),
b) Kompleksowej obsługi geodezyjnej łącznie z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej
c) I etapu robót budowlanych – odcinek nr 2 w km od 0+900 do 1+650, w tym:
- Roboty przygotowawcze,
- Roboty rozbiórkowe,
- Remont odwodnienia,
- Ułożenie podbudowy, krawężników oraz warstwy wiążącej i ścieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych,
- Ułożenie nawierzchni z tłucznia na poboczach,
- Montaż barier ochronnych drogowych.
d) Sporządzenie kosztorysu powykonawczego robót.
2) Części zamówienia objęta prawem opcji, która swoim zakresem przewiduje wykonanie:
a) Kompleksowej obsługi inwestycji w zakresie formalnym (między innymi sporządzenie dokumentacji bieżących rozwiązań prowadzonej budowy, sporządzenie dokumentacji powykonawczej, sporządzenie tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzonych robót, itp.),
b) Kompleksowej obsługi geodezyjnej łącznie z wykonaniem inwentaryzacji powykonawcze
c) II etapu robót budowlanych – odcinek nr 1 w km od 0+000 do 0+200, w tym:
- Roboty przygotowawcze,
- Roboty rozbiórkowe,
- Ułożenie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych,
- Ułożenie nawierzchni z tłucznia na poboczach,
d) Sporządzenie kosztorysu powykonawczego robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 641513,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1188248,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 641513,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZIBUD Sp. z o.o. Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7372221327
7.3.4) Miejscowość: Kamienica
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZIBUD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZIBUD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 641513,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-09PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Rudawica, gmina Żagań
- Przebudowa schodów pomiędzy ul. Gen. W. Sikorskiego i ul. P. Niedurnego- zaprojektuj i wybuduj
- Plac zabaw przy Przedszkolu Samorządowym Nr 8 - BO 2025.
- "Rozbudowa zaplecza kuchennego Bistro u Koziołka poprzez zabudowę części tarasu na poziomie I piętra"
- Budowa parkingu przy hali sportowej w Dąbrowie Tarnowskiej
- Budowa dróg lokalnych w miejscowości Dalików - etap I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.